Openingstijden restaurants Disney Village

september 2014 aangepast in Disney Village
In november ga ik een aantal dagen naar Disney, maar ik zag dat het park dan al om 19u sluit. Om deze openingstijd zo optimaal mogelijk te gebruiken ben ik eigenlijk van plan om na de Dreams show een hapje te gaan eten in Disney Village. Maar ik kan nergens openingstijden terugvinden. Iemand die mij hier een beetje mee op weg kan helpen en/of goede tips heeft?

Reacties

  • RogerM zei:


    In november ga ik een aantal dagen naar Disney, maar ik zag dat het park dan al om 19u sluit. Om deze openingstijd zo optimaal mogelijk te gebruiken ben ik eigenlijk van plan om na de Dreams show een hapje te gaan eten in Disney Village. Maar ik kan nergens openingstijden terugvinden. Iemand die mij hier een beetje mee op weg kan helpen en/of goede tips heeft?

    Hoi Roger,
    De meeste restaurants in Disney Village hebben inloop van klanten tot zeker 2 uur na parksluiting, de winkels zijn tot maximaal 01:00 uur geopend (naar gelang de periode/drukte). Het gaat hierbij om restaurants met tafelbediening. De 'fastfood restaurants', zoals McDonald's blijven doorgaans nog langer open. Voor de exacte tijden per restaurant kun je de restaurant reserveringslijn bellen (informatie en reserveringen): 0033 (0)1 60 30 40 50.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor de info Lars!
    Weet je toevallig ook of dat de maaltijdvouchers ook geldig zijn in de Disney village of enkel in de Disneyparken en hotels?
  • hoi cedric,
    Het ligt eraan welke maaltijd vouchers je hebt!
    http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijdopties/
    Met deze link kan je zien waar je zou kunnen eten!
    Groetjes Myriam
  • Myriam zei:


    hoi cedric,
    Het ligt eraan welke maaltijd vouchers je hebt!
    http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijdopties/
    Met deze link kan je zien waar je zou kunnen eten!
    Groetjes Myriam

    We hebben dus de juiste vouchers genomen die we ook in de Disney Village kunnen gebruiken... fantastisch :-) !
    Bedankt voor je reactie Myriam.
Log In of Registreer om te reageren.