Voorbereiding bezoek Walt Disney World

januari 2018 aangepast in Algemeen
Goedemiddag,

ik ben bezig om de laatste voorbereidingen te treffen voor onze reis naar WDW. We reizen met onze dochter van 5.

We hebben geboekt met de volgende dining plans (actie van oktober):
Dining Plan: 2018 Disney Dining Plan 1 Quick Service Meal (TBX), 2018 Disney Dining Plan Table Service Meal - Child (TBX), 2018 Disney Dining Plan Table Service Meal - Adult (TBX) (Hopelijk zijn dit wel de 2 maaltijden per dag (aangezien ik dat hier niet uit op maak)
Ik ben op zoek naar informatie over welke restaurant we echt bezocht moeten hebben. We hebben alle dagen een diner voucher, dus willen ook op alle dagen ergens eten waar we deze kunnen gebruiken.

Op basis van de undercovertourist heb ik een voorlopige itenary gemaakt:
Maandag (aankomst)
Dinsdag Magic Kingdom
Woensdag Water park
Donderdag Animal Kingdom
Vrijdag Epcot
Zaterdag Hollywood studio's
Zondag Animal Kingdom
Maandag Water park
Dinsdag Busch gardens
Woensdag Epcot
Donderdag Magic Kingdom --> Lunch bij Be our guest (was geen diner beschikbaar tijdens ons verblijf)
Vrijdag Hollywood studio's
Zaterdag (vertrek)

Magic bands: Ik heb de bandjes aangepast. Worden deze ook naar Nederland gestuurd of moet ik die in het hotel ophalen?

Algemene tips:
We hebben het hotel, magic express (aanvraag loopt) parktickets, ESTA, vlucht en parkeren bij vliegveld gereserveerd.
Waar moeten we nog aan denken?
Wat is handig om mee te nemen?
Wanneer zijn de showtijden bekend van de verschillende optredens?


«134567118

Reacties

  • Goedemiddag,

    ik ben bezig om de laatste voorbereidingen te treffen voor onze reis naar WDW. We reizen met onze dochter van 5.

    We hebben geboekt met de volgende dining plans (actie van oktober):
    Dining Plan: 2018 Disney Dining Plan 1 Quick Service Meal (TBX), 2018 Disney Dining Plan Table Service Meal - Child (TBX), 2018 Disney Dining Plan Table Service Meal - Adult (TBX) (Hopelijk zijn dit wel de 2 maaltijden per dag (aangezien ik dat hier niet uit op maak)
    Ik ben op zoek naar informatie over welke restaurant we echt bezocht moeten hebben. We hebben alle dagen een diner voucher, dus willen ook op alle dagen ergens eten waar we deze kunnen gebruiken.

    Op basis van de undercovertourist heb ik een voorlopige itenary gemaakt:
    Maandag (aankomst)
    Dinsdag Magic Kingdom
    Woensdag Water park
    Donderdag Animal Kingdom
    Vrijdag Epcot
    Zaterdag Hollywood studio's
    Zondag Animal Kingdom
    Maandag Water park
    Dinsdag Busch gardens
    Woensdag Epcot
    Donderdag Magic Kingdom --> Lunch bij Be our guest (was geen diner beschikbaar tijdens ons verblijf)
    Vrijdag Hollywood studio's
    Zaterdag (vertrek)

    Magic bands: Ik heb de bandjes aangepast. Worden deze ook naar Nederland gestuurd of moet ik die in het hotel ophalen?

    Algemene tips:
    We hebben het hotel, magic express (aanvraag loopt) parktickets, ESTA, vlucht en parkeren bij vliegveld gereserveerd.
    Waar moeten we nog aan denken?
    Wat is handig om mee te nemen?
    Wanneer zijn de showtijden bekend van de verschillende optredens?


    Hoi Natascha1701,

    Dat zijn inderdaad twee maaltijden + twee snacks per dag. Wij zijn afgelopen oktober ook in Walt Disney World geweest met Disney Dining Plan en hadden hetzelfde op de reserveringsbevestiging staan. Het ligt er een beetje aan waar je voorkeur qua gerechten en type restaurant (met of zonder figuren, buffet, tafelbediening, etc.) ligt.

