Disney's Davy Crockett Ranch

12346

Reacties

  • Hoi @Johan3105 ,

    Welkom op het forum! Twee reserveringen die niet via Disney (of ons) zijn geboekt aan elkaar koppelen kan aangevraagd worden door het hotel rechtstreeks te bellen. Davy Crockett Ranch is bereikbaar op +33 1 60 45 69 00. Dit is echter geen garantie. Disney geeft namelijk voorrang aan verzoeken van gasten die rechtstreeks (of via ons) boeken.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Johan3105 ,

    Welkom op het forum! Twee reserveringen die niet via Disney (of ons) zijn geboekt aan elkaar koppelen kan aangevraagd worden door het hotel rechtstreeks te bellen. Davy Crockett Ranch is bereikbaar op +33 1 60 45 69 00. Dit is echter geen garantie. Disney geeft namelijk voorrang aan verzoeken van gasten die rechtstreeks (of via ons) boeken.

    Groetjes,
    Lars

    Hi lars,

    bedankt voor je antwoord. Ik zal het gewoon eens gaan proberen (hoop dat ze NL of Engels spreken). De reden van het via de ANWB boeken is dat er redelijk wat leuke extra's bij zitten en een aanzienlijk prijsverschil voor dezelfde periode bij Disney zelf.

    Johan
  • Lars zei:

    Hoi @Johan3105 ,

    Welkom op het forum! Twee reserveringen die niet via Disney (of ons) zijn geboekt aan elkaar koppelen kan aangevraagd worden door het hotel rechtstreeks te bellen. Davy Crockett Ranch is bereikbaar op +33 1 60 45 69 00. Dit is echter geen garantie. Disney geeft namelijk voorrang aan verzoeken van gasten die rechtstreeks (of via ons) boeken.

    Groetjes,
    Lars

    Hi lars,

    bedankt voor je antwoord. Ik zal het gewoon eens gaan proberen (hoop dat ze NL of Engels spreken). De reden van het via de ANWB boeken is dat er redelijk wat leuke extra's bij zitten en een aanzienlijk prijsverschil voor dezelfde periode bij Disney zelf.

    Johan
    Lars,

    ik heb het nummer gebeld en daar heb ik het 020 nummer gekregen voor groepen. De situatie uitgelegd en het zou geen probleem moeten zijn. Op beide boekingen is het genoteerd en daarmee zou het goed moeten komen. We gaan het zien.

    In ieder geval bedankt.

    Johan
  • Hoi @Johan3105 ,

    Goed om te horen! Alvast een goede reis en veel plezier!

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Johan3105 ,

    Welkom op het forum! Twee reserveringen die niet via Disney (of ons) zijn geboekt aan elkaar koppelen kan aangevraagd worden door het hotel rechtstreeks te bellen. Davy Crockett Ranch is bereikbaar op +33 1 60 45 69 00. Dit is echter geen garantie. Disney geeft namelijk voorrang aan verzoeken van gasten die rechtstreeks (of via ons) boeken.

    Groetjes,
    Lars

    Hi lars,

    bedankt voor je antwoord. Ik zal het gewoon eens gaan proberen (hoop dat ze NL of Engels spreken). De reden van het via de ANWB boeken is dat er redelijk wat leuke extra's bij zitten en een aanzienlijk prijsverschil voor dezelfde periode bij Disney zelf.

    Johan
    Lars,

    ik heb het nummer gebeld en daar heb ik het 020 nummer gekregen voor groepen. De situatie uitgelegd en het zou geen probleem moeten zijn. Op beide boekingen is het genoteerd en daarmee zou het goed moeten komen. We gaan het zien.

    In ieder geval bedankt.

    Johan
    En weer terug van een heerlijke weekendje.

    Direct bij aankomst kregen we te horen dat het geen probleem was en dat we in dezelfde hutten konden blijven. Ook kregen we direct de kaartjes zodat we ons de volgende ochtend niet eerst moesten melden bij de receptie en lekker vroeg op pad konden om te gaan genieten van de extra uurtjes.

    Johan
  • Fijn dat het zo geregeld kon worden!
  • Keek op Google maps voor de route van Davy crocket ranch naar het park en terug. Ik zag dat je op de terugweg tol moet betalen. Weet iemand hoeveel dit is? Kan ook andere route, maar dit is 2x zo lang.
  • Je hoeft geen tol te betalen van en naar het park.
  • Goedemorgen, ik heb inmiddels gelezen dat er in de huisjes van Davy Crockett handdoeken en flesjes shampoo aanwezig zijn. Kan iemand mij vertellen hoe het zit met lakens en dekbed overtrekken?
    En een schoonmaakpakketje? (Theedoek, vaatdoekje, enz)
    We hebben een Pioneer blokhut geboekt .
    Alvast bedankt!
  • Hoi @Wendydepoeh ,

