Figuren in de Disney hotels

Goedemorgen
Ik kreeg afgelopen week een mail van DLP. Onderaan de mail stond dat er figuren in de hotels zijn. Ik weet dat dat vroeger in de ochtend ook zo was maar de laatste 2 jaar niet meer.
Zijn ze er nu weer wel dan?
Groetjes Martine

Reacties

  • Er is heel wat veranderd met de 25ste verjaardag, o.a. dus de figuren die terug in de hotels zijn. Klopt dus helemaal!
  • Goedemorgen
    Ik kreeg afgelopen week een mail van DLP. Onderaan de mail stond dat er figuren in de hotels zijn. Ik weet dat dat vroeger in de ochtend ook zo was maar de laatste 2 jaar niet meer.
    Zijn ze er nu weer wel dan?
    Groetjes Martine

    Hoi Martine,

    Sinds 29 maart 2017 zijn de figuren weer terug in alle Disney hotels, met uitzondering van Disney's Davy Crockett Ranch. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disney-figuren-keren-terug-in-de-disney-hotels.

    Groetjes,
    Lars
  • Wat geweldig dat disney dat weer heeft terug gedraaid! Wij vonden het ook erg jammer dat ze niet meer in de hotels waren!
    Bedankt voor de reactie!
    Groetjes Martine
  • hoi allen,

    Bij ons verblijf in newport bay was er elke ochtend een disneyfiguur aanwezig.
    Mickey zien staan, met een wachtrij van 20 min. ( in zijn paviljoen sta je veel langer te schuiven)
    figuren nemen ook mooi de tijd voor jou en je gezelschap,
    zeker leuke meerwaarde.

    groetjes,
  • Wij gaan in februari 2 nachtjes naar Santa Fe. Welke figuren zou je tegen kunnen komen tegenwoordig?
  • Hoi @tess81 ,

    Meestal zijn dit één van de Fab 5 figuren (Mickey, Minnie, Goofy, Pluto of Donald) die je in de Disney hotels kunt ontmoeten.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel Lars!!! We houden het in de gaten!!!
Log In of Registreer om te reageren.