Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

19798100102103105

Reacties

  • Hoi allemaal,

    Oproep: Zijn er jaarkaarthouders op 6 december aanwezig tijdens de Mouse Party in het Disneyland Park die ons kunnen voorzien van 2 extra tickets voor de avondhappening? Iedere jaarkaarthouder mag namelijk 2 extra tickets bestellen. Stuur mij even een privébericht als je wilt helpen. Alvast dank!

    Groetjes,
    Lars
  • Iemand die op zaterdag 17 november 10% korting kan geven in ruil voor een stempel?
    Bij interesse graag mailen naar: demybrekhof@hotmail.com

    Alvast bedankt.
  • Op zaterdag 1 december 2018 ben ik weer in het magische land, Disneyland. Mochten er onder jullie geïnteresseerden zijn in de korting, neem dan gerust vrijblijvend contact met me op. We spreken duidelijk af waar en wanneer we mekaar treffen.
    Hier mijn contactgegevens: ludo.van.belle@telenet.be of +32 495 512921
  • Nogmaals even een bericht,
    Wij zijn morgen 19 november tm vrijdag 23 november in Disneyland Parijs en kunnen 6 mensen helpen met korting op een nieuwe jaarpas.

    Groetjes Yvette
  • Goedemiddag,
    We zijn op 8 december in het park om een jaarkaart aan te schaffen. Kunnen we daar met iemand afspreken voor korting in ruil voor stempels? Het gaat om vier jaarkaarten.

    Groet
    Sebastiaan
  • harts zei:

    Goedemiddag,
    We zijn op 8 december in het park om een jaarkaart aan te schaffen. Kunnen we daar met iemand afspreken voor korting in ruil voor stempels? Het gaat om vier jaarkaarten.

    Groet
    Sebastiaan

    Hoi je kan me mailen op jimbutten@hotmail.com
  • harts zei:

    Goedemiddag,
    We zijn op 8 december in het park om een jaarkaart aan te schaffen. Kunnen we daar met iemand afspreken voor korting in ruil voor stempels? Het gaat om vier jaarkaarten.

    Groet
    Sebastiaan

    ik heb je een berichtje gestuurd, groeten Anneke
  • Komende zaterdag 1 december 2018 ben ik aanwezig. Mochten er onder jullie geïnteresseerden zijn in de korting, neem dan gerust contact met me op. We spreken duidelijk af waar en wanneer we mekaar treffen.
    Hier mijn contactgegevens: ludo.van.belle@telenet.be of +32 495 512921

    Groetjes, en wie weet ...
  • Op zaterdag 23 februari zijn wij aanwezig. Mocht iemand graag korting willen voor het aanschaffen van een jaarpas, dan graag contact opnemen via whatsapp (+31637479239) of demybrekhof@hotmail.com.
  • Wij willen vrijdag 4 januari 2019 4 jaarkaarten kopen. Is er dan toevallig iemand die ons aan 10% korting kan helpen?
  • WendyH zei:

    Wij willen vrijdag 4 januari 2019 4 jaarkaarten kopen. Is er dan toevallig iemand die ons aan 10% korting kan helpen?</
    U zou mij kunnen mailen voor meer info

  • WendyH zei:

    Wij willen vrijdag 4 januari 2019 4 jaarkaarten kopen. Is er dan toevallig iemand die ons aan 10% korting kan helpen?</
    U zou mij kunnen mailen voor meer info</p>

    Jimbutten@hotmail.com
  • WendyH zei:

    Wij willen vrijdag 4 januari 2019 4 jaarkaarten kopen. Is er dan toevallig iemand die ons aan 10% korting kan</
    U zou mij kunnen mailen voor meer info</p>

    Jimbutten@hotmail.com
    Mailtje verzonden!
  • WendyH zei:

    Wij willen vrijdag 4 januari 2019 4 jaarkaarten kopen. Is er dan toevallig iemand die ons aan 10% korting kan helpen?</
    U zou mij kunnen mailen voor meer info</p>

    Jimbutten@hotmail.com
    Nogmaals een mailtje verzonden? Misschien in spambox terecht gekomen?
  • Van 2 januari tot en 4 januari en 25 februari tot en met 28 februari zijn wij in Disneyland. Wie kunnen we koring geven in ruil voor stempels.
    Groetjes.
  • We zijn 25-27 januari in Disneyland Parijs. Mocht er iemand zijn die dan jaarpassen aan wil schaffen dan horen we het graag. We kunnen nog 3 mensen korting geven!

