Bring a Friend actie

16781012

Reacties

  • Hugo zei:

    Hoi Mariskapol,

    op dit moment zijn er geen Bring-a-Friend-acties bekend of aangekondigd.
    Persoonlijk denk ik dat er helemaal geen acties meer komen, om zo de Magic Plus- en Infinity-jaarkaarten extra aantrekkelijk te maken, maar dat is puur mijn idee.

    Ik denk eerder dat Disney ze gaat houden in het laagseizoen om zo de parken voller te krijgen. Denk aan september en Januari.

  • Hallo allemaal
    Wij hebben nog 1 dreamkaart die geldig is tot half okt.
    Maar de andere kaarten zijn inmiddels verlopen.
    Nu had ik tijdens de overgang naar de nieuwe kaarten iets gelezen dan de Bring a friend kaarten ook voor de dreamkaarthouders zou zijn te verkrijgen ter compensatie.
    Weet iemand hier meer over?
  • clautje zei:

    Hallo allemaal
    Wij hebben nog 1 dreamkaart die geldig is tot half okt.
    Maar de andere kaarten zijn inmiddels verlopen.
    Nu had ik tijdens de overgang naar de nieuwe kaarten iets gelezen dan de Bring a friend kaarten ook voor de dreamkaarthouders zou zijn te verkrijgen ter compensatie.
    Weet iemand hier meer over?

    Hoi clautje,

    Er zijn geen 'Bring a Friend' tickets meer beschikbaar voor 'oude' jaarkaarten. Alleen Magic Plus en Infinity jaarkaarthouders kunnen dergelijke tickets aanschaffen. Voor alle overige jaarkaarten zijn ze niet meer verkrijgbaar.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    clautje zei:

    Hallo allemaal
    Wij hebben nog 1 dreamkaart die geldig is tot half okt.
    Maar de andere kaarten zijn inmiddels verlopen.
    Nu had ik tijdens de overgang naar de nieuwe kaarten iets gelezen dan de Bring a friend kaarten ook voor de dreamkaarthouders zou zijn te verkrijgen ter compensatie.
    Weet iemand hier meer over?

    Hoi clautje,

    Er zijn geen 'Bring a Friend' tickets meer beschikbaar voor 'oude' jaarkaarten. Alleen Magic Plus en Infinity jaarkaarthouders kunnen dergelijke tickets aanschaffen. Voor alle overige jaarkaarten zijn ze niet meer verkrijgbaar.

    Groetjes,
    Lars
    Snik snik jammer
    Maar ik was er al bang voor :)
  • Hallo Lars,

    wij hebben een magic plus abonnement en willen graag gebruik maken van de tickets 1 dag /2dagen aan 39 €.
    Waar moeten wij die kopen? Kunnen we die ook op voorhand bestellen?
    Ik heb ook ergens gelezen dat je met deze tickets ook binnen kan tijdens de magische uren. Klopt dit?

    groetjes domenique
  • Hoi,

    Je koopt die tickets op de dag zelf aan de kassa bij het park. Je kunt ze dus niet vooraf bestellen.
    Of ze toegang geven tot EMT is een punt van discussie, onder andere op dit forum. Volgens de officiële regels heb je er geen toegang mee, maar in werkelijkheid schijnen sommigen er wel toegang mee te krijgen. Dat is dus een kwestie van uitproberen.
  • Hai,

    a.s. Maandag en Dinsdag willen we 2 vrienden meenemen via de "Bring a friend" actie, we hebben 2 infinity jaarkaarten.

    Nou is dit al vaker gevraagd, maar de ene keer lees ik dat je naar 'guest relations' moet voor die kaarten en de andere keer dat je gewoon bij de kassa kaarten kan kopen, natuurlijk gaan we liever bij de gewone kassa omdat die rijen minder lang zijn.

    Iemand die hier het fijne van weet?
    tnx!
  • Bobson zei:

    Hai,

    a.s. Maandag en Dinsdag willen we 2 vrienden meenemen via de "Bring a friend" actie, we hebben 2 infinity jaarkaarten.

    Nou is dit al vaker gevraagd, maar de ene keer lees ik dat je naar 'guest relations' moet voor die kaarten en de andere keer dat je gewoon bij de kassa kaarten kan kopen, natuurlijk gaan we liever bij de gewone kassa omdat die rijen minder lang zijn.

    Iemand die hier het fijne van weet?
    tnx!

    Hoi Bobson,

    De 'Bring a Friend' tickets zijn zowel bij de reguliere kassa's van de parken, als de loketten van Guest Relations verkrijgbaar. Je kunt dus gewoon de minst lange rij kiezen.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars, je bent top!!
  • Bobson zei:

    Bedankt Lars, je bent top!!

    Graag gedaan en veel plezier!
  • Van de breng a friend actie kun je altijd gebruikt maken toch? Ik zag dat komende week een ‘dure’ week is als je losse kaarten zou kopen. De prijs voor de bring a friend actie blijft hetzelfde?
  • Wel met de “nieuwe” jaarkaarten inderdaad.
  • Voor alle geïnteresseerden over de magische uren en bring a friend kaarten:
    Op woensdag 25 juli heb ik (samen met een andere jaarkaarthouder) 3 bring a friend kaarten gekocht. Hiervoor zijn we gewoon in de rij gaan staan aan de kassa, de kassa ging rond 8:15/ 8:30 open. Vervolgens zijn we via de reguliere ingang naar binnen gegaan (en dus niet voor de ingang van jaarkaarthouders). Onze gasten met een bring a friend kaart werden wel even staande gehouden, en hun kaartje werd gecontroleerd. Zodra wij aangaven dat zij bij ons hoorden mochten ze direct doorlopen!

