Bring a Friend actie

168101112

Reacties

  • Hoi @vanons ,

    Dat is altijd al zo geweest. Verblijf je in een Disney hotel, dan krijg je via de Disney Hotel Easy Pass toegang tot de Extra Magische Uren met alle mogelijkheden toegangsbewijzen (tickets of jaarkaarten). Het maakt daarbij niet uit of je een compleet arrangement met toegangstickets of room only zonder toegangstickets hebt geboekt.\

    Groetjes,
    Lars
  • Ben momenteel in disney en BPA zegt tegens ons dat magic hours ook voor je vrienden is mits je zelf ook mee bent.

    En je kan je tickets vooraf halen dan sta je de volgende dag niet in een lange rij.

    Ik ga deze week tickets halen, ik hou jullie op de hoogte
  • Enrique zei:

    Ben momenteel in disney en BPA zegt tegens ons dat magic hours ook voor je vrienden is mits je zelf ook mee bent.

    En je kan je tickets vooraf halen dan sta je de volgende dag niet in een lange rij.

    Ik ga deze week tickets halen, ik hou jullie op de hoogte

    Dank voor de update, Enrique! Dat is goed om te horen. Jammer dat zoiets nooit officieel bekend wordt gemaakt. Hou ons a.u.b. op de hoogte als je de tickets gaat halen. Thanks!

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Enrique zei:

    Ben momenteel in disney en BPA zegt tegens ons dat magic hours ook voor je vrienden is mits je zelf ook mee bent.

    En je kan je tickets vooraf halen dan sta je de volgende dag niet in een lange rij.

    Ik ga deze week tickets halen, ik hou jullie op de hoogte

    Dank voor de update, Enrique! Dat is goed om te horen. Jammer dat zoiets nooit officieel bekend wordt gemaakt. Hou ons a.u.b. op de hoogte als je de tickets gaat halen. Thanks!

    Groetjes,
    Lars
    geld dit ook als je niet in een Disney hotel overnacht?Want bovenstaand wist ik al... mij gaat het om als ik in een ander hotel overnacht of die dan ook geld...
  • juli 2017 aangepast
    Goeie vraag, denk het niet toch?
  • juli 2017 aangepast
    We hebben net tickets gehaald bij bpa , vrouw bij de ingang zei tegen mij dat ik bij de hoofdingang moest halen. Ik zei dat het wel kon, en toen mocht ik gelijk naar binnen. Nog gevraagd voor magic hours en dat heb je ook gewoon.

    En wij zitten niet in hotel.

    En tickets zijn op afgesproken datum afgedrukt
  • Enrique zei:

    We hebben net tickets gehaald bij bpa , vrouw bij de ingang zei tegen mij dat ik bij de hoofdingang moest halen. Ik zei dat het wel kon, en toen mocht ik gelijk naar binnen. Nog gevraagd voor magic hours en dat heb je ook gewoon.

    En wij zitten niet in hotel.

    En tickets zijn op afgesproken datum afgedrukt

    Dank voor de terugkoppeling, Enrique. Dat is dan een radicale wijziging in de voorwaarden, want in de documentatie van Disney zelf staat hier niets over in. Apart!

    Groetjes,
    Lars
  • Enrique zei:

    We hebben net tickets gehaald bij bpa , vrouw bij de ingang zei tegen mij dat ik bij de hoofdingang moest halen. Ik zei dat het wel kon, en toen mocht ik gelijk naar binnen. Nog gevraagd voor magic hours en dat heb je ook gewoon.

    En wij zitten niet in hotel.

    En tickets zijn op afgesproken datum afgedrukt

    Dus zonder abbo en zonder hotel mag je met iemand mee tijdens de EMH? Belachelijk eigenlijk.
  • juli 2017 aangepast

    Enrique zei:

    We hebben net tickets gehaald bij bpa , vrouw bij de ingang zei tegen mij dat ik bij de hoofdingang moest halen. Ik zei dat het wel kon, en toen mocht ik gelijk naar binnen. Nog gevraagd voor magic hours en dat heb je ook gewoon.

    En wij zitten niet in hotel.

