Jaarkaart verlengen

2456789

Reacties


  • Hoi Lars,
    Wat kunnen we doen als we de jaarkaart nog niet hebben ontvangen per post? 24 juni opgestuurd, 4 juli is af geschreven van creditcard.
    Zondag 26/7 gaan we al richting DLP...Wij hebben wel al onze jaarkaarten, alleen onze zoon's jaarkaart verloopt 26/7, dus hadden we per post de verlenging aangevraagd.
    Kan ik ook ergens heen bellen? Theoretisch kan het een dezer dagen worden ontvangen, maar we krijgen het langzamerhand wel beetje zenuwen ervan. Je zou het net zien dat je maandag de post krijgt....Embarassed
    Hoi sam,
    Een maand is een krappe tijd om een jaarkaart per post te verlengen, zeker tijdens het zomerseizoen waardoor het drukker is bij Bureau Passeport Annuel. Stuur even een mailtje naar de Nederlandse klantenservice via dlp.clientenservice@disney.com en leg de situatie aan hun uit. Wellicht is het mogelijk dat de jaarkaart klaar wordt gelegd bij een loket van Guest Relations op 26 juli.
    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,
    Hartstikke bedankt vcor je tip, ik heb e-mail gestuurd en blijkt dat mijn kaart 4 juli reeds was opgestuurd. Deze wordt geblokkeerd (mocht ik toch nog ontvangen, moet ik doorknippen). Zoals je zelf al aangaf, moet ik bij guest relations mijn zoon's kaart ophalen. Pff...nu hopen dat er niet zo lange wachtrijen staan.
    groetjes,
    samLaugh

  • Hoi Lars,
    Hartstikke bedankt vcor je tip, ik heb e-mail gestuurd en blijkt dat mijn kaart 4 juli reeds was opgestuurd. Deze wordt geblokkeerd (mocht ik toch nog ontvangen, moet ik doorknippen). Zoals je zelf al aangaf, moet ik bij guest relations mijn zoon's kaart ophalen. Pff...nu hopen dat er niet zo lange wachtrijen staan.
    groetjes,
    samLaugh
    Graag gedaan, Sam! Fijn om te horen dat alles geregeld is. Het loket van Guest Relations telt 3 balie's, maar zorg ervoor dat jullie vroeg ter plaatse zijn voor de minst lange rij.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars..
    Op het verleng formulier staat dat je moet invullen, afloop datum van je huidige kaart.
    En daar onder staat n° d'adhérent? Is dat het nummer van je jaarkaart??
    En je moet je jaarkaart mee sturen toch, samen met kopie paspoort en me stempelformulier!?
    Voor de rest niks toch.. alleen nummer 1 invullen bij montant du passeport choisi een 0 invullen.
    En bij stap 2 ook alleen een 0 invullen..
    Groetjes myriam

  • Hoi lars..
    Op het verleng formulier staat dat je moet invullen, afloop datum van je huidige kaart.
    En daar onder staat n° d'adhérent? Is dat het nummer van je jaarkaart??
    En je moet je jaarkaart mee sturen toch, samen met kopie paspoort en me stempelformulier!?
    Voor de rest niks toch.. alleen nummer 1 invullen bij montant du passeport choisi een 0 invullen.
    En bij stap 2 ook alleen een 0 invullen..
    Groetjes myriam
    Hoi Myriam,
    Bij N° d’adhérent vul je inderdaad het nummer van de jaarkaart in. Het aantal vakjes is echter niet toereikend, dus je kunt gewoon naast de vakjes blijven doorschrijven zodat het gehele nummer erop staat. Bij alle vakjes waar je normaal een bedrag moet invullen, schrijf je inderdaad €0,- of je zet er een streep doorheen. De jaarkaart zelf hoef je niet mee te sturen, alleen een kopie van je identiteitsbewijs, het volle parrainage formulier en eventueel een nieuwe pasfoto. Als je geen pasfoto meestuurt, dan gebruikt Disney gewoon de foto die op je oude jaarkaart staat.
    Groetjes,
    Lars
  • Ok dank je wel.
    Er staat trouwens bij je uitleg onder het kopje jaarkaarten.. dat je op het formulier prijs van je oude jaarkaart moet invullen?!
    Waar zou dit moeten of is dit niet nodig?
    Groetjes myriam

