Vakantie naar Walt Disney World boeken

2

Reacties

  • Dank je Lars, plezier hebben ze zeker ginder. Als de info die ze allemaal schrijven klopt Maria-Anna dan hebben mijn dochters nog geluk gehad (hopelijk zijn er geen problemen met hun terugvlucht). Ik hoop voor alle andere die al een reis hebben geboekt met Air Berlin dat alles gewoon doorgaat. Groetjes Anja
  • Zojuist contact gehad met Air Berlin. De vluchten naar Orlando vanuit Dusseldorf worden vanaf 25 september geschrapt. In de dagen daarvóór ontvangen alle klanten met tickets vanuit deze luchthaven naar Florida een mail met een alternatief in de vorm van een omboeking naar een andere luchtvaartmaatschappij en/of andere luchthaven. Als dit alternatief niet naar wens is, dan kan er persoonlijk contact opgenomen worden met Air Berlin voor een passende oplossing. Ik zal jullie hier op de hoogte houden. Wij vliegen (als het goed is) op 9 oktober naar Orlando.

    Groetjes,
    Lars
  • stitch zei:

    Als de info die ze allemaal schrijven klopt Maria-Anna dan hebben mijn dochters nog geluk gehad (hopelijk zijn er geen problemen met hun terugvlucht). Ik hoop voor alle andere die al een reis hebben geboekt met Air Berlin dat alles gewoon doorgaat. Groetjes Anja

    Goed dat ze de vlucht op zaterdag hadden en niet op zondag, toen ging de vlucht niet door
    http://bit.ly/2wDY3PK

  • Inderdaad Maria-Anna een geluk. Ik was blij dat ze zonder problemen konden vertrekken, het bleef toch met een bang hartje afwachten. Hopelijk verloopt alles vlot bij de terugvlucht. Maar eerst moeten ze ginder nog vele dagen genieten en we zien dan wel. Groetjes Anja
  • Airberlin heeft een overzicht op FB gezet
    Hurricane Irma: Disruptions in air traffic to the Caribbean and Florida / Affected flights
    https://www.facebook.com/airberlin/posts/10155964416831294
  • en op de site van WDW staat:
    Based on the latest forecasts for Hurricane Irma and keeping safety top of mind, Walt Disney World Resort will be closed Sunday, September 10 and Monday, September 11. Resort hotels will remain open, though services and amenities will be adjusted. We hope to resume normal operations on Tuesday, September 12. We will provide regular updates to our guests on all operational changes. Please continue to check for updates
    https://disneyworld.disney.go.com/hurricane-irma-info/
  • Nog meer nieuws over Airberlin,
    hoewel officieel pas op 25 september wordt gestopt met vluchten naar het Caribisch Gebied, Orlando en Boston kunnen ook passagiers van eerdere vluchten al bericht krijgen dat hun reis niet door kan gaan.
    https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/2/airlines/leasemaatschappij-wil-airbus-a330s-airberlin-terug
  • Hallo,

    Mijn naam is Ashley en ik ben een studente. Ik ben heel hard aan het sparen voor een reis naar Florida om natuurlijk Disneyworld te bezoeken. Ik zit nog heel erg te twijfelen over echt van alles. Mijn plan tot nu toe is om een auto te huren, dit zal erg prijzig zijn omdat mijn vriend en ik onder de 24-25 jaar zijn. Ik wil 5 dagen in de parken rondbrengen met onderbrekingen tussendoor, omdat ik in Disneyland al snel last van mijn voeten en benen krijg, laat staan in disneyworld en ik zou ook een deel willen rondkijken. Een aantal dagen in de buurt, maar ik zit ook te twijfelen om te reizen naar Miami en/of Keywest om in Miami mijn auto weer in te leveren. Als er iemand hier tips voor heeft HEEEL GRAAG.

    Voor de rest ben ik aan het kijken om toch een paar nachten in All stars movie resort of Art of Animation te slapen, zodat ik in ieder geval een paar dagen vroege uren heb. Ik zit nu dus te kijken wat het handigst is, namelijk; via Expedia en dan een website los tickets of via de website. Wat ik me dan ook afvraag is of je dan nog recht hebt op een magic band als je alles lost boekt? En of dat voor dat geld echt zoveel fijner is. En of je ook recht hebt op je FastPass 60 dagen van te voren. Voor de rest hoop ik optijd te kunnen boeken, want voor de Be our Guest restaurant moet je optijd zijn hoorde ik?

