Café Mickey (ontbijt/lunch/diner met Disney figuren)

november 2013 aangepast in Praktische Informatie
Hallo!
Ik ga samen met mijn vriend van 30 december tot 2 januari naar Disneyland (muv de 1ste wegens een blockdag, maar dan brengen we die wel in Village door). Wij logeren in een hotel buiten het park en hebben beide een fantasy jaarpas. Nu zou ik eventueel 1 van die dagen willen ontbijten in Cafe Mickey. Gaat dit als je niet in een Disneyhotel slaapt? Wat is de prijs hiervoor en hebben we hier ook 10 % korting van onze fantasy? Het ontbijt is toch ook met characters heb ik begrepen ? En als laatste : wat zijn de uren van het ontbijt en ik kan hier best ook voor reserveren?
Bedankt voor alle antwoorden!
Groetjes,
Dorien
«13

Reacties


  • Hallo!
    Ik ga samen met mijn vriend van 30 december tot 2 januari naar Disneyland (muv de 1ste wegens een blockdag, maar dan brengen we die wel in Village door). Wij logeren in een hotel buiten het park en hebben beide een fantasy jaarpas. Nu zou ik eventueel 1 van die dagen willen ontbijten in Cafe Mickey. Gaat dit als je niet in een Disneyhotel slaapt? Wat is de prijs hiervoor en hebben we hier ook 10 % korting van onze fantasy? Het ontbijt is toch ook met characters heb ik begrepen ? En als laatste : wat zijn de uren van het ontbijt en ik kan hier best ook voor reserveren?
    Bedankt voor alle antwoorden!
    Groetjes,
    Dorien

    Hoi Dorien,
    Ontbijt, lunch of diner in Café Mickey is ook mogelijk als je niet in een Disney hotel verblijft. Prijzen voor het ontbijt met de Disney figuren variëren tussen de €16 en €24 per persoon naar gelang waar je verblijft (goedkoopst voor gasten van de Disney hotels) en is mogelijk om 08:00 of 09:30 uur. Korting voor jaarkaarthouders is hier geldig. Reserveren wordt aanbevolen door te bellen met de Restaurant reserveringslijn van Disney: 0033 (0)1 60 30 40 50. Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor je vlugge antwoord!
    Wij gaan in een f1 hotelletje verblijven dus zal het waarschijnlijk 24 worden voor ons dan (- de 10%) .
    Oke bedankt!
    Groetjes,
    Dorien
  • Hallo lars,
    Ik heb nog even een vraag, wij gaan in de herfstvakantie 4 dagen met mijn stiefzoontje en mijn schoonmoeder naar Disney. Zij zijn allebei nog nooit geweest en we willen heel graag ontbijten in Cafe Mickey met de disney figuren. Nu wil ik graag reserveren maar die kleine vind het de ene keer prachtig figuren om hem heen (ervaring in andere parken) maar soms vind hij het doodeng en kan behoorlijk overstuur raken. Is het mogelijk om nu wel gewoon een tafel te reserveren voor bijvoorbeeld dag 3 zodat hij gewend is aan de figuren en wij gewoon kunnen ontbijten. Ofnis het mogelijk toch ter plaatse te annuleren mocht hij het echt niks vinden? We wilden eigenlijk daar ter plaatse reserveren maar omdat het waarschijnlijk erg druk is die periode ben ik bang dat hrt helemaal vol zit tegen de tijd.
    Hoop dat je me kunt helpen
    Groetjes shireen
  • Shireen zei:


