Restaurants reserveren

178101213

Reacties

  • Lars zei:

    Hoi @ikkeiet ,

    De Buffalo Bill's Wild West Show is voorlopig niet te zien. Momenteel is er nog geen datum bekend wanneer deze terugkeert. Dit wordt namelijk als een 'indoor evenement' gezien en die zijn volgens de Franse maatregelen momenteel niet toegestaan.

    Groetjes,
    Lars

    Oke dank je wel.
  • Hallo,

    Ik probeer via de app een tafel te reserveren in een van de restaurants. Alleen als ik in de app kies voor reserveer een tafel krijg ik een foutmelding "Er is een probleem met je verbinding"...

    Ik kan de overige gegevens wel gewoon raadpleggen zoals de gemaakt boekingen e.d.

    Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen en online een tafel kan reserveren.

    Alvast super veel magische dank
    S

    ps. ik zit al binnen de 60 dagen voor aankomst.
  • Dat probleem heb ik ook. Ik denk dat de app een update nodig heeft.
  • Hoi!
    Hebben jullie enig idee wanneer we een restaurant voor eind december kunnen reserveren?
    Ik dacht dat het altijd 60 dagen van te voren was? Maar heel december staat nog “dicht”
    Groetjes Martine
  • Dat is een bekend probleem, @martinekerssens . De openingstijden van de parken voor november zijn zelfs nog niet bekend. Dat komt doordat Disney wacht op Franse goedkeuring voor versoepelingen in maatregelen, waardoor ze bijvoorbeeld weer langer open kunnen met al het entertainment en reguliere all-you-can-eat buffetten terug kunnen keren, etc. Niet handig voor ons als gasten met een geboekt verblijf, maar het is niet anders.
  • Lars zei:

    Dat is een bekend probleem, @martinekerssens . De openingstijden van de parken voor november zijn zelfs nog niet bekend. Dat komt doordat Disney wacht op Franse goedkeuring voor versoepelingen in maatregelen, waardoor ze bijvoorbeeld weer langer open kunnen met al het entertainment en reguliere all-you-can-eat buffetten terug kunnen keren, etc. Niet handig voor ons als gasten met een geboekt verblijf, maar het is niet anders.

    Oké klinkt ook wel weer logisch maar inderdaad niet handig voor de gasten.
    Dan wacht ik het nog geduldig af! Bedankt weet hoor!
    Groetjes Martine
  • oktober 2021 aangepast
    Wij hebben ontbijt bij onze reservering geboekt (Hotel Cheyenne). Met die voucher kunnen we elk ontbijt restaurant boeken/reserveren? (ook met figuren bij Plaza gardens). 2 maanden van te voren.
    De voucher nemen we dan mee naar dat restaurant en eventueel bijbetalen aan de kassa van het restaurant. Begrijp ik dat zo goed?

    Is alleen ontbijt trouwens "standaard" maaltijd optie? Ik snap dat het geen half of vol pension is, maar ik probeer het te snappen haha

    En wat kost het om te ontbijten bij plaza gardens? Of wat moeten we bijbetalen? Weet iemand dat?

    Ik snap dat ik moet wachten op goedkeuring van de franse regering, maar ik hoop dat ik het principe snap ;)
  • Hoi @tess81 ,

    Het ontbijt met de figuren bij Plaza Gardens is op dit moment niet beschikbaar. Wanneer dit weer wordt ingevoerd is nu niet bekend, net als de prijzen. Voorheen was het mogelijk om de ontbijt vouchers in te zetten als betaalmiddel voor het ontbijt met de figuren (+ bijbetaling), maar het is onduidelijk of dit straks weer kan.

