Maaltijdopties (halfpension / volpension)

17810121317

Reacties

  • Dank je wel Lars, ik denk dat we dan nu toch maar gaan boeken.
    Goed om te weten dat Cafe Mickey geen diner met figuren meer heeft. Dan is Auberge nu nog de enige optie voor ons. Ik wist niet dat de standaard voucher ook daadwerkelijk een waarde van € 35.00 heeft. Ik dacht dat dit minder zou zijn omdat het ontbijt en diner vertegenwoordigt. Dan valt het bijbetalen bij een diner uit het Plus ws uiteindelijk ook wel mee.

    Hoi Tinkerbell2,

    Graag gedaan! De waarde van de vouchers is inclusief ontbijt. Wat de exacte geldwaarde is van de voucher voor alleen het diner is ons ook niet bekend. Ik ga dit voor je navragen en kom hier op terug zodra ik bericht krijg.

    Groetjes,
    Lars
  • Super, ik hoor het graag!
    Keep up the good work ;-)
  • Super, ik hoor het graag!
    Keep up the good work ;-)

    Hoi Tinkerbell2,

    Hierbij de waardes van de maaltijdvouchers voor lunch of diner zonder ontbijt:

    Standaard: €28 (volwassene) & €16 (kind)
    Plus: €36 (volwassene) & €18 (kind)
    Premium: €60 (volwassene) & €31 (kind)

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Wij willen gebruik maken van de huidige aanbieding gratis halfpension. Ik zag echter dat je dan ergens in het park moet ontbijten. Kan je ook in je eigen hotel ontbijten en wat moet je dan bijbetalen? Of betaal je dangewoon het volle pond voor je ontbijt daar en heb je dan niets aan deze aanbieding voor je ontbijt?
    Groet Tjarda
  • Tjarda zei:

    Hallo Lars,
    Wij willen gebruik maken van de huidige aanbieding gratis halfpension. Ik zag echter dat je dan ergens in het park moet ontbijten. Kan je ook in je eigen hotel ontbijten en wat moet je dan bijbetalen? Of betaal je dangewoon het volle pond voor je ontbijt daar en heb je dan niets aan deze aanbieding voor je ontbijt?
    Groet Tjarda

    Hoi Tjarda,

    Je kunt het ontbijtmenu upgraden naar het reguliere ontbijtbuffet in je Disney hotel tijdens het inchecken. Hierbij betaal je enkel een meerprijs. De voucher voor het ontbijtmenu heeft een waarde van €12 per persoon. Maak gebruik van onze handige zoekmachine op deze actie pagina om te profiteren van de gratis halfpension aanbieding: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl.

    Groetjes,
    Lars
  • Hai Lars, dank voor je antwoord. Heb jij voor ons ook ergens de reguliere prijzen van de ontbijten staan zodat we weten wat er bijbetaald moet worden?
  • Tjarda zei:

    Hai Lars, dank voor je antwoord. Heb jij voor ons ook ergens de reguliere prijzen van de ontbijten staan zodat we weten wat er bijbetaald moet worden?

    Graag gedaan, Tjarda. Jazeker! Bekijk alle ontbijtopties met prijzen in dit artikel: https://discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-ontbijtopties-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hai Lars, toch nog even een vraagje, bij de halfpensionaanbieding heb je diner in je hotel, geldt dat ook voor disneylandhotel zonder bijbetaling? Dank en groet!
  • Tjarda zei:

    Hai Lars, toch nog even een vraagje, bij de halfpensionaanbieding heb je diner in je hotel, geldt dat ook voor disneylandhotel zonder bijbetaling? Dank en groet!

    Hoi Tjarda,

    Met de gratis halfpension aanbieding kun je zowel in de hotels, parken, als Disney Village dineren. Bij een verblijf in het Disneyland Hotel ontvang je de Premium vouchers die geldig zijn bij zowel Inventions, als California Grill.

    Groetjes,
    Lars
  • Hai Lars, dank voor je snelle antwoord! Weet je ook vanaf hoe laat je in het Disneylandhotel kunt gaan ontbijten?
  • Tjarda zei:

    Hai Lars, dank voor je snelle antwoord! Weet je ook vanaf hoe laat je in het Disneylandhotel kunt gaan ontbijten?

    Hoi Tjarda,

    Het ontbijt in alle Disney hotels start om 07:00 uur.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel Lars!
  • Hallo,

    Kan je met één standaard pension voucher (met een waarde van €28) ook 2 maaltijden afhalen bij een counterservice restaurant?
    M.a.w. kan je met z'n tweeën eten van één voucher?
  • Rick zei:

    Hallo,

    Kan je met één standaard pension voucher (met een waarde van €28) ook 2 maaltijden afhalen bij een counterservice restaurant?
    M.a.w. kan je met z'n tweeën eten van één voucher?

