Restaurants reserveren

2456713

Reacties

  • Ik wil graag donderdag 21 april bij bistrot Remy eten. Wat zijn de openingstijden en kun je na sluitingstijd van het park er ook nog eten?
  • Ik wil graag donderdag 21 april bij bistrot Remy eten. Wat zijn de openingstijden en kun je na sluitingstijd van het park er ook nog eten?

    Hoi csterk23,

    De openingstijden van de restaurants in april zijn nog niet bekend gemaakt, maar doorgaans is Bistrot Chez Remy op een doordeweekse dag geopend van 11:30 tot 17:30 uur als het Walt Disney Studios Park om 18:00 of 19:00 uur sluit. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd te dineren in een restaurant in de parken.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Ik wil graag donderdag 21 april bij bistrot Remy eten. Wat zijn de openingstijden en kun je na sluitingstijd van het park er ook nog eten?

    Hoi csterk23,

    De openingstijden van de restaurants in april zijn nog niet bekend gemaakt, maar doorgaans is Bistrot Chez Remy op een doordeweekse dag geopend van 11:30 tot 17:30 uur als het Walt Disney Studios Park om 18:00 of 19:00 uur sluit. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd te dineren in een restaurant in de parken.

    Groetjes,
    Lars
    Bedankt.

    Dan is hij zeer vroeg gesloten op doordeweekse avonden. Waar kan ik de tijden vinden?
  • Lars zei:

    Ik wil graag donderdag 21 april bij bistrot Remy eten. Wat zijn de openingstijden en kun je na sluitingstijd van het park er ook nog eten?

    Hoi csterk23,

    De openingstijden van de restaurants in april zijn nog niet bekend gemaakt, maar doorgaans is Bistrot Chez Remy op een doordeweekse dag geopend van 11:30 tot 17:30 uur als het Walt Disney Studios Park om 18:00 of 19:00 uur sluit. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd te dineren in een restaurant in de parken.

    Groetjes,
    Lars
    Bedankt.

    Dan is hij zeer vroeg gesloten op doordeweekse avonden. Waar kan ik de tijden vinden?
    Hoi csterk23,

    Disney maakt de tijden niet via officiële kanalen bekend, aangezien deze onderhevig zijn aan wijzigingen. Om een indicatie te krijgen kun je de tijden hier zien (onofficieel): http://disneykindofday.blogspot.nl/2015/04/restaurant-opening-hours-disneyland.html. Om de exacte tijden te achterhalen, bel je met de restaurant reserveringslijn: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Weet er iemand of het Buzz Lightyear Pizza Planet buffetrestaurant open is, want meestal als we gaan is dit gesloten. Wij gaan terug naar Disneyland volgend weekend en de dochters zouden daar nog eens graag gaan eten. Moet je hier trouwens ook voor reserveren, als we gaan dan is dit toch meestal rond de middag en dan is het misschien nog niet zo druk.
    groetjes
  • stitch zei:

    Weet er iemand of het Buzz Lightyear Pizza Planet buffetrestaurant open is, want meestal als we gaan is dit gesloten. Wij gaan terug naar Disneyland volgend weekend en de dochters zouden daar nog eens graag gaan eten. Moet je hier trouwens ook voor reserveren, als we gaan dan is dit toch meestal rond de middag en dan is het misschien nog niet zo druk.
    groetjes

    Pizza Planet zou in mei tijdens de weekenden van 11:30 tot 16:00 uur open zijn.

    Veel plezier tijdens jullie verblijf!
  • Hoi,
    Pizza planet is al maanden gesloten, en de openingstijden die op internet voorbij komen kloppen niet.
    We hebben dit ook bij de gastenservice aangegeven.
    Ze geven ook aan dat het nog niet bekend is of, en wanneer ze opengaan.
    Als het in het park niet zo druk is openen ze maar een beperkt aantal restaurants, en dit wisseld dan per week.
    Altijd bij binnenkomst even vragen bij de Gastenservice naar de openingstijden van de restaurants.
  • stitch zei:

    Weet er iemand of het Buzz Lightyear Pizza Planet buffetrestaurant open is, want meestal als we gaan is dit gesloten. Wij gaan terug naar Disneyland volgend weekend en de dochters zouden daar nog eens graag gaan eten. Moet je hier trouwens ook voor reserveren, als we gaan dan is dit toch meestal rond de middag en dan is het misschien nog niet zo druk.
    groetjes

    Hoi stitch,

    Dit restaurant is momenteel gesloten en Disney heeft hier (nog) geen openingsdatum voor gegeven. Vergelijkbare (en betere) buffetrestaurants zijn Plaza Gardens en Agrabah Café. Voor alle restaurants met buffetservice en tafelbediening kan op voorhand worden gereserveerd via de restaurant reserveringslijn. Zij kunnen tevens openingstijden van alle restaurants aangeven.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank u wel voor de reacties.