  • Ok dank je wel.
    Er staat trouwens bij je uitleg onder het kopje jaarkaarten.. dat je op het formulier prijs van je oude jaarkaart moet invullen?!
    Waar zou dit moeten of is dit niet nodig?
    Groetjes myriam
    Hoi Myriam,
    Dit was van toepassing op het oude formulier, maar is nu niet meer nodig. Alleen de vervaldatum en het nummer van de jaarkaart dient ingevuld te worden.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb vandaag mijn papieren terug gestuurd gekregen omdat er een aantal dingen niet in orde waren, ter info voor anderen die per post verlengen:
    - Ik moet toch pasfoto's meesturen, ondanks dat het om een verlenging ging.
    - Omdat mijn kinderen de achternaam van hun vader hebben moet ik een toestemmingsbrief van hem en een kopie van zijn legitimatiebewijs meesturen. (Dit heb ik zowel bij de eerste aanschaf als bij de gratis verlenging in het park niet hoeven doen).
    -Ik had alleen een kopie van mijn legitimatie bijgevoegd, niet voor mijn kinderen, dat was natuurlijk een beetje en domme fout van mijzelf.
    Kortom, ik ga weer aan de slag, maar ik hoop anderen met deze info te helpen.
    Groetjes, Lieneke
  • Hallo,
    Ik heb een dreamjaarkaart die ik gratis kan verlengen met de 3 stempels. Echter is mijn dreamjaarkaart geldig tm 7/8/2015. Ik heb begrepen op jullie site dat ik deze maximaal tot 1 maand na het verlopen van mijn jaarkaart kan verlengen. Ik wil mijn jaarkaart verlengen via de post en hem dan morgen via aangetekende post versturen samen met de stempels en een pasfoto. Is het verstandig om het via de post te doen? Of kan ik bijvoorbeeld beter eind augustus heen gaan om hem te verlengen ook al is hij niet meer geldig (eerder lukt het me niet). Wat kan ik het beste doen?

  • Hallo,
    Ik heb een dreamjaarkaart die ik gratis kan verlengen met de 3 stempels. Echter is mijn dreamjaarkaart geldig tm 7/8/2015. Ik heb begrepen op jullie site dat ik deze maximaal tot 1 maand na het verlopen van mijn jaarkaart kan verlengen. Ik wil mijn jaarkaart verlengen via de post en hem dan morgen via aangetekende post versturen samen met de stempels en een pasfoto. Is het verstandig om het via de post te doen? Of kan ik bijvoorbeeld beter eind augustus heen gaan om hem te verlengen ook al is hij niet meer geldig (eerder lukt het me niet). Wat kan ik het beste doen?
    Hoi morgana1801,
    Een verlenging per post duurt gemiddeld 2-4 weken, dus als je van plan bent om eind augustus naar Disney te gaan, dan wordt het erg krap. In dat geval kun je beter in het resort zelf verlengen. Je kunt tot één maand na de vervaldatum verlengen met een vol parrainage formulier. Kun je je bezoek aan Disney uitstellen, dan is verlengen per post weer een optie.
    Groetjes,
    Lars