    Er zijn 4 soorten maaltijdopties: Ontbijt, Standaard, Plus en Premium. Bij de laatste drie zit ontbijt standaard bij en kun je daarnaast in half- of volpension eten in bepaalde restaurants. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris

    Groetjes,
    Lars
  • oktober 2021 aangepast
    Ooooohhh Ik snap het nu. Dank je wel. Ik las uiteindelijk op jouw website dat voorheen je 20 euro extra moest betalen, maar dat is met standaard, maar dat heb ik dus niet, ik heb alleen ontbijt, dit zou duurder kunnen worden als het weer beschikbaar wordt... en wat je al aangeeft dat de ontbijt voucher misschien niet meer mogelijk is, nou dat gaan we wel zien als het weer mogelijk is. Maar ik snap het nu wel beter. Dank je wel Lars!!
  • Graag gedaan, @tess81 !
  • Ik probeer restaurants te reserveren in de app voor 3 dagen.
    1e dag is gelukt, voor de 2e en 3e dag lijkt het te lukken maar ik krijg vervolgens geen bevestigingsmail en ik zie ze ook niet terug in de app bij mijn reserveringen?!
    Enig idee hoe dit kan?
  • Hoi @Malie ,

    Ik heb zojuist hetzelfde probleem ervaren. Oplossing die bij mij werkt: Zoek eerst op het restaurant dat je wilt reserveren, selecteer deze en kies vervolgens de datum en dan de tijd. Na bevestiging ontvang je binnen enkele minuten de mail (en staat de reservering ook in de app). Zoek je eerst op datum en tijd, dan lukt het in sommige gevallen niet en krijg je inderdaad geen mail en geen bevestiging in de app.

    Groetjes,
    Lars
  • En wat als het wel in de app staat, maar ik geen mail heb gekregen? Ik heb nog nooit eerder een restaurant gereserveerd, haha!
  • CarmenV zei:

    En wat als het wel in de app staat, maar ik geen mail heb gekregen? Ik heb nog nooit eerder een restaurant gereserveerd, haha!

    Dan is het gelukt. Check dan even je spam folder. Meestal komt de bevestigingsmail in de map met ongewenste berichten terecht.
  • Die check ik altijd standaard, maar die is ook leeg. Maar in de app staat die dus fingers crossed!
  • Hoihoi,
    Vanaf vandaag kan je restaurants reserveren voor de maand januari, tenminste dat staat op fb. Hoe kan het dat je voor de restaurants in de parken alleen voor de lunch kunt reserveren? En voor de hotel-restaurants helemaal niet kunt reserveren?
  • sh78 zei:

    Hoihoi,
    Vanaf vandaag kan je restaurants reserveren voor de maand januari, tenminste dat staat op fb. Hoe kan het dat je voor de restaurants in de parken alleen voor de lunch kunt reserveren? En voor de hotel-restaurants helemaal niet kunt reserveren?

    Nog niet alle restaurants staan open in de reserveringen. Moment alleen restaurants in het Disneyland Park voor lunch tijden. Overige tijden en restaurants in Disney Village en de Disney hotels volgen binnenkort.

    Groetjes,
    Lars
  • Is het nodig om te reserveren ? Ik ben 9,10 en 11 januari in Disney …
  • dotty03 zei:

    Is het nodig om te reserveren ? Ik ben 9,10 en 11 januari in Disney …

    Is zeker aan te raden! Restaurants zitten gauw vol, en wachten op een tafel zonder te reserveren kan erg lang duren, en kan soms helemaal niet. De restaurants in de Village zijn walk in, dus dat kan altijd, al is het soms ook wel met rij.
  • CarmenV zei:

    dotty03 zei:

    Is het nodig om te reserveren ? Ik ben 9,10 en 11 januari in Disney …

    Is zeker aan te raden! Restaurants zitten gauw vol, en wachten op een tafel zonder te reserveren kan erg lang duren, en kan soms helemaal niet. De restaurants in de Village zijn walk in, dus dat kan altijd, al is het soms ook wel met rij.
    Ik zal denk ik ook in village gaan eten en niet in het Disney park… dus dan weet ik dat … dank je wel ☺️
  • Ik las op de facebook groep dat je vanaf 17 januari weer character dining kunt boeken in Café Mickey en Auberge de Cendrillon!
  • dotty03 zei:

    Is het nodig om te reserveren ? Ik ben 9,10 en 11 januari in Disney …

    Ja, absoluut. Er zijn een beperkt aantal restaurants open, dus reserveer deze tijdig. Enkele locaties accepteren "walk-ins" zonder reservering, maar alleen op basis van beschikbaarheid.

