Disney hotel boeken met jaarkaart

juli 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hallo.
Sinds enkele maanden heb ik de beschikking over een Dream jaarpas. Telkens als ik naar disneyland ging, Heb ik een georganiseerde reis geboekt waarbij ik in een hotel buiten disney verbleef en korting kreeg ivm jaarpas.
Nu wil ik graag eens in een disneyhotel boeken. Ik denk dat het Santa Fe gaat worden.
Nu zou ik graag informatie willen over wat het kost enz. Ik weet dat er een telefoonnummer is voor room only reserveringen maar kan je daar ook terecht voor vragen ivm een boeking?? Over de prijs enz... Wat is ook alweer dat telefoonnummer? Of is er ook een e-mailadres waar je vragen naar toe kunt sturen?? Wanneer is de reserveringslijn bereikbaar?
Misschien een stomme vraag maar als je dat nummer belt, wordt je dan in het nederlands geholpen??
Alvast bedankt,
Birgitte
«13456

Reacties


  • Hallo.
    Sinds enkele maanden heb ik de beschikking over een Dream jaarpas. Telkens als ik naar disneyland ging, Heb ik een georganiseerde reis geboekt waarbij ik in een hotel buiten disney verbleef en korting kreeg ivm jaarpas.
    Nu wil ik graag eens in een disneyhotel boeken. Ik denk dat het Santa Fe gaat worden.
    Nu zou ik graag informatie willen over wat het kost enz. Ik weet dat er een telefoonnummer is voor room only reserveringen maar kan je daar ook terecht voor vragen ivm een boeking?? Over de prijs enz... Wat is ook alweer dat telefoonnummer? Of is er ook een e-mailadres waar je vragen naar toe kunt sturen?? Wanneer is de reserveringslijn bereikbaar?
    Misschien een stomme vraag maar als je dat nummer belt, wordt je dan in het nederlands geholpen??
    Alvast bedankt,
    Birgitte

    Hoi Birgitte,
    De prijzen voor de Disney hotels als je in het bezit bent van een jaarkaart zijn op te vragen via de normale Disney reserveringslijn (0900-0654; dagelijks bereikbaar van 's morgens vroeg tot 's avonds laat). De medewerkers staan je gewoon in het Nederlands te woord en zullen je de 'room only' prijzen geven. Jaarkaarthouders krijgen momenteel tot 40% korting op overnachtingen in de Disney hotels. Bekijk de Nederlandse vertaling van alle acties voor de zomerperiode in het Envie de + magazine nummer 30: http://www.discoverthemagic.nl/2012/07/jaarkaartacties-uit-envie-de-magazine-nummer-30-zomer-2012/.
    Bekijk ter vergelijking ook altijd naar de aanbiedingen voor arrangementen met tickets op onze Aanbiedingen pagina (http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen/). Zeker tijdens de 'stuntverkoop' krijg je tot wel 50% korting en is zo'n boeking wellicht goedkoper dan een 'room only' voor jaarkaarthouders. Daarnaast zijn er losse hotelovernachtingen beschikbaar vanaf €29,- per persoon, per nacht via onze reispartners. Succes!
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Hallo.
    Sinds enkele maanden heb ik de beschikking over een Dream jaarpas. Telkens als ik naar disneyland ging, Heb ik een georganiseerde reis geboekt waarbij ik in een hotel buiten disney verbleef en korting kreeg ivm jaarpas.
    Nu wil ik graag eens in een disneyhotel boeken. Ik denk dat het Santa Fe gaat worden.
    Nu zou ik graag informatie willen over wat het kost enz. Ik weet dat er een telefoonnummer is voor room only reserveringen maar kan je daar ook terecht voor vragen ivm een boeking?? Over de prijs enz... Wat is ook alweer dat telefoonnummer? Of is er ook een e-mailadres waar je vragen naar toe kunt sturen?? Wanneer is de reserveringslijn bereikbaar?
    Misschien een stomme vraag maar als je dat nummer belt, wordt je dan in het nederlands geholpen??
    Alvast bedankt,
    Birgitte