    Groetjes
  • Zojuist heb ik gebeld voor een reservering bij Chez Remy voor a.s. woensdag 11/5 , maar de beste vrouw vertelde me dat het de hele week niet mogelijk is om te dineren. Alleen lunch. Weet iemand hoe dit zit? Ik ging al aan mezelf twijfelen, maar heb het toch echt even nagevraagd. Alleen begreep ze me niet toen ik wilde weten waarom dit was.
  • Hoi promat,

    Bistrot Chez Rémy is op die dag tot 17:30 open. In die week is het restaurant alleen op zaterdag en zondag tot 20:30 uur open.
  • Bedankt. Dat had ze niet erbij gezegd en kon het tevens nergens vinden op de site
  • Hoi,

    Wij hebben voor het weekend van 24 juni gereserveerd bij Walt's an american restaurant.
    Nu is het menu veranderd, maar het nieuwe menu krijg ik alleen in het Frans te vinden.
    Ik ben niet zo'n held in het vertalen van Franse gerechten naar het Nederlands dus is het mogelijk dat er ergens een Engelstalig menu terug te vinden is? Het gaat vooral om de gerechten waaruit je kunt kiezen bij het menu van 39,99 EUR.

    Alvast bedankt

    Vivianne
  • Hoi Vivianne,

    ik heb dit kunnen vinden op een engelstalige DLP-site:

    Walt's menu – €39.99 for two courses or €49.99 for three.

    Starters
    Cæsar salad
    Smoked Duck breast with pineapple coleslaw and mustard

    Mains
    Fish of the day with Chardonnay risotto, fresh herbs and peas
    Farfalle pasta with a grilled mushroom sauce, truffle oil, and baby vegetables
    Roast chicken supreme with stuffing, puréed potatoes, and gizzard sauce

    Desserts
    Apple cobbler with vanilla ice cream
    Selection of ice creams and sorbets with seasonal fruit

    Signature menu €69.99 for 3 courses
    Starters
    Crumbled crab, soybeans artichoke, and watermelon with basil
    Tomato and goat's cheese tart with a red wine reduction
    Lobster bisque with a honey emulsion and wasabi sorghum

    Mains
    Poached half lobster with butter, leeks braised in orange juice and Anna potato galette
    Fillet steak, grilled, with Thelma potatoes, green beans, crispy shallots and a red wine reduction
    Roast chicken supreme with stuffing, puréed potatoes, and gizzard sauce

    Desserts
    Lemon meringue pie
    Pineapple sorbet served in a pineapple
    Chocolate pie with ganache

    Premium menu €59.99 – premium meal plan option
    Starters
    Cæsar salad
    Salad of roast vegetables with spiced cauliflower and coriander
    Smoked salmon, tart cucumber brunoise, peppers, crême d'Isigny and chilli

    Mains
    Cheeseburger with Pont-Neuf potatoes and Disney's special chilli con carne
    Farfalle pasta with a grilled mushroom sauce, truffle oil, and baby vegetables
    Grilled shrimp with Pepper Jack gruel with their tails in churned butter
    Side of pork with coriander pesto, tomato, mac & cheese, and asparagus

    Desserts
    Cheesecake with blueberry coulis
    Lemon meringue pie
    Apple cobbler with vanilla ice cream

    An à la carte menu will also be available. Drinks are not included in the above menus, save that guests using Premium meal plan vouchers will get a soft drink with the Premium menu.

    Add three 8cl glasses of paired wine to any menu for €25.
  • Hugo zei:

    Hoi Vivianne,

    ik heb dit kunnen vinden op een engelstalige DLP-site:

    Walt's menu – €39.99 for two courses or €49.99 for three.