    Hoi Rick,

    Nee het is 1 maaltijd per voucher ook bij een counter.
  • Hallo Lars,
    bij welke restaurants kunnen we ontbijten? We hebben half pension vouchers.
    Groetjes,
    Mirjam
  • MirjamS zei:

    Hallo Lars,
    bij welke restaurants kunnen we ontbijten? We hebben half pension vouchers.
    Groetjes,
    Mirjam

    Hoi Mirjam,

    Ik neem aan dat het hier gaat om de vouchers via de gratis halfpension aanbieding? De ontbijtvouchers die je krijgt kunnen gebruikt worden bij Restaurant en Coulisse in het Walt Disney Studios Park tot 11:00 uur. Er is keuze uit twee menu's (zoet & hartig) die beiden geldig zijn met de voucher. Bekijk de menu's hier: https://discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-ontbijtopties-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,

    Ik las ergens dat de voucher voor het ontbijtmenu t.w.v. €12,- tevens te gebruiken is als betalingsmiddel voor een ontbijt. Betekend dat we hem ook voor een ontbijt to go kunnen gebruiken in Disney Village of in een hotel, om zo optimaal gebruik te kunnen maken van de EMT?

    Rick
  • Rick zei:

    Hallo Lars,

    Ik las ergens dat de voucher voor het ontbijtmenu t.w.v. €12,- tevens te gebruiken is als betalingsmiddel voor een ontbijt. Betekend dat we hem ook voor een ontbijt to go kunnen gebruiken in Disney Village of in een hotel, om zo optimaal gebruik te kunnen maken van de EMT?

    Rick

    Hoi Rick,

    Nee, de voucher kan niet worden gebruikt bij de breakfast to go opties of in Disney Village, enkel als betaalmiddel (met bijbetaling) voor het buffet in je Disney hotel of het ontbijt met Disney figuren in Plaza Gardens.

    Groetjes,
    Lars
  • november 2017 aangepast
    Lars zei:

    MirjamS zei:

    Hallo Lars,
    bij welke restaurants kunnen we ontbijten? We hebben half pension vouchers.
    Groetjes,
    Mirjam

    Hoi Mirjam,

    Ik neem aan dat het hier gaat om de vouchers via de gratis halfpension aanbieding? De ontbijtvouchers die je krijgt kunnen gebruikt worden bij Restaurant en Coulisse in het Walt Disney Studios Park tot 11:00 uur. Er is keuze uit twee menu's (zoet & hartig) die beiden geldig zijn met de voucher. Bekijk de menu's hier: https://discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-ontbijtopties-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,

    Ik dacht dat er ook in het disney park gegeten kon worden. Is dat dan niet zo? Is het dan niet erg druk in het restaurant dat je noemt? Hoe worden lange rijen voorkomen?

    In het artikel wat je noemt, staat dat er ook ontbijmenu's zijn bij
    New York Deli, Earl of Sandwich, Starbucks, McDonalds en Annette's Diner in Disney Village. Moet je hiervoor gewoon betalen?

    Groetjes
    Mirjam
  • MirjamS zei:


    Hoi Lars,

    Ik dacht dat er ook in het disney park gegeten kon worden. Is dat dan niet zo? Is het dan niet erg druk in het restaurant dat je noemt? Hoe worden lange rijen voorkomen?

    In het artikel wat je noemt, staat dat er ook ontbijmenu's zijn bij
    New York Deli, Earl of Sandwich, Starbucks, McDonalds en Annette's Diner in Disney Village. Moet je hiervoor gewoon betalen?

    Groetjes
    Mirjam

    Hoi Mirjam,

    Tot 1 oktober kon er ook ontbeten worden bij Bella Notte (Fantasyland) en Café Hyperion (Discoveryland). Sinds 1 oktober is dit echter veranderd naar alleen Restaurant en Coulisse in het Walt Disney Studios Park. De ontbijtvoucher is alleen hier geldig, niet bij de restaurants in Disney Village. Hier zul je los voor moeten betalen.

    Groetjes,
    Lars
  • Kan je wel met deze ontbijt vouchers ontbijten met de Disney figuren en dan bijbetalen,en wat zijn is de waarde van deze ontbijtvouchers?
  • Kan je wel met deze ontbijt vouchers ontbijten met de Disney figuren en dan bijbetalen,en wat zijn is de waarde van deze ontbijtvouchers?

    Hoi Hans1962,

    Dat kan. De ontbijtvouchers hebben een waarde van €12 per persoon.

