Restaurants reserveren

17891113

Reacties

  • Lars zei:

    MacgicB zei:

    Over restaurant reserveringen gesproken. Ik kan in de app mijn reserveringen niet meer annuleren en ook geen reservering meer boeken. Iemand anders de zelfde ervaring of kan het voor mij uitproberen. Zo weet ik of het een fout in de app is of aan mij/telefoon ligt.

    Geen problemen hier. Kan gewoon een reservering maken. Tip om je telefoon opnieuw op te starten. Werkt dat niet, verwijder dan de Disneyland Paris app en download 'm opnieuw.
    Doet het net weer idd ;-) wel toevallig dat het gister avond en vanmorgen iet werkte en op het moment dat ik de hulplijn inschakel dat alles weer werkt. Ik heb echt alles uit de kast gehaald ... nieuw account aangemaakt, een oud Android telefoon gebruikt, op een tablet geprobeerd.. nog hielp. Hoor net wel dat er vaker een storing is in het reserveringssysteem. maar hoe dan ook - bedankt voor je reactie Lars

  • Waren gisteravond meer mensen waar het niet lukte, dus zal inderdaad een storing geweest zijn of iets dergelijks.
  • CarmenV zei:

    Waren gisteravond meer mensen waar het niet lukte, dus zal inderdaad een storing geweest zijn of iets dergelijks.

    Was bang dat ik een reservering niet kon annuleren en daardoor geblokt zou worden
  • Ik kan via de Disneyapp nog niet reserveren voor mei. Weet iemand anders hoe ik restaurants kan reserveren in Disney?
  • Ik kan via de Disneyapp nog niet reserveren voor mei. Weet iemand anders hoe ik restaurants kan reserveren in Disney?

    De restaurant reserveringen voor mei zijn nog niet geopend, vandaar dat het niet zichtbaar is in de app. Deze zouden snel moeten verschijnen, maar wanneer precies is niet duidelijk.
  • Ik kan het maar niet vinden. kun je The Lucky Nugget Saloon nu wel of niet reserveren. Ik heb deze nog nooit in de App gezien en op de website staat ook niet dat je deze kunt reserveren. Het is toch een tafelbedieningsrestaurant ?
  • MacgicB zei:

    Ik kan het maar niet vinden. kun je The Lucky Nugget Saloon nu wel of niet reserveren. Ik heb deze nog nooit in de App gezien en op de website staat ook niet dat je deze kunt reserveren. Het is toch een tafelbedieningsrestaurant ?

    Hoi MacgicB,

    The Lucky Nugget is een 'walk-in' restaurant zonder reservering, dus gewoon bij de ingang in de rij staan. Er is inderdaad tafelbediening, maar het restaurant werkt niet met reserveringen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    ik probeer al sinds 1 april te reserveren voor restaurants in Juni alleen lukt dat nog steeds. Het lijkt wel of het nog niet is vrijgegeven, kan dit kloppen?

    Groetjes, Mandy
  • Hoi Lars,

    ik probeer al sinds 1 april te reserveren voor restaurants in Juni alleen lukt dat nog steeds. Het lijkt wel of het nog niet is vrijgegeven, kan dit kloppen?

    Groetjes, Mandy

    Dat klopt. Juni is nog niet geopend voor restaurant reserveringen.
  • Als je een hotel reservering in je Disney app hebt staan, kun je nu een aantal restaurants reserveren voor je verblijf. Niet alles staat erop, maar wel de hotel restaurants. Heb zonet Manhattan geboekt voor 1 oktober! (Downtown hadden we al voor gebeld dus die stond al)
  • Lars zei:

    Hoi Lars,

    ik probeer al sinds 1 april te reserveren voor restaurants in Juni alleen lukt dat nog steeds. Het lijkt wel of het nog niet is vrijgegeven, kan dit kloppen?

