Jaarkaarten (algemene vragen)

17810121382

Reacties

  • Hi Lars, sorry that I write in English but my written Dutch is niet zo goedConfused
    If I make use of the Bring a Friend promotion, will my friend be able to make use of the magical hours? Alvast bedankt, Carolina

  • Hi Lars, sorry that I write in English but my written Dutch is niet zo goedConfused
    If I make use of the Bring a Friend promotion, will my friend be able to make use of the magical hours? Alvast bedankt, Carolina

    Hi Carolina,
    No problem! Your friend will not be able to make use of the Extra Magic Hours. The 'Bring a Friend' tickets are in fact just normal 1-day / 2-parks tickets with no extra advantage. The magic hours are reserved for Disney hotel guests and anual passholders only.
    Have a magical day!
    Lars
  • Dag Lars,
    op 4 & 5 oktober gaan wij onze jaarpassen weer verlengen. Nu denken we erover na om te upgraden naar een Dream (hebben al enkele jaren Fantasy-pass), maar ik vraag me af of we dan ook die 6 maanden extra krijgen? Dus voor de prijs van een jaar, toch een Dreampass voor 18 maand?
    Alvast bedankt!
  • K-tje zei:


    Dag Lars,
    op 4 & 5 oktober gaan wij onze jaarpassen weer verlengen. Nu denken we erover na om te upgraden naar een Dream (hebben al enkele jaren Fantasy-pass), maar ik vraag me af of we dan ook die 6 maanden extra krijgen? Dus voor de prijs van een jaar, toch een Dreampass voor 18 maand?
    Alvast bedankt!

    Hoi K-tje,
    Dat kan inderdaad. Bij een upgrade betaal je het verschil tussen het daadwerkelijke bedrag dat je voor de Fantasy hebt betaald (staat vermeld op de jaarkaart) en de reguliere prijs van de Dream. Vervolgens verleng je de jaarkaart met de 6 maanden extra aanbieding. Dit kan alleen in de gehele maand vóór de vervaldatum.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars, da's leuk om te lezen! :)
  • Hallo,
    Wij sparen voor een gratis jaarkaart door drie personen ook een jaarkaart te laten nemen. Wij zijn hier december 2013 mee begonnen en hebben twee personen tot nu toe. Twee vraagjes:
    Moet je binnen een bepaalde tijdstermijn drie personen hebben aangedragen of is dit oneindig lang mogelijk?
    Tot op leden zijn het twee fantasypassen en de derde wordt een dreampass waarschijnlijk. Kan dan uiteindelijk gekozen worden voor een dreampass met bijvoorbeeld bijbetaling?
    Thanks!
  • Danny_B zei:


    Hallo,
    Wij sparen voor een gratis jaarkaart door drie personen ook een jaarkaart te laten nemen. Wij zijn hier december 2013 mee begonnen en hebben twee personen tot nu toe. Twee vraagjes:
    Moet je binnen een bepaalde tijdstermijn drie personen hebben aangedragen of is dit oneindig lang mogelijk?
    Tot op leden zijn het twee fantasypassen en de derde wordt een dreampass waarschijnlijk. Kan dan uiteindelijk gekozen worden voor een dreampass met bijvoorbeeld bijbetaling?
    Thanks!

    Hoi Danny_B,
    De stempels kunnen alleen worden gespaard binnen de geldigheid van het parrainage formulier. Deze staat vermeld op het formulier. Het huidige formulier is bijvoorbeeld geldig van 1 juli t/m 12 november. Binnen die periode dienen 3 stempels gespaard te worden. Lukt dat niet, dan zul je met het volgende formulier weer opnieuw moeten beginnen.
    Je bedoelt een Fantasy jaarkaart met een vol parrainage formulier gratis verlengen en tevens upgraden naar een Dream? Dat kan, door het verschil tussen de daadwerkelijk betaalde prijs voor de Fantasy (staat op de jaarkaart) en de reguliere prijs van de Dream bij te betalen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Danny_B,
    De stempels kunnen alleen worden gespaard binnen de geldigheid van het parrainage formulier. Deze staat vermeld op het formulier. Het huidige formulier is bijvoorbeeld geldig van 1 juli t/m 12 november. Binnen die periode dienen 3 stempels gespaard te worden. Lukt dat niet, dan zul je met het volgende formulier weer opnieuw moeten beginnen.
    Je bedoelt een Fantasy jaarkaart met een vol parrainage formulier gratis verlengen en tevens upgraden naar een Dream? Dat kan, door het verschil tussen de daadwerkelijk betaalde prijs voor de Fantasy (staat op de jaarkaart) en de reguliere prijs van de Dream bij te betalen.
    Groetjes,
    Lars
    Hej Lars,
    Thanks. Helaas dan, we zijn al vijf maanden te laat dan haha! Je eigen jaarkaart verlengen kan ook met een upgrade en bijbetaling. Wij hebben nu fantasypassen tot maart 2015. Deze willen we verlengen en dreampasses van maken. Als we dat doen, hoeveel betaal je dan en kan dit ook met de extra verlenging van 6 maanden?
    Groeten, Danny
  • Danny_B zei:


