Jaarkaart verlengen

1234689

Reacties

  • Hoi Esther,

    poeh... dat is geen eenvoudige vraag denk ik.
    Ik zou er inderdaad vanuit gaan dat nu via post verlengen niet meer op tijd gaat lukken. Naar Frankrijk opsturen kan wel nog op tijd, maar of die kaart dan ergens bij Guest Relations kan komen te liggen - ik weet het niet, ik heb dit nog nooit gevraagd.
    Voor zover ik weet is er geen Nederlandstalige telefonische klantenservice voor jaarkaarthouders. Je zou kunnen proberen een vraag te stellen via de onlangs opgerichte Facebook-groep voor jaarkaarthouders (https://www.facebook.com/groups/DisneylandParisAnnualPassholders/).
    Misschien heeft Lars nog een tip?
  • Hoi @Dewi48 ,

    Voor zover dat ik weet is online verlengen met een vol stempelformulier niet mogelijk. Dit kan alleen ter plaatse of via de post. Per post is vanwege de krappe tijd inderdaad niet meer mogelijk. Je kunt met een vol stempelformulier tot 1 maand ná de vervaldatum verlengen (6 maanden gratis). Dit moet dan bij de kassa of een loket van Guest Relations buiten de parken aangegeven worden waarbij je een tijdelijk toegangsbewijs krijgt om naar Bureau Passeport Annuel te gaan. Er is helaas geen Nederlandse klantenservice voor jaarkaarthouders. Voor meer informatie zou je wel de reserveringslijn kunnen bellen die je wellicht kunnen doorverwijzen.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Dewi48 ,

    Voor zover dat ik weet is online verlengen met een vol stempelformulier niet mogelijk. Dit kan alleen ter plaatse of via de post. Per post is vanwege de krappe tijd inderdaad niet meer mogelijk. Je kunt met een vol stempelformulier tot 1 maand ná de vervaldatum verlengen (6 maanden gratis). Dit moet dan bij de kassa of een loket van Guest Relations buiten de parken aangegeven worden waarbij je een tijdelijk toegangsbewijs krijgt om naar Bureau Passeport Annuel te gaan. Er is helaas geen Nederlandse klantenservice voor jaarkaarthouders. Voor meer informatie zou je wel de reserveringslijn kunnen bellen die je wellicht kunnen doorverwijzen.

    Groetjes,
    Lars

    Bedankt voor je snelle antwoord ! Dus als ik het goed begrijp kunnen we de jaarkaart van mijn dochter mèt stempels dan ook nog op 14 december verlengen. (ook al verloopt haar jaarkaart 11 december al...) Dat zou fijn zijn en goed uitkomen! (staat dat ergens vermeld in de overeenkomst voorwaarden of op de site van DLP Jaarkaarten? Wil daarvan dan graag een copietje meenemen voor het geval ze in DLP aan de kassa zeggen dat dat niet kan...)

    Groetjes, Esther.
  • Dewi48 zei:


    Bedankt voor je snelle antwoord ! Dus als ik het goed begrijp kunnen we de jaarkaart van mijn dochter mèt stempels dan ook nog op 14 december verlengen. (ook al verloopt haar jaarkaart 11 december al...) Dat zou fijn zijn en goed uitkomen! (staat dat ergens vermeld in de overeenkomst voorwaarden of op de site van DLP Jaarkaarten? Wil daarvan dan graag een copietje meenemen voor het geval ze in DLP aan de kassa zeggen dat dat niet kan...)

    Groetjes, Esther.

    Hoi Esther,

    De nieuwe formulieren zijn helaas niet meer online verkrijgbaar, alleen ter plaatse. Hier staan de voorwaarden op vermeld. Voor bevestiging kun je tevens mailen naar dlp.communication.visiteurs@disney.com.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb vorige maand onze aanvraag verstuurd met (aangetekende) post. Op 16 november binnengedaan (tussen de stakingen van Bpost door) en op 30 november hadden wij onze vernieuwde jaarpassen in de bus.
    Het kan dus blijkbaar snel gaan ook (onze jaarpas verviel op 6december,maar doordat ik in het gips lag viel onze trip eind november in het water) dus heb ik de gok gewaagt,gezien de korte tijd voor afloop.
    Nu had ik achteraf ook gezien dat ik een oud verlengingsformulier had opgestuurd,hadden we gewoon geluk of maken ze daar geen probleem van?
  • Blijkbaar maken ze er geen probleem van. Er zitten meestal ook geen heel erg grote wijzigingen tussen versies van het formulier.
    In ieder geval fijn dat het (zo snel) geregeld is!
  • Vanaf wanneer kun je je jaarkaart verlengen? Mijne verloopt 25 april, ik ga sowieso in maart nog een keer. Kan ik hem dan al verlengen en is dan de nieuwe ingangsdatum ook in maart of blijft dat april? Anders heb ik natuurlijk nog geen volledig jaar erop zitten.
  • Vanaf wanneer kun je je jaarkaart verlengen? Mijne verloopt 25 april, ik ga sowieso in maart nog een keer. Kan ik hem dan al verlengen en is dan de nieuwe ingangsdatum ook in maart of blijft dat april? Anders heb ik natuurlijk nog geen volledig jaar erop zitten.

