Gratis Dining Plan aanbieding Walt Disney World

11012141516

Reacties

  • Tot wanneer geld deze aanbieding
  • Tot wanneer geld deze aanbieding

    Boek vóór 7 juli 2023, maar beschikbaarheid wordt minder naarmate de tijd verstrijkt aangezien dit de populairste aanbieding is van het jaar.

  • Geboekt! Meivakantie volgend jaar 😀.

    Whoop! Whoop! Nu kan de voorpret beginnen.
  • Jammer dat de actie is aangepast t.o.v. Vorig jaar. Toen hebben we geboekt voor het marathon weekend eerste week van januari. Dit jaar begint de actie pas bij aankomsten de dag na marathon weekend.
  • april 2023 aangepast
    Als ik een kamer geselecteerd heb, kom ik daarna op een pagina waar ik de tickets zou moeten kunnen selecteren. Dit werkt alleen niet. Er is een kalender zichtbaar in een apart tabblad, maar daar is volgend jaar niet te kiezen.
    --
    Ik moest alles opnieuw opstarten, blijkbaar een glitch.
  • CBR valt niet in deze actie?
    alle resorts een aanbieding voor dining credits en Cbr weer niet
  • Sta in de queue op de website met 5500 mensen voor me 🤭 nog nooit meegemaakt dit.
  • zat er vanmorgen al in. alleen timeout error en daarna terug in de queue, nu 838 mensen voor mij
  • Als ik een kamer geselecteerd heb, kom ik daarna op een pagina waar ik de tickets zou moeten kunnen selecteren. Dit werkt alleen niet. Er is een kalender zichtbaar in een apart tabblad, maar daar is volgend jaar niet te kiezen.
    --
    Ik moest alles opnieuw opstarten, blijkbaar een glitch.

    Had ik ook vanmorgen. Maar op mijn telefoon lukte het op een gegeven moment wel weer.
  • Oops i did it again 🤣
    29 sept tm 9 okt.
    All star music
    Met free memorymaker, 450 dining credits ( 25.p.p.p.d) en 200 gift card.
    Wilde eerst art of anination boeken. Is duurder, maar meer credits. Maar niet op die datum en goedkoopste kamers.
    All star is ook best. Afgelopen nov naar movies geweest.
    Wil ook nog paar naar St.Augustine. en zoon naar Universal
    Dus deze x maar 9 nachten WDW.
    En dan nog halloweenpartytickets kopen.
  • Lars zei:

    En we zijn live! De nieuwe Free Dining aanbieding met tot $2100 Disney Dining & Merchandise Credit + 7 dagen gratis entree bij 14 dagen + $200 Disney Giftcard+ gratis Memory Maker t.w.v. $199 is NU beschikbaar via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit. Go! Go! Go!

    Geboekt! Meivakantie volgend jaar 😀.
    Leuk vooruitzicht weer. Welk resort gaan jullie ?
  • Oops i did it again 🤣
    29 sept tm 9 okt.
    All star music
    Met free memorymaker, 450 dining credits ( 25.p.p.p.d) en 200 gift card.
    Wilde eerst art of anination boeken. Is duurder, maar meer credits. Maar niet op die datum en goedkoopste kamers.
    All star is ook best. Afgelopen nov naar movies geweest.
    Wil ook nog paar naar St.Augustine. en zoon naar Universal
    Dus deze x maar 9 nachten WDW.
    En dan nog halloweenpartytickets kopen.

    Aanbetaling is betaald, maar nog geen bevestiging. Want werd steeds uit site gegooid.
    Maar het zal wel goed zijn/komen na aanbetaling.
    En anders volgende week mailen of bellen.
  • Lars zei:

    En we zijn live! De nieuwe Free Dining aanbieding met tot $2100 Disney Dining & Merchandise Credit + 7 dagen gratis entree bij 14 dagen + $200 Disney Giftcard+ gratis Memory Maker t.w.v. $199 is NU beschikbaar via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit. Go! Go! Go!

    Geboekt! Meivakantie volgend jaar 😀.
    Leuk vooruitzicht weer. Welk resort gaan jullie ?
    Port orleans riverside dit keer. Vorig jaar french quarter :-) . Weer lekker beignets eten 😀.

    Jullie ook een leuk vooruitzicht!
  • Ik ga voor Pop.
    april-mei. Perfect weer voor mij. Niet te warn, niet te koud. Vorige keer Cbr en vond de skyliner wel perfect werken.

    En je kan nu zelfs met Ideal betalen, was weer nieuw voor mij en nu zelfs je tijden bepalen wanneer je de rest wilt betalen, in termijnen bijv.
  • Edwin21 zei:

    Ik ga voor Pop.
    april-mei. Perfect weer voor mij. Niet te warn, niet te koud. Vorige keer Cbr en vond de skyliner wel perfect werken.

    En je kan nu zelfs met Ideal betalen, was weer nieuw voor mij en nu zelfs je tijden bepalen wanneer je de rest wilt betalen, in termijnen bijv.