  • Hallo,
    Ik heb een dreamjaarkaart die ik gratis kan verlengen met de 3 stempels. Echter is mijn dreamjaarkaart geldig tm 7/8/2015. Ik heb begrepen op jullie site dat ik deze maximaal tot 1 maand na het verlopen van mijn jaarkaart kan verlengen. Ik wil mijn jaarkaart verlengen via de post en hem dan morgen via aangetekende post versturen samen met de stempels en een pasfoto. Is het verstandig om het via de post te doen? Of kan ik bijvoorbeeld beter eind augustus heen gaan om hem te verlengen ook al is hij niet meer geldig (eerder lukt het me niet). Wat kan ik het beste doen?
    Hoi morgana1801,
    Een verlenging per post duurt gemiddeld 2-4 weken, dus als je van plan bent om eind augustus naar Disney te gaan, dan wordt het erg krap. In dat geval kun je beter in het resort zelf verlengen. Je kunt tot één maand na de vervaldatum verlengen met een vol parrainage formulier. Kun je je bezoek aan Disney uitstellen, dan is verlengen per post weer een optie.
    Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars,
    Is het betrouwbaar om mijn jaarkaart en alle bescheiden per post te verzenden? Ik was niet van plan om binnen 3 maanden terug te komen naar Disneyland, alleen als mijn verlenging in gevaar kwam ;-). Ik wil het aangetekend verzenden met een verzekerd bedrag tot 50 euro. Ik moet dan ondanks dat ik een volle ingevulde stempelkaart heb, dus wel het formulier Bon de Commande Renewal’ invullen, kopie paspoort voo-r en achterkant en een pasfoto (ook al hebben ze een pasfoto van mij in hun bestand) en jaarkaart meesturen als ik het goed heb begrepen. Wil het graag in 1x goed doen en dan krijg ik mijn nieuwe jaarkaart per email toegestuurd.
    Groetjes

  • Hallo Lars,
    Is het betrouwbaar om mijn jaarkaart en alle bescheiden per post te verzenden? Ik was niet van plan om binnen 3 maanden terug te komen naar Disneyland, alleen als mijn verlenging in gevaar kwam ;-). Ik wil het aangetekend verzenden met een verzekerd bedrag tot 50 euro. Ik moet dan ondanks dat ik een volle ingevulde stempelkaart heb, dus wel het formulier Bon de Commande Renewal’ invullen, kopie paspoort voo-r en achterkant en een pasfoto (ook al hebben ze een pasfoto van mij in hun bestand) en jaarkaart meesturen als ik het goed heb begrepen. Wil het graag in 1x goed doen en dan krijg ik mijn nieuwe jaarkaart per email toegestuurd.
    Groetjes
    Hoi morgana1801,
    Ik heb 2 maanden geleden mijn eigen jaarkaart per aangetekende post verlengd en ik ontving na 3 weken mijn jaarkaart per post op de deurmat. Met een aangetekende verzending ontvang je tevens een track & trace nummer en kun je precies zien waar de formulieren zich bevinden. Hou tijdens schoolvakanties rekening met een langere verwerkingstijd vanwege drukte bij Bureau Passeport Annuel. Bij een verlenging zijn een ingevuld 'Bon de Commande Renewal' formulier, een ingevuld 'Parrainage' formulier, een kopie van je identiteitsbewijs en een pasfoto nodig.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Bedankt voor je snelle antwoorden. Ik ga het allemaal direct in orde maken en laten verzenden Laugh

  • Hallo Lars,
    Bedankt voor je snelle antwoorden. Ik ga het allemaal direct in orde maken en laten verzenden Laugh
    Graag gedaan! Fijn weekend alvast.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    Onze jaarkaarten verlopen volgende maand, en we gaan dan onze kaarten verlengen. Ik heb zelf drie stempels, maar mijn man gaat dat denk ik niet redden. Is het mogelijk, als we onze kaarten verlengen, om deze dan gelijk te upgraden naar een Dream?
    En betaald mijn man dan 223 euro, of zit daar nog korting op?
    gr Ingrid

