Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

14950525455105

Reacties

  • Wij zijn van 1 t/m 8 september in Disney en kunnen nog aan 5 personen korting geven! Heb je interesse, stuur me dan een PB of mail naar info@moniquebladder.nl (mag ik in de lijst Lars?)
  • Ik zie dat Jokespijkenisse aankomend korting aanbied. Zou ik in contact kunnen komen met Jokespijkenisse?
    Zij kan mij mailen op: sybrecht.romkes@gmail.com
    Ik hoop dat dit zo gaat lukken?
    vr gr Sybrecht
  • Hallo
    Ik sta in de lijst maar wil graag nog even vermelden dat wij aanstaande woensdag 5 eugustus tot maandag 10 augustus aanwezig zijn in Parijs.
    We kunnen nog 12 mensen blij maken met korting dus mocht er nog iemand een jaarpas willen aanschaffen de komende dagen dan kan u mij een pb tje sturen.
    Groetjes
  • Wij kunnen korting geven voor nieuwe jaarkaarthouders op
    7/8 tot 10/8
    24/9 tot 27/9
    30/10 tot 02/11
    19/11 tot 22/11
    stuur pm of mail naar kpax08@telenet.be
  • Hallo allemaal
    Wij zitten nu in Italie en gaan op weg naar Disney om af te koelen :-)
    En zijn dus vanaf zondag 9 augustus weer aanwezig voor een dag of vier.
    En ook wij kunnen nog mensen korting geven.
    Wij hebben nog vier stempels nodig wie kunnen wij blij maken met 10% korting ?????
    Je kunt mij bellen of een sms sturen via 06-23459860 (internet is heel slecht en onbetrouwbaar)
    Hopelijk tot snel groetjes Claudia
  • Goedenacht,
    Wij zijn onderweg naar Disneyland en komen 7 augustus aan. En wij willen 4 dreamkaarten aanschaffen. Kunt u ons korting geven? Hoe werkt het precies? Voor ons allemaal heel nieuw nog.
    Ons telefoonnummer is 0031 06 51545809.
    Met vriendelijke groetjes,
    Familie Jongenelen
  • Hallo,
    Wij gaan van vrijdag 28 augustus tot en met zondag 30 augustus weer naar Disneyland Parijs en kunnen dan 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart we hebben nog 4 stempels nodig maar zijn met 1 ook al heel blij.
    Heb je interesse stuur dan een prive bericht of mail naar lindawillems53@gmail.com
    Groetjes
  • Hallo!
    Wij hebben nog 1 stempel nodig om onze jaarkaart te kunnen verlengen! We kunnen weer in Disney zijn tussen 5 en 10 september. Is er iemand die ons aan de laatste stempel kan helpen? Wij vergoeden de parkeerkosten van die dag!
    Groetjes, Ingrid
  • Hallo
    Wij zijn morgen 9 augustus nog aanwezig in Disneyland Parijs we hebben nog 3 stempeltje nodig dus kunnen nog 3 mensen 10% korting geven
    We vergoeden morgen als u ons kan helpen aan 3 stempels de parkeerkosten van 15 euro
    Ik hoop dat er nog iemand is die ons kan helpen aan de laatste stempels
    Om af te spreken kan u mij pb sturen
    Bedankt
  • Hoi,
    Ik ben nieuw hier en ben in het bezit van een jaarkaart. Mag ik ook op de lijst?
    Wij gaan op de volgende data naar Disneyland en kunnen nog aan 12 mensen 10% korting geven.
    12 t/m 14 September
    16 t/m 19 September
    16 t/m 18 Oktober
    20 t/m 23 November
    Mocht je korting willen stuur dan mij dan een PM of een mailtje: agnieta_theelen@hotmail.com :)
  • Beste jaarkaarthouders.
    Eindelijk gaan wij over op het aanschaffen van jaarkaarten.
    Wie is er 2 oktober 2015 in de buurt om voor ons de korting te geven.
    In totaal moeten we er 10 hebben.
    Dus dat word een gezellige boel.
    Groetjes
    Peter.
  • Wij (2 personen) zijn aankomende zaterdag 15 augustus in Disney en willen graag 2 jaarkaarten aanschaffen. Nu ben ik op zoek naar iemand die ons hiermee kan helpen. Ik weet verder ook niet wat de standaard procedure is voor de aanschaf van deze kaarten indien we dus gebruik maken van deze korting. Ik neem aan dat het niet hetzelfde is als bij de reguliere aanschaf; jaarkaart betalen aan de kassa en dan omruilen bij Bureau passeport annuel? Ik hoor graag van iemand die ons kan helpen via mijn email; cheyennekooijman@hotmail.com
    M.v.g. Cheyenne Kooijman
  • Wij staan op de lijst om 2 oktober 2015 jaarkaarten met korting aan te schaffen.
    Detail is dat we 10 kaarten nodig hebben, dus meerdere mensen nodig hebben.
    Dat kan dus een gezellige boel worden.
    Trouwens complimenten voor de site (forum).
    Wat een snelle en specifieke antwoorden kreeg ik van Lars.
    SmileToppieSmile
    Telkens als ik het forum bezoek begint de lijst jaren terug en moet ik telkens naar de laatste pagina klikken, is dat in te stellen dat je gelijk bij het laatste bericht komt?
  • Hallo,
    ook wij zijn nog een keer van plan om naar Disneyland Parijs te gaan en kunnen nog 5 personen (voor stempels) korting geven. Onze planning is om van 2 t/m 4 Oktober te gaan. Mape.nl ik zou dus graag met u af willen spreken maar we komen pas later aan op 2 oktober ..... is dat een probleem ? Anders zijn we dus zeker op 3 en 4 oktober in Disneyland te vinden om 10% korting te verschaffen. Voor iedereen die wil afspreken neem contact op met daschuijl@home.nl om iets af te spreken !
    Groetjes,
    Disneyfam.
  • Wij zijn van 6 september tot 11 september in Disney.
    Wij kunnen aan 6 personen 10% korting geven.
    melanievelk@hotmail.com
  • Hallo,
    Wij gaan morgen naar Disneyland Parijs en willen voor 4 personen jaarkaarten aanschaffen.
    Nu is dit helemaal nieuw voor ons. Maar begrijp ik het nu goed dat als er mensen in het park aanwezig zijn met een jaarkaart dat je dan korting op een jaarkaart krijgt?
    Graag hoor ik van iemand hoe dit werkt, ik begrijp dat het kort dag is maar wij hebben het ook pas vandaag besloten om te gaan doen.
    Vriendelijke groet Bianca.
  • Wij zijn weer op zoek i.v.m. afzegging tegenpartij.
    Wij arriveren op 24 augustus, is er dan toevallig iemand die voor 3 personen korting kan geven?
    Betreft de Fantasy jaarkaarten.
    Dus als iemand ons kan helpen zou dat heel fijn zijn, graag pb sturen en ik reageer a.s.a.p.
  • Hoi Bianca,
    Inderdaad, als jullie de afgelopen twee jaar geen jaarkaart hebben gehad kun je 10% korting krijgen als een jaarkaarthouder je "sponsort". Die jaarkaarthouder mag drie mensen korting geven en krijgt voor iedere keer een stempel. Bij drie stempels kan de jaarkaarthouder zijn huidige jaarkaart gratis verlengen.
    Hoe het werkt: je gaat met de jaarkaarthouder naar het Bureau Passeport Annuel en geeft daar aan dat je gebruik wil maken van de kortingsregeling (parrainage). Dan wordt alles daar geregeld.
    Als je nog niet weet of je iemand kunt vinden kun je het beste bij de kassa eerst toegangskaarten voor één dag kopen. De prijs daarvan wordt verrekend met de prijs van de jaarkaart.
    Veel plezier morgen!