    Hallo lars,
    Ik heb nog even een vraag, wij gaan in de herfstvakantie 4 dagen met mijn stiefzoontje en mijn schoonmoeder naar Disney. Zij zijn allebei nog nooit geweest en we willen heel graag ontbijten in Cafe Mickey met de disney figuren. Nu wil ik graag reserveren maar die kleine vind het de ene keer prachtig figuren om hem heen (ervaring in andere parken) maar soms vind hij het doodeng en kan behoorlijk overstuur raken. Is het mogelijk om nu wel gewoon een tafel te reserveren voor bijvoorbeeld dag 3 zodat hij gewend is aan de figuren en wij gewoon kunnen ontbijten. Ofnis het mogelijk toch ter plaatse te annuleren mocht hij het echt niks vinden? We wilden eigenlijk daar ter plaatse reserveren maar omdat het waarschijnlijk erg druk is die periode ben ik bang dat hrt helemaal vol zit tegen de tijd.
    Hoop dat je me kunt helpen
    Groetjes shireen

    Hoi Shireen,
    Het ontbijt (of lunch/diner) kan geboekt worden voor iedere willekeurige dag van jullie verblijf. Dit hoeft niet perse de eerste dag te zijn, maar kan bijvoorbeeld ook de laatste dag zijn. Maaltijden met de Disney figuren zijn erg populair, vandaar dat het wordt aanbevolen om deze op voorhand te reserveren. De reservering kan op elk gewenst moment worden gewijzigd of geannuleerd door te bellen naar de restaurant reserveringslijn (0033 (0)1 60 30 40 50) of in het resort bij City Hall in het Disneyland Park of Studio Services in het Walt Disney Studios Park.
    Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan in mei een paar dagen naar Disneyland en het lijkt me leuk om met de kinderen bij Café Mickey te gaan eten. Ik begreep van een collega dat je op tijd moet reserveren. Maar hoe lang van te voren is aan te raden?
    Weet iemand welke dagen/tijden over het algemeen het rustigst zijn?
    Bedankt!
    Groetjes, Karen
  • Je kan 2 mnd van te voren reserveren, heb ik ook gedaan , gaan morgen
  • Karen zei:


    Wij gaan in mei een paar dagen naar Disneyland en het lijkt me leuk om met de kinderen bij Café Mickey te gaan eten. Ik begreep van een collega dat je op tijd moet reserveren. Maar hoe lang van te voren is aan te raden?
    Weet iemand welke dagen/tijden over het algemeen het rustigst zijn?
    Bedankt!
    Groetjes, Karen

    Het is in Cafe Mickey altijd druk! Dus voor elke tijd dat je heen wilt altijd reserveren!
    Veel plezier en vergeet je camera niet. Onze kinderen (toen 1 en 3) vonden het echt helemaal geweldig!
    Gr. Frank
  • Krijg je met je jaarpas ook korting bij cafe Mickey?
  • nancy zei:


    Krijg je met je jaarpas ook korting bij cafe Mickey?

    Hoi Nancy,
    Bij Café Mickey (en alle andere door Disney gerunde restaurants/winkels in Disney Village) krijg je jaarkaartkorting.
    Groetjes,
    Lars
  • Ook wij gaan binnenkort naar Disney en willen reserveren voor het diner met Disneyfiguren. Is dit buffet inclusief drank of komt dit er nog apart bij?
  • mkaya28 zei:


    Ook wij gaan binnenkort naar Disney en willen reserveren voor het diner met Disneyfiguren. Is dit buffet inclusief drank of komt dit er nog apart bij?

    Hoi mkaya28,
    Café Mickey heeft geen buffet. Deze locatie is (afgezien van het ontbijt) een restaurant met tafelbediening waarbij je afrekent wat je daadwerkelijk besteld. Er is geen 'inclusief-prijs' met drank beschikbaar.
    Groetjes,
    Lars
  • Hier ook 2 maand op voorhand gereserveerd.
    2 jaar geleden zijn we 2 avonden naar de inventions gaan eten (hadden dan half pensioen premium), dus nu gaan we voor de eerste keer naar Café Mickey (half pensioen plus).
    benieuwd naar het eten en de figuren...
  • Hoi Lars,
    Bedankt voor je reactie. Wij zijn eruit en we gaan (eindelijk na al die jaren :) ontbijten bij Cafe Mickey! Nu twijfel ik alleen of ik de reserveringslijn moet bellen of dat we het ook gelijk de eerste dag al bij aankomst doen. Heb jij ervaring met ter plaatse reserveren bij Cafe Mickey in een vakantieperiode? Is er nog plek dan of is de kans vrij klein en kunnen we beter bellen?
    Groetjes shireen
  • Shireen zei:


    Hoi Lars,
    Bedankt voor je reactie. Wij zijn eruit en we gaan (eindelijk na al die jaren :) ontbijten bij Cafe Mickey! Nu twijfel ik alleen of ik de reserveringslijn moet bellen of dat we het ook gelijk de eerste dag al bij aankomst doen. Heb jij ervaring met ter plaatse reserveren bij Cafe Mickey in een vakantieperiode? Is er nog plek dan of is de kans vrij klein en kunnen we beter bellen?
    Groetjes shireen

    Hoi Shireen,
    Café Mickey is erg populair en zeker in een vakantieperiode is op voorhand reserveren eigenlijk de enigste manier om een plek te krijgen. Advies is dus om de restaurant reserveringslijn te bellen en een reservering te maken. Reserveren ter plekke kan bij drukte een tijdrovende bezigheid zijn, al is het tevens mogelijk om restaurants te reserveren bij City Hall (Disneyland Park) of Studio Services (Walt Disney Studios Park). Voor Café Mickey wordt dit echter niet aanbevolen om hier zo lang mee te wachten.
    Groetjes,
    Lars
  • Hou Lars,
    Nogmaals bedankt voor je reactie. Nu heb ik net de reserveringslijn gebeld en die zeiden dat ze de reservering voor het ontbijt pas 2 dagen van te voren kunnen boeken. Kan ik anders Cafe Mickey wel zelf bellen om vast een reservering te maken of zeggen hun dan ook kam pas 2 dagen van te voren?
    Groetjes Shireen
  • Shireen zei:


    Hou Lars,
    Nogmaals bedankt voor je reactie. Nu heb ik net de reserveringslijn gebeld en die zeiden dat ze de reservering voor het ontbijt pas 2 dagen van te voren kunnen boeken. Kan ik anders Cafe Mickey wel zelf bellen om vast een reservering te maken of zeggen hun dan ook kam pas 2 dagen van te voren?
    Groetjes Shireen

    Hoi Shireen,
    Graag gedaan! Ze geven gasten van de Disney hotels blijkbaar voorrang op de reservering, vandaar deze beperking. De restaurants in Disneyland kunnen niet rechtstreeks worden gebeld, dan wordt je doorgeschakeld naar dezelfde restaurant reserveringslijn. Even in je agenda noteren om 2 dagen vóór vertrek te reserveren. Succes!
    Groetjes,
    Lars
  • Wij willen zondag 19 oktober gaan dineren in cafe Mickey. Dit wil ik vast reserveren via de reservering lijn. Nu hebben we dreampassen en krijgen we dacht ik 10% korting moet ik dit ook melden bij mijn reservering? Of ter plaatsen in het restaurant?
  • eeyore zei:


    Wij willen zondag 19 oktober gaan dineren in cafe Mickey. Dit wil ik vast reserveren via de reservering lijn. Nu hebben we dreampassen en krijgen we dacht ik 10% korting moet ik dit ook melden bij mijn reservering? Of ter plaatsen in het restaurant?

    Hoi eeyore,
    Alleen bij gebruik van maaltijdopties (vouchers voor half- en/of volpension) dient dit vermeld te worden. Korting met een jaarkaart wordt verrekend ter plaatse bij de ober aan tafel.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars,
    Wij gaan op 10 november naar disney en komen rond 1 uur in de middag aan.
    Nou willen wij graag 1 x een ontbijt doen bij cafe mickey.
    Is het vroeg genoeg om op 10 november 1 uur een reservering te plaatsen voor 3e of 4e ochtend?
    Of is het handiger om via de reserveringslijn een reservering te plaatsen vanaf nu?
    groetjes
  • Myriam zei:


    Hoi lars,
    Wij gaan op 10 november naar disney en komen rond 1 uur in de middag aan.
    Nou willen wij graag 1 x een ontbijt doen bij cafe mickey.
    Is het vroeg genoeg om op 10 november 1 uur een reservering te plaatsen voor 3e of 4e ochtend?
    Of is het handiger om via de reserveringslijn een reservering te plaatsen vanaf nu?
    groetjes

    Hoi Myriam,
    Het reserveren van het ontbijt met de Disney figuren bij Café Mickey via de reserveringslijn kan pas 2 dagen van tevoren. Als jullie op 10 november aankomen, kunnen jullie inderdaad voor de 3e en 4e ochtend een reservering maken bij Café Mickey zelf, bij de conciërge van het Disney hotel, bij City Hall (Disneyland Park) of Studio Services (Walt Disney Studios Park).
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Myriam zei:


    Hoi lars,
    Wij gaan op 10 november naar disney en komen rond 1 uur in de middag aan.
    Nou willen wij graag 1 x een ontbijt doen bij cafe mickey.
    Is het vroeg genoeg om op 10 november 1 uur een reservering te plaatsen voor 3e of 4e ochtend?
    Of is het handiger om via de reserveringslijn een reservering te plaatsen vanaf nu?
    groetjes

    Hoi Myriam,
    Het reserveren van het ontbijt met de Disney figuren bij Café Mickey via de reserveringslijn kan pas 2 dagen van tevoren. Als jullie op 10 november aankomen, kunnen jullie inderdaad voor de 3e en 4e ochtend een reservering maken bij Café Mickey zelf, bij de conciërge van het Disney hotel, bij City Hall (Disneyland Park) of Studio Services (Walt Disney Studios Park).
    Groetjes,
    Lars
    Oke dank je wel lars.
    Ga ik dat bij aankomst bij city hall wel reserveren!
  • Hey,
    Is er iemand die mij de actuele prijzen van het ontbijt bij zowel Café Mickey en Inventions kan vertellen?
    En eventueel ook de prijzen voor het diner?
    Wij gaan van 25-28 december en verblijven in Marriot's Village, we hebben wel allemaal een jaarpas. Ik weet niet of dit meetelt met kortingen etc?
    We willen graag een keer iets extras doen dit jaar, maar we weten nog niet wat, ligt er aan wat de prijzen zijn. Hebben jullie nog tips?
    Groetjes, Celine

  • Hey,
    Is er iemand die mij de actuele prijzen van het ontbijt bij zowel Café Mickey en Inventions kan vertellen?
    En eventueel ook de prijzen voor het diner?
    Wij gaan van 25-28 december en verblijven in Marriot's Village, we hebben wel allemaal een jaarpas. Ik weet niet of dit meetelt met kortingen etc?
    We willen graag een keer iets extras doen dit jaar, maar we weten nog niet wat, ligt er aan wat de prijzen zijn. Hebben jullie nog tips?
    Groetjes, Celine

    Hoi Celine,
    De prijzen voor ontbijt, lunch of diner met de Disney figuren zijn te vinden op onze Magische Extra's pagina's: http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijden-met-disney-figuren/. Jaarkaartkorting is beschikbaar. Let wel op dat de prijzen voor lunch en diner bij Café Mickey recent zijn gewijzigd. Er kan niet meer a la carte worden besteld, alleen middels 2 vaste menu's (met keuzemogelijkheden) en een kindermenu. Bekijk het vernieuwde menu: https://dlrpfan.files.wordpress.com/2014/11/menu-cafemickey.jpg
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Hey,
    Is er iemand die mij de actuele prijzen van het ontbijt bij zowel Café Mickey en Inventions kan vertellen?
    En eventueel ook de prijzen voor het diner?
    Wij gaan van 25-28 december en verblijven in Marriot's Village, we hebben wel allemaal een jaarpas. Ik weet niet of dit meetelt met kortingen etc?
    We willen graag een keer iets extras doen dit jaar, maar we weten nog niet wat, ligt er aan wat de prijzen zijn. Hebben jullie nog tips?
    Groetjes, Celine