    Ook met ideal betaald net. Wilde eerst met credit card betalen. Was goedgekeurd, maar werd er weer uit geknikkerd. Met ideal lukte het wel
    Jullie bevestingsmail gehad ?
  • Edwin21 zei:

    Ik ga voor Pop.
    april-mei. Perfect weer voor mij. Niet te warn, niet te koud. Vorige keer Cbr en vond de skyliner wel perfect werken.

    En je kan nu zelfs met Ideal betalen, was weer nieuw voor mij en nu zelfs je tijden bepalen wanneer je de rest wilt betalen, in termijnen bijv.

    Ook met ideal betaald net. Wilde eerst met credit card betalen. Was goedgekeurd, maar werd er weer uit geknikkerd. Met ideal lukte het wel
    Jullie bevestingsmail gehad ?
    Ja, die mail kreeg ik gelijk binnen.
    "Walt Disney World 2024 Booking Confirmation"

    Anders kijken via https://www.disneyholidays.ie/walt-disney-world/manage-my-booking//
    heb je wel bookingsnumber nodig.
  • Edwin21 zei:

    Edwin21 zei:

    Ik ga voor Pop.
    april-mei. Perfect weer voor mij. Niet te warn, niet te koud. Vorige keer Cbr en vond de skyliner wel perfect werken.

    En je kan nu zelfs met Ideal betalen, was weer nieuw voor mij en nu zelfs je tijden bepalen wanneer je de rest wilt betalen, in termijnen bijv.

    Ook met ideal betaald net. Wilde eerst met credit card betalen. Was goedgekeurd, maar werd er weer uit geknikkerd. Met ideal lukte het wel
    Jullie bevestingsmail gehad ?
    Ja, die mail kreeg ik gelijk binnen.
    "Walt Disney World 2024 Booking Confirmation"

    Anders kijken via https://www.disneyholidays.ie/walt-disney-world/manage-my-booking//
    heb je wel bookingsnumber nodig.
    Ik zal na het weekend wel bellen. Is nu keidruk.
    Voorschot is wel van rekening. En staat ook een reffernce nr. Bij.
  • Dus je kan nu ook met ideal betalen?
  • Whoehoe. Wij hebben ook geboekt! Volgend jaar meivakantie in Pop Century voor 17 dagen 😁 Ook de aanbetaling gedaan met iDeal en kreeg direct de bevestigingsmail.
  • Edwin21 zei:

    CBR valt niet in deze actie?
    alle resorts een aanbieding voor dining credits en Cbr weer niet

    Wij zijn vorig jaar geweest. Toen we in 2021 boekten wilden we eigenlijk port orleans maar die zat er niet bij. Toen CBR geboekt. Paar maanden later was port orleans opeens wel beschikbaar met die aanbieding, toen konden we kostenloos omzetten. Ik zag in de voorwaarden dat alleen de standaard kamer niet meedoet en dat is nu de enige die boekbaar is..
  • april 2023 aangepast
    We hebben in 2018 voor het laatst WDW bezocht en toen was CBR aan een verbouwing onderhevig. Ik zie die er nu niet bij staan en hadden eigenlijk beloofd om uiterlijk 2022 al terug te gaan. Corona heeft niet geholpen, en het verdwijnen van het volledige Dining Plan ook niet.
    Ik zie steeds geruchten dat deze wel terugkomen, maar zie het eigenlijk niet meer gebeuren. Nu ben ik voor volgend jaar aan het kijken, maar voor ons is augustus een uitdaging aangezien we dat jaar 'vroeg' vakantie hebben. Alle andere jaren hebben wij vanwege de vierdaagse altijd een afwijkende vakantie.
    Iemand goede ervaringen met de All-Star hotels? Of is Pop dan een betere keuze is kost het voor hetzelfde aantal dagen bijna 600 euro meer.
  • Sta in de queue op de website met 5500 mensen voor me 🤭 nog nooit meegemaakt dit.

    Er had iemand bij Disney het geweldig idee om de Free Dining aanbieding tegelijk met de hervatting van verkoop voor jaarkaarten van Walt Disney World in te plannen. Gevolg: hele boekingssysteem voor de VS lag eruit, vandaar de foutmeldingen. Dat zou nu met het wachtrijsysteem beter moeten zijn. En inderdaad: betaling met iDeal gaat wel in één keer goed versus creditcards die nu massaal in de VS worden gebruikt.
  • We hebben in 2018 voor het laatst WDW bezocht en toen was CBR aan een verbouwing onderhevig. Ik zie die er nu niet bij staan en hadden eigenlijk beloofd om uiterlijk 2022 al terug te gaan. Corona heeft niet geholpen, en het verdwijnen van het volledige Dining Plan ook niet.
    Ik zie steeds geruchten dat deze wel terugkomen, maar zie het eigenlijk niet meer gebeuren. Nu ben ik voor volgend jaar aan het kijken, maar voor ons is augustus een uitdaging aangezien we dat jaar 'vroeg' vakantie hebben. Alle andere jaren hebben wij vanwege de vierdaagse altijd een afwijkende vakantie.
    Iemand goede ervaringen met de All-Star hotels? Of is Pop dan een betere keuze is kost het voor hetzelfde aantal dagen bijna 600 euro meer.

