Openingstijden Bureau Passeport Annuel

juli 2014 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hallo, wij gaan as. woensdag naar Euro Disney. Wij hebben een jaarkaart aangeschaft en willen graag woensdagmiddag deze al laten omzetten in een definitieve jaarkaart. Weet iemand misschien tot hoe laat Bureau annuel geopend is.

Reacties

  • vivian zei:


    Hallo, wij gaan as. woensdag naar Euro Disney. Wij hebben een jaarkaart aangeschaft en willen graag woensdagmiddag deze al laten omzetten in een definitieve jaarkaart. Weet iemand misschien tot hoe laat Bureau annuel geopend is.

    Hoi Vivian,
    Bureau Passeport Annuel in het Disneyland Park, gelegen tegenover de Royal Castle Stage in Fantasyland is iedere dag geopend van 10:00 tot maximaal 20:00 uur, naar gelang de openingstijden van het Disneyland Park. De maximale openingstijd is afhankelijk van de dag in de week en de drukte in het park. Bureau de Donald (Donald’s Desk) bij de ingang van het Disneyland Park, gelegen aan de rechterzijde tegenover de zij-ingang van het Disneyland Hotel is incidenteel geopend op drukke dagen van 10:00 tot 16:00 uur.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    vivian zei:


    Hallo, wij gaan as. woensdag naar Euro Disney. Wij hebben een jaarkaart aangeschaft en willen graag woensdagmiddag deze al laten omzetten in een definitieve jaarkaart. Weet iemand misschien tot hoe laat Bureau annuel geopend is.

    Hoi Vivian,
    Bureau Passeport Annuel in het Disneyland Park, gelegen tegenover de Royal Castle Stage in Fantasyland is iedere dag geopend van 10:00 tot maximaal 20:00 uur, naar gelang de openingstijden van het Disneyland Park. De maximale openingstijd is afhankelijk van de dag in de week en de drukte in het park. Bureau de Donald (Donald’s Desk) bij de ingang van het Disneyland Park, gelegen aan de rechterzijde tegenover de zij-ingang van het Disneyland Hotel is incidenteel geopend op drukke dagen van 10:00 tot 16:00 uur.
    Groetjes,
    Lars
    Ik wil hier graag aan toevoegen dat de openingstijden erg wisselend zijn. Ik was er vorige week donderdag, vrijdag en zaterdag (parrainage) en op donderdag en zaterdag was het tot 20.00 open, terwijl het op vrijdag om 19.00 al dicht ging.
    Ik zou bij wat latere aankomst aan de kassa even vragen of het bpa nog wel open is, voordat je kaartjes aanschaft.
    Groetjes, Lieneke
  • tinian zei:


    Ik wil hier graag aan toevoegen dat de openingstijden erg wisselend zijn. Ik was er vorige week donderdag, vrijdag en zaterdag (parrainage) en op donderdag en zaterdag was het tot 20.00 open, terwijl het op vrijdag om 19.00 al dicht ging.
    Ik zou bij wat latere aankomst aan de kassa even vragen of het bpa nog wel open is, voordat je kaartjes aanschaft.
    Groetjes, Lieneke

    Dank voor de feedback, Lieneke! Vandaar dat wij er ook bij vermelden dat BPA tot 'maximaal' 20:00 uur open is. Goede tip om op de dag zelf even bij de kassa (of BPA zelf) na te vragen tot hoe laat ze geopend zijn.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Ik vroeg mij af of het BPA ook nu (dit topic is alweer wat ouder :) ) alle dagen open is en tot ca. welke tijd? Mogelijk gaan we pas zaterdag of zondagavond vroeg kunnen omruilen.

    Bedankt.

    Groetjes, Natalie
  • dagelijks van 10:00 tot 18:00 uur.
  • Hallo weet iemand toevallig wat de openingstijden zijn van passeport annuel ?
    Is dit gelijk aan de openingstijden van het park of anders ?
    Ik hoor het graag snel aub want we zijn onderweg ...
  • Hoi @Louwise1506 ,

    Bureau Passeport Annuel is dagelijks geopend van 10:00 tot 18:00 uur. Op dagen dat het Disneyland Park tot laat open is kan het zijn dat de openingstijden worden verlengd, maar in ieder geval tot 18:00 uur.

