Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

18586889091105

Reacties

  • januari 2018 aangepast
    Beste, wij zouden op 2 februari 2 nieuwe disneyland jaarkaarten willen aankopen. Iemand die ons dan aan 10%korting kan helpen? Grt steffi en davy
  • Steffi zei:

    Beste, wij zouden op 2 februari 2 nieuwe disneyland jaarkaarten willen aankopen. Iemand die ons dan aan 10%korting kan helpen? Grt steffi en davy

    Hoi,

    Ik ben momenteel bezig met het plannen van een tripje op 2 t/m 4 februari, Ik kan nog 6 mensen 10% korting geven.
    Steffi, ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd.
  • Goed op tijd om je beter voor te bereiden: zaterdag 3 maart ben ik en mijn dochter in het park. Indien we je kunnen helpen met een korting waarmee je dan weer andere leuke dingen mee kan doen, neem gerust contact op via ludo.van.belle@telenet.be Wie weet tot dan !!
  • Update. Wij zijn er 2 - 4 februari en 25 en 26 februari en kunnen nog 6 mensen 10% korting geven. Dus wie helpt ons aan de stempels voor de 10% korting.
  • januari 2018 aangepast
    Hallo allemaal,

    wij zijn 22, 23, 24 en 25 Feb in DLP.
    Voor korting mail ons even op Rakeshensarita@hotmail.com

    wij horen graag als iemand korting wilt.

    mvg,

    Rakeshensarita
  • Wij zijn 24 en 25 februari in het park als iemand nog korting zoekt stuur maar een berichtje :-)
  • Kan iemand ons helpen met 10% korting op 4 jaarpassen. We zouden op 2 maart naar disney gaan
  • Ludo zei:

    Goed op tijd om je beter voor te bereiden: zaterdag 3 maart ben ik en mijn dochter in het park. Indien we je kunnen helpen met een korting waarmee je dan weer andere leuke dingen mee kan doen, neem gerust contact op via ludo.van.belle@telenet.be Wie weet tot dan !!

    Hallo, wij zijn er dan wel maar komen op 2 maart aan. Denk dat ik dan die 1ste dag de jaarpassen moet kopen he
  • Hoi hilde,

    als je op 2 maart gebruik wilt maken van je jaarkaart moet je die inderdaad ook daadwerkelijk op 2 maart kopen.
  • Hoi allemaal,

    Op 7, 8 en 9 maart ben ik weer in Disney. Als er mensen zijn die dan een jaarpas willen aanschaffen, ik kan 3 mensen korting geven. Als je interesse hebt kun je altijd een pb'tje doen.

  • Wij zijn aanstaand weekend 20 en 21 januari weer in disneyland en kunnen dan meerdere personen 10% korting geven
  • Hoi Hilde,

    Wij zijn 2 maart in Disneyland en kunnen nog korting geven.
    Groetjes Linda
    Hugo zei:

    Hoi hilde,

    als je op 2 maart gebruik wilt maken van je jaarkaart moet je die inderdaad ook daadwerkelijk op 2 maart kopen.

    hilde81 zei:

    Kan iemand ons helpen met 10% korting op 4 jaarpassen. We zouden op 2 maart naar disney gaan

  • Linda74 zei:

    Hoi Hilde,

    Wij zijn 2 maart in Disneyland en kunnen nog korting geven.
    Groetjes Linda

    Hugo zei:

    Hoi hilde,

    als je op 2 maart gebruik wilt maken van je jaarkaart moet je die inderdaad ook daadwerkelijk op 2 maart kopen.

    hilde81 zei:

    Kan iemand ons helpen met 10% korting op 4 jaarpassen. We zouden op 2 maart naar disney gaan

    Hallo,

    Super!
    Mijn mailadres: hildelebrun@gmail.com. Kunnen we kijken om verder af te spreken.

