Rainforest Cafe

oktober 2014 aangepast in Disney Village
Er staat mij bij dat dit restaurant in het verleden ook een kindermenu had, is dat nog steeds zo en weet iemand de prijzen en wat erin zit??

Reacties

  • diddeke zei:


    Er staat mij bij dat dit restaurant in het verleden ook een kindermenu had, is dat nog steeds zo en weet iemand de prijzen en wat erin zit??

    Hoi diddeke,
    Het volledige menu van Rainforest Cafe staat hier (via DLPGuide.com): http://www.dlpguide.com/planning/dining/restaurant-menus/rainforest-cafe/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars,
    dus als ik de kaart bekijk is er geen speciaal kindermenu meer.althans staat niet op de kaart helaas.
  • diddeke zei:


    Hoi lars,
    dus als ik de kaart bekijk is er geen speciaal kindermenu meer.althans staat niet op de kaart helaas.

    Hoi diddeke,
    DLPGuide.com is de meest actuele website met menu's voor de restaurants van Disneyland Parijs. Als zij geen kindermenu op hun website hebben staan, dan is het vrijwel zeker dat Rainforest Cafe dit niet meer heeft.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    diddeke zei:


    Hoi lars,
    dus als ik de kaart bekijk is er geen speciaal kindermenu meer.althans staat niet op de kaart helaas.

    Hoi diddeke,
    DLPGuide.com is de meest actuele website met menu's voor de restaurants van Disneyland Parijs. Als zij geen kindermenu op hun website hebben staan, dan is het vrijwel zeker dat Rainforest Cafe dit niet meer heeft.
    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,
    Sorry maar hier moet ik je ongelijk ingeven.
    Vele restaurants zijn sinds begin 2013 niet meer geupdate en sommige sinds 2012 al niet meer.
    Ik vind dat een hoop niet klopt met de menu's die op het moment in disneyland zijn.
    Maar dit kan aan mij liggen, maar denk dat er meerdere zo over denken.
    Groetjes Myriam
  • Myriam zei:


    Hoi Lars,
    Sorry maar hier moet ik je ongelijk ingeven.
    Vele restaurants zijn sinds begin 2013 niet meer geupdate en sommige sinds 2012 al niet meer.
    Ik vind dat een hoop niet klopt met de menu's die op het moment in disneyland zijn.
    Maar dit kan aan mij liggen, maar denk dat er meerdere zo over denken.
    Groetjes Myriam

    Hoi Myriam,
    Disney geeft zelf geen menu informatie over de restaurants in het resort. DLPGuide.com is de meest volledige en actuele website als het gaat om restaurants. Zij zijn echter ook niet iedere maand in Disneyland om het te controleren. Het kan best zijn dat enkele items niet meer op de kaart staan en zijn vervangen, maar over het algemeen klopt het vrij aardig. De enigste manier om het echt zeker te weten, is door de restaurant reserveringslijn te bellen en het na te vragen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo, wij waren er vorig weekend en onze twee kids hebben een kindermenu gegeten hoor.
    Ze krijgen een boekje en doosjes met kleurpotloodjes, en op de achterkant van dat boekje staan de menu's voor kids.
    Ik weet het niet meer vanbuiten, maar je kan er zeker kipnuggets eten, ik denk ook gehaktballetjes gezien te hebben, en ze hebben ook pasta met bolognaisesaus. Er zijn zeker nog andere maar die weet ik niet meer. Maar je kan zeker nog een speciaal kindermenu bestellen!
    Als dessert kunnen ze ook kiezen uit enkele dingen.
  • oke dta is super, gaan we mooi een avond daar eten ;) dan je wel
  • Dank voor de feedback en informatie, K-tje! Er is dus toch een kindermenu beschikbaar bij Rainforest Cafe. Hopelijk kunnen andere forumleden hier wat mee. Thanks!
    Groetjes,
    Lars
  • als ik er zondag ben zal ik er een foto van maken en als je die kan gebruiken Lars laat het dan maar weten ;)
  • Hallo, even een vraagje
    Ik ga volgende week naar disney, en wilde misschien bij rainforest cafe gaan eten.
    Wij zijn met zijn 2en als we daar gaan eten, kunnen we dan een mixed grill bestellen voor ons samen (dus dat we 1 hoofdgerecht delen), of moet je echt 2 hoofdgerechten bestellen?
    Toetje nemen we dan wel allebij 1.
    groetjes
  • Iemand die het weet?
  • Ik heb geen idee of dat mogelijk is, misschien even bellen met de vraag naar Disneyland. Wat ik wel weet van de mixed grill is dat het geen mega groot bord is. Ik ben geen grote eter maar dat bord kreeg ik wel leeg (zijn iets van 6 stukjes vlees waaronder 2 kleine worstjes en een puntzak friet) dus misschien wel handig om te bedenken of je een grote eter bent of niet
  • Ik probeerde vandaag te reserveren voor het Rainforrest Cafe, maar er werd mij verteld dat je voor dit restaurant niet kan reserveren. Klopt dit of heb ik het verkeerd verstaan?
  • Klopt, je kan niet reserveren voor dit restaurant.
  • naksus zei:


    Ik probeerde vandaag te reserveren voor het Rainforrest Cafe, maar er werd mij verteld dat je voor dit restaurant niet kan reserveren. Klopt dit of heb ik het verkeerd verstaan?

    Hoi naksus,
    Het is inderdaad niet mogelijk om te reserveren bij Rainforest Cafe. Net als bij Annette's Diner is dit een 'walk-in' restaurant, waarbij je een plaats toegewezen krijgt op basis van beschikbaarheid.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi, wij gaan binnenkort terug naar Disneyland en overwegen om te gaan eten in het Rainforest Cafe. Is dit restaurant aan te raden? Groetjes

  • Hoi, wij gaan binnenkort terug naar Disneyland en overwegen om te gaan eten in het Rainforest Cafe. Is dit restaurant aan te raden? Groetjes
    Wat mij betreft het leukste restaurant van Disney Village. Het eten is er prima (niet beter of slechter dan de andere restaurants). Vanwege aankleding en 'special effects' is het vooral voor de kinderen een aanrader.
  • We zijn er vorige week 2 x gaan eten en het was inderdaad een aanrader, lekker gegeten en een heel leuk decor. Als het park sluit dan staat er wel een lange wachtrij. Wij zijn eens geweest op de middag en 1 keer rond 18 uur en dan was er nog wel plaats, zeker op de middag was er plaats genoeg.
  • Hallo allemaal.

    Kunnen de kindjes ook lekker eten bij rain forest cafe? Ik zie op hun menu geen kindermenus staan.
    En waar/ hoe reseveren jullie dan?
  • ikkeiet zei:

    Hallo allemaal.

    Kunnen de kindjes ook lekker eten bij rain forest cafe? Ik zie op hun menu geen kindermenus staan.
    En waar/ hoe reseveren jullie dan?

    Ja dit is een echte ervaring voor kinderen!
    Het menu en heel het thema is er op ingesteld.

    Je kunt het menu op onofficiële sites anders wel vinden, mensen nemen foto’s van de menukaarten.

    Desserts zijn ook fantastisch, kun je zeker delen.
    T is niet goedkoop maar wel een ervaring.
    Eventueel in Londen ook te vinden.
  • Sinds de echte menu's (menu Cha Cha en het kindermenu) van de kaart zijn gehaald, zijn de prijzen hoger, de kwaliteit en de service helaas ook minder. Wij kwamen hier voorheen altijd wel een keer tijdens onze tripjes. Dat is nu niet meer het geval. Is dit restaurant misschien overgenomen geweest? Wij vinden de verandering echt zonde.
  • Hoi allemaal,

    Ter informatie: Rainforest Cafe opent vanaf 1 augustus. De rest van Disney Village opent vanaf 15 juli met de parken. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneyland-paris-opent-15-juli-2020-parken-hotels.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi allemaal,

    Ter informatie: Rainforest Cafe opent vanaf 1 augustus. De rest van Disney Village opent vanaf 15 juli met de parken. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneyland-paris-opent-15-juli-2020-parken-hotels.

    Groetjes,
    Lars

    Top Lars, wij gaan vanaf 8-8 dus dat komt goed.
Log In of Registreer om te reageren.