    Wij hebben zelf veel character dining gedaan (meeste voordeel met Dining Plan), zoals The Crystal Palace (MK), Akerhus Royal Banquet (EP), Tusker House (AK), Hollywood & Dine (DHS), Ohana (PVR) en 1900 Park Fare (GFR). Verder aan te bevelen vanwege de locatie of de sfeer: Prime Time 50's (DHS), Skipper Canteen (MK), Sci-Fi Dine In Theater (DHS) en Be Our Guest (MK). Je krijgt bij al deze restaurants onbeperkt refill van frisdrank.

    De showtijden van het entertainment zijn in de My Disney Experience app te zien.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel voor je reactie! Ik ga meteen kijken of ik een van deze kan reserveren.
    Ik begreep dat er met dit dining plan ook restaurants zijn waar we 2 vouchers moeten inleveren. Klopt dat en is het de moeite waard?
    Zijn de vouchers maar op 1 dag geldig, of kan je bijv. 1 dag 3 vouchers gebruiken en de volgende dag bijv maar 1? We gaan namelijk ook een dagje iets anders doen.


    De magic bands worden die naar Nederland gestuurd of moet ik die ophalen bij het inchecken?
  • januari 2018 aangepast
    Kan iemand mij vertellen hoe de fantasmic show werkt? Valt deze wel of niet in ons pakket?
  • Nog een vraagje. We moeten de laatste dag vroeg uitchecken en onze vlucht is pas rond half 10 in de avond. Is er een mogelijkheid om onze bagage tijdelijk ergens te laten staan?
  • Hoi Natscha1701,

    Graag gedaan! Er zijn 'signiture dining' locaties waar je 2 credits voor moet inleveren, maar dat adviseren wij niet. Er is dan geen voordeel. Wil je perse in een dergelijk restaurant eten (wij hebben bij het nieuwe Tiffins in Animal Kingdom lunch gehad en gewoon los betaald zonder Dining Plan), betaal dan met cash of creditcard.

    De credits zijn het hele verblijf geldig en je mag zelf bepalen wanneer je ze inzet. Op één dag 3 vouchers inleveren kan dus ook. Met name voor de snack credits is dit handig.

    De MagicBands ontvang je tijdens het inchecken ter plaatse. Alleen inwoners van Amerika ontvangen de banden thuis.

    Fantasmic is gewoon inclusief met je reguliere toegangstickets. Hier hoef je niet voor te betalen. Op drukke dagen is het handig om op de dag zelf een FastPass via de app te reserveren voor deze show als je de eerste 3 attracties met FP hebt gedaan.

    Jullie bagage kan bij het bagage depot van het hotel worden achtergelaten. Vervolgens ga je de parken in en kom je terug op het tijdstip dat Disney's Magical Express jullie komt ophalen. Vraag hiernaar bij de receptie.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je voor je hulp.

    Toch nog een vraagje. We zitten in het caribbean beach resort en komen de dag zelf laat aan. Is er met de verbouwing wel nog iets qua eten te krijgen in een van de restaurants? Ik begreep namelijk dat alles daar dicht zat.
  • Dank je voor je hulp.

    Toch nog een vraagje. We zitten in het caribbean beach resort en komen de dag zelf laat aan. Is er met de verbouwing wel nog iets qua eten te krijgen in een van de restaurants? Ik begreep namelijk dat alles daar dicht zat.

    Hoi Natascha1701,

    Graag gedaan! Er staat een grote evenementen tent naast Old Port Royal met een restaurant voor ontbijt, lunch en diner. Toen wij er in oktober waren, was de prijs voor een all-you-can-eat ontbijt buffet $14,99 voor volwassenen en $7,99 voor kinderen. Ruime keuze en vriendelijk personeel. Verder zijn er enkel werkzaamheden in het noorden van het resort voor de bouw van Disney's Rivièra Resort en de Skyline gondelbaan naar Hollywood Studios en Epcot (beiden gereed in 2019). Wij hadden er in ieder geval geen last van.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik zie bij mijn reservering de memory maker niet staan. Als ik deze toe probeer te voegen krijg ik een foutmelding. Ik heb deze reis op de naam van mijn man gereserveerd i.p.v. de mijne. Het account is wel op mijn naam en de rest van de reis is goed in te zien incl. alle reserveringen.
  • Ik zie bij mijn reservering de memory maker niet staan. Als ik deze toe probeer te voegen krijg ik een foutmelding. Ik heb deze reis op de naam van mijn man gereserveerd i.p.v. de mijne. Het account is wel op mijn naam en de rest van de reis is goed in te zien incl. alle reserveringen.