    Hoi Birgitte,
    De prijzen voor de Disney hotels als je in het bezit bent van een jaarkaart zijn op te vragen via de normale Disney reserveringslijn (0900-0654; dagelijks bereikbaar van 's morgens vroeg tot 's avonds laat). De medewerkers staan je gewoon in het Nederlands te woord en zullen je de 'room only' prijzen geven. Jaarkaarthouders krijgen momenteel tot 40% korting op overnachtingen in de Disney hotels. Bekijk de Nederlandse vertaling van alle acties voor de zomerperiode in het Envie de + magazine nummer 30: http://www.discoverthemagic.nl/2012/07/jaarkaartacties-uit-envie-de-magazine-nummer-30-zomer-2012/.
    Bekijk ter vergelijking ook altijd naar de aanbiedingen voor arrangementen met tickets op onze Aanbiedingen pagina (http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen/). Zeker tijdens de 'stuntverkoop' krijg je tot wel 50% korting en is zo'n boeking wellicht goedkoper dan een 'room only' voor jaarkaarthouders. Daarnaast zijn er losse hotelovernachtingen beschikbaar vanaf €29,- per persoon, per nacht via onze reispartners. Succes!
    Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars,
    Bedankt voor je reactie.
    Ik heb de actie's gezien en bekeken maar helaas kan ik daar geen gebruik van maken. Ik wl namelijk eind oktober een disneyhotel boeken. De meeste actie's lopen tot 30 september wel jammer want die actie van 50% korting is wel interressant.
    De organisatie waar ik normaal mee ga is een bus reis. Deze organisatie gaat 29 oktober voor 2 dagen en 1 november voor 3 dagen maar dan in een hotel buiten disney, maar ik vind 2 of 3 dagen kort en wil eens langer gaan. Nu ben ik van plan om 29 oktober de 2-daagse reis te boeken en dan proberen om vanaf 30 oktober 2 overnachtingen bij te boeken en dan de 3-daagse reis nog eens te boeken. Nu ga ik morgen contact leggen met de organisatie waar ik de busreis boek om eens te informeren of het bij hun mogeljik is en dan wil ik even contact leggen met de reserveringslijn.
    Ook lijkt het mij leuk om de halloween party eens mee te maken. Hoe dit in zijn werk gaat met een ticket reserveren enzo weet ik niet?? Zou jij mij daar meer uitleg over kunnen geven. Weet jij misschien ook hoe het eventueel zit met de partnerhotels van disneyland op de avond van de halloweenparty ivm de shuttle. Nu lees ik op veel plaatsen dat de shuttle rijd tot 24.00 uur maar rijden ze met de halloweenparty langer?? Anders kan ik ook eventueel een partnerhotel boeken ipv een disneyhotel. Aangezien ik zelf geen auto heb op dat moment ben ik aangewezen op de shuttle of te voet. Vandaar de keuze voor een disneyhotel of een partnerhotel.
    Alvast bedankt.
    Groetjes Birgitte
  • Hoi Birgitte,
    Tickets voor de Halloween avondhappenings kunnen online worden geboekt via onze Tickets pagina (http://www.discoverthemagic.nl/tickets/) of in het artikel met informatie, afbeeldingen en video's over Disney's Halloween Festival 2012: http://www.discoverthemagic.nl/?p=3722. De shuttlebussen rijden naar gelang de openingstijden van de parken die avond. Normaal gesproken tot 1 uur na de sluiting van het Disneyland Park en/of Walt Disney Studios Park (naar gelang welke het laatste sluit).
    Ter informatie: de Disney reserveringslijn voor België is te bereiken via het telefoonnummer: 078156028.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Bedankt voor je informatie en voor het reserveringsnummer van Belgie.
    Het is gelukt om alles in orde te maken met de boeking. Ik heb nu 2 nachten geboekt in het santa fe hotel met halloween. Ik wou graag naar de halloween party gaan op 31 oktober 2012 en deze heb ik er nu meteen bij kunnen boeken. Toch bedankt voor de informatie ivm het ticket voor halloween.
    Nogmaals bedankt voor je informatie.
    Groetjes Birgitte

  • Hoi Lars,
    Bedankt voor je informatie en voor het reserveringsnummer van Belgie.
    Het is gelukt om alles in orde te maken met de boeking. Ik heb nu 2 nachten geboekt in het santa fe hotel met halloween. Ik wou graag naar de halloween party gaan op 31 oktober 2012 en deze heb ik er nu meteen bij kunnen boeken. Toch bedankt voor de informatie ivm het ticket voor halloween.
    Nogmaals bedankt voor je informatie.
    Groetjes Birgitte