    Groetjes,
    Lars
  • Onze trip zit er weer op helaas....de vouchers voor het HP Standaard werkte perfect. Onze dinervouchers bij Annets Diner in kunnen leveren en resterend bij betaald. Volwassenen voucherwaarde 28,-.
    Ontbijtvouchers (zaten in Davy Crockett) ontbijten met figuren Plaza Gardens idd €12,- bij betalen en absoluut de moeite waard! Dit was zo'n grote aanvulling niet willen missen. Wel tijdig reserveren!
  • Yvetteh zei:

    Onze trip zit er weer op helaas....de vouchers voor het HP Standaard werkte perfect. Onze dinervouchers bij Annets Diner in kunnen leveren en resterend bij betaald. Volwassenen voucherwaarde 28,-.
    Ontbijtvouchers (zaten in Davy Crockett) ontbijten met figuren Plaza Gardens idd €12,- bij betalen en absoluut de moeite waard! Dit was zo'n grote aanvulling niet willen missen. Wel tijdig reserveren!

    Hoi Yvetteh,

    Fijn om te horen dat alles goed is verlopen en dank voor de feedback!

    Groetjes,
    Lars
  • Hoe zit het met de vouchers op 24 december 2017? De medewerker aan de telefoon vertelde me dat diner vouchers niet beschikbaar zijn (alleen dineren tegen volkomen idiote bedragen..). Je hebt voor die dag wel een Lunchvoucher. Volgens de reserveringslijn zou ik daar echter bij moeten betalen. Hoe zit dat nu?
  • Hoe zit het met de vouchers op 24 december 2017? De medewerker aan de telefoon vertelde me dat diner vouchers niet beschikbaar zijn (alleen dineren tegen volkomen idiote bedragen..). Je hebt voor die dag wel een Lunchvoucher. Volgens de reserveringslijn zou ik daar echter bij moeten betalen. Hoe zit dat nu?

    Hoi msmolders,

    Op 24 & 31 december zijn de maaltijdvouchers inderdaad alleen geldig voor de lunch. Het hangt af van het type maaltijdoptie (Standaard, Plus of Premium) welke restaurants zonder toeslag gereserveerd kunnen worden. Als je met een Standaard voucher in een restaurant uit de Plus categorie wilt dineren, dan dien je bij te betalen. Bekijk het overzicht van alle restaurants per maaltijdoptie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoe zit het met de vouchers op 24 december 2017? De medewerker aan de telefoon vertelde me dat diner vouchers niet beschikbaar zijn (alleen dineren tegen volkomen idiote bedragen..). Je hebt voor die dag wel een Lunchvoucher. Volgens de reserveringslijn zou ik daar echter bij moeten betalen. Hoe zit dat nu?

    Hoi msmolders,

    Op 24 & 31 december zijn de maaltijdvouchers inderdaad alleen geldig voor de lunch. Het hangt af van het type maaltijdoptie (Standaard, Plus of Premium) welke restaurants zonder toeslag gereserveerd kunnen worden. Als je met een Standaard voucher in een restaurant uit de Plus categorie wilt dineren, dan dien je bij te betalen. Bekijk het overzicht van alle restaurants per maaltijdoptie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,
    Dank voor je antwoord. Wij hebben standaard maaltijdvouchers. Ik heb (voorlopig) voor de lunch gereserveerd in het Agrabah cafe, en daar zijn de standaardvouchers geldig. Volgens de dame van de restaurant-reserveringslijn moet je daar echter op 24 december ook bijbetalen. Is dat zo?
    Overigens: zitten die restaurants op kerstavond vol als mensen zulke idiote prijzen moeten betalen?
    Groet
    Manfred

  • Hoi Lars,
    Dank voor je antwoord. Wij hebben standaard maaltijdvouchers. Ik heb (voorlopig) voor de lunch gereserveerd in het Agrabah cafe, en daar zijn de standaardvouchers geldig. Volgens de dame van de restaurant-reserveringslijn moet je daar echter op 24 december ook bijbetalen. Is dat zo?
    Overigens: zitten die restaurants op kerstavond vol als mensen zulke idiote prijzen moeten betalen?
    Groet
    Manfred

    Hoi Manfred,

    Dat is vreemd, aangezien Agrabah Café normaal niet mee doet met de restaurants die speciale kerstmenu's serveren. Disney heeft echter nog geen overzicht gegeven van de restaurants die dit jaar mee doen. Ik zal navraag doen en laat je iets weten zodra ik bericht krijg. Ja, de restaurants zitten ook met die prijzen vol, vandaar dat Disney dergelijke prijzen ook kan vragen.

    Groetjes,
    Lars
  • hey,
    Klein vraagje.. Wij hebben gereserveerd in de California Grill in het Disney hotel, ik heb achteraf nog onze boeking van ontbijt naar half pension gebracht, aangezien het premium gamma in dit restaurant kan worden gebruikt. Maar nu heb ik dit niet gemeld bij reservatie. Is dit een probleem?
    Het is de eerste keer dat ik half pension boekt, dus hier ben ik nog een beetje leek in.

    Groetjes! En bedankt!
  • Hoi @Tink1986 ,

    Nee hoor, dat is geen probleem. Ter plaatse wordt pas gevraagd of je maaltijdvouchers hebt.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.