    Hoi Celine,
    De prijzen voor ontbijt, lunch of diner met de Disney figuren zijn te vinden op onze Magische Extra's pagina's: http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijden-met-disney-figuren/. Jaarkaartkorting is beschikbaar. Let wel op dat de prijzen voor lunch en diner bij Café Mickey recent zijn gewijzigd. Er kan niet meer a la carte worden besteld, alleen middels 2 vaste menu's (met keuzemogelijkheden) en een kindermenu. Bekijk het vernieuwde menu: https://dlrpfan.files.wordpress.com/2014/11/menu-cafemickey.jpg
    Groetjes,
    Lars
    Hey Lars,
    Wat fijn dat je zo snel antwoordt! Ik heb die pagina even bekeken en ben nu wel wat wijzer inderdaad.Laugh
    Ik heb alleen nog twee vragen:
    * Wij zitten niet in een speciaal geselecteerd hotel, zijn de kosten dan toch €22? Of worden deze iets meer?
    * Is het handig om voor een reservering te bellen naar Disney? Kunnen zij eventueel ook de actuele prijzen van Inventions geven? of kan hier niet meer ontbeten worden?
    * Is het het geld waard om bij Café Mickey te ontbijten, of is dit een vrij standaard ontbijt en betaal je eigenlijk meer voor de figuren dan voor het eten wat je krijgt? Ik kan op internet weinig actuele informatie vinden.
    *Is Inventions een betere expirience dan Café Mickey?
    Veel vragen, waar ik op internet weinig van kan vinden.
    Ik weet niet of je alles weet, maar het is te proberen!
    Groetjes, Celine

  • Hey Lars,
    Wat fijn dat je zo snel antwoordt! Ik heb die pagina even bekeken en ben nu wel wat wijzer inderdaad.Laugh
    Ik heb alleen nog twee vragen:
    * Wij zitten niet in een speciaal geselecteerd hotel, zijn de kosten dan toch €22? Of worden deze iets meer?
    * Is het handig om voor een reservering te bellen naar Disney? Kunnen zij eventueel ook de actuele prijzen van Inventions geven? of kan hier niet meer ontbeten worden?
    * Is het het geld waard om bij Café Mickey te ontbijten, of is dit een vrij standaard ontbijt en betaal je eigenlijk meer voor de figuren dan voor het eten wat je krijgt? Ik kan op internet weinig actuele informatie vinden.
    *Is Inventions een betere expirience dan Café Mickey?
    Veel vragen, waar ik op internet weinig van kan vinden.
    Ik weet niet of je alles weet, maar het is te proberen!
    Groetjes, Celine

    Hoi Celine,
    Graag gedaan! De prijzen op onze Magische Extra's pagina's zijn geldig bij aanschaf van een compleet arrangement. Als je ze los wilt bestellen, dan kunnen de prijzen inderdaad iets duurder zijn. Café Mickey is een populaire locatie. Op voorhand reserveren wordt aanbevolen. Het ontbijt met de Disney figuren kan echter pas 2 dagen van te voren gereserveerd worden. Lunch en diner kan al eerder door te bellen naar de restaurant reserveringslijn (0033 (0)1 60 30 40 50). Het ontbijt in Café Mickey is vergelijkbaar met de ontbijtbuffetten van Disney's Sequoia Lodge en Disney's Newport Bay Club.
    Inventions heeft geen Disney figuren meer tijdens het ontbijt, alleen tijdens de brunch en het diner. De hele sfeer en locatie van Inventions is beter dan Café Mickey, maar de prijzen zijn dan ook een stuk duurder. Je moet rekening houden met prijzen rond de €60,- per persoon voor brunch of diner (exclusief drank). Bel de reserveringslijn voor de actuele prijzen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars en medeforummers,
    Ik ga over een paar weken naar Disney en slaap dan in het Kyriad, nu heb ik ergens gelezen dat je als je in een partnerhotel slaapt dat je met korting kunt ontbijten met Disneyfiguren in café Mickey. Is dat zo? Ik kan er nergens iets over vinden en hotel Kyriad verwijst me naar de reserveringslijn. Maar antwoord over het tarief hebben ze me niet gegeven. Weet jij iets meer?
    Groet, djooizie
  • hoi Djooizie
    Als je op deze link klikt staan de prijzen aangegeven, de prijs die voor jou geld is degene die behoort tot het speciaal uitgekozen hotel.
    Of deze prijzen nog hetzelfde zijn dat weet ik niet, heb namelijk gehoord dat ze de prijzen erg aan het veranderen zijn.
    http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijden-met-disney-figuren/
    groetjes Myriam