    Net als in de overige Disney hotels zijn de bedden in de kamers (blokhutten) volledig opgemaakt. Een schoonmaakpakkket voor gasten in de Trapper en Pioneer blokhutten is tegen betaling verkrijgbaar bij de winkel. Alleen bij de Premium blokhutten is dit pakket inclusief. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/disney-hotels-paris/disneys-davy-crockett-ranch-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Wendydepoeh ,

    Net als in de overige Disney hotels zijn de bedden in de kamers (blokhutten) volledig opgemaakt. Een schoonmaakpakkket voor gasten in de Trapper en Pioneer blokhutten is tegen betaling verkrijgbaar bij de winkel. Alleen bij de Premium blokhutten is dit pakket inclusief. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/disney-hotels-paris/disneys-davy-crockett-ranch-paris.

    Groetjes,
    Lars

    Superbedankt voor je antwoord Lars!
  • Hallo iedereen. Wij vertrekken binnen zo'n 2 weken voor drie dagen naar Disney en zullen in Davy Crockett Ranch verblijven. We hebben geen ontbijt bijgeboekt, maar zag wel dat er op het domein een winkeltje is. Kunnen we daar 's morgens koffiekoeken (croissants, chocoladebroodjes,...) kopen? Of kan je er enkel terecht voor brood? En hoe zijn de prijzen? Schappelijk of schandalig duur en de moeite waard om toch maar naar de plaatselijke Auchan te gaan? Alvast bedankt! :-)
  • Hallo. Nog een tweede vraag: vanaf wanneer weet je in welke huisje je gaat logeren? Wordt dat op voorhand nog meegedeeld of is het een verrassing tot op het moment van aanmelden aan de receptie? Bedankt :-)
  • Hoi Yas,

    Je kunt inderdaad spullen voor het ontbijt kopen en ja, de prijzen zijn wel hoger dan Auchan. Welk huisje je hebt hoor je inderdaad bij het inchecken.
  • Kan ik ook eten in het restaurant van Davy Crocket en daar gewoon betalen in plaats van vouchers te bestellen
  • Hoi @Henry ,

    Dat kan zeker. Het wordt wel aanbevolen om dit op voorhand te reserveren via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Kan mij iemand zeggen hoever het is tot de parken?
  • 10 min ongeveer,makkelijk te doen. LindaReynders

    Kan mij iemand zeggen hoever het is tot de parken?

  • Dankjewel margootje


  • Wel goed aan snelheid houden(weten we uit ervaring)
  • Weet iemand wat de kledingregels zijn voor het zwembad? Badmuts en/of strakke zwembroek voor jongens bijvoorbeeld? Frankrijk heeft soms wat rare eisen wat dat betreft.
  • Hoi koei,

    Nee, die eisen zijn niet zo streng. Badmutsen en “Speedo’s” zijn zeker niet verplicht.
  • Dankjewel Hugo! Dat scheelt weer nieuwe zwemkleding kopen :)
  • Weet iemand hoe het nu zit met COVID-19, je een verblijf in de ranch hebt geboekt en die nog niet heropend is ten tijde van vertrek, wat gebeurd er dan?
  • juli 2020 aangepast
    Hoi @Maaike28 ,

    Als je een compleet arrangement hebt geboekt in een Disney hotel (via ons of het Disney boekingssysteem) dat nog niet geopend is tijdens jullie komende verblijf, dan zijn er drie opties:

    1) Gratis upgrade naar een reeds geopend hotel. Voor Davy Crockett Ranch is dat momenteel Hotel Cheyenne (of Santa Fe vanaf 3 augustus, naar gelang beschikbaarheid)
    2) Reservering voor Davy Crockett Ranch behouden en verplaatsen naar een periode waarin het hotel wel open is (momenteel gaat Davy Crockett Ranch echter pas vanaf 1 april 2021 weer open)
    3) Annuleren van het verblijf met volledige terugbetaling

    Neem hiervoor contact op met de Disney reserveringslijn om je keuze door te geven.

    Belangrijk: Alleen boekingen via het Disney boekingssysteem kunnen van deze opties gebruikmaken. Boekingen via derde partijen, zoals Oad, vallen hier niet onder. Neem in dat geval contact op met de reisorganisatie zelf.

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel Lars voor je antwoord!
  • Krijg je handdoeken bij het zwembad in Davy Crockett als je er verblijft?
  • Zit der een oven in het huisje om broodjes af te bakken
  • Krijg je handdoeken bij het zwembad in Davy Crockett als je er verblijft?

    Voor Davy Crockett Ranch zou ik dat niet durven zeggen, maar bij Newport Bay Club en Hotel New York in ieder geval wel, dus goede kans dat dit bij Davy Crockett ook zo is.

    Groetjes,
    Lars
  • William zei:

    Zit der een oven in het huisje om broodjes af te bakken

    Nee, er zit een magnetron in de huisjes.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.