  • Hoi,
    Onze jaarkaarten verlopen volgende maand, en we gaan dan onze kaarten verlengen. Ik heb zelf drie stempels, maar mijn man gaat dat denk ik niet redden. Is het mogelijk, als we onze kaarten verlengen, om deze dan gelijk te upgraden naar een Dream?
    En betaald mijn man dan 223 euro, of zit daar nog korting op?
    gr Ingrid
    Hoi Ingrid,
    Het is op ieder moment mogelijk om te upgraden naar een 'hogere' jaarkaart. Je betaald dan het verschil tussen de hogere variant en de daadwerkelijke prijs die je hebt betaald voor je huidige jaarkaart (prijs staat vermeld op de jaarkaart). Als je man geen mogelijkheid ziet om op tijd een vol parrainage formulier te sparen, dan dient hij de reguliere prijs van een Dream te betalen bij de verlenging. Hierbij krijgt hij wel 6 maanden extra gratis (dus 18 maanden geldigheid voor de prijs van 12 maanden). Er is verder geen korting mogelijk.
    Groetjes,
    Lars
  • wij hebben dreamjaarkaarten met familiekorting. Nu heeft mijn man inmiddels 3 stempels dus hij zou gratis kunnen verlengen. Als ik de kaarten van mijn kinderen en mij verleng betaal ik dan de volle €223,= of het bedrag wat nu op de kaarten staat (voor mij €185,= en de kinderen €55,=)?
    of zijn er andere opties mogelijk?
    Hartelijke groetjes, Mildredvg
  • Hoi Mildredvg,
    Bij (betaalde) verlenging betaal je de nu geldende prijs voor de nieuwe jaarkaart. Doe je dat in de laatste maand van je huidige geldigheid, dan kun je gebruik maken van de aanbieding "12 maanden betalen, 18 maanden krijgen".
  • OP het laatste moment hebben we toch besloten om onze jaarkaarten te verlengen Cool Nu wil ik dit graag via internet doen aangezien onze kaarten op 20-10-2015 verlopen. Hoe kan ik nu het beste te werk gaan ? Alvast bedankt voor jullie medewerking!
  • Hoi Pika,
    Heb je een email met een code/link ontvangen van DLP om je kaart te verlengen? Dat/die is nl. wel noodzakelijk. Zo niet, dan kun je alleen per post of in DLP zelf je kaart verlengen.
    Meer info over verlengen en het verlengformulier vind je hier: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/ (onderaan de pagina)
  • Zover ik weet heb ik geen code ontvangen :-( Ik ben dan ook niet zo heel goed in Frans.
    Het lijkt erop dat er dan niets anders opzit om naar DLP te gaan, via de post gaan we al niet meer redden :-(
  • Afgelopen jaar hebben we 4 dreamkaarten gekocht met flinke korting. Op de kaarten staat het bedrag €158,= voor de volwassenen en €55,= voor de kinderen. Als we deze kaarten verlengen moeten we dan de hele mep betalen?We hebben inmiddels 3 stempels om 1 kaart gratis te verlengen. Wat zou nu mogelijk zijn? Zouden we bv een dreamkaart en voor de rest fantasykaarten kunnen aanschaffen? Dat scheelt natuurlijk toch weer behoorlijk in de kosten.
    Heb ik verder nog een vraagje over de groene kaart. Deze hebben we ontvangen tot de datum dat het abonnement is afgelopen. Wordt deze kaart ook automatisch verlengd bij het verlengen van de jaarkaarten? Of hebben we dan weer een nieuwe brief van de huisarts nodig?
    Alvast bedankt voor de antwoorden!

  • Afgelopen jaar hebben we 4 dreamkaarten gekocht met flinke korting. Op de kaarten staat het bedrag €158,= voor de volwassenen en €55,= voor de kinderen. Als we deze kaarten verlengen moeten we dan de hele mep betalen?We hebben inmiddels 3 stempels om 1 kaart gratis te verlengen. Wat zou nu mogelijk zijn? Zouden we bv een dreamkaart en voor de rest fantasykaarten kunnen aanschaffen? Dat scheelt natuurlijk toch weer behoorlijk in de kosten.
    Heb ik verder nog een vraagje over de groene kaart. Deze hebben we ontvangen tot de datum dat het abonnement is afgelopen. Wordt deze kaart ook automatisch verlengd bij het verlengen van de jaarkaarten? Of hebben we dan weer een nieuwe brief van de huisarts nodig?
    Alvast bedankt voor de antwoorden!
    Hoi milderedvg,
    Bij een reguliere verlenging betaald u de reguliere prijs van de jaarkaart, maar ontvangt u 6 maanden extra gratis. U kunt dus 18 maanden gebruikmaken van de jaarkaart, in plaats van de normale 12 maanden. Het volle Parrainage formulier kan gebruikt worden om de jaarkaart gratis te verlengen met een geldigheid van 12 maanden. Voor de groene kaart dien je opnieuw een actuele brief van de huisarts te kunnen overleggen.
    Groetjes,
    Lars
  • Goedendag,

    Mijn jaarkaart vervalt op 19/02/2016. Nu ga ik maandag 08/02/2016 2 dagen naar disneyland en wil ik mijn jaarkaart gaan verlengen bij BPA. Ik ga deze betalend verlengen dus maak dan gebruik van de actie 18 maanden voor het bedrag van 12 maanden.

