Restaurant Inventions

2»

Reacties

  • Dankjewel Lars, krijg je hier ook korting met een dream jaarkaart?
  • Dankjewel Lars, krijg je hier ook korting met een dream jaarkaart?

    Hoi natasjamvkoen,

    Ja, in alle door Disney gerunde restaurants ontvang je met een Dream jaarkaart 10% korting.

    Groetjes,
    Lars
  • een vraagje over dit stukje wat op de officiële disneyland parijs website staat.
    Er staat diner alleen beschikbaar voor hotelgasten. Word er dan bedoeld van het disneyland hotel zelf of ook voor de andere disney hotels? en zijn er s avonds dan wel of geen disneyfiguren meer?


    Inventions in het Disneyland® Hotel tijdens de lunch en het diner (diner alleen beschikbaar voor hotelgasten)
    Proef de heerlijke internationale recepten van het buffet in een setting waarin je de meest fascinerende uitvindingen uit het Victoriaanse tijdperk kunt bewonderen. Tijdens het eten komen de Disney Figuren bij je aan tafel zitten om samen met je op de foto te gaan. Je kunt een reservering maken voor één van de drie volgende tijden: 12.30, 13.30 en 14.30 uur.
  • xmagic zei:

    een vraagje over dit stukje wat op de officiële disneyland parijs website staat.
    Er staat diner alleen beschikbaar voor hotelgasten. Word er dan bedoeld van het disneyland hotel zelf of ook voor de andere disney hotels? en zijn er s avonds dan wel of geen disneyfiguren meer?


    Inventions in het Disneyland® Hotel tijdens de lunch en het diner (diner alleen beschikbaar voor hotelgasten)
    Proef de heerlijke internationale recepten van het buffet in een setting waarin je de meest fascinerende uitvindingen uit het Victoriaanse tijdperk kunt bewonderen. Tijdens het eten komen de Disney Figuren bij je aan tafel zitten om samen met je op de foto te gaan. Je kunt een reservering maken voor één van de drie volgende tijden: 12.30, 13.30 en 14.30 uur.

    Hoi xmagic,

    Diner bij Inventions (met Disney figuren) is alleen beschikbaar voor gasten van het Disneyland Hotel zelf. Voor overige bezoekers zijn 12.30, 13.30 en 14.30 uur als lunch te reserveren. Inventions heeft altijd Disney figuren, behalve tijdens het ontbijt.

    Groetjes,
    Lars
  • hoi Lars,

    Is dat een nieuwe regel?? Wij konden vorig jaar gewoon als niet gast via City Hall een tafel reserveren voor Inventions.

    grz

    MJ
  • mcjas zei:

    hoi Lars,

    Is dat een nieuwe regel?? Wij konden vorig jaar gewoon als niet gast via City Hall een tafel reserveren voor Inventions.

    grz

    MJ

    Hoi MJ,

    Dat is inderdaad nieuw, aangezien er zoveel niet-gasten reserveerden voor diner, dat ze soms 'nee' moesten verkopen aan gasten van het hotel zelf omdat het restaurant vol zat.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    xmagic zei:

    een vraagje over dit stukje wat op de officiële disneyland parijs website staat.
    Er staat diner alleen beschikbaar voor hotelgasten. Word er dan bedoeld van het disneyland hotel zelf of ook voor de andere disney hotels? en zijn er s avonds dan wel of geen disneyfiguren meer?


    Inventions in het Disneyland® Hotel tijdens de lunch en het diner (diner alleen beschikbaar voor hotelgasten)
    Proef de heerlijke internationale recepten van het buffet in een setting waarin je de meest fascinerende uitvindingen uit het Victoriaanse tijdperk kunt bewonderen. Tijdens het eten komen de Disney Figuren bij je aan tafel zitten om samen met je op de foto te gaan. Je kunt een reservering maken voor één van de drie volgende tijden: 12.30, 13.30 en 14.30 uur.

    Hoi xmagic,

    Diner bij Inventions (met Disney figuren) is alleen beschikbaar voor gasten van het Disneyland Hotel zelf. Voor overige bezoekers zijn 12.30, 13.30 en 14.30 uur als lunch te reserveren. Inventions heeft altijd Disney figuren, behalve tijdens het ontbijt.