    Starters
    Cæsar salad
    Smoked Duck breast with pineapple coleslaw and mustard

    Mains
    Fish of the day with Chardonnay risotto, fresh herbs and peas
    Farfalle pasta with a grilled mushroom sauce, truffle oil, and baby vegetables
    Roast chicken supreme with stuffing, puréed potatoes, and gizzard sauce

    Desserts
    Apple cobbler with vanilla ice cream
    Selection of ice creams and sorbets with seasonal fruit

    Signature menu €69.99 for 3 courses
    Starters
    Crumbled crab, soybeans artichoke, and watermelon with basil
    Tomato and goat's cheese tart with a red wine reduction
    Lobster bisque with a honey emulsion and wasabi sorghum

    Mains
    Poached half lobster with butter, leeks braised in orange juice and Anna potato galette
    Fillet steak, grilled, with Thelma potatoes, green beans, crispy shallots and a red wine reduction
    Roast chicken supreme with stuffing, puréed potatoes, and gizzard sauce

    Desserts
    Lemon meringue pie
    Pineapple sorbet served in a pineapple
    Chocolate pie with ganache

    Premium menu €59.99 – premium meal plan option
    Starters
    Cæsar salad
    Salad of roast vegetables with spiced cauliflower and coriander
    Smoked salmon, tart cucumber brunoise, peppers, crême d'Isigny and chilli

    Mains
    Cheeseburger with Pont-Neuf potatoes and Disney's special chilli con carne
    Farfalle pasta with a grilled mushroom sauce, truffle oil, and baby vegetables
    Grilled shrimp with Pepper Jack gruel with their tails in churned butter
    Side of pork with coriander pesto, tomato, mac & cheese, and asparagus

    Desserts
    Cheesecake with blueberry coulis
    Lemon meringue pie
    Apple cobbler with vanilla ice cream

    An à la carte menu will also be available. Drinks are not included in the above menus, save that guests using Premium meal plan vouchers will get a soft drink with the Premium menu.

    Add three 8cl glasses of paired wine to any menu for €25.


    Dankjewel Hugo!
  • juni 2016 aangepast
    Hallo
    Annette's Diner. Kan je daar ook telefonisch voor reserveren?

    gr
  • Hoi Quickie,

    nee, voor Annette's Diner kun je niet reserveren.
  • Weet er iemand of het Buzz Lightyear pizza planet restaurant al open is deze zomer? Groetjes
  • stitch zei:

    Weet er iemand of het Buzz Lightyear pizza planet restaurant al open is deze zomer? Groetjes

    Hoi stitch,

    Buzz Lightyear's Pizza Planet Restaurant blijft in ieder geval t/m 28 augustus gesloten. Disney heeft een verdere planning voor restaurants nog niet bekend gemaakt.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel voor je snelle reactie, spijtig dat het nog steeds dicht is, maar gelukkig is er keuze genoeg van restaurants. Groetjes
  • mjmj
    juni 2016 aangepast
    Is het trouwens mogelijk een bevestiging van je reservering te krijgen. Medewerker aan de telefoon gaf aan van niet. Of kan ik ergens op de dag van aankomst alle reserveringen daar controleren?

    Dit omdat het vorig jaar op de verjaardag van mijn vriendin fout bleek gegaan te zijn bij café mickey ze hadden geen reservering door gekregen.. Gelukkig hebben ze dit toen goed opgelost.
  • mj zei:

    Is het trouwens mogelijk een bevestiging van je reservering te krijgen. Medewerker aan de telefoon gaf aan van niet. Of kan ik ergens op de dag van aankomst alle reserveringen daar controleren?

    Dit omdat het vorig jaar op de verjaardag van mijn vriendin fout bleek gegaan te zijn bij café mickey ze hadden geen reservering door gekregen.. Gelukkig hebben ze dit toen goed opgelost.

    Hoi mj,

    Een bevestiging van alle reserveringen in de restaurants kunnen ter plaatse afgehaald worden tijdens het inchecken in je Disney Hotel, bij de conciërge, bij City Hall (Disneyland Park) of bij Studio Services (Walt Disney Studios Park). Dit kan op ieder moment tijdens je verblijf. Bij een telefonische reservering is dit inderdaad op afstand niet mogelijk.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    Weet er iemand of dat de prijs van het buffetrestaurant "restaurant des stars" nog steeds 29,49€ is, "plaza gardens is ondertussen duurder geworden en ik vroeg mij af of de andere buffetrestaurants dezelfde prijs gebleven zijn. Voor ik reserveer had ik toch graag een idee van de prijzen van de buffetrestaurants.
    groetjes,
  • Ik had nog een vraagje, heeft er al iemand gegeten in het buffetrestaurant van hotel Cheyenne en van hotel Santa Fe. Wat vinden jullie van deze restaurants, of toch maar liever de buffetrestaurants in de parken en village? Graag jullie mening. Groetjes
  • stitch zei:

    Hoi,
    Weet er iemand of dat de prijs van het buffetrestaurant "restaurant des stars" nog steeds 29,49€ is, "plaza gardens is ondertussen duurder geworden en ik vroeg mij af of de andere buffetrestaurants dezelfde prijs gebleven zijn. Voor ik reserveer had ik toch graag een idee van de prijzen van de buffetrestaurants.
    groetjes,

    Hoi stitch,

    De prijzen van alle buffetrestaurants in met name de parken zijn gestegen vanwege upgrades. Restaurant des Stars is namelijk recent opgeknapt met een nieuwe keuken en kost nu €32,99 per persoon (inclusief onbeperkt drank). Download alle actuele menukaarten (laatste update juli 2016) hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris.
    stitch zei:

    Ik had nog een vraagje, heeft er al iemand gegeten in het buffetrestaurant van hotel Cheyenne en van hotel Santa Fe. Wat vinden jullie van deze restaurants, of toch maar liever de buffetrestaurants in de parken en village? Graag jullie mening. Groetjes

    De buffetrestaurants van Santa Fe (La Cantina) en Cheyenne (Chuckwagon Café) zijn voordeliger dan die in de parken, maar hebben ook minder keuze. Voor beiden betaal je €24,99 (exclusief drank).

    Groetjes,
    Lars
  • augustus 2016 aangepast
    Dank je Lars, ik heb gekeken op de site met de actuele menukaarten, ik denk dat de prijs van Plaza Gardens nog niet is aangepast in de lijst, ik dacht dat mijn dochter zei dat de prijs ook was opgeslagen. Groetjes
  • stitch zei:

    Dank je Lars, ik heb gekeken op de site met de actuele menukaarten, ik denk dat de prijs van Plaza Gardens nog niet is aangepast in de lijst, ik dacht dat mijn dochter zei dat de prijs ook was opgeslagen. Groetjes

    Hoi stitch,

    De menukaarten die wij nu als download op de website hebben staan, zijn de laatste officiële versies sinds 1 juli 2016. Het is mij niet bekend of de prijs sindsdien verhoogd zou zijn.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,

    Discoverthrmagic.nl is altijd een fijne site voor informatie en snelle antwoorden. Misschien weet je ook het antwoord op mijn volgende vraag: is het ook mogelijk om in de restaurants van de hotels te eten, als je niet in een van de hotels verblijft? Wij verblijven in het B&B Hotel en hebben jaarkaarten. We zouden graag in Seqouia Lodge of Newport Bay willen eten.
    Zijn er trouwens ook al menus bekend voor Kerst en Oud&Nieuw?

    Alvast bedankt!

    Groetjes,

    Celine
  • Hallo Lars,

    Discoverthrmagic.nl is altijd een fijne site voor informatie en snelle antwoorden. Misschien weet je ook het antwoord op mijn volgende vraag: is het ook mogelijk om in de restaurants van de hotels te eten, als je niet in een van de hotels verblijft? Wij verblijven in het B&B Hotel en hebben jaarkaarten. We zouden graag in Seqouia Lodge of Newport Bay willen eten.
    Zijn er trouwens ook al menus bekend voor Kerst en Oud&Nieuw?

    Alvast bedankt!

    Groetjes,

    Celine

    Hoi Celine,

    Dank voor de complimenten!

    Het is inderdaad mogelijk om als niet-gast te dineren in de restaurants van de Disney hotels. Het wordt aanbevolen om deze restaurants op voorhand te reserveren. Voor komende Kerst en Oud & Nieuw zijn nog geen menu's beschikbaar, maar je kunt alvast ter informatie de menu's van vorig jaar downloaden (naast alle menu's van de overige restaurants): http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    stitch zei:

    Dank je Lars, ik heb gekeken op de site met de actuele menukaarten, ik denk dat de prijs van Plaza Gardens nog niet is aangepast in de lijst, ik dacht dat mijn dochter zei dat de prijs ook was opgeslagen. Groetjes

    Hoi stitch,

    De menukaarten die wij nu als download op de website hebben staan, zijn de laatste officiële versies sinds 1 juli 2016. Het is mij niet bekend of de prijs sindsdien verhoogd zou zijn.

    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars, net terug van een weekendje Disneyland. We zijn ook een keertje gaan eten bij Plaza Gardens en de prijs is nu 34,99 per persoon, wel met drank a volonté. Groetjes
Log In of Registreer om te reageren.