    Goed om te horen dat alles gelukt is, Birgitte! Graag gedaan. Mocht je verder nog andere vragen hebben, dan weet je DiscoverTheMagic.nl te vinden. Veel plezier alvast!
    Groetjes,
    Lars
  • iemand al een beetje een idee van de prijzen in december.
    scheelt het veel als je half december gaat een weekend(14t/m 16 dec.) buiten de kerstweek.
  • Hallo allemaal
    Ik heb even een vraag. Voor mijn verjaardag krijg ik 2 jaarpassen, erg leuk. Maar we zouden al over 2 weken naar Disney gaan.
    Kan ik al een room only boeken voor ik de jaarpassen heb? Deze moeten we namelijk aan de kassa aankopen.
    Het lijkt me namelijk zonde dat ik nu een arrangement moet boeken en dan ook nog eens jaarpassen moet kopen. Confused
  • gewoon tijdens boeken zeggen dat je die trip jaarkaarten aanschaft dan krijg je de korting.
    en voordat je incheckt in hotel eerst zorgen dat je de jaarkaarten hebt.
    zo hebben wij het in oktober ook gedaan.
  • Ciepke zei:


    Hallo allemaal
    Ik heb even een vraag. Voor mijn verjaardag krijg ik 2 jaarpassen, erg leuk. Maar we zouden al over 2 weken naar Disney gaan.
    Kan ik al een room only boeken voor ik de jaarpassen heb? Deze moeten we namelijk aan de kassa aankopen.
    Het lijkt me namelijk zonde dat ik nu een arrangement moet boeken en dan ook nog eens jaarpassen moet kopen. Confused

    Hoi Ciepke,
    Zoals boogschutter hierboven al aangeeft, kun je gewoon nu al 'room only' of jaarkaartacties boeken, ook al ben je nu nog niet in het bezit van een jaarkaart. Zodra je aankomt in het resort, zul je eerst de jaarkaarten moeten aanschaffen, alvorens je gaat inchecken in het hotel. Er zal naar de jaarkaart worden gevraagd ter bevestiging.
    Overigens bestaat er al een topic in deze forum groep over 'room only' boekingen: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/informatie-ivm-boeken-hotel-met-jaarpas/. Graag verdere vragen gerelateerd aan 'room only' in dit topic stellen voor het overzicht. Bedankt!
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo kan er iemand mij iets van prijzen op papier geven voor de room only aub, zodat ik zelf een berekening kan doen of het voor mij goedkoper uitkomt .
  • eveline zei:


    Hallo kan er iemand mij iets van prijzen op papier geven voor de room only aub, zodat ik zelf een berekening kan doen of het voor mij goedkoper uitkomt .

    Hoi Eveline,
    De exacte 'room only' prijzen en/of jaarkaartacties zijn nergens te zien, alleen op te vragen via de Disney reserveringslijn. Kwestie van bellen, doorgeven welke soort jaarkaart je hebt (of gaat aanschaffen) en de medewerker vertelt je de prijzen van het gekozen hotel in de periode dat je wilt gaan.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Hoe lang van te voren zijn de room only prijzen bekend?
  • nala zei:


    Hoi Lars,
    Hoe lang van te voren zijn de room only prijzen bekend?

    Hoi nala,
    De prijzen voor 'room only' zijn beschikbaar zodra de arrangement-prijzen voor diezelfde periode ook bekend zijn. Momenteel zijn de prijzen dus t/m 27 maart 2013 beschikbaar. De speciale jaarkaartacties zijn nog niet zover vooruit beschikbaar. De huidige zomeracties zijn bekend voor aankomsten t/m 30 september (40% korting). Zie dit artikel voor meer informatie over deze acties: http://www.discoverthemagic.nl/2012/07/jaarkaartacties-uit-envie-de-magazine-nummer-30-zomer-2012/.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik had een vraagje ivm het aanschaffen van een abonnement en het boeken van een room only. Nu ik ben van plan van mij een dream jaarpasspoort aan te schaffen. Die geeft me dus recht op een room only korting van 35%.
    Maar geldt deze korting ook bijvoorbeeld voor een geselecteerd hotel door disney, bijvoorbeeld kyriad of magic cirus of dream castle ????
    Met dank. Ik hoop dat ik niet het 1000ste topic hierover heb geopend :)
  • jeebee zei:


    Ik had een vraagje ivm het aanschaffen van een abonnement en het boeken van een room only. Nu ik ben van plan van mij een dream jaarpasspoort aan te schaffen. Die geeft me dus recht op een room only korting van 35%.
    Maar geldt deze korting ook bijvoorbeeld voor een geselecteerd hotel door disney, bijvoorbeeld kyriad of magic cirus of dream castle ????
    Met dank. Ik hoop dat ik niet het 1000ste topic hierover heb geopend :)

    Hoi jeebee,
    De korting op de hotels is alleen geldig voor de Disney hotels, niet de partner of geselecteerde hotels rondom Disney.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik wil binnenkort weer een keer naar Disneyland. Ik wil in principe dan een jaarkaart (dream) gaan aanschaffen. Is het mogelijk om dan toch al "vooraf" een room-only-boeking te doen met de korting voor een jaarpas? Of moet je je pasje al hebben bij het boeken? Of kun je dat eerst gaan ophalen op het park alvorens je in het hotel incheckt?
  • Wij moesten bij het boeken ons nummer van het Dreampas doorgeven.
    Volgend weekend zijn we in Eurodisney en kunnen we mits gewenst je 10 procent korting op het aanschaffen van de jaarpassen geven.
    Mail ons dan via jeroen@dbrn.nl
    Groet,
    Fam. De Bruin
  • Oké, dat dacht ik al dat je al in het bezit moest zijn bij het boeken, jammer. Maar mogelijk dat een leuke aanbieding even voordelig kan zijn.
    Wat betreft de korting, helaas ben ik dan niet in Disneyland om er gebruik van te kunnen maken. Maar bedankt voor het aanbod!
  • Het is wel mogelijk een boeking zonder jaarkaart te doen en de jaarkaart aanschaffen voordat je incheckt. Dit hebben wij afgelopen april ook zo gedaan.
  • Michel zei:


    Ik wil binnenkort weer een keer naar Disneyland. Ik wil in principe dan een jaarkaart (dream) gaan aanschaffen. Is het mogelijk om dan toch al "vooraf" een room-only-boeking te doen met de korting voor een jaarpas? Of moet je je pasje al hebben bij het boeken? Of kun je dat eerst gaan ophalen op het park alvorens je in het hotel incheckt?

    Hoi Michel,
    Het is inderdaad mogelijk om vooraf een 'room only' boeking te maken en pas bij aankomst in het resort de jaarkaart(en) aan te schaffen. De speciale prijzen voor jaarkaarthouders kunnen gewoon opgevraagd worden bij de Disney reserveringslijn. Voordat je gaat inchecken in het hotel, zul je eerst je jaarkaart moeten aanschaffen. Hier kan namelijk naar worden gevraagd.
    Groetjes,
    Lars
  • Binnenkort gaan we de dream jaarkaarten aanschaffen en ik ben wel benieuwd naar de room-only prijzen van de disney hotels, kunnen diegene die hier recent gebruik van hebben gemaakt een indicatie geven hiervan ? (is dat ook incl ontbijt ? )
    grt,
    Patrick

  • Binnenkort gaan we de dream jaarkaarten aanschaffen en ik ben wel benieuwd naar de room-only prijzen van de disney hotels, kunnen diegene die hier recent gebruik van hebben gemaakt een indicatie geven hiervan ? (is dat ook incl ontbijt ? )
    grt,
    Patrick

    Hoi Patrick,
    Net als de prijzen voor arrangementen in combinatie met een aanbieding, veranderen de prijzen voor 'room only' boekingen regelmatig. Voor de actuele prijzen bel je met de Disney reserveringslijn (0900-0654) en geef je aan welke jaarkaart je hebt. De prijzen verschillen per jaarkaart. Alle boekingen zijn inclusief ontbijt.
    Groetjes,
    Lars
  • thanks lars, we zijn net terug dus zodra we weer die kant op gaan zal ik even informeren

  • thanks lars, we zijn net terug dus zodra we weer die kant op gaan zal ik even informeren