    Groetjes,
    Lars
    Disney heeft wel tijden in de avond, maar dan is het echt laat op de avond. (Denk aan 22.00 uur)
  • Lars zei:

    xmagic zei:

    een vraagje over dit stukje wat op de officiële disneyland parijs website staat.
    Er staat diner alleen beschikbaar voor hotelgasten. Word er dan bedoeld van het disneyland hotel zelf of ook voor de andere disney hotels? en zijn er s avonds dan wel of geen disneyfiguren meer?


    Inventions in het Disneyland® Hotel tijdens de lunch en het diner (diner alleen beschikbaar voor hotelgasten)
    Proef de heerlijke internationale recepten van het buffet in een setting waarin je de meest fascinerende uitvindingen uit het Victoriaanse tijdperk kunt bewonderen. Tijdens het eten komen de Disney Figuren bij je aan tafel zitten om samen met je op de foto te gaan. Je kunt een reservering maken voor één van de drie volgende tijden: 12.30, 13.30 en 14.30 uur.

    Hoi xmagic,

    Diner bij Inventions (met Disney figuren) is alleen beschikbaar voor gasten van het Disneyland Hotel zelf. Voor overige bezoekers zijn 12.30, 13.30 en 14.30 uur als lunch te reserveren. Inventions heeft altijd Disney figuren, behalve tijdens het ontbijt.

    Groetjes,
    Lars
    Dank je wel nog voor het antwoord! als ik voor 12:30 zou reserveren tot hoelang zit je er dan? want ik moet dan sowieso 10 over half 3 terug zijn in hotel new york om de bus naar het vliegveld te halen. alvast bedankt!
  • xmagic zei:



    Dank je wel nog voor het antwoord! als ik voor 12:30 zou reserveren tot hoelang zit je er dan? want ik moet dan sowieso 10 over half 3 terug zijn in hotel new york om de bus naar het vliegveld te halen. alvast bedankt!

    Hoi xmagic,

    Graag gedaan! Er is geen vaste tijd voor, maar hou rekening met 1,5 uur. Het is een all-you-can-eat buffet, dus je kunt zelf bepalen hoeveel, hoe snel en wanneer je eten gaat halen.

    Groetjes,
    Lars
  • Mmm vreemd,ik heb in juli een tafel staan om 19.00 ,we verblijven in sql ...misschien geluk gehad ?
  • josj zei:

    Mmm vreemd,ik heb in juli een tafel staan om 19.00 ,we verblijven in sql ...misschien geluk gehad ?

    Hoi josj,

    Bestaande reserveringen worden gewoon gehonoreerd en op basis van de bezettingsgraad in het Disneyland Hotel kunnen ook gasten van andere Disney hotels reserveren, maar dat verschilt per dag.

    Groetjes,
    Lars
  • Sorry vorige week pas gereserveerd.
    Vergeten er bij te zetten.
  • Lars zei:

    xmagic zei:

    een vraagje over dit stukje wat op de officiële disneyland parijs website staat.
    Er staat diner alleen beschikbaar voor hotelgasten. Word er dan bedoeld van het disneyland hotel zelf of ook voor de andere disney hotels? en zijn er s avonds dan wel of geen disneyfiguren meer?


    Inventions in het Disneyland® Hotel tijdens de lunch en het diner (diner alleen beschikbaar voor hotelgasten)
    Proef de heerlijke internationale recepten van het buffet in een setting waarin je de meest fascinerende uitvindingen uit het Victoriaanse tijdperk kunt bewonderen. Tijdens het eten komen de Disney Figuren bij je aan tafel zitten om samen met je op de foto te gaan. Je kunt een reservering maken voor één van de drie volgende tijden: 12.30, 13.30 en 14.30 uur.

    Hoi xmagic,

    Diner bij Inventions (met Disney figuren) is alleen beschikbaar voor gasten van het Disneyland Hotel zelf. Voor overige bezoekers zijn 12.30, 13.30 en 14.30 uur als lunch te reserveren. Inventions heeft altijd Disney figuren, behalve tijdens het ontbijt.