    Hoi larissavanbuul,

    Verlengen kan vanaf 2 maanden vóór de vervaldatum. In jouw geval is dat dan vanaf 25 februari. De nieuwe jaarkaart gaat pas in nadat de huidige jaarkaart verloopt.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb een magic plus jaarkaart en wil tijdens ons aankomende verblijf beginnen met stempels sparen. Als je dan wil verlengen, zijn er dan ook weer 10 privilegetickets beschikbaar of geldt dit alleen bij een betaalde verlening?
  • Volgens mij stelde Lars laatst dat een gratis verlenging ook echt als verlenging gezien wordt en je dus niet opnieuw privilegetickets krijgt.
    Wat ik me dan afvraag is of je ook geen PhotoPass krijgt bij een Infinity-verlenging met stempels.
  • Hoi @demybrekhof en @Hugo ,

    Bij een gratis verlenging via stempels blijft het aantal 'Bring a Friend' tickets hetzelfde. Alleen bij een betaalde (reguliere) verlenging wordt dit aantal weer gereset en kun je opnieuw het maximale aantal tickets aanschaffen.

    De PhotoPass+ voor jaarkaarthouders is telkens één jaar geldig vanaf de dag van aanschaf. Dit staat los van de geldigheid van de jaarkaart. Ontvang je tijdens de 'gratis verlenging' van de Infinity weer een nieuwe PhotoPass+, dan is deze opnieuw een jaar geldig (langer dus dan de geldigheid van de jaarkaart zelf).

    Groetjes,
    Lars
  • hoi Lars,

    Mij is uitgelgd toen ik mijn nieuwe photopas ophaalde na gratis verlenging van mijn Infinity kaart, dat de Photopass+ geldig is vanaf het moment dat je hem voor het eerst gebruikt hebt, dus niet van af de dag van aanschaf.

    grz

    MJ
  • mcjas zei:

    hoi Lars,

    Mij is uitgelgd toen ik mijn nieuwe photopas ophaalde na gratis verlenging van mijn Infinity kaart, dat de Photopass+ geldig is vanaf het moment dat je hem voor het eerst gebruikt hebt, dus niet van af de dag van aanschaf.

    grz

    MJ

    Hoi MJ,

    Dat is vreemd, aangezien de PhotoPass+ kaart geactiveerd moet worden aan de kassa. Wat zij waarschijnlijk hebben willen zeggen is dat de foto's 1 jaar beschikbaar blijven als download vanaf het moment dat de eerste foto op de kaart wordt gezet, dus niet al direct vanaf het moment van aanschaf.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Toen ik mijn nieuwe kaart haalde was mijn oude nog maanden geldig (tot augustus 2019), vandaar dat ik het nog even specifiek gevraagd had, en de CM legde echt uit dat de nieuwe pas na eerste gebruik actief zou worden.
    Heb net de nieuwe pas in mijn app gezet en hij blijkt tot februari 2020 geldig te zijn.
    Het verhaal van de CM blijkt dus inderdaad niet te kloppen, en is het een geval van een CM die niet precies weet hoe de regels toegepast moeten worden,zoals wel vaker helaas.....
    In mijn geval had ik dus beter pas in augustus dit jaar mijn nieuwe pas op moeten halen, dan had ik er langer profijt van gehad, dit ga ik dus zeker na de reguliere verlenging doen.

    grz

    MJ
  • mcjas zei:

    Hoi Lars,

    Toen ik mijn nieuwe kaart haalde was mijn oude nog maanden geldig (tot augustus 2019), vandaar dat ik het nog even specifiek gevraagd had, en de CM legde echt uit dat de nieuwe pas na eerste gebruik actief zou worden.
    Heb net de nieuwe pas in mijn app gezet en hij blijkt tot februari 2020 geldig te zijn.
    Het verhaal van de CM blijkt dus inderdaad niet te kloppen, en is het een geval van een CM die niet precies weet hoe de regels toegepast moeten worden,zoals wel vaker helaas.....
    In mijn geval had ik dus beter pas in augustus dit jaar mijn nieuwe pas op moeten halen, dan had ik er langer profijt van gehad, dit ga ik dus zeker na de reguliere verlenging doen.

    grz

    MJ

    Hoi MJ,

    Vervelend, maar helaas een nog vaak terugkerend probleem dat niet alle cast members op de hoogte zijn van de juiste regels. Typisch Frans als je het mij vraagt!

    Groetjes,
    Lars
  • Thanks @Lars en @Hugo
    Volgens mij is het helder voor me. Ga ik de PhotoPass gewoon pas later halen, zodat ik er zo lang mogelijk plezier van heb ☺️
  • Zit er toevallig ook nog enig voordeel op een verlenging, ik heb ooit eens ergens gelezen dat je een paar maanden cadeau kunt krijgen, maar weet niet meer waar ik dat vandaan heb. Wat betreft de PhotoPass die je bij de Infinity-kaart krijgt, die kan ik dan dus beter ophalen op het moment dat mijn oude jaarpas vervalt, lees ik dat goed? En is dat geen probleem, dat ik in maart (begin van de maand) verleng en dan in april (eind van de maand) de PhotoPass ophaal?

    Wat betreft de friend-tickets, die zijn ook duurder geworden, toch? Enig idee wat de prijzen zijn? Ik zie in het overzicht nog de oude prijzen van 35,00 bij Infinity en 39,00 bij Magic plus staan.

    Laatste vraag: ik ontvang geen mail vanuit mijn Infinity abonnement, zou dit wel moeten?

    Alvast bedankt weer!
  • Je krijgt bij een betaalde verlenging vier maanden gratis, dus 16 maanden voor de prijs van 12.
    Wanneer je de Infinity-PhotoPass ophaalt maakt niet uit. Je zou dit zelfs niet kunnen doen, als je dat bijvoorbeeld niet wilt.
    De prijzen voor Friend-tickets zijn niet veranderd voor huidige jaarkaarthouders.
    Je zou wel af en toe een e-mail moeten krijgen over kortingen op room-only-boekingen, extra korting etc. Bij je volgende bezoek zou je bij het BPA je e-mailadres kunnen controleren.
  • Hugo zei:

    Je krijgt bij een betaalde verlenging vier maanden gratis, dus 16 maanden voor de prijs van 12.
    Wanneer je de Infinity-PhotoPass ophaalt maakt niet uit. Je zou dit zelfs niet kunnen doen, als je dat bijvoorbeeld niet wilt.
    De prijzen voor Friend-tickets zijn niet veranderd voor huidige jaarkaarthouders.
    Je zou wel af en toe een e-mail moeten krijgen over kortingen op room-only-boekingen, extra korting etc. Bij je volgende bezoek zou je bij het BPA je e-mailadres kunnen controleren.

    Thanks! Okee, even voor de duidelijkheid, dus als ik in maart verleng, (25 april verloopt mijn abonnement) hoef ik pas volgend jaar weer richting de zomer (juli/augustus) te verlengen, begrijp ik dat goed? De PhotoPass is wel maar een jaar geldig of loopt dan gelijk aan je abonnement?
    Toevallig afgelopen week gebeld voor room-only en toen hadden ze wel mijn mailadres juist, maar goed, dat bekijk ik dan daar wel weer ☺️

  • Dan wordt het 25 april plus 16 maanden is inderdaad 25 augustus 2020.
    Lars meldde laatst dat de PhotoPass 1 jaar geldig is, maar je met je nieuwe kaart ook weer een nieuwe kunt halen. Dus dat is soms in je voordeel (als je met stempels verlengt) en soms in je nadeel (als je betaald verlengt).
  • Hoi @larissavanbuul en @Hugo ,

