Disney's Hotel New York - The Art of Marvel

2»

Reacties

  • Hey Carmen, Dit is zo leuk om te doen. Dit hebben wij in februari vorig jaar gedaan. Eindelijk eens het disneyland hotel kunnen bewonderen. Veel te duur voor ons om te verblijven, maar zo leuk om te zien. Mijn dochter daarin tegen vond het niet zo leuk haha.
  • tess81 zei:

    Hey Carmen, Dit is zo leuk om te doen. Dit hebben wij in februari vorig jaar gedaan. Eindelijk eens het disneyland hotel kunnen bewonderen. Veel te duur voor ons om te verblijven, maar zo leuk om te zien. Mijn dochter daarin tegen vond het niet zo leuk haha.

    Kan ik me iets bij voorstellen, haha! Hopelijk is de boetiek open wanneer we langsgaan, kan zo geen openingstijden vinden!
  • Lars zei:

    Goed om te horen, @boogschutter ! Ook wij zijn erg benieuwd als grote Marvel fans.

    Nee, er hoeft geen aparte reservering voor toegang gemaakt te worden als jaarkaarthouders een 'room only' verblijf reserveren in de Disney hotels, @Veth65 .

    Hoi Lars,

    Wij hebben infinity passen. Als ik nou room only boek bij Santa fe ofzo. Dan hoef ik niet met mijn passen de dagen in het park te reserveren? Of snap ik het verkeerd?
    Groetjes Martine

  • Hoi Lars,

    Wij hebben infinity passen. Als ik nou room only boek bij Santa fe ofzo. Dan hoef ik niet met mijn passen de dagen in het park te reserveren? Of snap ik het verkeerd?
    Groetjes Martine

    Hoi Martine,

    Dat klopt. Als je als jaarkaarthouder verblijft in één van de Disney hotels, dan hoef je geen reserveringen voor toegang te maken. Toegang tot de parken is mogelijk op vertoon van de MagicPass en een geldige jaarkaart (dit mag géén blockdag zijn) net als tijdens Extra Magic Time.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Hoi Lars,

    Wij hebben infinity passen. Als ik nou room only boek bij Santa fe ofzo. Dan hoef ik niet met mijn passen de dagen in het park te reserveren? Of snap ik het verkeerd?
    Groetjes Martine

    Hoi Martine,

    Dat klopt. Als je als jaarkaarthouder verblijft in één van de Disney hotels, dan hoef je geen reserveringen voor toegang te maken. Toegang tot de parken is mogelijk op vertoon van de MagicPass en een geldige jaarkaart (dit mag géén blockdag zijn) net als tijdens Extra Magic Time.

    Groetjes,
    Lars
    Oké dank je wel! En die magicpass krijg je dan daar bij het hotel?

  • Oké dank je wel! En die magicpass krijg je dan daar bij het hotel?

    Ja, tijdens het inchecken. Dit was vroeger die papieren Disney Hotel kaart. Nu is het een plastic pasje dat gescand kan worden. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/magic-pass-tickets-vouchers-disney-hotel-disneyland-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Oké dank je wel! En die magicpass krijg je dan daar bij het hotel?

    Ja, tijdens het inchecken. Dit was vroeger die papieren Disney Hotel kaart. Nu is het een plastic pasje dat gescand kan worden. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/magic-pass-tickets-vouchers-disney-hotel-disneyland-paris

    Groetjes,
    Lars
    Oh ja!!! Die Hotel kaart ken ik nog wel van vroeger!!
    Helemaal duidelijk!
    En krijg je die magicpass ook, mocht je bv via expedia een room only boeken?
    Groetjes Martine

  • Oh ja!!! Die Hotel kaart ken ik nog wel van vroeger!!
    Helemaal duidelijk!
    En krijg je die magicpass ook, mocht je bv via expedia een room only boeken?
    Groetjes Martine

    Ja, aangezien de MagicPass ook wordt gebruikt als kamersleutel.
  • Lars zei:


    Oh ja!!! Die Hotel kaart ken ik nog wel van vroeger!!
    Helemaal duidelijk!
    En krijg je die magicpass ook, mocht je bv via expedia een room only boeken?
    Groetjes Martine

    Ja, aangezien de MagicPass ook wordt gebruikt als kamersleutel.
    Oké!
    Onwijs bedankt weer voor alle info en het snelle reageren!
    Ik blijf dit echt een top forum vinden!
    Hoogstwaarschijnlijk tot snel weer op het forum hahahahah!
    Groetjes Martine
  • Fijn om te horen, @martinekerssens . Graag gedaan en tot snel!
  • Hey, als je via booking of Expedia disney hotel boekt moet je dan wel nog op voorhand het park reserveren met de jaarkaart? Ik dacht dat je dit niet hoefde te doen als je geboekt hebt via reserveringslijn maar wel moet doen als je disney hotel elders boekt. We hebben sequoia lodge geboekt in december via booking dus ik begin te twijfelen hoe het precies zit
  • Hoi @tinkebel2 ,

    Als je als jaarkaarthouder in een Disney hotel verblijft, dan hoeft er geen reservering voor toegang gemaakt te worden, ongeacht via welke partij de overnachtingen zijn geboekt. Enige uitzondering is Villages Nature. Boek je rechtstreeks via Center Parcs, dan zul je wél toegang moeten reserveren.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @tinkebel2 ,

    Als je als jaarkaarthouder in een Disney hotel verblijft, dan hoeft er geen reservering voor toegang gemaakt te worden, ongeacht via welke partij de overnachtingen zijn geboekt. Enige uitzondering is Villages Nature. Boek je rechtstreeks via Center Parcs, dan zul je wél toegang moeten reserveren.

