VIP vouchers voor infinity jaarkaarten

Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van de infinity jaarkaart, nu zijn er bepaalde vipvakken voor de infinity jaarkaart. Onlangs kwam ik een bericht tegen dat je de vip vouchers kon afhalen uit de automaat voor het Disneyland hotel aan de ingang, helaas heb ik het de vorige keer niet gevonden en toch naar de city hall geweest.

Weet iemand waar ik deze automaten kan vinden??

Is het momenteel ook mogelijk om de vip plaatsen op een andere manier te reserveren dan via de telefoon??

Alvast bedankt.

Groetjes Birgitte

Reacties

  • Voor zover ik weet betreft het de “gewone” kaartautomaten met een barcodecanner (in ieder geval zit er eentje rechts naast de middentunnel onder het Disneyland Hotel).

    Volgens mij is het nog niet mogelijk om het anders dan telefonisch te doen, behalve als je in het park bent, dan kan het ook bij City Hall en Studio Services, als ik het me goed herinner (ik heb nog een Dreamjaarkaart dus zeker weten doe ik het niet).
  • mei 2018 aangepast

    Hallo allemaal,

    Ik ben in het bezit van de infinity jaarkaart, nu zijn er bepaalde vipvakken voor de infinity jaarkaart. Onlangs kwam ik een bericht tegen dat je de vip vouchers kon afhalen uit de automaat voor het Disneyland hotel aan de ingang, helaas heb ik het de vorige keer niet gevonden en toch naar de city hall geweest.

    Weet iemand waar ik deze automaten kan vinden??

    Is het momenteel ook mogelijk om de vip plaatsen op een andere manier te reserveren dan via de telefoon??

    Alvast bedankt.

    Groetjes Birgitte

    Hoi Birgitte,

    Reserveringen voor de VIP vakken dienen (op dit moment) nog altijd telefonisch te gebeuren, maar je ontvangt sinds kort een voucher per mail die je vervolgens makkelijk kunt omwisselen voor een definitieve plek bij de ticketautomaten onder het Disneyland Hotel. Je hoeft dan niet meer in de rij te staan bij City Hall of Studio Services.

    Zoals Hugo al aangeeft zijn deze automaten gelegen rechts van ingang 1 (met Parc Disneyland erop). Dit zijn dezelfde automaten voor de vouchers van meerdaagse tickets. Zie onze post op Facebook met foto's van deze locatie: https://www.facebook.com/discoverthemagic/posts/1881207848597759.

    Groetjes,
    Lars
  • Misschien een stomme vraag, maar hoe ver van te voren kan je vip plekken reserveren?
  • Misschien een stomme vraag, maar hoe ver van te voren kan je vip plekken reserveren?

    Hoi sabrina_abby,

    Dat is een goede vraag. Geen idee eerlijk gezegd. Volgens mij heeft @Hugo sinds kort een Infinity jaarkaart en kan hij wellicht antwoord geven op je vraag.

    Groetjes,
    Lars
  • Volgens mij kan dat maximaal 2 weken vantevoren, maar ik kan er geen officiële bron bij aantonen helaas.
  • Goedendag,

    Ik ben ook in het bezit van een infinity jaarkaart en heb al vip plaatsen gereserveerd en dit kon toen idd pas 2 weken of 15 dagen voor de datum dat je wilt reserveren. Let wel op ik kon toen maximaal 4 reserveringen per keer doen. Weet niet hoeveel dagen je wilt reserveren, maar als je bv. 4 dagen een vip ticket wilt voor zowel de parade als de illuminations avondshow zul je deze in twee keer moeten reserveren.

    Normaal staat de uitleg en het nummer in het boekje dat je bij de jaakaart hebt ontvangen.

    Groetjes Birgitte
  • Thanks allemaal :)
  • Hallo allemaal,
    Ik wil zaterdag 8 december gebruik maken van mijn pas om een Vip plaats te reserveren.

    Hoe werkt dat?
    En waar moet ik dat reserveren?
    Alvast bedankt

    Met vriendelijke groet,

    Silvia
  • Hoi Silvia,

    Je moet de VIP plaatsen via het Infinity telefoonnummer reserveren. Je krijgt dan een email van hen, en hiermee moet je je tickets ophalen bij de automaten voor de ingang van het park.

