Disney's Davy Crockett Ranch

24567

Reacties

  • Hoi Esther,
    Ja hoor, dat kan. Je kunt bij de receptie vragen of ze de handdoeken willen omruilen voor schone exemplaren.
  • Wij hebben van 11 tm 14-10 geboekt bij Davey Crockett Ranch. Nu willen wij eigenlijk de 10e al aankomen. Is het mogelijk om een losse nacht bij te boeken en heeft iemand een idee van de kosten?

  • Wij hebben van 11 tm 14-10 geboekt bij Davey Crockett Ranch. Nu willen wij eigenlijk de 10e al aankomen. Is het mogelijk om een losse nacht bij te boeken en heeft iemand een idee van de kosten?
    Hoi vikbol,
    Een nacht toevoegen aan je verblijf is mogelijk door te bellen naar de Disney reserveringslijn. Vraag naar een 'room only' overnachting. Dergelijke prijzen zijn alleen bekend bij de reserveringslijn.
    Groetjes,
    Lars
  • Vraagje. Wij gaan het weekend van 20 november naar Davy Crockett Ranch. We zitten dan in een Trapper bungalow. Wie kan mij daar wat meer over vertellen? Staan de bungalows een beetje centraal? Niet te ver van het zwembad?
    En wat kun je het beste zelf allemaal mee nemen? Daar bedoel ik mee koffie en thee? keukendoeken vaatdoekjes of hebben we een vaatwasser?Laugh
  • Hey heleen.
    Wij zijn er 24 september geweest.
    En het is verschillend waar je zit.
    Wij zaten redelijk vooraan met ons huisje, maar vind het evengoed nog een flinke wandel naar alle faciliteiten.
    Er is een vaatwasser aanwezig maar geen blokjes of afwasmiddel.
    Er is geen schaar te vinden dus misschien handig om mee te nemen.
    De koffie vind ik persoonlijk niet te drinken, in disney overigens ook niet.
    Thee krijg je niet bij bv. Ontbijt dus handig om zelf mee te nemen.
    En wat je zelf makkelijk mee te nemen vind zoals pakken drinken of flesjes of wat dan ook.
    Er is een koelkastje met klein vriesvak erin.
    Je krijgt als je aankomt overigens maar 1 handdoek per persoon. Dus als je meer wilt zal ik dat gelijk aangeven bij de receptie dan ligt het de.volgende morgen klaar in je huisje.
  • Bedankt voor je snelle reactie.
    Heb het al ff opgeschreven. Schaar,Vaatwastabletten,Thee, Drinken en Hagelslag Haha. Dus het beste is mijn eigen koffie mee te nemen. Om in elk geval goed de dag te beginnen.
    En niet vergeten door te geven dat we extra handdoeken willen.
    Ojee een flinke wandel naar de faciliteiten. Kun je de auto niet mee nemen. Wink
  • Ja zeker wel.
    De auto kan je aan weers kanten vlak voor de receptie parkeren.
    Hebben wij ook steeds gedaan ondanks dat we voor hun doen vrij dicht bij de faciliteiten zaten.
  • Is er een koffiezetter in de trapper of Pioneer blokhut op Davi crocket?
  • Ja eentje waar koffie filters in moeten geen senseo apparaat ofzo.
    En er staat ook een water koker
  • Kan iemand vertellen wat het verschil is tussen de trapper en de pioneer blokhut op Davi crocket?

  • Kan iemand vertellen wat het verschil is tussen de trapper en de pioneer blokhut op Davi crocket?
    Hoi boldie1971,
    De Premium blokhutten hebben de volgende voordelen t.o.v. de Trapper blokhutten:
    Blokhut ideaal gelegen vlakbij het dorp met alle voorzieningen
    Gratis internet, thee- en koffie welkomstpakket en koffiezetapparaat
    Gratis fles water bij aankomst
    Gratis schoonmaakpakket
    Bekijk alle voorzieningen van de verschillende types blokhutten op onze Disney's Davy Crockett Ranch pagina: http://www.discoverthemagic.nl/hotels/disneys-davy-crockett-ranch/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars.
    Bedankt voor je antwoord.
    En een premium heet tegenwoordig Pioneer ??
    Gr hans