  • Wij zijn weer op zoek i.v.m. afzegging tegenpartij.
    Wij arriveren op 24 augustus, is er dan toevallig iemand die voor 3 personen korting kan geven?
    Betreft de Fantasy jaarkaarten.
    Dus als iemand ons kan helpen zou dat heel fijn zijn, graag pb sturen en ik reageer a.s.a.p.
    Ik heb je privébericht gestuurd.
    Groetjes,
    Sky
  • Hallo Hugo,
    Bedankt voor je reactie.
    Als het goed is zien we morgen iemand en kunnen we gebruik maken van de korting.
    Dat scheelt toch weer.
    Grt. Bianca.
  • Wij zijn op 25 en 26 augustus in Disneyland en kunnen dan aan 6 personen korting geven.
    Bij interesse PB aub.
    Groetjes,
    Fam. Van der Voort - Devos
  • Wij gaan 20 augustus een dagje op en kunnen nog korting geven aan 8 mensen. Mogen we bij op de lijst aub. Mailen kan naar tamara.gijsen@skynet.be
  • Hallo,
    Wij zijn op 31/10, 1/11 en 2/11 weer in DLPR.
    We kunnen aan 7 man korting geven maar zoeken nog maar 1 stempel.
    Je parkeerkosten voor de eerste dag wil ik met plezier terugbetalen.
    PM: lovely_evm@hotmail.com
    Groetjes!