    Graag gedaan!
  • Hoi Patrick,
    Wij (mijn man, ik en mijn dochter) zijn hier in het bezit van een Dreamkaart.
    Nu wil ik eind mei met mijn dochter, een vriendin en haar zoon 3 dagen naar Disneyland.
    Ik heb gelezen dat ik maximaal 2 kamers kan boeken, maar kan ik dan ook 1 "room-only" boeken en 1 kamer met entreekaarten.
    Als dat kan, krijg ik dan op de kamer met entreekaarten ook korting?
    Of kan ik dan beter een 4 persoonkamer boeken en aan de poort 3 dagen kaarten voor hun kopen met 20% korting?
    Wat denk jij?
    Mvg,
    Sandy
  • ikje74 zei:


    Hoi Patrick,
    Wij (mijn man, ik en mijn dochter) zijn hier in het bezit van een Dreamkaart.
    Nu wil ik eind mei met mijn dochter, een vriendin en haar zoon 3 dagen naar Disneyland.
    Ik heb gelezen dat ik maximaal 2 kamers kan boeken, maar kan ik dan ook 1 "room-only" boeken en 1 kamer met entreekaarten.
    Als dat kan, krijg ik dan op de kamer met entreekaarten ook korting?
    Of kan ik dan beter een 4 persoonkamer boeken en aan de poort 3 dagen kaarten voor hun kopen met 20% korting?
    Wat denk jij?
    Mvg,
    Sandy

    Hoi Sandy,
    Uiteraard is het tevens mogelijk om 1 'room only' kamer te boeken en 1 'reguliere' kamer inclusief toegangstickets. Je krijgt geen korting met een jaarkaart op een regulier arrangement. Hiervoor gelden de actuele aanbiedingen zoals vermeld op onze Aanbiedingen pagina: http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen/.
    Het is niet mogelijk om meerdaagse tickets met korting te kopen als jaarkaarthouder. Met een Dream jaarkaart krijg je alleen 20% korting op dagkaarten, niet op meerdere dagen. Willen jullie korting verlenen, dan zal dat iedere morgen bij de kassa's van de parken geregeld moeten worden.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Dank je wel voor je reactie!
    Ik ga dan maar eens bellen naar Disney in Nederland en kijken wat de kamers doen qua prijs en dan ga ik maar eens puzzelen wat voor ons het voordeligst is.
    Misschien is een "niet-Disney"hotel dan wel gunstiger....we zullen zien.
    Groetjes,
    Sandy
  • Hallo,
    Wij gaan 9 en 10 juni naar Disneyland gewoon arrangement. Nu hebben we ons eens ingelezen en zo'n jaarkaart lijkt ons wel wat. Nu is qlleen een vraag. Stel je hebt een jaarkaart en wilt een disneyhotel boeken room only is dit alleen mogelijk Te betalen met credit card? Of kun je ook gewoon bij aankomst betalen of via bankrekening? Anders zou het hoor ons niet lonen om deze aan Te schaffen want we hebben ons een beetje vasgeklampt aan 1 hotel in Disney en willen niet in een hotel buiten Disney boeken.
    groetjes Angie

  • Hallo,
    Wij gaan 9 en 10 juni naar Disneyland gewoon arrangement. Nu hebben we ons eens ingelezen en zo'n jaarkaart lijkt ons wel wat. Nu is qlleen een vraag. Stel je hebt een jaarkaart en wilt een disneyhotel boeken room only is dit alleen mogelijk Te betalen met credit card? Of kun je ook gewoon bij aankomst betalen of via bankrekening? Anders zou het hoor ons niet lonen om deze aan Te schaffen want we hebben ons een beetje vasgeklampt aan 1 hotel in Disney en willen niet in een hotel buiten Disney boeken.
    groetjes Angie

    Hoi Angie,
    Je kunt een 'room only' boeking ook betalen per bankoverschrijving door de Disney reserveringslijn (0900-0654) te bellen. Verder zijn er vaker speciale prijzen voor overnachtingen in de Disney hotels zonder toegangstickets via een van onze partners. Bekijk deze prijzen door op onze Aanbiedingen pagina onder het kopje 'Overige accommodatie' je incheck- en uitcheckdatum in te vullen en op 'Zoeken' te klikken. In het volgende venster kun je dan een Disney hotel naar keuze invullen: http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen/.
    Groetjes,
    Lars
  • Goeie dag
    heb je toevallig voor mij het telefoon nummer om een hotel te kunnen boeken met een jaarkaart?
    bedankt alvast
    groetjes Debby
Log In of Registreer om te reageren.