  • Hoi Lars.
    Bedankt voor je antwoord.
    En een premium heet tegenwoordig Pioneer ??
    Gr hans
    Hoi Hans,
    Dat is correct. Er zijn momenteel 3 type blokhutten beschikbaar: Trapper, Pioneer en Premium Plus.
    Groetjes,
    Lars
  • Goedemiddag,

    ik heb nogmaals even een vraagje.
    Volgende week gaan een vriendin en ik voor 3 dagen naar Disney en we verblijven dan 2 nachten in Davy Crockett.
    Wij hebben met halfpension en dus zit het ontbijt erbij inbegrepen. Nu had ik begrepen dat het ontbijt niet zo heel denderend is?

    Zijn er bepaalde dingen die handig zijn om vanuit thuis mee te nemen? We zullen niet heel veel in de blokhut aanwezig zijn en veel in de parken te vinden zijn maar toch zullen bepaalde dingen misschien wel handig zijn?

    En tot hoe laat is het zwembad geopend? Mag je daar zomaar gebruik van maken?

    Groetjes Linda
  • Goedemiddag,

    ik heb nogmaals even een vraagje.
    Volgende week gaan een vriendin en ik voor 3 dagen naar Disney en we verblijven dan 2 nachten in Davy Crockett.
    Wij hebben met halfpension en dus zit het ontbijt erbij inbegrepen. Nu had ik begrepen dat het ontbijt niet zo heel denderend is?

    Zijn er bepaalde dingen die handig zijn om vanuit thuis mee te nemen? We zullen niet heel veel in de blokhut aanwezig zijn en veel in de parken te vinden zijn maar toch zullen bepaalde dingen misschien wel handig zijn?

    En tot hoe laat is het zwembad geopend? Mag je daar zomaar gebruik van maken?

    Groetjes Linda

    Hoi Linda,

    Bij een verblijf in Disney's Davy Crockett Ranch ontvang je een ontbijtpakket met een selectie van eten en drank dat ook bij het ontbijt in Disney's Hotel Santa Fe en Disney's Hotel Cheyenne verkrijgbaar is. Het ontbijt is in jullie geval inclusief vanwege de halfpension optie. Jullie kunnen gratis gebruikmaken van het zwembad op vertoon van de Disney Hotel Easy Pass. De openingstijden van het zwembad kunnen variëren, maar meestal dagelijks van 08:00 tot 22:00 uur voor alle zwembaden in de Disney hotels. Vraag tijdens het inchecken naar de exacte openingstijden.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Ik was eigenlijk ook op zoek naar info over ontbijten toen ik bij dit topic kwam. 2 jaar geleden naar ranch geweest. Heel tof behalve het ontbijt... Steenharde baguettes met nutella... Kan je ook ergens in het park zelf ontbijten? Of in the village?

    Thx
  • Trishke zei:

    Hoi Lars,

    Ik was eigenlijk ook op zoek naar info over ontbijten toen ik bij dit topic kwam. 2 jaar geleden naar ranch geweest. Heel tof behalve het ontbijt... Steenharde baguettes met nutella... Kan je ook ergens in het park zelf ontbijten? Of in the village?

    Thx

    Hoi Trishke,

    Ontbijten in Disney Village is mogelijk bij Earl of Sandwich, New York Style Sandwiches of Café Mickey met de Disney figuren. Ontbijten in het Disneyland Park is mogelijk bij Market House Deli. Bekijk de menu's van de meeste restaurants hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Wij gaan over een paar weken naar Davy Crockett ranche. Nou weet ik dat ze daar een buffetrestaurant hebben. Maar ik kan nergens vinden hoe duur het is en wat voor soort eten het is.
    Het staat me wel bij dat we ooit pizza's hebben afgehaald. Is dat nog steeds zo?
    groetjes van Rebecca
  • Rebecca zei:

    Hallo,
    Wij gaan over een paar weken naar Davy Crockett ranche. Nou weet ik dat ze daar een buffetrestaurant hebben. Maar ik kan nergens vinden hoe duur het is en wat voor soort eten het is.
    Het staat me wel bij dat we ooit pizza's hebben afgehaald. Is dat nog steeds zo?
    groetjes van Rebecca