    Hej Lars,
    Thanks. Helaas dan, we zijn al vijf maanden te laat dan haha! Je eigen jaarkaart verlengen kan ook met een upgrade en bijbetaling. Wij hebben nu fantasypassen tot maart 2015. Deze willen we verlengen en dreampasses van maken. Als we dat doen, hoeveel betaal je dan en kan dit ook met de extra verlenging van 6 maanden?
    Groeten, Danny

    Hoi Danny,
    Bij een betaalde verlenging betaal je de reguliere prijs van de huidige jaarkaart (in jullie geval €169,- voor de Fantasy). Direct upgraden naar een Dream is ook mogelijk. De verlenging kost dan hetzelfde als een Dream jaarkaart: €209,-. Als je verlengt in de gehele maand vóór de vervaldatum, dan kom je in aanmerking voor de 6 maanden extra gratis.
    Groetjes,
    Lars
  • Hej Lars,
    Ok. Ben ik weer helemaal up to date. Thanks!
  • Hoi Lars,
    Ik ben van plan om vier Francelien jaarkaarten per post aan te schaffen. Klopt het dat ik dan geen rekening hoef te houden met de eerste twee dagen geen toegang tot het park? En kan ik er vanuit gaan dat de huidige blockdagen van toepassing zijn op de jaarkaarten, die ik nu aanschaf per post?
    Dit is echt een super handig forum met veel bruikbare tips, top!
  • noukje zei:


    Hoi Lars,
    Ik ben van plan om vier Francelien jaarkaarten per post aan te schaffen. Klopt het dat ik dan geen rekening hoef te houden met de eerste twee dagen geen toegang tot het park? En kan ik er vanuit gaan dat de huidige blockdagen van toepassing zijn op de jaarkaarten, die ik nu aanschaf per post?
    Dit is echt een super handig forum met veel bruikbare tips, top!

    Hoi Noukje,
    Als je de jaarkaarten via post aanvraagt, hoef je inderdaad geen rekening te houden met de eerste twee blockdagen.
    Want je jaarkaart gaat in wanneer een medewerker van disney met je aanvraag aan de slag gaat.
    En wat betreft de blockdagen die gelden, dat zijn inderdaad degene die nu aangegeven staat.
    Veel plezier met je jaarkaart.
    Groetjes Myriam
  • noukje zei:


    Hoi Lars,
    Ik ben van plan om vier Francelien jaarkaarten per post aan te schaffen. Klopt het dat ik dan geen rekening hoef te houden met de eerste twee dagen geen toegang tot het park? En kan ik er vanuit gaan dat de huidige blockdagen van toepassing zijn op de jaarkaarten, die ik nu aanschaf per post?
    Dit is echt een super handig forum met veel bruikbare tips, top!

    Hoi noukje,
    Dank voor de complimenten! Zoals Myriam al aangeeft omzeil je de eerste 2 blockdagen na aanschaf als je de jaarkaart per post aanvraagt. De huidige blockdagen zijn geldig voor jaarkaarten die t/m 12 november 2014 worden aangeschaft.
    Groetjes,
    Lars
  • Dank voor de snelle reacties :-)
  • Wie heeft er ervaring met de website dlp-kaarten.nl ? Volgens de website kan ik daar voor twee volwassenen en twee kinderen een fantasy jaarkaart aanschaffen voor de totaalprijs van €440,-. Koopje toch?!
  • noukje zei:


    Wie heeft er ervaring met de website dlp-kaarten.nl ? Volgens de website kan ik daar voor twee volwassenen en twee kinderen een fantasy jaarkaart aanschaffen voor de totaalprijs van €440,-. Koopje toch?!