    Caribbean Beach Resort valt helaas niet onder de aanbieding. Wij zijn afgelopen oktober naar Pop Century geweest na daarvóór naar CBR geweest te zijn. Prima hotel én toegang tot de Disney Skyliner wat een enorme plus is. We De kamers zijn vergelijkbaar met de All-Star Resorts, maar het hotel is minder druk. All-Stars wordt vaak door groepen gebruikt en dat kan luidruchtig zijn. We geven nog altijd de voorkeur aan CBR maar die was voor ons maar liefst €1500 duurder ten opzichte van Pop. Dat is nét iets te veel van het goede... ;-)
  • Lars zei:

    We hebben in 2018 voor het laatst WDW bezocht en toen was CBR aan een verbouwing onderhevig. Ik zie die er nu niet bij staan en hadden eigenlijk beloofd om uiterlijk 2022 al terug te gaan. Corona heeft niet geholpen, en het verdwijnen van het volledige Dining Plan ook niet.
    Ik zie steeds geruchten dat deze wel terugkomen, maar zie het eigenlijk niet meer gebeuren. Nu ben ik voor volgend jaar aan het kijken, maar voor ons is augustus een uitdaging aangezien we dat jaar 'vroeg' vakantie hebben. Alle andere jaren hebben wij vanwege de vierdaagse altijd een afwijkende vakantie.
    Iemand goede ervaringen met de All-Star hotels? Of is Pop dan een betere keuze is kost het voor hetzelfde aantal dagen bijna 600 euro meer.

    Caribbean Beach Resort valt helaas niet onder de aanbieding. Wij zijn afgelopen oktober naar Pop Century geweest na daarvóór naar CBR geweest te zijn. Prima hotel én toegang tot de Disney Skyliner wat een enorme plus is. We De kamers zijn vergelijkbaar met de All-Star Resorts, maar het hotel is minder druk. All-Stars wordt vaak door groepen gebruikt en dat kan luidruchtig zijn. We geven nog altijd de voorkeur aan CBR maar die was voor ons maar liefst €1500 duurder ten opzichte van Pop. Dat is nét iets te veel van het goede... ;-)
    Pop is voor die periode 600 euro duurder, maar met een kind van 11 is een all-star dan misschien geen goed idee als er zoveel overlast zou kunnen zijn.
    Dank je, we gaan het in overweging nemen!
  • Toch maar "even" gebeld.
    Uk nr. Want ie nr werkte niet.
    Was toch iets fout gegaan.
    Storten deposit via i deal terug.
    Ze zegt je kan online opnieuw boeking maken
    Of ik kan het nu telefonisch doen.
    Ik zeg online que is een uur.
    Doe nu maar gelijj. Weet ik zeker dat het goed is.
    Confirmation nummer doorgehad aan telefoon.
    En is nu gelinkt aan mde.
  • Lars zei:

    En we zijn live! De nieuwe Free Dining aanbieding met tot $2100 Disney Dining & Merchandise Credit + 7 dagen gratis entree bij 14 dagen + $200 Disney Giftcard+ gratis Memory Maker t.w.v. $199 is NU beschikbaar via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit. Go! Go! Go!

    Als je deze aanbieding boekt tot wanneer kan je dan kosteloos annuleren? De kinderen zijn niet gevaccineerd dus als het volgend jaar nog steeds verplicht is, moeten we kunnen annuleren
  • vreemd zeg
    als je boekt voor begin juli zou je toch een giftcard krijgen en eten credits?
    Nou ik heb gezocht op 1 augustus tot 14 augustus en daar zie ik geen info als je wilt boeken.
    En ook niet als je wil boeken van 14 augustus tot 27 augustus
  • vreemd zeg
    als je boekt voor begin juli zou je toch een giftcard krijgen en eten credits?
    Nou ik heb gezocht op 1 augustus tot 14 augustus en daar zie ik geen info als je wilt boeken.
    En ook niet als je wil boeken van 14 augustus tot 27 augustus

    Heb je de site wel op Ierland staan? Anders moet je dat even wijzigen.
  • Ja dat heb ik gedaan.
    Maar ik zie dat die actie enkel geld voor de familie kamers van art of animation
  • april 2023 aangepast

    vreemd zeg
    als je boekt voor begin juli zou je toch een giftcard krijgen en eten credits?
    Nou ik heb gezocht op 1 augustus tot 14 augustus en daar zie ik geen info als je wilt boeken.
    En ook niet als je wil boeken van 14 augustus tot 27 augustus

    Ik zie gewoon Dining Credits en Giftcard staan voor aankomsten in juli en augustus. Hier is de directe link naar het Ierse boekingssysteem: https://bit.ly/3KQkKqt. Controleer of het wereldbol icoontje op 'English' (Ireland) staat en zoek opnieuw.

    Ja dat heb ik gedaan.
    Maar ik zie dat die actie enkel geld voor de familie kamers van art of animation

    Niet alle hotels en alle type kamers doen mee aan de actie, dus het is handig om meerdere opties te hebben en te bekijken welk hotel het meeste voordeel oplevert.
Log In of Registreer om te reageren.