    Hoi Natascha1701,

    Memory Maker wordt automatisch geactiveerd zodra je ticket voor het eerst wordt gebruikt. Dit hadden wij ook. De foto's verschijnen automatisch in je account bij het scannen van de MagicBand.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Vraagje... Wij overwegen in november te gaan naar WDW, evt. daar de halve marathon mee te pakken enzo :)

    Maar wanneer wordt doorgaans het onderhoudsschema bekend gemaakt?
    Wat ik nu kan vinden is eigenlijk alleen wat er t/m maart gesloten is..

    Wil graag weten welke attracties gesloten zullen zijn, en welk water park..
  • Hallo,

    Vraagje... Wij overwegen in november te gaan naar WDW, evt. daar de halve marathon mee te pakken enzo :)

    Maar wanneer wordt doorgaans het onderhoudsschema bekend gemaakt?
    Wat ik nu kan vinden is eigenlijk alleen wat er t/m maart gesloten is..

    Wil graag weten welke attracties gesloten zullen zijn, en welk water park..

    Hoi Stefan-89,

    Sluitingen in Walt Disney World worden doorgaans 2 tot 3 maanden op voorhand bekendgemaakt. Voor de periode november is nog geen onderhoudsschema bekend. Bekijk de actuele lijst: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/renovaties-florida.

    Groetjes,
    Lars
  • Nog een vraagje.
    Wij zitten te denken over het dining plan.

    Dit kost ca. 42 euro per volwassenen per dag.
    Je krijgt 2 self service meals, 2 snacks en 1 drankje per maaltijd + een refillable mug.

    Wat ben je ongeveer kwijt als je geen dining plan neemt,
    Maar wel ca. 2 self service meals per dag eet.
    en pakweg 1 snack tussendoor pakt.

    Als we besluiten om het dining plan wel te nemen.
    Is deze niet geldig voor bijv. Be Our Guest

    Kun je hier dan 2 'bonnen' voor inleveren, en dan nog steeds via het dining plan eten?


  • februari 2018 aangepast

    Nog een vraagje.
    Wij zitten te denken over het dining plan.

    Dit kost ca. 42 euro per volwassenen per dag.
    Je krijgt 2 self service meals, 2 snacks en 1 drankje per maaltijd + een refillable mug.

    Wat ben je ongeveer kwijt als je geen dining plan neemt,
    Maar wel ca. 2 self service meals per dag eet.
    en pakweg 1 snack tussendoor pakt.

    Als we besluiten om het dining plan wel te nemen.
    Is deze niet geldig voor bijv. Be Our Guest

    Kun je hier dan 2 'bonnen' voor inleveren, en dan nog steeds via het dining plan eten?


    Hoi Stefan,

    Je kunt alle menu's (met prijzen) van de restaurants in Walt Disney World hier bekijken om zo uit te rekenen of een Dining Plan voor jullie voordeliger is: http://bit.ly/2Ewclof. Klik op 'Things to do', daarna op 'Disney Dining Plans' en kies vervolgens het type dining plan.

    Groetjes,
    Lars
  • Dankje Lars,

    Even dan een specifiek voorbeeld :)
    Met de Quick Service 'mag' je met Ontbijt en Lunch bij Be Our Guest gaan eten.

    Wat mag je dan nemen?
    Mag je gewoon alle 'Entrées' nemen, die normaal $25,- per stuk kosten?

    Of zitten hier dan weer beperkingen aan?
  • Dankje Lars,

    Even dan een specifiek voorbeeld :)
    Met de Quick Service 'mag' je met Ontbijt en Lunch bij Be Our Guest gaan eten.

    Wat mag je dan nemen?
    Mag je gewoon alle 'Entrées' nemen, die normaal $25,- per stuk kosten?

    Of zitten hier dan weer beperkingen aan?

