Easy Access Card / Priority Card voor mindervalide bezoekers

1202122232426»

Reacties

• dotty03 zei:

Vraagje. Ik heb een magic plus jaarkaart … wat is hiermee de kosten voor het huren van een rolstoel? En werkt dit makkelijk? Het huren van een rolstoel ?

Alleen voor Infinity jaarkaarten die vóór 1 april 2022 zijn aangeschaft is deze service gratis; voor de rest betaal je de reguliere prijs. Het huren gaat vrij eenvoudig en kan direct voor alle dagen van het verblijf als je in een Disney hotel zit (met dezelfde rolstoel; borg verplicht). Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/buggy-rolstoel-verhuur-paris
  • Vraagje. Als je een rolstoel wilt huren, kan je dan de rollator ergens stallen in het park? Mijn ma kan namelijk niet vanaf de bus of parkeer dat stuk zonder rollator lopen.
  • dotty03 zei:

Vraagje. Als je een rolstoel wilt huren, kan je dan de rollator ergens stallen in het park? Mijn ma kan namelijk niet vanaf de bus of parkeer dat stuk zonder rollator lopen.

Die kun je afgeven bij Guest Storage (naast Guest Relations net buiten het Disneyland Park). Het wordt dan als 'bagage' opgeslagen. Uiteraard tegen betaling.
  • Lars zei:

dotty03 zei:

Vraagje. Als je een rolstoel wilt huren, kan je dan de rollator ergens stallen in het park? Mijn ma kan namelijk niet vanaf de bus of parkeer dat stuk zonder rollator lopen.

Die kun je afgeven bij Guest Storage (naast Guest Relations net buiten het Disneyland Park). Het wordt dan als 'bagage' opgeslagen. Uiteraard tegen betaling.
    Ok super dank je wel. En stel ik gebruik een opvouwbare scootmobiel maar mijn ma wilt af en toe gaan lopen. Kan ze dan bij de guestsstorage de scootmobiel omwisselen voor de rollator ?

• dotty03 zei:

Ok super dank je wel. En stel ik gebruik een opvouwbare scootmobiel maar mijn ma wilt af en toe gaan lopen. Kan ze dan bij de guestsstorage de scootmobiel omwisselen voor de rollator ?

Ja, spullen bij Guest Storage kunnen op ieder moment weer afgehaald worden tot 45 minuten na sluiting van het desbetreffende park. Gebruik daardoor altijd de Guest Storage van het Disneyland Park aangezien dit park het langst open blijf.
  • Lars zei:

dotty03 zei:

Ja, spullen bij Guest Storage kunnen op ieder moment weer afgehaald worden tot 45 minuten na sluiting van het desbetreffende park. Gebruik daardoor altijd de Guest Storage van het Disneyland Park aangezien dit park het langst open blijf.
    En de scootmobiel kunnen we dan verwisselen voor de rollator en dan later ook weer omwisselen. De gehele dag ? Zonder extra kosten
  • dotty03 zei:

En de scootmobiel kunnen we dan verwisselen voor de rollator en dan later ook weer omwisselen. De gehele dag ? Zonder extra kosten

Nee, als je iets verwisselt, dan is het een feite een 'nieuw item' en betaal je opnieuw de storage kosten.
  • Heeft iemand ervaring met de borg van de rolstoel? Ik heb deze inmiddels nog niet terug namelijk
  • hoe lang is het gelden dat je in DLP was? Wij doen tegenwoordig de borg altijd cash om dit soort vertraging te voorkomen, jaren geleden (minstens 10) een keer met pin gedaan en toen duurde het zeker een week of 2 na thuiskomst voor dat we het geld terug kregen. Mag toch hopen dat het tegenwoordig wat sneller gaat
  • Toen wij het in februari deden duurde het maar een paar dagen. Vond ik meevallen na de verhalen van twee weken!
  • Afgelopen weekend met 3 kinderen met ADHD naar Disneyland geweest. Natuurlijk geen groene kaart meer maar nog wel een week op ons abonnement, dus we gingen eens kijken hoe dat zou aflopen.
    Normaal lopen we een rondje en pakken we een aantal attracties en gaan we weer het park uit, dan is iedereen wel weer overprikkeld.
    Nu wilden ze natuurlijk hetzelfde aantal attacties doen, wat niet helemaal is gelukt :-D
    Het is een constant gedraai en dus duwen en aanraken van elkaar, van andere mensen (die dit niet altijd wardeerden) We zijn 3x keer bij de lost en found geweest, 2x tas kwijt, jaarpas verloren (door friemelen) waardoor we ook maar 1 dag zijn geweest. We konden wel een nieuwe jaarpas krijgen (40 euro) maar dat vonden we net teveel geld voor een halve dag.
    Voor ons jammer, we gaan het abonnement niet verlengen. Maar we hebben wel genoten van de jaren dat we er wel optimaal van hebben kunnen genieten.
Log In of Registreer om te reageren.