    Alle tips zijn welkom!
  • Hallo chiquita,

    Mijn man en ik zijn in oktober 2015 geweest en hebben alles los geboekt. Wij hadden gelogeerd in een goedkoop hotel (met shuttle service naar Disney World en Universal Studio's) op Universal Drive. In Florida zijn de busverbindingen prima, dus daar hadden wij geen auto nodig. Scheelt ook dat wij op het weekend na alle 6 de dagen ook daadwerkelijk in de parken waren. Daarnaast hadden wij 1 dag aankomst en twee dagen weekend waarop wij andere dingen hadden gedaan.
    Vervolgens hadden wij een auto voor 1 dag gehuurd en zijn we naar Key West gereden. Dat is zo klein, dat je daar ook een fiets kunt huren of lekker kunt wandelen. Daar hadden wij elf dagen gelogeerd in Courtney's Place (soort van B&B met zwembad in het oude gedeelte image" /> aanrader). Tip: boek Key West ver van te voren. Alles zit snel vol en het is behoorlijk aan de prijs.
    Om naar Miami te gaan hadden wij ook weer een auto voor 1 dag gehuurd. Miami zelf trok ons niet zo, maar aangezien wij een terugvlucht konden nemen vanaf Miami (heenvlucht op Orlando) hadden wij daar een Historic City Tour (incl. Everglades) gedaan. Dat is erg goed georganiseerd en je ziet de stad in 1 dag.

    Wij hebben echt alles los geboekt en wij waren op deze manier voor ons gunstiger uit. De Magic Band hebben wij in Disney World zelf aangeschaft. De Fast Pass+ is dan geloof ik 30 dagen van te voren, aangezien je niet in een Disney Hotel verblijft.

    Hopelijk heb je hier iets aan.

    Gr. Saskia
  • Hallo chiquita,

    Mijn man en ik zijn in oktober 2015 geweest en hebben alles los geboekt. Wij hadden gelogeerd in een goedkoop hotel (met shuttle service naar Disney World en Universal Studio's) op Universal Drive. In Florida zijn de busverbindingen prima, dus daar hadden wij geen auto nodig. Scheelt ook dat wij op het weekend na alle 6 de dagen ook daadwerkelijk in de parken waren. Daarnaast hadden wij 1 dag aankomst en twee dagen weekend waarop wij andere dingen hadden gedaan.
    Vervolgens hadden wij een auto voor 1 dag gehuurd en zijn we naar Key West gereden. Dat is zo klein, dat je daar ook een fiets kunt huren of lekker kunt wandelen. Daar hadden wij elf dagen gelogeerd in Courtney's Place (soort van B&B met zwembad in het oude gedeelte image" /> aanrader). Tip: boek Key West ver van te voren. Alles zit snel vol en het is behoorlijk aan de prijs.
    Om naar Miami te gaan hadden wij ook weer een auto voor 1 dag gehuurd. Miami zelf trok ons niet zo, maar aangezien wij een terugvlucht konden nemen vanaf Miami (heenvlucht op Orlando) hadden wij daar een Historic City Tour (incl. Everglades) gedaan. Dat is erg goed georganiseerd en je ziet de stad in 1 dag.

    Wij hebben echt alles los geboekt en wij waren op deze manier voor ons gunstiger uit. De Magic Band hebben wij in Disney World zelf aangeschaft. De Fast Pass+ is dan geloof ik 30 dagen van te voren, aangezien je niet in een Disney Hotel verblijft.

    Hopelijk heb je hier iets aan.

    Gr. Saskia

    Dankjewel voor je antwoord! Gisteravond heb ik nog even gekeken en ik denk misschien dat ik Miami ook oversla. Ik wil dan rijden vanaf orlando/kissimee naar Fort Lauerdale en daarna door voor een paar dagen relaxen in Key West. Hoe snel van te voren raad je aan om te boeken? Ik wil graag in April gaan als het mijn vriend lukt om vrij te krijgen.
  • Wij hadden begin 2015 al geboekt. Dus meer dan een half jaar van tevoren. Maar het is snel te zien hoe druk het zal zijn als je kijkt op Booking.com of Expedia. Voor Orlando is het overigens geen probleem om later te boeken. Het probleem is dat Key West geen/niet zo veel grote hotels heeft. De prijzen lopen dan ook erg snel op naarmate je langer wacht.
  • Hallo leden,

    Ik heb nog geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag: Als je een hotel en kaartjes apart boekt, krijg je dan nog een Magic Band en 60 dagen van te voren recht op fastpass reserveren, of moet dit via de DisneyWorld website?