    Groetjes,
    Lars
    om nog ff hier op terug te komen..bijna mag ik de restaurants gaan reserveren (volgende maand) en in ene zie ik op de site dat dit veranderd is:


    Inventions in het Disneyland® Hotel
    Proef de heerlijke internationale recepten van het buffet in een setting waarin je de meest fascinerende uitvindingen uit het Victoriaanse tijdperk kunt bewonderen. Tijdens het eten komen de Disney Figuren bij je aan tafel zitten om samen met je op de foto te gaan. Je kunt een reservering maken voor één van de drie volgende tijden: 12.30, 13.30 en 14.30 uur.
    Om een tafel te reserveren voor het diner kan je contact opnemen met onze Restaurantreserveringslijn op +33 (0)1 60 30 40 50 (internationaal tarief, Engels of Frans gesproken).

    dus neem aan dat dit betekend dat je s avonds ook weer er kan eten als niet hotelgast???
  • Hoi @xmagic ,

    Alleen gasten van de Disney hotels kunnen reserveren bij Inventions voor lunch en diner. Hiervoor kun je de restaurant reserveringslijn bellen. Diner is alleen op basis van beschikbaarheid naar gelang de bezettingsgraad van het Disneyland Hotel.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik mag inmiddels mijn restaurants gaan reserveren, de laatste tijd hoor ik veel over het restaurant inventions. Dit is gelegen in het disneyland hotel, waar in het hotel is dit restaurant gelegen, ben aan het overwegen om dit restaurant eventueel te boeken.

    Zijn er hier vaak dezelfde disneyfiguren of wisselt dit regelmatig? Kan je meeRdere keren de lunch reserveren tijdens het verblijf en hoe groot is dan de kans dat je beide keren dezelfde of andere disneyfiguren hebt zit nu te denken aan eventueel maandag en donderdag te reserveren rond half 1.

    Kan je hier betalen met halfpension plus voucher of niet? Anders gebruik ik hier mijn infinity jaarkaart voor korting.

    Groetjes birgitte
  • Ik mag inmiddels mijn restaurants gaan reserveren, de laatste tijd hoor ik veel over het restaurant inventions. Dit is gelegen in het disneyland hotel, waar in het hotel is dit restaurant gelegen, ben aan het overwegen om dit restaurant eventueel te boeken.

    Zijn er hier vaak dezelfde disneyfiguren of wisselt dit regelmatig? Kan je meeRdere keren de lunch reserveren tijdens het verblijf en hoe groot is dan de kans dat je beide keren dezelfde of andere disneyfiguren hebt zit nu te denken aan eventueel maandag en donderdag te reserveren rond half 1.

    Kan je hier betalen met halfpension plus voucher of niet? Anders gebruik ik hier mijn infinity jaarkaart voor korting.

    Groetjes birgitte

    Hoi Birgitte,

    Inventions ligt op de eerste etage van het hotel met uitzicht over het Disneyland Park. Loop via de lobby de trap op en dan rechts naast de liften naar links de gang door. In het midden kom je dan aan de rechterzijde uit bij Inventions en California Grill en links ligt Café Fantasia. De Disney figuren zijn hier vanaf de lunch non-stop in een wisselende bezetting aanwezig. Je kunt met de Plus vouchers betalen, maar dan moet je bijbetalen en de gratis frisdrank vervalt. Ik zou ik jou geval voor de Infinity korting kiezen.

    Groetjes,
    Lars
  • hoi,

    afgelopen week heb ik 2 dagen op rij bij inventions gelunched.
    vooraleerst: super eten met hoge kwaliteit en verse producten.
    en figuren: dag 1 waren gepetto, pinokkio, ior, knorretje en konijn ( winnie the pooh).
    dag 2: mickey, minnie, tijgetje, ior en pluto.
    zeker allen zen geld waard!!

    groetjes

  • Hoe zit nu precies met diner in Inventions? Kan dat nog als je verblijft in NPB?
  • Hoe zit nu precies met diner in Inventions? Kan dat nog als je verblijft in NPB?

    Hoi sabrina_abby,

    Ja, dat kan nog steeds. Gasten van de Disney hotels kunnen dit reserveren. De lunch is open voor alle gasten.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij hebben voor dinsdag gereserveerd bij inventions, gezien het warme weer gaan wij in short naar het park. Is er een bepaalde dresscode voor het restaurant inventions? Voorbeeld, lange broek verplicht?