    Hoi noukje,
    Sites als dlp-kaarten.nl zijn tussenhandelaren en geen officiële partners van Disney. Voor vragen over en ervaringen met dit soort handelaren van andere forumleden, kun je terecht in dit topic: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/ce-multi-avantages/.
    Groetjes,
    Lars
  • noukje zei:


    Wie heeft er ervaring met de website dlp-kaarten.nl ? Volgens de website kan ik daar voor twee volwassenen en twee kinderen een fantasy jaarkaart aanschaffen voor de totaalprijs van €440,-. Koopje toch?!

    Hoi Noukje,
    Ik heb geen ervaring met DLP-kaarten.nl maar als je 3x Francilien en 1 x Fantasy ( voor het parkeren en de kortingen ! ) koopt en je spreekt met iemand af, die je 10% korting geeft ben je voor 556 - 55,60 =499,40 euro klaar. 59 euro meer is niets vergeleken met de onzekerheid, die je hebt, als je met "onbekende aanbieders " in zee gaat ?!?!?...............................................................................
    Groetjes, Fred

  • noukje zei:


    Wie heeft er ervaring met de website dlp-kaarten.nl ? Volgens de website kan ik daar voor twee volwassenen en twee kinderen een fantasy jaarkaart aanschaffen voor de totaalprijs van €440,-. Koopje toch?!

    Hoi Noukje,
    Ik heb geen ervaring met DLP-kaarten.nl maar als je 3x Francilien en 1 x Fantasy ( voor het parkeren en de kortingen ! ) koopt en je spreekt met iemand af, die je 10% korting geeft ben je voor 556 - 55,60 =499,40 euro klaar. 59 euro meer is niets vergeleken met de onzekerheid, die je hebt, als je met "onbekende aanbieders " in zee gaat ?!?!?...............................................................................
    Groetjes, Fred
    hmm ja het enige nadeel van de francilien is dat we twee dqgen na aanschaf het park niet op kunnen. En we gaan waarschijnlijk maar 4 dagen....Dan is het aanschaffen van de Francilien kaarten per post een betere optie. Helaas dan geen 10% korting.
  • Wij willen in oktober graag een jaarkaart aanschaffen met het gezin.
    Een aantal jaren geleden hebben we dat ook gedaan en konden we met een fantasy kaart met de camper op het parkeertrein gratis overnachten.
    Is dit nog steeds mogelijk?
    Nico

  • Wij willen in oktober graag een jaarkaart aanschaffen met het gezin.
    Een aantal jaren geleden hebben we dat ook gedaan en konden we met een fantasy kaart met de camper op het parkeertrein gratis overnachten.
    Is dit nog steeds mogelijk?
    Nico

    Hoi Nico,
    Dat is nog steeds mogelijk met een Fantasy of Dream jaarkaart.
    Groetjes,
    Lars
  • Wij willen met 4 volwassenen een jaarkaart aanschaffen. Is het gunstig om deze 4 nu via internet te bestellen of meteen in disney. Kan de eerste persoon met de kaart de overige 3 mensen meteen korting geven? Krijgt deze persoon ook meteen stempels?
  • lilian zei:


    Wij willen met 4 volwassenen een jaarkaart aanschaffen. Is het gunstig om deze 4 nu via internet te bestellen of meteen in disney. Kan de eerste persoon met de kaart de overige 3 mensen meteen korting geven? Krijgt deze persoon ook meteen stempels?

    Hoi Lilian,
    Jaarkaarten aanschaffen via internet, kan alleen voor inwoners van België. Nederlanders kunnen de jaarkaarten per post bestellen via het 'bon de commande' formulier (download dit formulier via onze Jaarkaarten-pagina). Het is niet mogelijk om direct 10% korting te geven na aanschaf. Iedere jaarkaarthouder dient eerst 1 maand in het bezit te zijn van zijn/haar jaarkaart, alvorens er korting gegeven mag worden en gespaard kan worden voor stempels.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Wij hebben tijdelijke dreampassen die wij 18 oktober om laten zetten naar de echte kaarten.
    Nu is mijn vraag kunnen we met deze tijdelijke pasjes al naar binnen met de magische uren?
    Staat op deze kaart ook gewoon dat het voor dreampassen is en ze zijn al volledig betaald.
  • eeyore zei:


    Hallo,
    Wij hebben tijdelijke dreampassen die wij 18 oktober om laten zetten naar de echte kaarten.
    Nu is mijn vraag kunnen we met deze tijdelijke pasjes al naar binnen met de magische uren?
    Staat op deze kaart ook gewoon dat het voor dreampassen is en ze zijn al volledig betaald.