    Grz,

    MJ
  • Goedemorgen
    Wij willen misschien Infinity jaarpassen aanschaffen. Nou vroeg ik me af wat ik me moet voorstellen bij de vip plaatsten tijdens de parade en illuminations show? Waar zijn die plaatsen dan?
    En nog een vraagje
    Als je de jaarpas online besteld en dan de 1e dag daar ophaald in het park, kan je dan wel profiteren van de extra magische uren die ochtend? Of mag je pas om 10 uur naar binnen?
    Groetjes Martine
  • De vip-plaatsen voor Infinity-jaarkaarthouders zijn recht voor het kasteel, bijna helemaal vooraan. Er is alleen een vak voor waar eventueel “echte” VIP-pers staan. Zij krijgen tijdens Illuminations ook een glas champagne aangeboden.
    Je mag in principe alleen met je definitieve jaarkaart gebruik maken van EMT. Heel vroeg komen heeft ook geen zin, want dan is het BPA nog niet open. Je kunt wel aan de meest rechter kassa van het Walt Disney Studios Park terecht. Dan hoef je immers nog niet het park “in”.
  • Oke dank je wel voor je snelle reactie terug! Ik dacht alleen dat als je wél al eerder het park in kan, je tot 10 uur nog mooi een paar attracties mee kan pikken voordat het BPA open gaat ;-)
  • Hoi allemaal, ik heb mijn jaarkaart verlengd online en ben deze keer voor de infinity kaart gegaan. Kaart is netjes opgestuurd, maar hoe kom ik nu aan alle info betreffende de privileges enz. Er zou een speciale website moeten zijn en een speciaal telefoonnummer voor reserveringen enz. Krijg je nog aparte informatie hierover opgestuurd of iets dergelijks? Weet iemand dat misschien?
  • Hoi Patpat71,

    als het goed is heb je bij je jaarkaart een plastic hoesje gekregen met daarin een foldertje met alle voordelen van de jaarkaart. Kijk anders hier (https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris) voor alle informatie en makkelijke snelkoppelingen naar de reserveerpagina's.
  • Hallo, gelden de VIP plaatsen ook voor een introducee bij een Infinity Jaarpas?
  • Hoi @Hans_Heikoop ,

    Nee, de VIP plaatsen zijn alleen voor de Infinity jaarkaarthouders zelf.

    Groetjes,
    Lars
  • Even ter info: wegens renovatie van verschilde zwembaden kun je in augustus met je infinity kaart nergens gaan zwemmen. New York is in verbouwing, zwembad van Sequoia Lodge in onderhoud dus enkel Newport Bay is nog open en reservaties zijn dus niet mogelijk deze maand.

    Niet dat je daar anders veel plezier aan zou beleven gezien de drukte..
    Vanaf september zal het beter zijn en de reservaties weer mogelijk worden aldus City Hall .
  • Hoi Macamba,

    Ik neem aan dat je “nieuwe” reserveringen bedoelt want ik ga vrijdag en zaterdag (hopelijk) gewoon met z’n 4-en zwemmen in het zwembad bij Davy Crockett Ranch.
  • Ik zie dat ook voor 8 en 9 augustus er nog plaatsen gereserveerd kunnen worden voor het zwembad van Davy Crockett Ranch.
  • Ja dat klopt ik hoorde net dat ze (nav mijn opmerking) die nu hebben open gezet als alternatief. Tot gisteren was dat er nog niet voor infinity.

    Net als dat de mensen van de hotels nu ook naar daar sturen.

    Maar zoals gezegd vanaf september kun je ook weer in Sequoia Lodge zwemmen.

    Kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die daar voor op-en-neer gaan rijden :-)
  • Ik kan dit onderstaande bevestigen, zeer de moeite waard en voldoende plaats.

    Betere plekken kun je je niet indenken.

    Je kunt de ingang tot het vak bereiken via adventureland links van het kasteel. Ze doen goed aan crowd control.
    Hugo zei:

    De vip-plaatsen voor Infinity-jaarkaarthouders zijn recht voor het kasteel, bijna helemaal vooraan. Er is alleen een vak voor waar eventueel “echte” VIP-pers staan. Zij krijgen tijdens Illuminations ook een glas champagne aangeboden.

    Een medewerker vertelde me dat er ongeveer 1.000 abonnees zijn en een kleine 200 plaatsen. Maar dan heb je nog steeds ruimte.

    Nu in de zomer kun je lekker op de grond zitten en genieten.
    Het kost wat maar dan heb je idd een jaar vol magie.

    Dan wat de parade aangaat, deze plaatsen zijn tegenover het “jaarpaspoort bureau” op t maar in ‘t Nederlands te zeggen. (Bij / tegenover het podium daar).

    Ik zou als het liefst nog zien dat ze het uitbreiden naar shows zoals nu met de Lion King.

    Leuk dat je een aparte ingang hebt (gebruiken we weinig) maar aan de Security staan vaak lange rijen.
    Dus als je toevallig in de gelegenheid bent om de ingang te nemen bij de parkeergarage van de Village (Vapiano) RER station uithang 3, dan scheelt het je behoorlijk veel tijd.
    Eigenlijk zouden ze op dat vlak nog kunnen verbeteren (meer poortjes op plekken waar nu meestal enkel cast members binnen gaan).

    Maar de VIP ervaring hebben we wel gehad, korting in winkels en restaurants (+ cocktail) is ook wel lekker :-)

    Wij zijn tevreden!
Log In of Registreer om te reageren.