    En tickets zijn op afgesproken datum afgedrukt

    Dus zonder abbo en zonder hotel mag je met iemand mee tijdens de EMH? Belachelijk eigenlijk.
    Wij als jaarkaart houders moeten wel mee.

    En vrienden hebben dan ook gewoon toegang tot EMH.

    Zaterdag gaan we richting Disney en dan gaan we kijken of het allemaal klopt wat ze zeggen.

    Maar wat Lars zegt is wel waar, het is raar dat dit niet in de voorwaarden staat.

    Maar het is iedergeval wel gelukt om tickets te kopen , er staat ook 29-07-2017 op gedrukt.

    Dus voor ons gelukkig geen rij .

    Groetjes ,

    Enrique
  • Vrienden hebben ook EMH, vanmorgen geen problemen gehad
  • maar geldt dit ook als je iemand mee neem met korting?zonder bring your friend actie? Ik heb nog de oude jaarkaart (duurste variant) dus ik heb nog niet standaard vast een aantal kaarten per jaar.. als ik.iemand mee wil nemen en korting geef van 20% en niet in 1 van de Disney hotels overnacht,geldt dat dan ook?
  • Ik zou niet weten of dat ook voor de oude situatie is. Ik deel hier nu alleen wat wij ervaren met de nieuwe jaarpassen.

  • Volgende week gaan we onverwachts nog twee dagen naar Disney..Ik en mijn zoon hebben alle twee een magic plus pas aangeschaft de vorige keer..Nu gaat mijn partner ook mee en wil voor hem dus bring a friend kaartjes kopen voor deze twee dagen. Kan ik dit dan doen in the magic ours en is hier een speciaal loket voor...Wie weet hier het antwoord op..Dank jullie wel.

    Karin
  • akarin zei:

    Volgende week gaan we onverwachts nog twee dagen naar Disney..Ik en mijn zoon hebben alle twee een magic plus pas aangeschaft de vorige keer..Nu gaat mijn partner ook mee en wil voor hem dus bring a friend kaartjes kopen voor deze twee dagen. Kan ik dit dan doen in the magic ours en is hier een speciaal loket voor...Wie weet hier het antwoord op..Dank jullie wel.

    Karin

    Hoi Karin,

    De 'Bring a Friend' tickets kunnen gewoon bij de kassa's van beide parken worden aangeschaft op vertoon van een geldige jaarkaart.

    Groetjes,
    Lars
  • Is er een maximum aantal voor de bring a friend actie met de oude jaarkaarten? Er wil zich nog iemand bij ons aansluiten maar weet niet of dit kan
  • Ja, maar belangrijker is dat met de oude jaarkaarten je alleen Bring-a-Friend-kaarten mag kopen tijdens door Disney bepaalde periodes. Op dit moment is er geen Bring-a-Friend-actie voor oude jaarkaarten.
    Wanneer wilde je die kaarten gaan kopen?
  • Hugo zei:

    Ja, maar belangrijker is dat met de oude jaarkaarten je alleen Bring-a-Friend-kaarten mag kopen tijdens door Disney bepaalde periodes. Op dit moment is er geen Bring-a-Friend-actie voor oude jaarkaarten.
    Wanneer wilde je die kaarten gaan kopen?

    Bij mijn weten loopt er momenteel nog wel een Bring-a-friend en duurt deze t/m 16 augustus.
  • Ter info: Voor de oude jaarkaarten is er een reguliere 'Bring a Friend' actie geldig t/m 16 augustus met een maximum van 5 tickets per week / 20 tickets tijdens de gehele actieperiode. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/jaarkaartacties-disneyland-paris-envie-magazine-45. Na deze periode kunnen alleen Magic Plus en Infinity jaarkaarthouders 'Bring a Friend' tickets aanschaffen. Wil je als overige jaarkaarthouder na 16 augustus met vrienden naar Disney met de hoogste korting, bestel dan de speciale voorverkooptickets en ontvang tot 40% korting + tijdelijk de zomeraanbieding met kinderprijzen voor volwassenen via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Mijn fout, excuses voor die verwarring!
  • Hallo,
    Volgend weekeinde tijdens de Disney Run wil ik 1 Bring a Friend entreekaart aanschaffen. Als ik het goed begrijp uit eerdere posts kan ik die kaart al de dag vantevoren aanschaffen? En moet ik als jaarkaarthouder dan ook het park mee in als mijn neef gaat? En dan ook de gehele dag zolang hij gaat? (Mijn neef wil zaterdag het park in terwijl ik eigenlijk andere plannen heb omdat ik het dan te druk vind...)
    Bedankt!
  • Dewi48 zei:

    Hallo,
    Volgend weekeinde tijdens de Disney Run wil ik 1 Bring a Friend entreekaart aanschaffen. Als ik het goed begrijp uit eerdere posts kan ik die kaart al de dag vantevoren aanschaffen? En moet ik als jaarkaarthouder dan ook het park mee in als mijn neef gaat? En dan ook de gehele dag zolang hij gaat? (Mijn neef wil zaterdag het park in terwijl ik eigenlijk andere plannen heb omdat ik het dan te druk vind...)
    Bedankt!

    Hoi Dewi48,

    In de voorwaarden staat dat de 'Bring a Friend' tickets alleen op de dag zelf aanschaft kunnen worden, maar andere forumleden geven aan dat het ter plaatse toch mogelijk is om tickets voor een andere dag te kopen. Je hoeft als jaarkaarthouder niet mee de parken in.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je, is duidelijk. Ik ga vrijdag alvast proberen 'n bring a friend entreekaart te kopen. Anders toch zaterdag even mee als dat niet lukt...

    Bedankt ! Esther.
  • Goedemiddag, Is er al bekend of de bring a friend actie nog terugkomt?
    De laatste was tot 11 oktober
  • Wendy_K zei:

    Goedemiddag, Is er al bekend of de bring a friend actie nog terugkomt?
    De laatste was tot 11 oktober

    Hoi Wendy_K,

    Op dit moment er is niets bekend over een eventuele Bring a Friend actie. Zodra Disney meer informatie bekendmaakt, plaatsen wij dat direct op onze social media kanalen.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik ga 8 en 9 januari het park in met mijn dream jaarkaart. Is er dan ook een bring a friend aktie of de gewone 20% korting?
  • Ik ga 8 en 9 januari het park in met mijn dream jaarkaart. Is er dan ook een bring a friend aktie of de gewone 20% korting?

    Hoi Sybrecht,

    Er is geen 'Bring a Friend' actie voor oude jaarkaarten, enkel voor Magic Plus en Infinity jaarkaarthouders. Op 8 en 9 januari zijn onze voorverkooptickets met 50% korting beschikbaar vanaf €49 per persoon, per dag (MINI tickets) via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Dit is voordeliger dan 20% korting op de prijs aan de kassa ter plaatse (€99 per persoon).

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,
    Ik heb weer eens een vraagje;
    Ik lees hier verschillende berichten over de bring a friend acties.
    Nu hebben wij eind november 2 jaarpassen gekocht (magic plus) en we zouden zaterdag met vrienden naar disneyland gaan.
    Kunnen wij dan gebruik maken van de extra voordelige ticketten aan 39€?
  • Hoi motorfreak2005,

    Voor de “nieuwe” jaarkaarten hoeft er geen specifieke actieperiode geldig te zijn. Dus ja, je kunt dan die kaarten kopen, binnen de aantalbeperking die geldt voor de Magic Plus.
  • Hugo zei:

    Hoi motorfreak2005,

    Voor de “nieuwe” jaarkaarten hoeft er geen specifieke actieperiode geldig te zijn. Dus ja, je kunt dan die kaarten kopen, binnen de aantalbeperking die geldt voor de Magic Plus.


    Super!
    Dank u voor het snelle antwoord!
    Wat ben ik blij dat er zo’n forum bestaat,anders zou ik niet weten wat we allemaal kunnen doen met onze jaarpas
  • Hoi motorfreak2005,

    Graag gedaan en alvast heel veel plezier zaterdag!
    En mocht je er zondag ook nog zijn, denk dan even hieraan:
    “Sunday will be the last day of operation for Phantom Manor. To mark the occasion, you’ll be able to collect a collectible badge. To get it, you only need to give the password “NON OMNIS MORIAR” to the Cast Member greeting you in the Manor lobby on that date.”
Log In of Registreer om te reageren.