    Hoi Stefan,

    Dit verschilt per restaurant. De ober zal bij het overhandigen van de menukaarten aangeven waaruit je kunt kiezen met een Quick Service credit (en Snack credits). Wij hadden hetzelfde met het reguliere Disney Dining Plan. Bij ieder restaurant werd ons aangegeven waaruit we konden kiezen.

    Tip: Profiteer van onze speciale aanbieding en ontvang tot 7 dagen gratis + tot 4 nachten gratis + gratis Memory Maker bij een verblijf in de Disney hotels voor alle aankomsten in 2018 via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-nachten-gratis-entree.

    Groetjes,
    Lars
  • januari 2018 aangepast
    Dankje Lars,

    Nog een vraag :smile:
    Kan het kloppen dat er voor Amerikanen / Canadezen andere mogelijkheden zijn voor kamers dan voor Europeanen?

    Ik zit te kijken naar Carrebean Beach, maar zie dat er voor eind oktober / begin november alleen nog maar de 'pirate' kamer beschikbaar is.
    Maar als ik diezelfde kamer opzoek op de Amerikaanse / Canadese versie van de site, vind ik nog wel gewoon een standaard kamer... Wat gewoon een paar honderd euro scheelt?

    Verder is evt de All star Sports nog beschikbaar met een standaard kamer.
    Heeft iemand daar ervaring mee? Hoe is de kamer? en hoe lang is de reistijd naar de parken.
    Ik ben bang dat de standaard kamers van All Star Music erg 'klein' zijn om er 2,5 week te verblijven?
  • Dankje Lars,

    Nog een vraag :smile:
    Kan het kloppen dat er voor Amerikanen / Canadezen andere mogelijkheden zijn voor kamers dan voor Europeanen?

    Ik zit te kijken naar Carrebean Beach, maar zie dat er voor eind oktober / begin november alleen nog maar de 'pirate' kamer beschikbaar is.
    Maar als ik diezelfde kamer opzoek op de Amerikaanse / Canadese versie van de site, vind ik nog wel gewoon een standaard kamer... Wat gewoon een paar honderd euro scheelt?

    Verder is evt de All star Sports nog beschikbaar met een standaard kamer.
    Heeft iemand daar ervaring mee? Hoe is de kamer? en hoe lang is de reistijd naar de parken.
    Ik ben bang dat de standaard kamers van All Star Music erg 'klein' zijn om er 2,5 week te verblijven?

    Hoi Stefan-89,

    Dat is correct. Disney werkt met verschillende beschikbaarheid per 'continent'. Als jullie liever geen Pirate kamer willen, kijk dan inderdaad even naar een ander hotel. Per boekingssysteem zijn een x-aantal kamers per resort beschikbaar om zo iedereen de kans te geven een bepaald kamertype te reserveren. Vanuit de All-Star Resorts zijn dit de gemiddelde bustijden naar de parken: 20 min. naar Magic Kingdom, 25 min. naar Epcot, 17 min. naar Disney's Hollywood Studios, 19 min. naar Disney's Animal Kingdom, 29 min. naar beide waterparken en Disney Springs.

    Wil je een vergelijkbare kamer of resort type dan Caribbean Beach, kijk dan ook naar de beide Port Orleans resorts. Ook dit zijn moderate resorts met dezelfde faciliteiten en kamer groottes dan Caribbean Beach en staan goed aangeschreven. Meer informatie, prijzen & aanbiedingen: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/hotels-accommodatie-florida/disney-hotels-florida/disneys-port-orleans-resort-french-quarter-florida.

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel weer :)

    En als ik de All Star resorts vergelijk met Parijs.
    Moet ik dan meer denken richting Sequia Lodge, of richting Santa Fe / Cheyenne

    Of Evt. richting Kyriad of B&B hotels? (excl t zwembad dan natuurlijk, puur de kamers)
  • Dankjewel weer :)

    En als ik de All Star resorts vergelijk met Parijs.
    Moet ik dan meer denken richting Sequia Lodge, of richting Santa Fe / Cheyenne

    Of Evt. richting Kyriad of B&B hotels? (excl t zwembad dan natuurlijk, puur de kamers)

    Graag gedaan! All Stars is qua kamertype (grootte) vergelijkbaar met Santa Fe en Cheyenne, maar qua sfeer en uitstraling met Kyriad en B&B. De kamers zijn basic ingericht.
  • Kun je je arrangement ook in 'blokken' betalen?
    Dit omdat mijn creditcard limiet niet toereikend is voor het totaal bedrag :)
    Dus bijv. nu x euro betalen, en dan in de zomer y euro en dan net voor vertrek de rest?
  • Kun je je arrangement ook in 'blokken' betalen?
    Dit omdat mijn creditcard limiet niet toereikend is voor het totaal bedrag :)
    Dus bijv. nu x euro betalen, en dan in de zomer y euro en dan net voor vertrek de rest?