    Hoi Rebecca,

    De menu's (inclusief prijzen) van vrijwel alle restaurants in Disneyland Paris kun je hier downloaden en bekijken: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris. Voor de buffetrestaurants zijn er echter geen menu's met specifieke gerechten omdat die geregeld wijzigen. Of er pizza's afgehaald kunnen worden is mij helaas niet bekend.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars (en alle andere disneyfans)

    Ik weet dat je bij Davy Crockett altijd een schoonmaak pakketje kreeg. Is dat nog steeds zo? schuursponsje, vaatdoekje,1 vaatwastablet , (vuiliniszak??)
    Is het ook nog zo dat er zeep is? een stukje, flesje shampoo, flesje douchegel
    Wij hebben een pioneer blokhut gehuurd.
    Dan weet ik een beetje wat ik kan thuislaten

    groetjes van Rebecca
  • Rebecca zei:

    Hoi Lars (en alle andere disneyfans)

    Ik weet dat je bij Davy Crockett altijd een schoonmaak pakketje kreeg. Is dat nog steeds zo? schuursponsje, vaatdoekje,1 vaatwastablet , (vuiliniszak??)
    Is het ook nog zo dat er zeep is? een stukje, flesje shampoo, flesje douchegel
    Wij hebben een pioneer blokhut gehuurd.
    Dan weet ik een beetje wat ik kan thuislaten

    groetjes van Rebecca

    Hoi Rebecca,

    Het schoonmaak pakket is alleen inclusief bij de Premium Plus blokhutten, niet bij de Trapper of Pioneer accommodaties. Een dergelijk pakket is wel verkrijgbaar in de boutique van het hotel, maar kun je dus ook zelf meenemen.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel.
  • Wij willen voor de zomer deze accommodatie boeken voor onszelf en 4 kinderen. We gaan half pension nemen en nu vroeg ik me af, als je ipv het ontbijt bij david crocket, ook het ontbijt mag nemen in het park. Want met de andere hotels heb je deze keuze toch ook, niet?
  • Hoi Melissa,

    dat is (ook bij andere hotels) geen standaardoptie. Op dit moment wordt dat alleen aangeboden als het in de hotels zelf erg druk is. Er zijn dus geen restaurants in het park waar je "altijd" je ontbijt kunt gebruiken.
    Aangezien het ontbijt bij Davy Crockett heel anders is dan het ontbijt in de hotels denk ik dat dit niet mogelijk is.
  • Wij willen voor de zomer deze accommodatie boeken voor onszelf en 4 kinderen. We gaan half pension nemen en nu vroeg ik me af, als je ipv het ontbijt bij david crocket, ook het ontbijt mag nemen in het park. Want met de andere hotels heb je deze keuze toch ook, niet?

    Hoi melissa18,

    Zoals Hugo al aangeeft is er niet altijd de optie om ontbijt in het Disneyland Park te nemen. Deze service heet 'Disney Morning' en wordt op een select aantal dagen aangeboden als de hotels een bepaalde bezettingsgraad hebben gehaald. Je kunt er echter altijd tijdens het inchecken naar vragen. Als de service op dagen van jullie verblijf wordt aangeboden, dan ontvang je daar vouchers voor.

    Profiteer van de halfpension aanbieding bij een verblijf in de Disney hotels en bekijk beschikbaarheid & prijzen via onze actie pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-lentevoordeel-nl

    Groetjes,
    Lars
  • Volgende week is het zover! We reizen af voor 'n midweek naar DLP. Heel veel zin in, te meer ook omdat mijn zoon 10 jaar wordt maandag en we dinsdag 15 jaar zijn getrouwd.
    De informatie die we van het reisbureau hebben gekregen, vind ik erg summier.
    Zo heb ik de volgende vragen verzameld en hoop dat een van jullie ze kan beantwoorden:
    - mag je ook eerder dan 10 uur het park in wanneer je in DCR verblijft?
    Heb al gelezen dat je op de aankomstdag je bagage in bewaring kunt geven...
    - hoe krijg je nu het beste overzicht van alle attracties in het park? Heb de app gedownload alleen dat is heel klein op de telefoon....
    - zijn er nog belangrijke tips, naast de dingen die je zelf mee moet nemen voor je verblijf?
    - kun je nog een sticker halen voor de jarige?
    - hebben ze in FA volgende week ook vakantie?
    Hoor graag van jullie!
  • Nelleke zei:

    Volgende week is het zover! We reizen af voor 'n midweek naar DLP. Heel veel zin in, te meer ook omdat mijn zoon 10 jaar wordt maandag en we dinsdag 15 jaar zijn getrouwd.
    De informatie die we van het reisbureau hebben gekregen, vind ik erg summier.
    Zo heb ik de volgende vragen verzameld en hoop dat een van jullie ze kan beantwoorden:
    - mag je ook eerder dan 10 uur het park in wanneer je in DCR verblijft?
    Heb al gelezen dat je op de aankomstdag je bagage in bewaring kunt geven...
    - hoe krijg je nu het beste overzicht van alle attracties in het park? Heb de app gedownload alleen dat is heel klein op de telefoon....
    - zijn er nog belangrijke tips, naast de dingen die je zelf mee moet nemen voor je verblijf?
    - kun je nog een sticker halen voor de jarige?
    - hebben ze in FA volgende week ook vakantie?
    Hoor graag van jullie!

    Hoi Nelleke,

    - Alle gasten van de Disney hotels, dus ook Disney's Davy Crockett Ranch, hebben dagelijks toegang tot de Extra Magische Uren op vertoon van de Disney Hotel Easy Pass.
    - Disney's Davy Crockett Ranch beschikt niet over een bagagedepot, dus als je blokhut nog niet gereed is, kun je de bagage in de auto laten liggen.
    - Download de Nederlandse plattegronden van beide parken via onze park pagina's. Disneyland Park: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/parken-activiteiten-paris/parken-paris/disneyland-park-paris. Walt Disney Studios Park: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/parken-activiteiten-paris/parken-paris/walt-disney-studios-park-paris.
    - De blokhutten zijn voorzien van alle faciliteiten, dus je hoeft verder niets mee te nemen. De bedden zijn opgemaakt en er zijn handdoeken beschikbaar, net als bij de overige Disney hotels.
    - Stickers of buttons om iets te vieren zijn af te halen bij City Hall (Disneyland Park) of Studio Services (Walt Disney Studios Park).
    - Bekijk de schoolvakanties in Europa via de link op onze Verblijf pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/verblijf-paris. Volgende week heeft zone C in Frankrijk vakantie, dus zorg dat jullie goed gebruikmaken van de Extra Magische Uren en Disney FastPass om de wachttijd bij populaire attracties te verkorten. Meer informatie over deze gratis service: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disney-fastpass-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • wie is hier laatst nog geweest met baby? zijn al 4x geweest in DCR, nu voor de 5de maal, laatste keer was 2013 toen waren zede chalets aan het vernieuwen (hadden toen een oude blokhut normaal maar kregen een nieuwe :smiley: )
    nu mijn vraag
    hebben ze standaard babybedjes in de chalet? meende me te herinnenen van de laatste keer dat er toen een campingbedje in de kast lag, was dat toen toeval of niet, weet ni
  • Dushi zei:

    wie is hier laatst nog geweest met baby? zijn al 4x geweest in DCR, nu voor de 5de maal, laatste keer was 2013 toen waren zede chalets aan het vernieuwen (hadden toen een oude blokhut normaal maar kregen een nieuwe :smiley: )
    nu mijn vraag
    hebben ze standaard babybedjes in de chalet? meende me te herinnenen van de laatste keer dat er toen een campingbedje in de kast lag, was dat toen toeval of niet, weet ni

    Hoi Dushi,

    Babybedjes zijn verkrijgbaar op aanvraag bij de receptie. Niet alle blokhutten zijn hier standaard van voorzien, maar de cast member ter plaatse kan je hiermee helpen tijdens het inchecken.

    Groetjes,
    Lars
  • Zijn er baby stoelen ook da je kan vragen?
Log In of Registreer om te reageren.