Disneyland Hotel

124»

Reacties

  • Oké!! Dat word even afwachten dan!! Dan gaan we volgend jaar gewoon nog een keer naar New Port Bay!! Bedankt voor je snelle reactie
  • Hoi!
    De afgelopen jaren zijn we al tig keer in DLP geweest en ook vaak in Santa Fe en cheyenne gelogeerd.
    Omdat we volgend jaar 12,5 jaar getrouwd zijn, denken we erover om te verblijven in het Disneyland hotel. Is natuurlijk een stuk prijziger, maar dat vinden we voor deze keer prima.
    Alleen nu vroeg ik me af waarom het ontbijt daar zo duur is? €45. Is dat met figuren toevallig?
    Groetjes Martine
  • Hoi!
    De afgelopen jaren zijn we al tig keer in DLP geweest en ook vaak in Santa Fe en cheyenne gelogeerd.
    Omdat we volgend jaar 12,5 jaar getrouwd zijn, denken we erover om te verblijven in het Disneyland hotel. Is natuurlijk een stuk prijziger, maar dat vinden we voor deze keer prima.
    Alleen nu vroeg ik me af waarom het ontbijt daar zo duur is? €45. Is dat met figuren toevallig?
    Groetjes Martine

    Voor de reguliere kamers is het ontbijt zonder figuren. Voor gasten van de Castle Club is er ontbijt met de Disney prinsessen. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneyland-hotel-paris-opent-25-januari-2024-royal-kamers
  • Lars zei:

    Hoi!
    De afgelopen jaren zijn we al tig keer in DLP geweest en ook vaak in Santa Fe en cheyenne gelogeerd.
    Omdat we volgend jaar 12,5 jaar getrouwd zijn, denken we erover om te verblijven in het Disneyland hotel. Is natuurlijk een stuk prijziger, maar dat vinden we voor deze keer prima.
    Alleen nu vroeg ik me af waarom het ontbijt daar zo duur is? €45. Is dat met figuren toevallig?
    Groetjes Martine

    Voor de reguliere kamers is het ontbijt zonder figuren. Voor gasten van de Castle Club is er ontbijt met de Disney prinsessen. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneyland-hotel-paris-opent-25-januari-2024-royal-kamers
    Dank je wel voor je antwoord. Wel erg jammer dat er geen figuren zijn.
  • Hoi Lars!

    Nou we hebben geboekt voor het Disneyland hotel in mei 2024. Super gaaf en nu al veel zin in.
    We hebben half pension erbij genomen en meteen al 2x het Royal Banquet gereserveerd via de app.
    Maar bij half pension zit natuurlijk ook het ontbijt. Maar moeten/kunnen we dat nu ook reserveren?
  • Standaard ontbijt in het hotel zelf kun je niet reserveren, je gaat er gewoon naar toe 's ochtends!
  • CarmenV zei:

    Standaard ontbijt in het hotel zelf kun je niet reserveren, je gaat er gewoon naar toe 's ochtends!

    Oké top! Dat scheelt dan weer
  • Goedemorgen!
    Merry Christmas!!

    Ik zag op de Disneyland site, bij de faciliteiten en services in het Disneyland Hotel, staan dat er een eigen ingang naar het Disneyland park is.
    Wat moet ik me daarbij voorstellen?
    Dat je ‘s ochtend niet in de meute hoeft te staan bij de poortjes ofzo?
  • Goedemorgen!
    Merry Christmas!!

    Ik zag op de Disneyland site, bij de faciliteiten en services in het Disneyland Hotel, staan dat er een eigen ingang naar het Disneyland park is.
    Wat moet ik me daarbij voorstellen?
    Dat je ‘s ochtend niet in de meute hoeft te staan bij de poortjes ofzo?

    Dit is een directe lift naar de toegangspoortjes van het Disneyland Park voor Castel Club gasten. Je zult nog altijd in de rij moeten staan om binnen te komen, maar je bent snel bij de poortjes.
  • Lars zei:

    Goedemorgen!
    Merry Christmas!!

    Ik zag op de Disneyland site, bij de faciliteiten en services in het Disneyland Hotel, staan dat er een eigen ingang naar het Disneyland park is.
    Wat moet ik me daarbij voorstellen?
    Dat je ‘s ochtend niet in de meute hoeft te staan bij de poortjes ofzo?

    Dit is een directe lift naar de toegangspoortjes van het Disneyland Park voor Castel Club gasten. Je zult nog altijd in de rij moeten staan om binnen te komen, maar je bent snel bij de poortjes.
    Oké dank je wel voor de info!
Log In of Registreer om te reageren.