    Hoi eeyore,
    Met tijdelijke toegangsbewijzen/jaarkaarten kun je geen gebruik maken van kortingen en andere voordelen. Toegang tot de Extra Magic Hours is alleen mogelijk met een definitieve jaarkaart. De tijdelijke jaarkaarten zijn alleen bedoelt om het park tijdens reguliere openingsuren binnen te komen en vervolgens bij Bureau Passeport Annuel om te laten zetten naar definitieve jaarkaarten.
    Groetjes,
    Lars
  • Hi Lars,
    do you know why Disney doesn't provide a discount for children under 11 as it seems to be possible via other channels?
    It seems strange to me that this is available for non-official vendors and not via the official way.
    Is there perhaps a general email I could send a complaint or ask about this possibility?
    And if I do buy a card via the unnoficial way and I get a discount, can I also save for the stamps for the free year? (I understand if you are not able to answer on this question as it is unofficial).
    According to the rules if you pay more than 80EUR for a card you can save for stamps, and via the so called unnoficial way the card for children is 85EUR (so I would assume once it is changed for the official card the stamps are valid). Seems logical to me...
    Thanks again,
    CarolinaLaugh

  • Hi Lars,
    do you know why Disney doesn't provide a discount for children under 11 as it seems to be possible via other channels?
    It seems strange to me that this is available for non-official vendors and not via the official way.
    Is there perhaps a general email I could send a complaint or ask about this possibility?
    And if I do buy a card via the unnoficial way and I get a discount, can I also save for the stamps for the free year? (I understand if you are not able to answer on this question as it is unofficial).
    According to the rules if you pay more than 80EUR for a card you can save for stamps, and via the so called unnoficial way the card for children is 85EUR (so I would assume once it is changed for the official card the stamps are valid). Seems logical to me...
    Thanks again,
    CarolinaLaugh

    Hi Carolina,
    For anual passports, the discount for children is only available through Disney's French partners and therefor only allowed for citizens of France. Starting this year, Disney has changed the rules regarding annual passeports for international guests. It is no longer allowed to buy these discounted annual passeports if you're not from France. I don't know what they will do at Bureau Passeport Annuel if you show up with a coupon/voucher for an annual passeport through a French partner.
    It is possible to collect stamps if you paid for your annual passport, regardles of the price. There is no minimum price you have to pay to collect the stamps (this restriction applied before, but was lifted). The only exception is the free annual pass after your collected 3 stamps and renewed your annual pass for free. You can not collect stamps with those cards.
    Best regards,
    Lars
  • Wij hebben drie dreampassen waar van 1 kinderpas a 39,- euro via een franse aanbieding aangeschaft. Kaarten zijn bij iemand in Frankrijk afgeleverd en toen naar ons door gestuurd ( moest voor de kinderpas een Frans adres wezen) en deze afgelopen zaterdag zonder problemen om laten zetten naar onze persoonlijke passen. Ook mochten we al tijdens de magische uren naar binnen met onze tijdelijke kaarten.
  • Hallo,
    Op 4 januari zouden we een dagje naar Disneyland gaan.
    Nu zijn we aan het zoeken naar de voordeligste manier.
    We hebben ergens iets gelezen over een jaarpas voor studenten, Is deze nog in omloop?
    Bedankt alvast,
    Karen
  • Hi Lars,
    I have made my current annual pass on 21December and therefore it is valid till 20 December. I am assuming I can still enter the park that day as well and can renew the card that day and provide discount for 3 people?
    Is my understanding correct?
    Thanks and regards,
    Carolina Borges

  • Hallo,
    Op 4 januari zouden we een dagje naar Disneyland gaan.
    Nu zijn we aan het zoeken naar de voordeligste manier.
    We hebben ergens iets gelezen over een jaarpas voor studenten, Is deze nog in omloop?
    Bedankt alvast,
    Karen

    Hoi Karen,
    Er is inderdaad een speciale jaarkaart beschikbaar voor studenten (Etudiant genaamd). In feite is dit een reguliere Francilien jaarkaart, maar dan voor slechts €89,- per persoon. Studenten tussen de 18 en 25 jaar kunnen hier gebruik van maken op vertoon van een studentenpas (of ander bewijs dat je nog op school zit). Een dergelijke jaarkaart kan in het resort bij Bureau Passeport Annuel worden aangeschaft.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.