    Groeten,
    Wouter
  • ik ga in de maand februri richting disney parijs .
    Ik ben jaarkaarthouder ...............indien er iemand een abonnement zou kopen kunnen jullie via mij korting krijgen .
  • Hoi Duckman,

    als je korting wil aanbieden kan dat het beste hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyforum/index.php?p=/discussion/10/korting-op-jaarkaarten-vraag-aanbod#latest
    Daar kijken namelijk ook de mensen die korting zoeken. En misschien is het ook handig om aan te geven wanneer je er precies bent - of ga je de hele maand februari?
  • Hoi allemaal,

    Op 2 en 3 januari zijn we weer in Disney. Ik kan 3 mensen 10% korting. Als je interesse hebt kun je altijd even een berichtje sturen

    Groetjes
  • Zijn er toevallig nog forumleden met jaarkaart die donderdag 6 dec naar de speciale jaarkaart avond gaan, en nog 2 extra kaarten kunnen kopen? Wij zouden super graag gaan maar hebben op dit moment geen jaarkaart.
    Ik hoor het graag
    Groetjes
  • Goedemiddag allen,
    Zijn er mensen die vrijdag 21 en/of zaterdag 22 december naar Disney gaan? Die mij korting zouden kunnen geven op de aanschaf van een jaarkaart? :)
    Ik hoor het héél graag!
    Groetjes, Patricia
  • Duckman zei:

    ik ga in de maand februri richting disney parijs .
    Ik ben jaarkaarthouder ...............indien er iemand een abonnement zou kopen kunnen jullie via mij korting krijgen .


    Hallo Duckman, wanneer in februari ben je er precies? Wij willen 4 jaarpassen aanschaffen en zijn er 4 februari 2019...
  • Wij gaan 4 februari 2019 naar Disneyland Parijs en zouden daar graag 4 jaarpassen aanschaffen. Iemand die toevallig die dag aanwezig is en ons de korting zou willen geven? Alvast bedankt :smiley:
  • Patries zei:

    Goedemiddag allen,
    Zijn er mensen die vrijdag 21 en/of zaterdag 22 december naar Disney gaan? Die mij korting zouden kunnen geven op de aanschaf van een jaarkaart? :)
    Ik hoor het héél graag!
    Groetjes, Patricia

    Hoi Patricia,
    Om hoeveel jaarkaarten zou het gaan? Je kan mij mailen op johnjoyce@ziggo.nl

    Groeten,
    Joyce

  • Hallo!

    Wij zijn weer in Disneyland Parijs van vrijdag 14 December t/m dinsdag 18 December.
    Ik kan nog aan 2 personen 10% korting geven bij aanschaf van een Jaarkaart.
    Als U interesse heeft kunt U mij een berichtje sturen of mailen : esther.hennion@ziggo.nl
    Misschien tot volgende week!

    Esther.
  • Wij gaan 11 februari 2019 naar Disneyland Parijs en zouden daar graag 4 jaarpassen aanschaffen. (We zouden eerst 4 feb gaan, maar wegens omstandigheden hebben we dat moeten omboeken) Iemand die toevallig die dag aanwezig is en ons de korting zou willen geven? Alvast bedankt :smiley:
  • Duckman zei:

    ik ga in de maand februri richting disney parijs .
    Ik ben jaarkaarthouder ...............indien er iemand een abonnement zou kopen kunnen jullie via mij korting krijgen .


    Hallo Duckman, wanneer in februari ben je er precies? Wij willen 4 jaarpassen aanschaffen en zijn er 11 februari 2019...
  • Wij gaan 11 februari 2019 naar Disneyland Parijs en zouden daar graag 4 jaarpassen aanschaffen. (We zouden eerst 4 feb gaan, maar wegens omstandigheden hebben we dat moeten omboeken) Iemand die toevallig die dag aanwezig is en ons de korting zou willen geven? Alvast bedankt :smiley:

    Wij gaan 11 februari 2019 naar Disneyland Parijs en zouden daar graag 4 jaarpassen aanschaffen. (We zouden eerst 4 feb gaan, maar wegens omstandigheden hebben we dat moeten omboeken) Iemand die toevallig die dag aanwezig is en ons de korting zou willen geven? Alvast bedankt :smiley:

    Hoi heb je een pb gestuurt je kunt me mailen op jimbutten@hotmail.com
  • Wij zijn 19 tm 23 januari in Disneyland Parijs en kunnen nog 5 mensen korting geven
  • Nog steeds zoekende...

    Wij gaan 11 februari 2019 naar Disneyland Parijs en zouden daar graag 4 jaarpassen aanschaffen. (We zouden eerst 4 feb gaan, maar wegens omstandigheden hebben we dat moeten omboeken) Iemand die toevallig die dag aanwezig is en ons de korting zou willen geven? Alvast bedankt :smiley:
Log In of Registreer om te reageren.