    Bedankt
  • Hoi Pieter,

    nee, er is geen dresscode, maar bovenkleding is wel zeer gewenst zo niet verplicht, zowel voor vrouwen als voor mannen.
  • Wij hebben voor dinsdag gereserveerd bij inventions, gezien het warme weer gaan wij in short naar het park. Is er een bepaalde dresscode voor het restaurant inventions? Voorbeeld, lange broek verplicht?

    Bedankt

    Hoi Pieter,

    Zoals Hugo al aangeeft is er geen specifieke dresscode voor Inventions, wel voor het tegenover gelegen California Grill. Daar is het niet toegestaan om in 'zomerse outfit' te verschijnen.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @xmagic ,

    Alleen gasten van de Disney hotels kunnen reserveren bij Inventions voor lunch en diner. Hiervoor kun je de restaurant reserveringslijn bellen. Diner is alleen op basis van beschikbaarheid naar gelang de bezettingsgraad van het Disneyland Hotel.

    Groetjes,
    Lars

    Moeten wij als disneylandhotel gasten ook van te voren reserveren voor Inventions ? (Diner)En hoe zit dat met de andere restaurants in de parken, kan ik dan nergens zo binnen voor stappen voor diner op het moment dat we denken oh nu heb ik trek en dat ziet er leuk uit ?

  • Hi Mo,

    Je zult voor alle restaurants met bediening moeten reserveren, de counter restaurants kan je wel naar binnen lopen wanneer je wilt, hangt wel van de tijd van de dag af hoe druk het er zal zijn.

    grz

    MJ
  • mcjas zei:

    Hi Mo,

    Je zult voor alle restaurants met bediening moeten reserveren, de counter restaurants kan je wel naar binnen lopen wanneer je wilt, hangt wel van de tijd van de dag af hoe druk het er zal zijn.

    grz

    MJ

    Dank heb wel voor je antwoord, dan gaan we lekker naar alle restaurants kijken op de website en mag zoonlief er ook eentje uitkiezen.
    Nogmaals ontzettend bedankt!

  • Oh, ik ben heel enthousiast gaan reserveren voor inventions, maar mijn ouders verblijven in Center Parcs. Zelf verblijf ik wel in een Disney Hotel, met twee personen. Ik heb gereserveerd voor 8 personen, is dat een probleem? Hoe checken ze bijvoorbeeld of je in het hotel verblijft?
  • Oh, ik ben heel enthousiast gaan reserveren voor inventions, maar mijn ouders verblijven in Center Parcs. Zelf verblijf ik wel in een Disney Hotel, met twee personen. Ik heb gereserveerd voor 8 personen, is dat een probleem? Hoe checken ze bijvoorbeeld of je in het hotel verblijft?

    Hoi larissavanbuul,

    Dat is geen probleem. Restaurant reserveringen in de Disney hotels kunnen ook gemaakt worden door of bestaan uit niet-gasten.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Oh, ik ben heel enthousiast gaan reserveren voor inventions, maar mijn ouders verblijven in Center Parcs. Zelf verblijf ik wel in een Disney Hotel, met twee personen. Ik heb gereserveerd voor 8 personen, is dat een probleem? Hoe checken ze bijvoorbeeld of je in het hotel verblijft?

    Hoi larissavanbuul,

    Dat is geen probleem. Restaurant reserveringen in de Disney hotels kunnen ook gemaakt worden door of bestaan uit niet-gasten.

    Groetjes,
    Lars
    Oh fijn, dank je!
    En daar geldt de 20% korting van de Infinity-kaart ook, toch?


  • Hoi larissavanbuul,

    Dat is geen probleem. Restaurant reserveringen in de Disney hotels kunnen ook gemaakt worden door of bestaan uit niet-gasten.

    Groetjes,
    Lars

    Oh fijn, dank je!
    En daar geldt de 20% korting van de Infinity-kaart ook, toch?

    Hoi larissavanbuul,

    Dat klopt. De jaarkaartkorting is beschikbaar in alle Disney restaurants met buffetservice en tafelbediening.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.