    Groetjes,
    Lars
  • Ok bedankt Lars
    Ik hoop dat het wat later is vandaag ...
    We gaan het net of net niet redden vandaag.
    Onze jaarpassen zijn geldig tot vandaag en willen ze graag verlengen met de aanbieding ?
  • zit BPA nog steeds aan de kassa's van de studios of is deze inmiddels al weer terug op oude plek in disney park?
  • William zei:

    zit BPA nog steeds aan de kassa's van de studios of is deze inmiddels al weer terug op oude plek in disney park?

    Nog steeds bij de meest rechter kassa's van het Walt Disney Studios Park.
  • Hoi!Volgend weekend ben ik een weekendje in Disney met een vriendin,ik met mijn jaarpas en zij met een gedateerd dagticket.Zij gaat haar dagticket omruilen voor een jaarpas.Ik heb begrepen dat nu de BPA aan de meest rechterkassa's van de Studio's is?En dat is nog steeds open vanaf 12h?Klopt het dat we daar dan kunnen aanschuiven en een tijdslot krijgen om terug te komen voor het aanschaffen zodat we intussen een aantal leuke dingen nog kunnen gaan doen in het Disneyland park?
    Groetjes!!?
  • Hoi!Volgend weekend ben ik een weekendje in Disney met een vriendin,ik met mijn jaarpas en zij met een gedateerd dagticket.Zij gaat haar dagticket omruilen voor een jaarpas.Ik heb begrepen dat nu de BPA aan de meest rechterkassa's van de Studio's is?En dat is nog steeds open vanaf 12h?Klopt het dat we daar dan kunnen aanschuiven en een tijdslot krijgen om terug te komen voor het aanschaffen zodat we intussen een aantal leuke dingen nog kunnen gaan doen in het Disneyland park?
    Groetjes!!?

    Yepp, de jaarkaart kassa's zijn helemaal rechts net buiten de Studio's, van 12-17. Laatste paar dagen verschillend gehoord of er terugkomtijden waren of niet. Heb ook gehoord dat iemand met een terugkomtijd alsnog twee uur moest wachten. Zou zeker rond 11-11:30 gaan kijken of ze al aan het uitdelen zijn/je al in de rij kunt gaan staan!
  • Hoi!Volgend weekend ben ik een weekendje in Disney met een vriendin,ik met mijn jaarpas en zij met een gedateerd dagticket.Zij gaat haar dagticket omruilen voor een jaarpas.Ik heb begrepen dat nu de BPA aan de meest rechterkassa's van de Studio's is?En dat is nog steeds open vanaf 12h?Klopt het dat we daar dan kunnen aanschuiven en een tijdslot krijgen om terug te komen voor het aanschaffen zodat we intussen een aantal leuke dingen nog kunnen gaan doen in het Disneyland park?
    Groetjes!!?

    Hoi! Toevallig heb ik vorige week een jaarpas aan laten maken. Er waren geen tijdsloten en wel een hele lange wachttijd. Zorg dat je er om half 12 al bent, dan is het nog een beetje te doen. Succes!
  • Super!!Dankjewel!!


  • Hoi! Toevallig heb ik vorige week een jaarpas aan laten maken. Er waren geen tijdsloten en wel een hele lange wachttijd. Zorg dat je er om half 12 al bent, dan is het nog een beetje te doen. Succes!

    Wij hebben afgelopen zondag ook 2 uur staan wachten. Succes,het valt misschien mee.
  • Is BPA in het park open of alleen nog de meest rechtse kassa’s bij Studio’s?
  • Is BPA in het park open of alleen nog de meest rechtse kassa’s bij Studio’s?

    Alleen de loketten bij de Studio's.
  • Hoii weet iemand hoelaat je de privilege tickets kan ophalen nu het park al om 8 uur open is. Omdat toen wij in de zomer gingen was die 1 uur ( soms half uur ) eerder open dan early excess. Is dit nu ook dus rondt 7 uur ?
  • Hoii weet iemand hoelaat je de privilege tickets kan ophalen nu het park al om 8 uur open is. Omdat toen wij in de zomer gingen was die 1 uur ( soms half uur ) eerder open dan early excess. Is dit nu ook dus rondt 7 uur ?

    De loketten gaan 30 minuten vóór de start van Extra Magic Time open.
  • Hoii weet iemand hoelaat je de privilege tickets kan ophalen nu het park al om 8 uur open is. Omdat toen wij in de zomer gingen was die 1 uur ( soms half uur ) eerder open dan early excess. Is dit nu ook dus rondt 7 uur ?

    Laatst zei iemand dat het alsnog pas om 8 uur openging.
Log In of Registreer om te reageren.