Gratis Dining Plan aanbieding Walt Disney World

11011121315

Reacties

  • koei zei:

    In hoeverre kun je met het Quick Service dining plan ook je credits inzetten voor sit down restaurants? 2/3 credits voor sitdown of bijbetaling bijvoorbeeld? Of moet je die altijd op eigen kosten doen?

    Ik vond persoonlijk het eet-tegoed wel erg fijn werken vorig jaar. Eén reguliere maaltijd per dag was voor ons voldoende, afwisselend quick service en sit down en we hadden volledige flexibiliteit waar we het wilden uitgeven. Ontbijten deden we in de hotelkamer en verder namen we lekkere dingen mee het park in. Meer maaltijden zie ik persoonlijk dus het voordeel niet van, maar we zouden wel graag in een moderate hotel zitten (maar daar zit dus de meerprijs van het QS diningplan in verwerkt straks, dus het verschil tussen moderate en budget gaat veel groter worden).

    Dat kan niet. Een Quick-Service credit kan alleen bij counterservice restaurants worden gebruikt.
  • Enig idee van het uur dat de boekingen kunnen worden gemaakt. Vorig jaar was er een wachtrij als ik het me goed herinner.
  • Wij willen zomer 2025 ook weer terug naar disneyworld met onze tiener meiden. Vorige keer in 2017 ook gebruikt gemaakt van free dining en dat is goed bevallen en willen die actie weer boeken.
    Hoe zit het als je de reis later nog zou moeten aanpassen. Als je bijvoorbeeld data moet aanpassen in november/december kan dit nog en hou je dan de free dining aanbieding?
    Kan dit kosteloos of tegen een toeslag?
    Groetjes Ilse
  • isseke zei:

    Wij willen zomer 2025 ook weer terug naar disneyworld met onze tiener meiden. Vorige keer in 2017 ook gebruikt gemaakt van free dining en dat is goed bevallen en willen die actie weer boeken.
    Hoe zit het als je de reis later nog zou moeten aanpassen. Als je bijvoorbeeld data moet aanpassen in november/december kan dit nog en hou je dan de free dining aanbieding?
    Kan dit kosteloos of tegen een toeslag?
    Groetjes Ilse

    Dat kan. Een boeking is tot 7 dagen vóór aankomst kosteloos te wijzigen. Of het nu gaat om data, hotel of aanbieding, de boeking kan worden aangepast. Eventueel met bijbetaling als het nieuwe arrangement duurder is, maar geen wijzigingskosten.
  • Wij willen zomer 2025 ook weer terug naar disneyworld met onze tiener meiden. Vorige keer in 2017 ook gebruikt gemaakt van free dining en dat is goed bevallen en willen die actie weer boeken.
    Hoe zit het als je de reis later nog zou moeten aanpassen. Als je bijvoorbeeld data moet aanpassen in november/december kan dit nog en hou je dan de free dining aanbieding?
    Kan dit kosteloos of tegen een toeslag?
    Groetjes Ilse
  • Dat is fijn om te horen. Dan kunnen alvast boeken en mocht het nodig zijn kunnen we het nog aanpassen. Is zo lang van te voren en in november weet ik pas definitief mijn vrije dagen
  • Enig idee van het uur dat de boekingen kunnen worden gemaakt. Vorig jaar was er een wachtrij als ik het me goed herinner.

    Vorig jaar ging de boeking ook voor de amerikanen open. Daarom was het zo druk.
  • koei zei:

    In hoeverre kun je met het Quick Service dining plan ook je credits inzetten voor sit down restaurants? 2/3 credits voor sitdown of bijbetaling bijvoorbeeld? Of moet je die altijd op eigen kosten doen?
    ...

    In 2019 kon ik 2 quick service meals inwisselen voor een table service meal.
    en 2 snack credit voor 1 meal. Misschien dat het dit keer ook is.

  • Edwin21 zei:


    In 2019 kon ik 2 quick service meals inwisselen voor een table service meal.
    en 2 snack credit voor 1 meal. Misschien dat het dit keer ook is.

    Nee, dat kan niet. Table service is alleen te doen met een tablet service credit, niet met counter service credits.
  • Ter info: Ik heb een flink aantal veelgestelde vragen met antwoorden toegevoegd aan het artikel over de nieuwe Free Dining aanbieding voor 2025: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/free-dining-walt-disney-world-2025-gratis-maaltijd-giftcard. Check it out! Heb je nog een andere vraag? Laat het dan hier weten.
  • Kan de dining credit die bij value resorts zit alleen voor ontbijt gebruikt worden? Of ook als lunch/diner quick service credit in het park/hotel?
  • Kan de dining credit die bij value resorts zit alleen voor ontbijt gebruikt worden? Of ook als lunch/diner quick service credit in het park/hotel?