    Hoi Stefan-89,

    Jazeker! Bel hiervoor met Disney via het nummer dat op je reserveringsbevestiging staat vermeld en geef aan hoeveel je op dat moment wilt aflossen. Betalen in termijnen kan alleen door te bellen. Via het online betalingssysteem kun je enkel het restbedrag in één keer betalen. Andere mogelijkheid: verhoog tijdelijk de kredietlimiet van je creditcard door geld van je betaalrekening over te maken naar je creditcard (neem contact op met je bank voor het juiste rekeningnummer). Zo hebben wij het de vorige keer ook gedaan en kan alles online zonder te bellen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Wij gaan eind april 3 weken naar Orlando en hebben een appartement geboekt buiten Disney. We willen de Ultimate tickets voor 21 dagen aanschaffen. Blijven de prijzen hiervan normaal gesproken ongeveer gelijk of is het verstandig om ze zo snel mogelijk al aan te schaffen?
    We zullen wellicht niet 21 dagen naar Disney gaan maar wel vaak, de parkeerkosten van 20 dollar per dag lopen dan snel op. Heeft iemand tips om hier kosten in te besparen? Is er bijvoorbeeld een meerdaagse parkeerkaart die goedkoper is? Of is het nog steeds mogelijk om gratis bij een van de hotels te parkeren en dan met Disneyvervoer naar de parken te reizen? (Dit hebben wij zo'n 15 jaar geleden een keer gedaan van Disney's boardwalk naar epcot, dacht ik).
    Dit keer is de eerste keer dat wij met onze dochters gaan, als jullie tips hebben wat we echt niet mogen missen met kleine prinsessenfans hoor ik het heel graag!

    Alvast bedankt voor jullie reacties!
  • januari 2018 aangepast
    Paes zei:

    Hallo,

    Wij gaan eind april 3 weken naar Orlando en hebben een appartement geboekt buiten Disney. We willen de Ultimate tickets voor 21 dagen aanschaffen. Blijven de prijzen hiervan normaal gesproken ongeveer gelijk of is het verstandig om ze zo snel mogelijk al aan te schaffen?
    We zullen wellicht niet 21 dagen naar Disney gaan maar wel vaak, de parkeerkosten van 20 dollar per dag lopen dan snel op. Heeft iemand tips om hier kosten in te besparen? Is er bijvoorbeeld een meerdaagse parkeerkaart die goedkoper is? Of is het nog steeds mogelijk om gratis bij een van de hotels te parkeren en dan met Disneyvervoer naar de parken te reizen? (Dit hebben wij zo'n 15 jaar geleden een keer gedaan van Disney's boardwalk naar epcot, dacht ik).
    Dit keer is de eerste keer dat wij met onze dochters gaan, als jullie tips hebben wat we echt niet mogen missen met kleine prinsessenfans hoor ik het heel graag!

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    Hoi Paes,

    De prijzen voor de Ultimate Tickets fluctueren van tijd tot tijd bij schommelingen van de euro-pond koers. Disney geeft ons niet op voorhand aan wanneer de prijzen veranderen (meestal nadelig voor klanten). Advies is om ze direct aan te schaffen via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida.

    Voor zover wij weten is het niet mogelijk om (gratis) bij een Disney resort te parkeren als je hier niet verblijf om zo gebruik te maken van de bussen, boten en monorails. Disney verkoopt enkel dagkaarten om te parkeren. Er zijn geen voordeligere meerdaagse parkeermogelijkheden.