    De prijzen van de 'Bring a Friend' tickets zijn sinds 7 november 2018 verhoogd naar €45 (Magic Plus) en €39 (Infinity), maar alleen voor jaarkaarten die vanaf die datum zijn aangeschaft of verlengd. Nog geldige jaarkaarten van vóór 7 november kunnen de tickets voor de oude prijs (€39 - €35) aanschaffen. Het nieuwe overzicht met de actuele prijzen staat nu op de Jaarkaarten pagina: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    mcjas zei:

    hoi Lars,

    Mij is uitgelgd toen ik mijn nieuwe photopas ophaalde na gratis verlenging van mijn Infinity kaart, dat de Photopass+ geldig is vanaf het moment dat je hem voor het eerst gebruikt hebt, dus niet van af de dag van aanschaf.

    grz

    MJ

    Hoi MJ,

    Dat is vreemd, aangezien de PhotoPass+ kaart geactiveerd moet worden aan de kassa. Wat zij waarschijnlijk hebben willen zeggen is dat de foto's 1 jaar beschikbaar blijven als download vanaf het moment dat de eerste foto op de kaart wordt gezet, dus niet al direct vanaf het moment van aanschaf.

    Groetjes,
    Lars

    Even een side-note
    Ik heb mijn infinity photopass 6 juni 2018 opgehaald en gebruikt en de pas is geldig tot januari 2020
    Ik dacht dat t een foutje was, maar nee volgens de Castmember klopt t.
  • januari 2019 aangepast


    Even een side-note
    Ik heb mijn infinity photopass 6 juni 2018 opgehaald en gebruikt en de pas is geldig tot januari 2020
    Ik dacht dat t een foutje was, maar nee volgens de Castmember klopt t.

    Moet niet gekker worden, sabrina_abby! De PhotoPass+ is in jouw geval dus 1,5 jaar geldig? Ik kan daar niks over vinden in de officiële Disney documentatie. Overal staat '1 jaar geldig'. Wat gaf de CM dan aan wat de reden was dat de pas nu 1,5 jaar geldig is?

    Groetjes,
    Lars
  • Dag allemaal

    Ik heb een infinity jaarkaart en de photopas erbij. Nu kijk ik net ff op mijn photopass account zie ik dat de photopas bij mijn vorige jaarkaart geldig is tot 13 maart 2019. Terwijl ik afgelopen december een nieuwe moest hebben ivm de vervaldatum. Mijn jaarkaart liep tot 19 december 2018. Eind oktober met halloween heb ik mijn jaarkaart betalend verlengd en die ging in op 20 december 2018 en loopt tot ergens in 2020. De gratis photopas kon ik pas halen na 20 december 2018, deze heb ik in het weekend van 4 en 5,januari 2019 opgehaald. De cm vertelde mij dat ik de kaart eerst moest registreren voor ik de eerste foto liet maken. Heb deze vorige week ergens geactiveerd en is geldig tot 18 mei 2020, dus ook langer dan 1 jaar.

    Groetjes Birgitte
  • Lars zei:


    Even een side-note
    Ik heb mijn infinity photopass 6 juni 2018 opgehaald en gebruikt en de pas is geldig tot januari 2020
    Ik dacht dat t een foutje was, maar nee volgens de Castmember klopt t.

    Moet niet gekker worden, sabrina_abby! De PhotoPass+ is in jouw geval dus 1,5 jaar geldig? Ik kan daar niks over vinden in de officiële Disney documentatie. Overal staat '1 jaar geldig'. Wat gaf de CM dan aan wat de reden was dat de pas nu 1,5 jaar geldig is?

    Groetjes,
    Lars
    Volgens hem was dit bij elke photopass+ , hij kon niet vertellen of dit een nieuwe wijziging was.

  • Volgens hem was dit bij elke photopass+ , hij kon niet vertellen of dit een nieuwe wijziging was.

    Dank voor de feedback!
  • Hoi Lars,
    Wij gaan 23 februari weer naar Disneyland en verlengen dan onze jaarkaarten d.m.v. onze volle stempelkaarten. Nu staat er op de kaart validity: 24-2-2018 - 23-2-2019 dat betekent toch dat hij de 23e nog geldig is? Ik heb nog nooit op de allerlaatste dag verlengd vandaar dat ik t toch maar even navraag om onaangename verassingen te voorkomen. groetjes Anneke
  • Klopt, 23 februari mag je voor het laatst naar binnen met je huidige kaart.
  • Hallo, Bij verlengen van een half jaar, kun je dan in dat half jaar ook weer 3 stempels sparen voor nog een verlenging ? Gr Helma
  • Nee, dat kan alleen als je betaald verlengd hebt.
Log In of Registreer om te reageren.