    Groetjes, Mandy

    Dat klopt. Juni is nog niet geopend voor restaurant reserveringen.
    Juni is nu geopend tot 14-6 lijkt het. Alleen is Remy al vol.
  • Ik heb met halfpension standaard geboekt bij Hunter Grill. Nu zie ik dat die pas kan vanaf Plus. Klopt dit? Of is dit een fout? Staat zowel op de site als in de app
  • Ik heb met halfpension standaard geboekt bij Hunter Grill. Nu zie ik dat die pas kan vanaf Plus. Klopt dit? Of is dit een fout? Staat zowel op de site als in de app

    Dat klopt. Met Standaard kan, wat betreft de Disney hotels, alleen gegeten worden bij Crockett's Tavern (Davy Crockett Ranch) en La Cantina (Hotel Santa Fe). Met Plus en Plus Extra kan in alle overige restaurants worden gegeten. Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-maaltijdopties-disneyland-paris-standaard-plus-extra

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Ik heb met halfpension standaard geboekt bij Hunter Grill. Nu zie ik dat die pas kan vanaf Plus. Klopt dit? Of is dit een fout? Staat zowel op de site als in de app

    Dat klopt. Met Standaard kan, wat betreft de Disney hotels, alleen gegeten worden bij Crockett's Tavern (Davy Crockett Ranch) en La Cantina (Hotel Santa Fe). Met Plus en Plus Extra kan in alle overige restaurants worden gegeten. Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-maaltijdopties-disneyland-paris-standaard-plus-extra

    Groetjes,
    Lars
    Dat vind ik raar. Want er staat dat bij je alle restaurants kan eten muv met Disney figuren. Of heb ik dat verkeerd gelezen? Kan ik er anders nog een volpension van maken?
  • Dat vind ik raar. Want er staat dat bij je alle restaurants kan eten muv met Disney figuren. Of heb ik dat verkeerd gelezen? Kan ik er anders nog een volpension van maken?

    Je hebt gelijk, Tamara. Ik was even in de war met de 'oude' maaltijdopties tot 31 maart 2022. Die hadden een onderscheid tussen deelnemende restaurants en waren afhankelijk van het hotel waarin je verbleef. Met de nieuwe maaltijdopties kun je overal dineren. De 'Standaard' of 'Plus' indicatie in de restaurants is nog van de vorige half- en volpension opties.

    Groetjes,
    Lars
  • Walt’s komt bij mij niet meer voor in de lijst online te reserveren restaurants. Is iemand anders dat ook al opgevallen? Dacht eerst dat allen ik deze niet meer zie.
  • MacgicB zei:

    Walt’s komt bij mij niet meer voor in de lijst online te reserveren restaurants. Is iemand anders dat ook al opgevallen? Dacht eerst dat allen ik deze niet meer zie.

    Walt's komt bij de meeste alleen maar tevoorschijn als je eerst op datum zoekt en er plek is!
  • MacgicB zei:

    Walt’s komt bij mij niet meer voor in de lijst online te reserveren restaurants. Is iemand anders dat ook al opgevallen? Dacht eerst dat allen ik deze niet meer zie.

    De meeste data voor Walt's zijn al vergeven en zitten vol. Tip: Bel de restaurant reserveringslijn om te kijken of ze toch nog plaats hebben. Doorgaans is er telefonisch meer beschikbaarheid.
  • Hmmm.. het is al een aantal keren gelukt. Zelf zodra er weer en maand te reserveren is kom hij niet naar boven. Dan maar bellen …
  • Er is toch echt wat anders aan de hand met Walt’s. Als ik hem in de app zoek komt hij keurig te voorschrijf maar zonder reserveringsknop zoals bij andere restaurants die ik opzoek.
  • MacgicB zei:

    Er is toch echt wat anders aan de hand met Walt’s. Als ik hem in de app zoek komt hij keurig te voorschrijf maar zonder reserveringsknop zoals bij andere restaurants die ik opzoek.

    Dan is de enige optie bellen met de restaurant reserveringslijn.
  • Wat ik al eerder zei, Walt's komt alleen tevoorschijn om te boeken als je eerst via datum zoekt en er plek is, wat dus niet al te vaak voorkomt. Bellen is natuurlijk zeker een optie, maar via de app is dit mijn ervaring!