    Voor zover bekend zijn dit reguliere quick-service credits die dus ook voor lunch of diner gebruikt kunnen worden, maar bevestiging daarover volgt pas als Disney de actie lanceert op 18 april aanstaande.
  • In hoeverre moet ik me zorgen maken dat er in de voorwaarden staat dat het voor UK/Ierse residents is? Aangezien je ook een Europese website hebt, je kunt bij het boeken geloof ik wel Nederland invullen. Ik ga voor het eerst volgend jaar een verre reis maken met onze 3 kids en ik wil dat alles soepeltjes verloopt.
  • In hoeverre moet ik me zorgen maken dat er in de voorwaarden staat dat het voor UK/Ierse residents is? Aangezien je ook een Europese website hebt, je kunt bij het boeken geloof ik wel Nederland invullen. Ik ga voor het eerst volgend jaar een verre reis maken met onze 3 kids en ik wil dat alles soepeltjes verloopt.

    Geen zorgen. Het Ierse boekingssysteem is juist voor alle Europese gasten, ook die uit Nederland en België. Gebruik hiervoor onze actiepagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan.

    De melding dat het enkel voor UK / Ireland is, is vooral zodat Amerikanen er geen gebruik van maken. Op dit forum zijn vele reacties en ervaringen te lezen van mensen die hier al jaren zonder problemen gebruik van maken, waaronder wij zelf.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij kijken inmiddels ook om terug te gaan met pasen 2025 (aankomst 5 april). Laatste keer disneyworld was pasen 2023. De dining aanbieding zou mooi zijn maar wat een prijsverschil tussen een value resort en een moderate! Dan moet je je afvragen of het dining plan het waard is natuurlijk. Vorige keer in POP en dat beviel prima. Zou toch liefst terug een resort hebben op de skyliner. Dan lijkt enkel Caribbean beach een optie maar 1400 euro extra voor 10 nachten tov POP voor dan toch het gratis quick service dining plan......moet ik toch even over nadenken.
    Is Caribbean beach ondertussen al vernieuwd?
  • Wij kijken inmiddels ook om terug te gaan met pasen 2025 (aankomst 5 april). Laatste keer disneyworld was pasen 2023. De dining aanbieding zou mooi zijn maar wat een prijsverschil tussen een value resort en een moderate! Dan moet je je afvragen of het dining plan het waard is natuurlijk. Vorige keer in POP en dat beviel prima. Zou toch liefst terug een resort hebben op de skyliner. Dan lijkt enkel Caribbean beach een optie maar 1400 euro extra voor 10 nachten tov POP voor dan toch het gratis quick service dining plan......moet ik toch even over nadenken.
    Is Caribbean beach ondertussen al vernieuwd?

    Disney's Caribbean Beach Resort is inderdaad vernieuwd en voor de Free Dining actie zijn de 5th sleeper kamers (Under the Sea) beschikbaar. Bekijk ze hier: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/under-the-sea-kamers-caribbean-beach-walt-disney-world
  • Mijn zoon zal blij zijn , wij gaan in okt.
    Maar hij wil volgend jaar terug met zijn vrie

    Wij kijken inmiddels ook om terug te gaan met pasen 2025 (aankomst 5 april). Laatste keer disneyworld was pasen 2023. De dining aanbieding zou mooi zijn maar wat een prijsverschil tussen een value resort en een moderate! Dan moet je je afvragen of het dining plan het waard is natuurlijk. Vorige keer in POP en dat beviel prima. Zou toch liefst terug een resort hebben op de skyliner. Dan lijkt enkel Caribbean beach een optie maar 1400 euro extra voor 10 nachten tov POP voor dan toch het gratis quick service dining plan......moet ik toch even over nadenken.
    Is Caribbean beach ondertussen al vernieuwd?

    Normaal kan je als je value boekt upgraden naar hoger dining plan doir beetje bij te betalen voor eten.
    Zo kregen we we vorige x bij coronado free quick service en heb ik per persoon bij betaald voor gewone dining plan.
    Was goedkoper dan deluxe kamer boeken met free dining plan
  • Vanaf hoe laat Nederlandse tijd kunnen we boeken ?
  • CarmenV zei:

    Free Dining zou wel echt super zijn!! Zelfs als het maar Quickservice Dining Plan is (we zitten in POP), want dan hoeven we alleen maar te sparen voor de table services die we willen doen in plaats van voor alles. Duimen dat we in aanmerking komen en makkelijk onze boeking weer kunnen omzetten!

    We weten nog niet welk hotel,hangt helemaal af van de aanbieding.Pop zou voor ons ook oké zijn.Het is dat we alleen in hotel zijn om te slapen.
    Daarom ook geen deluxe. Voornaamste is dat we volgend jaar weer kunnen gaan.
    In vergelijking met onze vorige reis is het wel duurder.Het is echt rekenen neem je value en betaald eten zelf of heb je geluk en Free dinning is voor jou hotel en je kunt moderate hotel.
    Vorige keer met oude Free dinning was eten en snacks echt veel te veel. We zullen het over 2 weken zien. Iedereen fijne paasdagen. En fijn dat er dit forum is en dat Lars en jullie info
    Lars zei:

    Hallo Lars maar pas boeken vanaf 18 april, vandaag nog niet?