    Alvast bedankt voor het antwoord!
  • Hallo leden,

    Ik heb nog geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag: Als je een hotel en kaartjes apart boekt, krijg je dan nog een Magic Band en 60 dagen van te voren recht op fastpass reserveren, of moet dit via de DisneyWorld website?

    Alvast bedankt voor het antwoord!

    Hoi chiquita,

    Je krijgt alleen een gratis MagicBand als je een officieel verblijf boekt in een Disney hotel met tickets via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world.

    Boek je een los hotel (via onze Expedia zoekmachine: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/hotels-accommodatie-florida/overige-accommodatie-florida) en losse tickets (via onze ticket aanbiedingen: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida), dan zul je zelf ter plaatse een MagicBand moeten aanschaffen in de parken of Disney Springs.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal,

    Mijn vriend en ik willen volgend jaar september naar Disney World Orlando.

    Ik heb daar alleen een paar vragen over.

    1. Ik las dat je via deze site met korting kan boeken op de Engelse/Ierse site. Misschien ben ik wat wantrouwig omdat dit mijn eerste grote, verre en dure reis word, maar word daar dan niks van gezegd bij aankomst? Er bestaat geen kans dat de boeking geannuleerd word of dat de korting/extra's vervallen en je alsnog moet bij betalen?

    2. Orlando International is het dichtst bij Disney. Als ik via de Engelse site boek kan ik dan ook gelijk de Disney express erbij boeken? (ook al heb ik nog geen vliegtickets)

    3. Is Delta airlines een betrouwbare vliegtuigmaatschappij om naar Orlando te vliegen? Ik wil graag rechtstreeks vliegen namelijk.


  • Aliza zei:

    Hallo allemaal,

    Mijn vriend en ik willen volgend jaar september naar Disney World Orlando.

    Ik heb daar alleen een paar vragen over.

    1. Ik las dat je via deze site met korting kan boeken op de Engelse/Ierse site. Misschien ben ik wat wantrouwig omdat dit mijn eerste grote, verre en dure reis word, maar word daar dan niks van gezegd bij aankomst? Er bestaat geen kans dat de boeking geannuleerd word of dat de korting/extra's vervallen en je alsnog moet bij betalen?

    2. Orlando International is het dichtst bij Disney. Als ik via de Engelse site boek kan ik dan ook gelijk de Disney express erbij boeken? (ook al heb ik nog geen vliegtickets)

    3. Is Delta airlines een betrouwbare vliegtuigmaatschappij om naar Orlando te vliegen? Ik wil graag rechtstreeks vliegen namelijk.


    Hoi Aliza,

    Hierbij de antwoorden:

    1) Wij werken samen met The Walt Disney Travel Company; het officiële Britse boekingssysteem van Walt Disney World voor alle Europese gasten. Je kunt hier als Nederlander / Belg gewoon gebruik van maken, wij boeken zelf ook altijd via deze aanbiedingen en hebben nooit problemen gehad. Sterker nog, Disney wilt graag dat je als Europese bezoeker via dit systeem boekt.

    2) Als je in een Disney resort hotel verblijft is Disney's Magical Express altijd inbegrepen, ook als je (later) de vliegtickets zelf boekt. Dit adviseren wij ook. Boek eerst je verblijf en geef later je vluchtnummers en tijden door om gebruik te kunnen maken van Disney's airport shuttle service (gratis). Zo profiteer je van alle vluchtaanbiedingen via alle luchthavens en luchtvaartmaatschappijen. Maak hiervoor gebruik van onze handige zoekmachine met alle aanbiedingen via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/vervoer-routebeschrijving-florida.

    3) Delta is onderdeel van Skyteam (waar ook KLM en Air France onder vallen) en heeft een uitstekende reputatie. Wij vliegen zelf altijd met Delta (in combinatie met KLM) en zijn zeer tevreden.

    Bekijk onze beste aanbieding voor Walt Disney World inclusief gratis maaltijden, tot 7 dagen gratis entree, gratis Memory Maker én $200 giftcard via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Bedankt voor de antwoorden!
    Is het ook mogelijk om ver na de inchecktijd nog aan te komen in het hotel bv om 20.00 s'avonds? Ik weet de vliegtijden natuurlijk niet, maar mochten we later op de dag pas in het hotel aankomen dan wil ik nog wel kunnen inchecken.
  • Aliza zei:

    Hoi Lars,

    Bedankt voor de antwoorden!
    Is het ook mogelijk om ver na de inchecktijd nog aan te komen in het hotel bv om 20.00 s'avonds? Ik weet de vliegtijden natuurlijk niet, maar mochten we later op de dag pas in het hotel aankomen dan wil ik nog wel kunnen inchecken.