    Hoop dat het gelukt is!
  • Ik heb heel veel naar restaurants en beschikbaarheden in de app gekeken de afgelopen maand, maar ik heb Walt's geen enkele keer als beschikbaar gezien. Downtown ook niet bijvoorbeeld. Mijn ervaring is dat via het hotel contact zoeken goed werkt, alleen moet je dan wel veel geduld hebben want je staat minimaal een uur in de wachtrij.
    Dat reserveren via de app werkt gewoon bagger helaas.
  • koei zei:

    Ik heb heel veel naar restaurants en beschikbaarheden in de app gekeken de afgelopen maand, maar ik heb Walt's geen enkele keer als beschikbaar gezien. Downtown ook niet bijvoorbeeld. Mijn ervaring is dat via het hotel contact zoeken goed werkt, alleen moet je dan wel veel geduld hebben want je staat minimaal een uur in de wachtrij.
    Dat reserveren via de app werkt gewoon bagger helaas.

    Ik heb vandaag een hotel telefonisch geboekt voor augustus en ik wilde ook naar downtown gaan eten. Ik had maar 2 mogelijkheden meer om er te gaan eten. Ligt dus al vast.
    De hotelgasten kunnen veel langer op voorhand hun restaurants vastleggen.
  • Dat hotelgasten eerder kunnen boeken is pas relatief nieuw! Fijne perk voor de gasten, vervelend voor de rest (waaronder jaarpashouders die vaak offsite verblijven) en mensen die last minute een hotel boeken. Had voor deze verandering al wel via de reserveringslijn geboekt voor eind september voor Downtown (ik was de eerste, haha!) en La Grange, dus bellen is zeker de moeite waard. Heb Manhattan via de app geboekt zodra de verandering erdoor was.

    Walt's en Downtown zijn allebei maar kleine restaurants, enorm geliefd, beperkt geopened (Downtown alleen diner and Walt's alleen lunch) en zitten dus heel gauw vol, waardoor een reservering te pakken krijgen van te voren heel moeilijk is, zeker via de app. Heb veel verhalen gehoord van mensen die bijvoorbeeld om 18:00 bij Downtown gaan vragen of er plek is en gewoon terecht kunnen, en de volgende dag ook. Ook bij Walt's hebben mensen zonder reservering geluk gehad, dus het is zeker de moeite waard om ook de dag zelf even langs te gaan om te vragen!
  • juni 2022 aangepast
    Hi Lars,

    Weet je toevallig of het al mogelijk is om te reserveren voor het nieuwe PYM restaurant? Ik kan daar nog weinig over terugvinden.

    Groet
    Sebastiaan
  • harts zei:

    Hi Lars,

    Weet je toevallig of het al mogelijk is om te reserveren voor het nieuwe PYM restaurant? Ik kan daar nog weinig over terugvinden.

    Groet
    Sebastiaan

    Hoi Sebastiaan,

    Momenteel is het nog niet mogelijk om PYM Kitchen te reserveren. De verwachting is dat de eerste previews van het land voor cast members (en daarna jaarkaarthouders) eind juni / begin juli start en dan zullen de reserveringen ook open gaan voor reguliere bezoekers.
  • CarmenV zei:

    Als je een hotel reservering in je Disney app hebt staan, kun je nu een aantal restaurants reserveren voor je verblijf. Niet alles staat erop, maar wel de hotel restaurants. Heb zonet Manhattan geboekt voor 1 oktober! (Downtown hadden we al voor gebeld dus die stond al)

    hoe ver van te voren kan dit ik heb hotel boeking staan voor maart 2023
  • William zei:

    hoe ver van te voren kan dit ik heb hotel boeking staan voor maart 2023

    Vanaf 6 maanden op voorhand voor gasten van de Disney hotels. Voor overige bezoekers vanaf 2 maanden op voorhand. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo, Ik heb een vraag over het reserveren van restaurants.
    Ik kan op mijn Iphone niet verder gaan dan de maand juli. Als ik op het pijltje naar rechts klik, komt augustus (en verder) niet in beeld. App verwijderen, en/of op een andere iphone installeren heeft niet geholpen.
    Is er een andere manier om digitaal te reserveren?

    Aanvullende vraag.
    Begin februari hebben wij een arragement geboekt met halfpension.
    Kan ik alle restaurants op voorhand reserveren? en eventueel een voorkeursplaats opgeven?
    Wij zouden graag bij het nieuwe buffet restaurant gaan eten in de Studios, en gedurende de parade bij Walts, waarbij we dus graag aan het raam zouden zitten.
Log In of Registreer om te reageren.