    Klopt. Dit is een vooraankondiging. Boekingen gaan vanaf 18 april open.

    Vanaf hoe laat Nederlandse tijd kunnen we boeken ?



    Ongeveer Rond 9 Nederlandse tijd staat hier in een post maar Lars zal het laten weten op Social Media.
    Ik vind het best moeilijk dat er geen 2 snack credit zijn en je quick Service niet in snacks kunt inwisselen. 2 keer warm eten in quick is zoveel.
  • Dan kan je voor een value resort gaan. Daar heb je maar 1 quick service credit. Voor het prijsverschil kan je gerust een snack kopen lijkt me. Maar mss verblijf je liefst in een moderate.
  • 18 april aangepast
    BREAKING: De Free Dining aanbieding voor Walt Disney World is NU te boeken met GRATIS Dining Plan + 7 dagen GRATIS + €200 korting via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan
  • Geboekt joepi Yacht Club van 15 tot 29 augustus 2025

  • Mijn zoon zal blij zijn , wij gaan in okt.
    Maar hij wil volgend jaar terug met zijn vrie

    Wij kijken inmiddels ook om terug te gaan met pasen 2025 (aankomst 5 april). Laatste keer disneyworld was pasen 2023. De dining aanbieding zou mooi zijn maar wat een prijsverschil tussen een value resort en een moderate! Dan moet je je afvragen of het dining plan het waard is natuurlijk. Vorige keer in POP en dat beviel prima. Zou toch liefst terug een resort hebben op de skyliner. Dan lijkt enkel Caribbean beach een optie maar 1400 euro extra voor 10 nachten tov POP voor dan toch het gratis quick service dining plan......moet ik toch even over nadenken.
    Is Caribbean beach ondertussen al vernieuwd?

    Normaal kan je als je value boekt upgraden naar hoger dining plan doir beetje bij te betalen voor eten.
    Zo kregen we we vorige x bij coronado free quick service en heb ik per persoon bij betaald voor gewone dining plan.
    Was goedkoper dan deluxe kamer boeken met free
  • staan in wachtrij
  • Ik boekte een value resort. Ik zie bij het dining plan staan:
    Per guest, for each night of your stay:
    - 1 Quick-Service meal
    - 1 non-alcoholic/alcoholic drink per meal‡

    In de small print staat er als definitie van quick serve meal hetvolgende: "Quick-Service Meal includes a choice from any Counter Service Restaurant of one main course and one single-serving beverage."

    Wil dit dan zeggen dat je naast het drankje dat inbegrepen zit bij de quick serve meal je die dag nog een andere drankje (bv milkshake) mag nemen als onderdeel van het dining plan? Of lees ik dit nu te opportunistisch.
  • Ik boekte een value resort. Ik zie bij het dining plan staan:
    Per guest, for each night of your stay:
    - 1 Quick-Service meal
    - 1 non-alcoholic/alcoholic drink per meal‡

    In de small print staat er als definitie van quick serve meal hetvolgende: "Quick-Service Meal includes a choice from any Counter Service Restaurant of one main course and one single-serving beverage."

    Wil dit dan zeggen dat je naast het drankje dat inbegrepen zit bij de quick serve meal je die dag nog een andere drankje (bv milkshake) mag nemen als onderdeel van het dining plan? Of lees ik dit nu te opportunistisch.

    Nee, het gaat enkel om een drankje bij de Quick-Service credit en kan alleen met een maaltijd worden besteld, niet "los". De credit bij de Value Resorts is geen Dining Plan. Alleen Moderate en Deluxe Resorts krijgen varianten van de echte Dining Plans. Voor Value is het alleen een losse Quick-Service credit.
  • Got it!
  • De extra korting van 200 euro momenteel, wanneer wordt deze verrekend? Zit deze al verwerkt in de totaal prijs die je krijgt op het overzicht ? Of wordt deze pas verrekkend bij de betaling?
  • Hmmmmm, ben vanmorgen erg snel geweest met boeken (zat er uiteindelijk ook heel erg vroeg in) maar was druk aan het werk en heb niet heel veel verschillende smaken van termijnen en zo vergeleken. Nu lees ik dat anderen met soortgelijke datums hele goede deals aangeboden kregen en wil ik nog eens checken of daar niet ook iets beters bij zit voor ons. Ik moet sowieso de datums nog aanpassen tzt omdat ik de vakanties nog niet exact weet (scholen in Zuid NL hebben de extra week die aan de meivakantie vast komt nog niet bepaald, meestal nemen ze het advies van de rijksoverheid over maar zeker is dat niet.). Kan ik straks zelfstandig dingen aanpassen of kan dat alleen via de helpdesk?
  • stefaan zei:

    De extra korting van 200 euro momenteel, wanneer wordt deze verrekend? Zit deze al verwerkt in de totaal prijs die je krijgt op het overzicht ? Of wordt deze pas verrekkend bij de betaling?

    Zit al in het totaalbedrag!
Log In of Registreer om te reageren.