  • Hallo Lars en medeforummers,
    Ik ga over een paar weken naar Disney en slaap dan in het Kyriad, nu heb ik ergens gelezen dat je als je in een partnerhotel slaapt dat je met korting kunt ontbijten met Disneyfiguren in café Mickey. Is dat zo? Ik kan er nergens iets over vinden en hotel Kyriad verwijst me naar de reserveringslijn. Maar antwoord over het tarief hebben ze me niet gegeven. Weet jij iets meer?
    Groet, djooizie

    Hoi Djooizie,
    Op dit moment is het mogelijk om ontbijt met de Disney figuren te boeken bij een verblijf in de partnerhotels voor €22,- per persoon (onder voorbehoud). Heb je een verblijf geboekt via DiscoverTheMagic.nl of via Disney zelf, dan kan dit ontbijt aan het arrangement worden toegevoegd door de Disney reserveringslijn te bellen (0900-0654). Het is tevens mogelijk om dit ontbijt tegen een meerprijs 'los' te reserveren via de restaurant reserveringslijn (0033 (0)1 60 30 40 50), maar dat kan pas 2 dagen van te voren.
    Groetjes,
    Lars
  • hallo allemaal,
    in december ben ik van plan om een paar daagjes met mijn vriend naar disney te gaan.
    mij leek het leuk om dan ook een lunch bij cafe mickey bij te boeken.
    nu had ik gelezen dat dat €37 kost per persoon. zit in dit bedrag het eten er al bij, of moet je dit nog apart er bij betalen?
    en aan welke bedragen moet ik dan ongeveer denken? dus voor 2 volwassenen.
    mij leek dit wel een goed idee, omdat december een drukke maand is en de kans dus kleiner is dat je met een disney figuur op de foto kunt.
    maar ik heb hier geen fortuin voor over natuurlijk haha.
    bedankt alvast!

  • hallo allemaal,
    in december ben ik van plan om een paar daagjes met mijn vriend naar disney te gaan.
    mij leek het leuk om dan ook een lunch bij cafe mickey bij te boeken.
    nu had ik gelezen dat dat €37 kost per persoon. zit in dit bedrag het eten er al bij, of moet je dit nog apart er bij betalen?
    en aan welke bedragen moet ik dan ongeveer denken? dus voor 2 volwassenen.
    mij leek dit wel een goed idee, omdat december een drukke maand is en de kans dus kleiner is dat je met een disney figuur op de foto kunt.
    maar ik heb hier geen fortuin voor over natuurlijk haha.
    bedankt alvast!

    Hoi missneeltje,
    Bij Cafe Mickey betaal je een vaste prijs voor een bepaald menu (exclusief drank), inclusief de Disney figuren. Het voordeligste menu begint bij €33,99 per persoon. Bekijk hier het actuele Engelstalige menu: https://dlrpfan.files.wordpress.com/2014/11/menu-cafemickey.jpg. Dit restaurant is zeer populair, dus het wordt aanbevolen om op voorhand te reserveren.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.