Privilege tickets

167891012»

Reacties

  • Ik ben gisteren geweest. De rij valt echt mee. Ik denk dat ik Max 10 min heb gewacht.
  • ik voel me heel stom maar ik kon net al niet eens mijn eigen account terugvinden of gereserveerde data.
    dat is allemaal weer gelukt, maar kun je uberhaubt nu nog wel privelege tickets boeken? ik kan het echt niet vinden...
    (we gaan in november doordeweeks)
    en ik lees over lange wachtrijen,is het nog wel echt de moeite waard om dit dan te doen?

    Privilege Tickets voor de "oude" jaarkaarten kunnen via het online jaarkaarten platform worden gereserveerd: https://pass-annuel.disneylandparis.com/connect.php?mk=en
  • yes het is gelukt. thnx weer voor de hulp. we gaan het zien hoe lang we moetne wachten bij het ophalen.
  • Even ter info! Vandaag wordt er iets bekends gemaakt over privileged tickets met de nieuwe jaarkaarten. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen.
  • De Privilege Tickets keren vanaf 7 januari 2024 terug vanaf €41 onder de naam 'Family & Friends Tickets'. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/family-friends-tickets-disneyland-pass-jaarkaarthouders
  • Lars zei:

    De Privilege Tickets keren vanaf 7 januari 2024 terug vanaf €41 onder de naam 'Family & Friends Tickets'. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/family-friends-tickets-disneyland-pass-jaarkaarthouders

    Weet iemand hoeveel tickets je tegelijk / per week kan kopen? En zit er een max. aantal kaarten op het abonnement?
  • Volgens mij is het een tijdelijke actie. Niet vast.
  • Lars zei:

    De Privilege Tickets keren vanaf 7 januari 2024 terug vanaf €41 onder de naam 'Family & Friends Tickets'. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/family-friends-tickets-disneyland-pass-jaarkaarthouders

    Weet iemand hoeveel tickets je tegelijk / per week kan kopen? En zit er een max. aantal kaarten op het abonnement?
    Zoals het er momenteel naar uitziet kun je er 5 per transactie kopen, maar is er geen limiet; zolang de voorraad strekt.
  • Even een vraagje. Ik ben nu niet helemaal zeker van alles, maar zijn de privileged tickets vanaf 7 januari weer volledig terug of tijdelijk? Dit is voor mij wel belangrijk om te weten ivm verlengen van mijn abonnement .
  • dotty03 zei:

    Even een vraagje. Ik ben nu niet helemaal zeker van alles, maar zijn de privileged tickets vanaf 7 januari weer volledig terug of tijdelijk? Dit is voor mij wel belangrijk om te weten ivm verlengen van mijn abonnement .

    Tijdelijk. Waarschijnlijk komen er wel vaker van dat soort periodes aan, maar niet meer 365 dagen per jaar zoals eerst.
  • Weet iemand hoe ik dit precies kan bestellen? Er staat dat ik ze vanaf 30 november kan bestellen voor die periode (of ik lees het verkeerd) of is het pas bestellen vanaf 7 januari?
  • Meara zei:

    Weet iemand hoe ik dit precies kan bestellen? Er staat dat ik ze vanaf 30 november kan bestellen voor die periode (of ik lees het verkeerd) of is het pas bestellen vanaf 7 januari?

    De Privilege Tickets kunnen via de My Disneyland Pass omgeving in je Disney account worden besteld.
  • Dat had ik inderdaad gelezen. Ik kon het alleen niet vinden maar na een (lang) belletje met Disney kon ik wel ergens op klikken om ze te bestellen. Dus het is inmiddels opgelost :)
  • Is het nog mogelijk om kaarten voor je familie te kopen?
    Wij hebben silver maar kan nergens wat terug vinden
  • Jvs010 zei:

    Is het nog mogelijk om kaarten voor je familie te kopen?
    Wij hebben silver maar kan nergens wat terug vinden

    Die zijn nog beschikbaar tot 8 maart. Je gaat naar de DLP website, (niet de AP portal), logt in, gaat naar je profiel, naar 'mijn disneyland passen' en dan scrollen tot je ze tegenkomt. Dan instructies volgen (1 dag, 2 parken) en dan komen ze tevoorschijn!
  • Zijn de tickets voor familie op datum of kan het familielid later kiezen wanneer hij de tickets gebruikt?
  • Zijn de tickets voor familie op datum of kan het familielid later kiezen wanneer hij de tickets gebruikt?

    Op datum.
Log In of Registreer om te reageren.