    Groetjes,
    Lars
  • Even een vraag mbt de buffet service. Wij willen graag bij Billy bobs of cape cod reserveren omdat ze daar een buffet service hebben. Wat mij niet helemaal duidelijk is zijn 2 dingen. 1 zit drinken bij het bedrag in begrepen? En 2 mag jezelf opscheppen of wordt dit voor je gedaan ivm corona?
    alvast bedankt
  • dotty03 zei:

    Even een vraag mbt de buffet service. Wij willen graag bij Billy bobs of cape cod reserveren omdat ze daar een buffet service hebben. Wat mij niet helemaal duidelijk is zijn 2 dingen. 1 zit drinken bij het bedrag in begrepen? En 2 mag jezelf opscheppen of wordt dit voor je gedaan ivm corona?
    alvast bedankt

    Er zit geen frisdrank inbegrepen, tenzij je een maaltijdoptie hebt bijgeboekt. Het is een regulier all-you-can-eat buffet, dus zelf opscheppen. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/buffetservice-all-you-can-eat-keert-terug-disneyland-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    dotty03 zei:

    Even een vraag mbt de buffet service. Wij willen graag bij Billy bobs of cape cod reserveren omdat ze daar een buffet service hebben. Wat mij niet helemaal duidelijk is zijn 2 dingen. 1 zit drinken bij het bedrag in begrepen? En 2 mag jezelf opscheppen of wordt dit voor je gedaan ivm corona?
    alvast bedankt

    Er zit geen frisdrank inbegrepen, tenzij je een maaltijdoptie hebt bijgeboekt. Het is een regulier all-you-can-eat buffet, dus zelf opscheppen. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/buffetservice-all-you-can-eat-keert-terug-disneyland-paris

    Groetjes,
    Lars
    top ! bedankt voor de info. Inmiddels lunch en diner gereserveerd voor beiden dagen
  • Misschien een beetje een domme vraag maar als je niet in disneyland verblijft kan je dan toch een restaurant reservatie doen in bv Cape cod? We zijn een week in de regio en bezoeken het park 1 dag. Zou fijn zijn moesten we ergens in die week toch eens bij Cape Cod kunnen gaan dineren.
  • Misschien een beetje een domme vraag maar als je niet in disneyland verblijft kan je dan toch een restaurant reservatie doen in bv Cape cod? We zijn een week in de regio en bezoeken het park 1 dag. Zou fijn zijn moesten we ergens in die week toch eens bij Cape Cod kunnen gaan dineren.

    Ja hoor, dat kan gewoon via de Disneyland Paris app.
  • Dat is fijn. Dankjewel.
  • Over restaurant reserveringen gesproken. Ik kan in de app mijn reserveringen niet meer annuleren en ook geen reservering meer boeken. Iemand anders de zelfde ervaring of kan het voor mij uitproberen. Zo weet ik of het een fout in de app is of aan mij/telefoon ligt.
  • MacgicB zei:

    Over restaurant reserveringen gesproken. Ik kan in de app mijn reserveringen niet meer annuleren en ook geen reservering meer boeken. Iemand anders de zelfde ervaring of kan het voor mij uitproberen. Zo weet ik of het een fout in de app is of aan mij/telefoon ligt.

    Geen problemen hier. Kan gewoon een reservering maken. Tip om je telefoon opnieuw op te starten. Werkt dat niet, verwijder dan de Disneyland Paris app en download 'm opnieuw.
Log In of Registreer om te reageren.