    Nu heb ik een vraagje.

    De vorige keer dat ik mijn jaarkaart moest verlengen heb ik vanuit disneyland een brief ontvangen ivm het verlengen en deze brief moest ik dan bij de verlenging meenemen en dan kon ik mijn jaarkaart verlengen. Deze keer heb ik niks ontvangen via de post alleen een email gehad in verband met het verlengen van mijn jaarkaart.

    Kan ik dan mijn jaarkaart gewoon verlengen met de mail die ik heb ontvangen of hebben ze de brief nodig om te verlengen??

    Ik weet dat ze de vorige keer ook naar de brief hebben gevraagd. Helaas heb ik deze keer de brief niet ontvangen, is dit veranderd, heb ik de brief nodig of gaat het ook via de mail die ik heb ontvangen, als ik deze uitprint en meeneem??

    Groetjes Birgitte
  • Hoi Birgitte,

    volgens mij heb je helemaal niets nodig. Ik heb ook die email ontvangen waarin het 12=18-maanden aanbod staat. Daar staat bij dat je die email moet meenemen. Maar volgens mij is dat een gewoon standaardaanbod dus ik zou het heel raar vinden als die alleen maar geldt als je die mail meeneemt.

  • onderaan de mail staat dat je de uitgeprinte mail mee moet nemen voor de verleng korting. heb toevallig ook deze week ook mail gekregen
    Offre également disponible au Bureau Passeport Annuel sur présentation de cet e-mail
  • Hoi Hugo en esther

    Nog bedankt voor jullie berichtjes.

    Ik heb de mail uitgeprint gehad, maar deze hebben ze niet eens gevraagd of nodig gehad.

    Mijn jaarkaart is zonder problemen verlengd volgens de actie 12 maanden betalen en 18 maanden toegang tot het park.

    groetjes Birgitte
  • Wij hebben gisteren ook onze kaarten verlengd. Heb de mail wel laten zien maar er werd inderdaad verder niets mee gedaan.
  • Wij hebben nu Fantasy jaarkaarten, ik begrijp dat men bij verlenging +6 maanden extra krijgt.
    Bij upgrade begrijp ik dat je eerst moet verlengen zodat de kaart weer 18 maanden geldig is, en dan upgraden + prijsverschil betalen (mooie aanbieding en mooie regeling).

    Maar wat bij downgrade?
    Kun je ook verlengen met een downgrade naar classic en de aanbieding van 18 maanden krijgen?

    De reden is dat tot medio 2017 enorm veel attracties gesloten zijn en ik pincipieel niet geneigd ben zoveel te betalen en nog veel naar DLP te gaan het komende jaar.
    Zodra de renovaties afgelopen zijn is het een ander verhaal en ben ik zelfs bereid een Dream pass te nemen.

    Dus mijn idee is:
    A. Ik verleng als ze me 18 maanden classic kunnen aanbieden.
    B. Ik verleng niet en koop medio 2017 pas weer een jaarpaspoort.

    Alvast bedankt voor het advies!
  • Macamba zei:

    Wij hebben nu Fantasy jaarkaarten, ik begrijp dat men bij verlenging +6 maanden extra krijgt.
    Bij upgrade begrijp ik dat je eerst moet verlengen zodat de kaart weer 18 maanden geldig is, en dan upgraden + prijsverschil betalen (mooie aanbieding en mooie regeling).

    Maar wat bij downgrade?
    Kun je ook verlengen met een downgrade naar classic en de aanbieding van 18 maanden krijgen?