    Hoi Aliza,

    Graag gedaan! Jazeker kan dat. Tijdens ons vorige verblijf in Disney World kwamen wij door vertraging pas laat in de avond aan (rond 22-23 uur) en konden gewoon inchecken. Geen probleem dus.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,

    Weet jij of er na deze aanbiedingen nog andere aanbiedingen komen voor 2019. Dit jaar of begin volgend jaar? Ik kan namelijk pas over een paar maanden echt boeken, maar vind het zo jammer als dit misschien de enige goede aanbieding van het jaar is?
  • Aliza zei:

    Hallo Lars,

    Weet jij of er na deze aanbiedingen nog andere aanbiedingen komen voor 2019. Dit jaar of begin volgend jaar? Ik kan namelijk pas over een paar maanden echt boeken, maar vind het zo jammer als dit misschien de enige goede aanbieding van het jaar is?

    Hoi Aliza,

    De huidige aanbieding blijft nog een groot deel van dit jaar beschikbaar, maar telkens met minder voordelen per fase. Het meeste voordeel is nog tot 3 juli te boeken via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan. Dit is de enigste aanbieding voor aankomsten in 2019.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Aliza zei:

    Hallo Lars,

    Weet jij of er na deze aanbiedingen nog andere aanbiedingen komen voor 2019. Dit jaar of begin volgend jaar? Ik kan namelijk pas over een paar maanden echt boeken, maar vind het zo jammer als dit misschien de enige goede aanbieding van het jaar is?

    Hoi Aliza,

    De huidige aanbieding blijft nog een groot deel van dit jaar beschikbaar, maar telkens met minder voordelen per fase. Het meeste voordeel is nog tot 3 juli te boeken via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan. Dit is de enigste aanbieding voor aankomsten in 2019.

    Groetjes,
    Lars
    Klopt het dat je dan nog niet kan boeken als je bijvoorbeeld slechts 4 dagen wilt gaan? Ik probeer voor januari 2019 te kijken, maar geraak nooit aan een hotel.

    alvast bedankt voor de hulp,
    Annelies


  • Klopt het dat je dan nog niet kan boeken als je bijvoorbeeld slechts 4 dagen wilt gaan? Ik probeer voor januari 2019 te kijken, maar geraak nooit aan een hotel.

    alvast bedankt voor de hulp,
    Annelies

    Hi Annelies,

    Dat klopt. Boekingen via deze aanbieding kunnen alleen worden gemaakt bij een verblijf van minimaal 5 nachten / 6 dagen.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Klopt het dat je dan nog niet kan boeken als je bijvoorbeeld slechts 4 dagen wilt gaan? Ik probeer voor januari 2019 te kijken, maar geraak nooit aan een hotel.

    alvast bedankt voor de hulp,
    Annelies

    Hi Annelies,

    Dat klopt. Boekingen via deze aanbieding kunnen alleen worden gemaakt bij een verblijf van minimaal 5 nachten / 6 dagen.

    Groetjes,
    Lars
    Enig idee van wanneer we kortere verblijven kunnen boeken?



  • Enig idee van wanneer we kortere verblijven kunnen boeken?

    Niet ;-) Althans niet via dit boekingssysteem. Voor kortere verblijven zul je rechtstreeks via de Amerikaanse website van Disney moeten boeken, zonder de Europese aanbiedingen.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb vandaag geboekt, voor 19 dagen in september 2019 met deze aanbieding. Kan niet wachten tot het zover is. Bedankt voor de hulp Lars!
  • Aliza zei:

    Ik heb vandaag geboekt, voor 19 dagen in september 2019 met deze aanbieding. Kan niet wachten tot het zover is. Bedankt voor de hulp Lars!

    Wat fijn om te horen, Aliza! Alvast veel plezier met de 'voorpret'. Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik die graag.

    Groetjes,
    Lars
  • Geachte forum leden

    Ons gezin van in totaal 4 personen gaan eind april 2020 voor 14 dagen naar Disney Orlando
    Nu zit ik met veel vragen.