    Gezien hun kaartje wel degelijk gecontroleerd werd (er staat iets op van 'speciaal tarief/ speciaal ticket), denk/ hoop ik dat het toch gebruikelijk wordt dat deze gasten ook gebruik kunnen maken van de magische uren (mits ze in het gezelschap zijn van de jaarkaarthouder)
  • naom208 zei:

    Voor alle geïnteresseerden over de magische uren en bring a friend kaarten:
    Op woensdag 25 juli heb ik (samen met een andere jaarkaarthouder) 3 bring a friend kaarten gekocht. Hiervoor zijn we gewoon in de rij gaan staan aan de kassa, de kassa ging rond 8:15/ 8:30 open. Vervolgens zijn we via de reguliere ingang naar binnen gegaan (en dus niet voor de ingang van jaarkaarthouders). Onze gasten met een bring a friend kaart werden wel even staande gehouden, en hun kaartje werd gecontroleerd. Zodra wij aangaven dat zij bij ons hoorden mochten ze direct doorlopen!

    Gezien hun kaartje wel degelijk gecontroleerd werd (er staat iets op van 'speciaal tarief/ speciaal ticket), denk/ hoop ik dat het toch gebruikelijk wordt dat deze gasten ook gebruik kunnen maken van de magische uren (mits ze in het gezelschap zijn van de jaarkaarthouder)

    Dankjewel! We gaan er gewoon vanuit dat dat geen probleem moet zijn... en zo wel, gaan we koffie drinken ;) Maar ik kan me naar aanleiding van alle ervaringen niet voorstellen dat ze heel erg moeilijk doen. Maar we gaan het meemaken.



  • augustus 2018 aangepast
    Misschien dat iemand er iets aan heeft, maar het was inderdaad geen enkel probleem. Alle poortjes gingen open (gewone doorgang, niet de ingang links), konden doorlopen, werden ook niet extra gecontroleerd oid.
  • Ik heb het vorige week gevraagd en en mij werd verteld dat als de jaarkaarthouder er bij is mensen met een bring a friend ticket mee het park in tijdens de magische uren
  • Goede morgen Disney-fanaten,
    wij gaan het komende weekend met onze 3 kleinkinderen naar Disneyland Parijs.
    Wij hebben beide (Oma&Opa) een infinity-abonnement.
    Wat gaat dan het inkomtarief bedragen voor onze kleinkinderen ?
    Ik had vernomen 30 à 35 € / kind / dag. (via de voordeelkaarten van de infinity)

    Klopt dit ?
  • De (voorheen) Bring-a-Friend-tickets kosten op dit moment €39 per stuk, per dag. Per Infinity-kaart mogen maximaal 5 van deze tickets per week worden gekocht, dus met drie kleinkinderen en twee dagen kom je dan wel. uit.
  • Dank je wel Hugo !
  • Hugo zei:

    De (voorheen) Bring-a-Friend-tickets kosten op dit moment €39 per stuk, per dag. Per Infinity-kaart mogen maximaal 5 van deze tickets per week worden gekocht, dus met drie kleinkinderen en twee dagen kom je dan wel. uit.

    is het niet €35,- per kaartje met een infinitypas?
  • Klopt esther, ik keek naar de prijs als je een Magic Plus hebt. Die is €39.
  • Als je gebruik maakt van de ‘Bring a Friend’, mag degene die met je meekomt dan ook mee in de gereserveerde plaatsen bij de parade?
  • Nee, die zijn persoonlijk en dus niet voor Friends.
  • Ik ben even benieuwd naar het volgende;

    mijn vriendin en ik hebben 2 magic plus jaarkaarten, nu willen wij onze familie meenemen in februari en gebruik maken van de 39 eur tickets. dit zijn er maximaal 10 per jaarpas en 5 per week, stel ik koop er op zondag 5, mag ik dan de dag erna (maandag) weer 5 kopen of geldt het per 7 dagen?

    dit kan ik niet terugvinden.
  • Hoi DaneNij,

    De week begint wat deze actie betreft op maandag. Dus zondag en maandag liggen in “verschillende” weken inderdaad.
  • Iemand toevallig iets gehoord over de prijsverhoging van de bring a friend dagkaarten?
    Volgens een bericht van een ander forum,zou vanaf 7 november de prijs omhoog gaan voor de infinity en magic plus jaarkaarthouders (van 35€ naar 39€ Voor infinity en van 39€ naar 45€ Voor magic plus).

    Iemand toevallig meer informatie?
  • Dat wordt inderdaad door ED92 ook gemeld. Lars, heb jij een officiële bevestiging?
  • Iemand toevallig iets gehoord over de prijsverhoging van de bring a friend dagkaarten?
    Volgens een bericht van een ander forum,zou vanaf 7 november de prijs omhoog gaan voor de infinity en magic plus jaarkaarthouders (van 35€ naar 39€ Voor infinity en van 39€ naar 45€ Voor magic plus).

    Iemand toevallig meer informatie?

    Hoi motorfreak2005,

    Die prijsverhoging is correct, maar geldt alleen voor nieuwe jaarkaarten of verlengingen. Is je huidige Infinity jaarkaart nog geldig na 7 november, dan gelden gewoon de 'oude' prijzen tot deze vervalt. Pas bij het einde van de contractduur gaan de nieuwe prijzen in.

    Groetjes,
    Lars
  • Staat er een bedrag op deze tickets? Ofwel kan dit ticket ingewisseld worden bij aanschaf van een jaarkaart?
  • Staat er een bedrag op deze tickets? Ofwel kan dit ticket ingewisseld worden bij aanschaf van een jaarkaart?

    Hoi sabrina_abby,

    Ja, er staat een bedrag op vermeld, dus deze tickets kunnen gebruikt worden om een jaarkaart aan te schaffen.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.