  • Wij staan op de lijst om 2 oktober 2015 jaarkaarten met korting aan te schaffen.
    Detail is dat we 10 kaarten nodig hebben, dus meerdere mensen nodig hebben.
    Dat kan dus een gezellige boel worden.
    Trouwens complimenten voor de site (forum).
    Wat een snelle en specifieke antwoorden kreeg ik van Lars.
    SmileToppieSmile
    Telkens als ik het forum bezoek begint de lijst jaren terug en moet ik telkens naar de laatste pagina klikken, is dat in te stellen dat je gelijk bij het laatste bericht komt?
    Hoi Mape.nl,
    Dank voor de complimenten! Wat betreft de vraag over de sortering van berichten op het forum: hier wordt aan gewerkt :) Binnenkort volgt een update van de forum software.
    Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan op 12 augustus naar Euro Disney en willen 2 jaarkaarten aanschaffen. Wie is er die dag ook en wil graag de stempels ontvangen en ons 10% korting geven?
    Gr Essie
  • 14 september tm 17 september kunnen wij nog 5 mensen korting geven!
    Graag mailen naar patries_v@hotmail.com
  • ik ga op 17 en 18 september en kunnen 6 mensen korting geven in ruil voor stempels ...grtjs conny_becuwe@msn.com
  • Wij gaan komende zaterdag en zondag naar Disney. We kunnen mensen korting geven op hun jaarkaarten, is 10%, zoals hieronder beschreven mag je twee jaar lang geen Disney jaarkaart hebben gehad. En ik krijg dan weer een stempeltje.
    Wil hier gebruik van wil maken, laat het met weten. We hebben in totaal 9 stempels nodig.
    Dan spreken we wat af aan de ingang van het park.
    Esther
  • Ook wij gaan weer naar Disneyland Paris.
    Van 19 t/m 21 augustus en van 23 t/m 25 oktober kunnen we korting geven op de aanschaf van jaarpassen.
    Wij hebben 4 abonnementen dus ruimte genoeg (12 personen).
    Mail me op mpaauwe@upcmail.nl voor meer informatie!
  • Hallo allemaal! Ik ga binnenkort terug naar Disneyland. Ben je van plan om een jaarabonnement te kopen? Dan heb ik goed nieuws:Wij kunnen nog 10 personen korting geven.
    Ik ben in Disney op
    24 - 25 - 26 - 27 - 28 augustus,
    2 - 3 oktober,
    31 oktober 1 - 2 - 3 - 4 - november
    Dus als je dan wilt afspreken om de jaarpas de kopen, krijg je 10% korting en krijgen wij de stempeltjes. Groetjes en hopelijk tot snel!
Log In of Registreer om te reageren.