    Wat is nu een mooi onside resort waar ook eventueel familie kamers zijn, mischien ook met een klein keukentje erin. Of is dit niet nodig.

    Zijn er familie argementen

    Wat is nu de uiterste bestel datum voor z’n vakantie

    Wat voor soort combi tickets zijn nu de beste keuze

    Is 14 dagen te lang

    Is een dining plan gunstig of gewoon erg duur

    En hebben jullie nog handige tips

    Groetjes fam tol
  • Geachte forum leden

    Ons gezin van in totaal 4 personen gaan eind april 2020 voor 14 dagen naar Disney Orlando
    Nu zit ik met veel vragen.

    Wat is nu een mooi onside resort waar ook eventueel familie kamers zijn, mischien ook met een klein keukentje erin. Of is dit niet nodig.

    Zijn er familie argementen

    Wat is nu de uiterste bestel datum voor z’n vakantie

    Wat voor soort combi tickets zijn nu de beste keuze

    Is 14 dagen te lang

    Is een dining plan gunstig of gewoon erg duur

    En hebben jullie nog handige tips

    Groetjes fam tol

    Hoi thomastol,

    Boekingen voor Walt Disney World in 2020 gaan pas in het voorjaar van 2019 open. De meeste resorts hebben familiekamers voor 5 personen, maar de reguliere kamers voor 4 personen zijn meestal voldoende. Pas als je echt met 5 personen gaat is een familiekamer aan te bevelen. Daarnaast zijn er Deluxe Vila Resorts met complete appartementen inclusief volledige keuken, maar daar betaal je dan ook voor. Bekijk alle resorts: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/hotels-accommodatie-florida/disney-hotels-florida.

    De meest voordelige tickets zijn de Ultimate Tickets voor 7, 14 of 21 dagen met onbeperkt toegang tot alle themaparken, waterparken, ESPN en de golfbanen, inclusief gratis Memory Maker (vergelijkbaar met PhotoPass in Disneyland Paris). Meer informatie over deze tickets: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-ticket-gratis-entree.

    Wij adviseren om te boeken via de Free Dining aanbieding waarbij je, naar gelang welk resort je boekt, een variant van Disney Dining Plan gratis ontvangt. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan.

    De huidige aanbiedingen zijn geldig voor aankomsten in 2019, maar dan heb je alvast een idee. Voor 2020 zul je moeten wachten tot voorjaar 2019.

    Groetjes,
    Lars
  • juli 2018 aangepast
    Hey Lars,

    Ik had nog een vraag. Waarschijnlijk gaan we online boeken (dus aanbieding + vliegtuigtickets apart), maar we zijn ook langsgeweest bij een paar reisbureau’s. Een daarvan zei dat als we online zouden boeken, er nog veel taksen ter plekke zouden bijkomen (tot 25%). Dat er toeristentaks bijkomt dat snap ik, maar dit kan toch nooit zoveel zijn? Kan je mij vertellen hoeveel jullie ongeveer moesten betalen in Amerika zelf?

    Bedankt!

    Phaedra
  • phaedra zei:

    Hey Lars,

    Ik had nog een vraag. Waarschijnlijk gaan we online boeken (dus aanbieding + vliegtuigtickets apart), maar we zijn ook langsgeweest bij een paar reisbureau’s. Een daarvan zei dat als we online zouden boeken, er nog veel taksen ter plekke zouden bijkomen (tot 25%). Dat er toeristentaks bijkomt dat snap ik, maar dit kan toch nooit zoveel zijn? Kan je mij vertellen hoeveel jullie ongeveer moesten betalen in Amerika zelf?

    Bedankt!

    Phaedra

    Hoi Phaedra,

    Onzin. Er komen geen enkele extra kosten ter plaatse bij, alleen de verplichte fooien in restaurants met tafelbediening of buffetservice. Deze dienen door iedereen betaald te worden bij een bezoek aan een Amerikaans restaurant en heeft niets met Disney zelf te maken. Wij zijn vorig jaar nog geweest en hebben geen cent extra betaald dan wat op de factuur stond (los van de fooien).

    Boek je de Free Dining aanbieding via onze actie pagina (https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-ticket-gratis-entree) dan betaal je ook echt alleen maar het totaalbedrag tijdens het voltooien van de reservering.

    Groetjes,
    Lars
  • Hebben jullie ook een kantoor
    Zodat je langs kunt komen om alles door te nemen
    Dank voor je antwoord trouwens.
Log In of Registreer om te reageren.