    Groetjes,
    Lars

    Hartelijk dank, ben ik weer gerust:)
  • Goedemorgen,
    Nu heb ik de reservering ontvangen voor hotel newyork , maar straatnaam en postcode is niet juist .
    Is dit erg ?
  • Veth65 zei:

    Goedemorgen,
    Nu heb ik de reservering ontvangen voor hotel newyork , maar straatnaam en postcode is niet juist .
    Is dit erg ?

    Voor een verblijf in de Disney hotels is dat in principe niet belangrijk. Ter plaatse kan dat nog worden gewijzigd tijdens het inchecken. Belangrijk is dat de naam en het mailadres kloppen.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan waarschijnlijk voor het eerst naar Hotel New York. Nu kan er gekozen worden uit een superior kamer, dezelfde kamer met tuinzicht en dezelfde kamer met terras. Iemand ervaring met dat terras? Kun je daar daadwerkelijk 's avonds zitten? Kun je makkelijk van het ene naar het andere terras? Ik vind alleen de terrastoeslag zo laag (€100 voor 3 nachten) dat ik betwijfel of je er daadwerkelijk iets aan hebt. Een kamer met zicht op de tuin kost hetzelfde...

    Wij gaan met jonge kinderen en meerdere volwassenen, en een terras zorgt er (met mooi weer...) voor dat we ook nog een gesprek kunnen voeren na 20:00 uur (kinderbedtijd).
  • Hoi @koei ,

    Ik heb persoonlijk geen ervaring met de terraskamers, maar deze zijn gelegen langs de binnentuinen aan de linkerzijde van het hotel (gezien vanaf Lake Disney) tussen het hoofdgebouw en Disney Village in. De terrassen zijn vrij klein, maar je kunt eenvoudig naar een ander terras lopen.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt weer voor je hulp Lars!
  • is dat nog steeds dat ej als je in een disney hotel verblijft geen reservering hoeft te maken voor toegang parken?
    want ik heb voor 11 februari room only geboekt met me jaarpas en toen werd me gezegd aan de reserveringslijn dat ik wel gewoon voor 11 en 12 februari me dagen moest reserveren en ook voor de privelege tickets voor de gen die ik mee ga nemen
  • William zei:

    is dat nog steeds dat ej als je in een disney hotel verblijft geen reservering hoeft te maken voor toegang parken?
    want ik heb voor 11 februari room only geboekt met me jaarpas en toen werd me gezegd aan de reserveringslijn dat ik wel gewoon voor 11 en 12 februari me dagen moest reserveren en ook voor de privelege tickets voor de gen die ik mee ga nemen

    Is echt onzin. Je hoeft geen reservering te maken. Wij zijn recentelijk in santé fe en in Cheyenne geweest met een room only.

    Volgens mij kan je niet eens voor de privilege tickets aparte park reserveringen maken.

  • William zei:

    is dat nog steeds dat ej als je in een disney hotel verblijft geen reservering hoeft te maken voor toegang parken?
    want ik heb voor 11 februari room only geboekt met me jaarpas en toen werd me gezegd aan de reserveringslijn dat ik wel gewoon voor 11 en 12 februari me dagen moest reserveren en ook voor de privelege tickets voor de gen die ik mee ga nemen

    Dat klopt inderdaad niet. Alle gasten van de Disney hotels hebben gegarandeerd toegang tot de parken, ook als jaarkaarthouder. Let wel op dat het geen blockdagen mogen zijn. Voorheen vervielen blockdagen als je in een Disney hotel verbleef, maar dat is niet meer het geval.
  • van af wanneer kan je in de disney app online inchecken? heb gisteren het volledige bedrag betaald voor 11/12 februari
  • William zei:

    van af wanneer kan je in de disney app online inchecken? heb gisteren het volledige bedrag betaald voor 11/12 februari

    Hoi William,

    Dat kan volgens mij vanaf 30 dagen vóór aankomst, wellicht eerder, maar ik doe het altijd een maand van tevoren. Je kunt dit in de app checken door te tikken op inchecken. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/online-inchecken-disneyland-paris-verblijf-disney-hotel

    Groetjes,
    Lars
  • Als ik een verblijf boek op de Empire State Club vanaf wanneer heb ik dan toegang tot de lounge?
  • Als ik een verblijf boek op de Empire State Club vanaf wanneer heb ik dan toegang tot de lounge?

    De dag van inchecken gelijk
  • Als ik daar al vroeg aankom en het ontbijt is nog bezig kan ik daar dan ook ontbijten?
  • Als ik daar al vroeg aankom en het ontbijt is nog bezig kan ik daar dan ook ontbijten?

    Volgens mij wel, al betaal je die eerste ochtend dan wel extra voor het ontbijt, en het ontbijt in de lounge is normaal gesproken duurder dan het reguliere ontbijt
Log In of Registreer om te reageren.