    Grts,
    Hilde
  • Zeehond zei:

    Steffi zei:

    Beste, wij zouden op 2 februari 2 nieuwe disneyland jaarkaarten willen aankopen. Iemand die ons dan aan 10%korting kan helpen? Grt steffi en davy

    Hoi,

    Ik ben momenteel bezig met het plannen van een tripje op 2 t/m 4 februari, Ik kan nog 6 mensen 10% korting geven.
    Steffi, ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd.
    2 t/m 4 februari is bevestigd en we kunnen nog mensen korting geven!
  • Hallo allemaal,
    Ik kan in februari nog 10% korting geven op de jaar abo aan 9 personen per keer
  • Ik kan morgen tot donderdag korting geven (22-25 januari)
  • Hallo allemaal,
    Ik kan in februari nog 10% korting geven op de jaar abo aan 9 personen per keer

    Bij interesse kun je mijn ook prive mailen jimbutten@hotmail.com
  • Update. Wij zijn er 2 - 4 februari en 25 en 26 februari en kunnen nog 6 mensen 10% korting geven. Dus wie helpt ons aan de stempels voor de 10% korting.


    Ik heb je ook al een berichtje gestuurd, maar mijn vriendin en ik gaan 2 tm 4 Februari naar Disneyland en gaan beiden een jaarkaart aanschaffen.

    We zijn dus no op zoek naar iemand die 10% korting kan geven.
  • Hey, wij gaan 2 jaarkaarten kopen op 13 maart. Het zou tof zijn moesten we iemand kunnen verblijden met 2 stempels (en extra korting voor ons natuurlijk).
  • Hi allemaal,
    Ik ben nog nieuw hier op het forum maar heb sinds 4 januari een Magic Plus Jaarkaart aangeschaft.
    Ons volgende bezoek zal zijn op 10-11 maart a.s., dus wie er dan interesse heeft in een jaarkaart met korting, laat het me dan weten!

    Groeten,
    Jimmy

    P.s.: kan ik met 1 Magic Plus jaarkaart meerdere mensen tegelijk van 10% korting voorzien? #newbie
  • Hoi Disneyfan, wij kunnen van donderdag 8 februari t/m zondag 11 februari 6 personen 10% korting op de aanschaf van hun jaarkaart geven. (en vanaf dag 1 al gratis parkeren!) Mail ons: dps@live.nl
  • Hey,
    In een vorige reactie vroeg ik iemand die ons 10 % kon geven voor 2 jaarpassen op 2 februari . De planning is ondertussen gewijzigd naar 1 februari. Iemand die toevallig 1 februari in het park is?
    grt steffi
  • Hallo allemaal,
    Ik kan in februari nog 10% korting geven op de jaar abo aan 9 personen per keer

    Bent u 1 februari aanwezig?
    Wij zouden 2 jaarkaarten willen aankopen.
  • Hoi steffi ben idd 1 feb daar
    Kan de korting voor je regelen
    Mvg Jimmy
  • Update. Wij zijn er 2 - 4 februari en 25 en 26 februari en kunnen nog 6 mensen 10% korting geven. Dus wie helpt ons aan de stempels voor de 10% korting.


    Ik heb je ook al een berichtje gestuurd, maar mijn vriendin en ik gaan 2 tm 4 Februari naar Disneyland en gaan beiden een jaarkaart aanschaffen.

    We zijn dus no op zoek naar iemand die 10% korting kan geven.
    Hoi ben dan in disney en kan de korting regelen
    Mail me op jimbutten@hotmail.com
  • Hoi steffi ben idd 1 feb daar
    Kan de korting voor je regelen
    Mvg Jimmy

    U kunt mijn mailen op jimbutten@hotmail.com
  • Ik ben de volgende data in Disney en kan 14 mensen korting geven!
    4 februari
    23, 24 en 25 februari
    30 april tot en met 5 mei

    Je kan me altijd mailen voor meer informatie op: ikbenteddy@hotmail.com
  • Reminder :)

    Op 24 en 25 februari zijn wij met vrienden in Disney. We kunnen in totaal 8 mensen korting aanbieden.
    Daarnaast kunnen we ook toegang verlenen tot de Infinity parking als we gelijktijdig aankomen.
  • Wij zijn er maandag 12 februari ( rond de middag)! en zoeken nog voor 1 persoon korting
  • Wij zijn er maandag 12 februari ( rond de middag)! en zoeken nog voor 1 persoon korting

    Die kan ik je wel geven.
    Wij zijn er vanaf de 11e t/m 14e februari. Stuur me even een berichtje als je wil.

    Mocht er nog iemand op die dagen korting willen hoor ik dat graag. Het zou geweldig zijn als we nog 2 personen kunnen vinden.
Log In of Registreer om te reageren.