    De reden is dat tot medio 2017 enorm veel attracties gesloten zijn en ik pincipieel niet geneigd ben zoveel te betalen en nog veel naar DLP te gaan het komende jaar.
    Zodra de renovaties afgelopen zijn is het een ander verhaal en ben ik zelfs bereid een Dream pass te nemen.

    Dus mijn idee is:
    A. Ik verleng als ze me 18 maanden classic kunnen aanbieden.
    B. Ik verleng niet en koop medio 2017 pas weer een jaarpaspoort.

    Alvast bedankt voor het advies!

    Hoi Macamba,

    Het aantal gesloten attracties valt reuze mee. Dit zijn er maximaal 7 tegelijk en dat is niet veel méér als tijdens een regulier laagseizoen. Begin dit jaar werd er door een bepaalde site verkondigd dat er 17 attracties dicht zouden zijn, maar dat is pure onzin. Bekijk ons overzicht met sluitingen hier en je ziet dat dit meevalt: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/renovaties-paris.

    Bij een downgrade is de aanbieding met 6 maanden extra niet geldig. Dit kan alleen bij een verlenging van dezelfde soort jaarkaart of als je van te voren een upgrade uitvoert naar een 'hogere' jaarkaart. Een upgrade kan namelijk op ieder moment worden geregeld; een downgrade kan alleen als de vorige jaarkaart reeds verlopen is.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Hoi Macamba,

    Het aantal gesloten attracties valt reuze mee. Dit zijn er maximaal 7 tegelijk en dat is niet veel méér als tijdens een regulier laagseizoen. Begin dit jaar werd er door een bepaalde site verkondigd dat er 17 attracties dicht zouden zijn, maar dat is pure onzin. Bekijk ons overzicht met sluitingen hier en je ziet dat dit meevalt: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/renovaties-paris.

    Bij een downgrade is de aanbieding met 6 maanden extra niet geldig. Dit kan alleen bij een verlenging van dezelfde soort jaarkaart of als je van te voren een upgrade uitvoert naar een 'hogere' jaarkaart. Een upgrade kan namelijk op ieder moment worden geregeld; een downgrade kan alleen als de vorige jaarkaart reeds verlopen is.

    Groetjes,
    Lars

    Hoi Lars,

    Inderdaad, ik ben het met je eens dat men overdrijft, door bijvoorbeeld alle 4 de treinstations individueel te tellen, en dan nog eens het piraten strand / schip etc.. het is 1 groot deel dat men renoveert, en dat zal voor niemand een reden zijn om af te haken, omdat er nog genoeg overblijft.

    Iedereen zal natuurlijk zijn persoonlijke favorieten hebben, en bij mij draait het vooral om de favorieten van m'n dochter, want zij is de reden dat ik zo vaak naar DLP ga ;-)

    Ik gebruik zelf herinneringslijstje op m'n iPhone waarin alle attracties staan en die vinken we dan af. Ik heb er ook de sluitings en heropeningsdata (zoals door DLP bekend gemaaky) bij gezet zodat ik weet wanneer bepaalde belangrijke attracties gesloten zijn.

    Laat ik zeggen dat ik nu al erg uitkijk naar het voorjaar van 2017 wanneer bijna alles weer open is/gaat, spectaculair ook want het zal vaak een nieuwe beleving gaan zijn.

    Tot slot aangaande de downgrade van Fantasy naar Classic, nadat ik hier m'n vraag stelde had ik via dit forum een mail-adres gevonden van de klantenservice en daar ook kort m'n vraag gesteld en zijn beweren:

    "Hartelijk dank voor uw email.

    Ik wens u te informeren dat bij het verlengen van uw Jaarpaspoort met de additionele 6 maanden, het niet uitmaakt welk type Jaarpaspoort u aanschaft. U heeft dus inderdaad de mogelijkheid om een Jaarpaspoort Classic aan te schaffen in plaats van een Fantasy.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd."

    m'n onderbuikgevoel zegt me toch dat ik meer vertrouw op jou expertise, Lars, dus ik zal het nog eens navragen bij het BPA als ik over een paar weken weer in het park ben.

    Bedankt alleszins voor je reactie!!

    Mvg Roy
Log In of Registreer om te reageren.