    Tips voor prinsessen fans: Reserveer een lunch of diner met de prinsessen bij Cinderella's Royal Table (Magic Kingdom) of Akerhus Royal Banquet (Epcot). De locatie in Magic Kingdom is het duurst (gelegen in het kasteel) en meestal volgeboekt als je niet vroeg reserveert. De locatie in Epcot is voordeliger (gelegen naast de Frozen attractie) met meer beschikbaarheid. Wij hebben ze beiden gedaan en vinden de prijs/kwaliteit verhouding van Akerhus beter. Meer locaties voor maaltijden met Disney figuren: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/praktische-informatie-florida/maaltijden-met-de-disney-figuren-florida.

    Groetjes,
    Lars
  • januari 2018 aangepast
    Is het niet zo dat je gratis kunt parkeren bij Disney Springs en/of de waterparken?

    Dan moet je wel eerst van n waterpark / springs naar n resort, en daar overstappen naar n park
    (Op Blizzard Beach na, want vanaf daar kun je naar Animal Kingdom)

    Of is dit inmiddels ook gewijzigd :) ?
  • Hartstikke bedankt voor alle informatie!
    Ik ga zeker eens kijken of we kunnen gaan eten bij Akerhus.
  • Kan iemand mij vertellen hoe de fantasmic show werkt? Valt deze wel of niet in ons pakket?

    Wij gaan ook in mei! Ik heb begrepen dat er geen fp's meer zijn voor fantasmic maar dat er wel speciale seating is die aangeboden wordt in een dining package. Voor 1 table service credit kun je bij Mama Melrose of Hollywood and Vine (mickey's seasonal dining) reserveren en krijg je daarmee een mooi plekje op de fantasmic show van die avond. Of het nodig is vraag ik me af want de eerste weken van mij zitten de crowd numbers tussen de 4 en 7 en zullen er vast nog plekjes zijn.
    Zo'n dining package is er ook voor de parade in MK, dan eet je bij Tony's Town Square Plaza...deze is wel aan te raden omdat je voor deze parade vaak lang moet wachten als je een mooi plekje wil en hier zijn zeker geen FP's meer voor!

  • Voor zover wij weten is het niet mogelijk om (gratis) bij een Disney resort te parkeren als je hier niet verblijf om zo gebruik te maken van de bussen, boten en monorails. Disney verkoopt enkel dagkaarten om te parkeren. Er zijn geen voordeligere meerdaagse parkeermogelijkheden.

    Als je een dining reservation bij een restaurant in een resort hebt mag je er 3 uur parkeren, anders alleen als je een resort guest bent.
    Parkeren bij Disney Springs is gratis en WDW transportation is gratis als je een toegangskaart voor de parken hebt, maar het duurt wel eeuwig om op die manier naar een park te rijden!

  • februari 2018 aangepast
    Paes zei:

    Hallo,


    Dit keer is de eerste keer dat wij met onze dochters gaan, als jullie tips hebben wat we echt niet mogen missen met kleine prinsessenfans hoor ik het heel graag!

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    Ken je Bibbidi Bobbidi Boutique al?

    Wij hebben twee jongens dus wij hebben het nooit uitgeprobeerd maar je ziet door het hele park meisjes lopen die hier zijn geweest.
  • Ik was aan het kijken of ik toch kan reserveren bij Fairytale Dining Dinner at Cinderella's Royal Table. Dit kost 2x een dining bon, maar als ik alles slim aanpak, moet dat makkelijk kunnen. Nu zie ik dat bij het reserveren al meteen 211 dollar afgeschreven gaat worden. Wordt dit teruggeboekt op het moment dat we daar zijn en de dining plan gebruiken?
  • Ik was aan het kijken of ik toch kan reserveren bij Fairytale Dining Dinner at Cinderella's Royal Table. Dit kost 2x een dining bon, maar als ik alles slim aanpak, moet dat makkelijk kunnen. Nu zie ik dat bij het reserveren al meteen 211 dollar afgeschreven gaat worden. Wordt dit teruggeboekt op het moment dat we daar zijn en de dining plan gebruiken?

    Hoi Natascha 1701,

    Als het goed is kun je bij het reserveren aangeven dat er Dining Plan credits gebruikt moeten worden als je een reservering hebt gekoppeld aan je My Disney Experience account. Is dat niet het geval, dan kun je Disney ook bellen om dat telefonisch door te geven.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.