Maaltijdopties (halfpension / volpension)

september 2012 aangepast in Praktische Informatie
Hoi Hoi,
Ik wil graag een kamer gaan boeken in hotel santa fee.
nu hebben we de mogenlijkheid om daar all in of half pension bij te boeken.
heeft iemand hier ervaring mee??
want zover wij konden uitrekenen kwam het op 18 euro per persoon per maaltijd dus dat vonden we best wel een hoop.. ( bij full pension)
groetjes
ps is de not so scary party dit jaar ook nog?? kan hier namelijk niets over vinden
«13456717

Reacties

  • amanda4 zei:


    Hoi Hoi,
    Ik wil graag een kamer gaan boeken in hotel santa fee.
    nu hebben we de mogenlijkheid om daar all in of half pension bij te boeken.
    heeft iemand hier ervaring mee??
    want zover wij konden uitrekenen kwam het op 18 euro per persoon per maaltijd dus dat vonden we best wel een hoop.. ( bij full pension)
    groetjes
    ps is de not so scary party dit jaar ook nog?? kan hier namelijk niets over vinden

    Hoi Amanda,
    Bij ieder arrangement zijn de volgende twee maaltijdopties beschikbaar: Halfpension (lunch of diner) of Volpension (lunch en diner) per geboekte nacht. Prijzen variëren naar gelang niveau (counter service, table service, character dining, etc.) vanaf €25,20 voor volwassenen en €11,20 voor kinderen. Het gaat hier om complete diners, dus: voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en één frisdrank voor het standaard niveau. Bekijk een compleet overzicht van alle maaltijdopties + prijzen op de speciale 'Magische Extra's'-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/
    Er zijn dit jaar helaas geen Mickey's Not-So-Scary Halloween Party's, alleen de grote Halloween Party op 31 oktober in het Disneyland Park en Terrorific Night op 26 & 27 oktober in het Walt Disney Studios Park. Alle informatie, foto's en video's over Disney's Halloween Festival 2012 staat in het volgende artikel: http://www.discoverthemagic.nl/2012/07/nieuwe-decoratie-tijdens-disneys-halloween-festival-2012-in-disneyland-parijs/
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    In september gaan we voor 3 dagen naar Disneyland Parijs.
    We hebben hiervoor halfpension geboekt.
    Weet er iemand in welke buffetrestaurants je hiermee terecht kan?
    Bedankt
  • EllenSe zei:


    Hallo,
    In september gaan we voor 3 dagen naar Disneyland Parijs.
    We hebben hiervoor halfpension geboekt.
    Weet er iemand in welke buffetrestaurants je hiermee terecht kan?
    Bedankt

    Hoi EllenSe,
    Een overzicht van alle restaurants bij alle maaltijdopties (half- en volpension) zijn te vinden op deze Magische Extra's pagina: http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijdopties/.
    Groetjes,
    Lars
  • Goedemiddag Lars,
    Allereerst mocht ik deze vraag niet bij de juiste topic hebben gezet sorry, wist niet zo goed waar ik deze vraag neer kon zetten.
    Over 3 weken gaan wij naar DLRP en overnachten in de Davy Crockett Ranch. Nu twijfel ik toch een beetje om de half pension, de standaard regeling bij te boeken. Annette's Diner behoort zeker tot onze favorieten en we willen daar zeker 1 a 2 keer gaan eten. Nu zag ik bij de standaard formule staan dat Annette's er ook bij inbegrepen is maar dan de buffet vorm, maar ik kan mij het buffet niet voor de geest halen daar, ik dacht dat het alleen a la carte was? Kan ik dan wel gewoon de standaard formule bij boeken voor 26,- p.p? Dat is incl ontbijt ook en exclusief drinken?
    Groeten Shireen
  • Shireen zei:


    Goedemiddag Lars,
    Allereerst mocht ik deze vraag niet bij de juiste topic hebben gezet sorry, wist niet zo goed waar ik deze vraag neer kon zetten.
    Over 3 weken gaan wij naar DLRP en overnachten in de Davy Crockett Ranch. Nu twijfel ik toch een beetje om de half pension, de standaard regeling bij te boeken. Annette's Diner behoort zeker tot onze favorieten en we willen daar zeker 1 a 2 keer gaan eten. Nu zag ik bij de standaard formule staan dat Annette's er ook bij inbegrepen is maar dan de buffet vorm, maar ik kan mij het buffet niet voor de geest halen daar, ik dacht dat het alleen a la carte was? Kan ik dan wel gewoon de standaard formule bij boeken voor 26,- p.p? Dat is incl ontbijt ook en exclusief drinken?
    Groeten Shireen

    Hoi Shireen,
    Geen probleem, ik heb je bericht verplaatst naar het juiste topic.
    Annette's Diner in Disney Village zit inbegrepen bij de Standaard maaltijdoptie (half- of volpension). Het gaat hier inderdaad om tafelbediening, want Annette's heeft geen buffet service. Zo staat het ook vermeld op onze speciale pagina voor Maaltijdopties: http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijdopties/. Het ontbijt is inderdaad inclusief en alle maaltijden zijn exclusief drank.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het inderdaad uiteindelijk zien staan, maar er staat ook bij inclusief 1 frisdrank. En klopt het ook dat als je gaat eten met zo'n voucher en je komt boven het bedrag uit dat je de rest moet bijbetalen, of is het zo als je die voucher voor 26,- p.p koopt dat je dan gewoon een hoofdgerecht naar keuze hebt? En omdat wij in Davy Crockett zitten is het dan ook mogelijk om met zo'n voucher in een ander disney hotel te ontbijten? Alvast bedankt.
    Groeten Shireen
  • Shireen zei:


    Hoi Lars,
    Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het inderdaad uiteindelijk zien staan, maar er staat ook bij inclusief 1 frisdrank. En klopt het ook dat als je gaat eten met zo'n voucher en je komt boven het bedrag uit dat je de rest moet bijbetalen, of is het zo als je die voucher voor 26,- p.p koopt dat je dan gewoon een hoofdgerecht naar keuze hebt? En omdat wij in Davy Crockett zitten is het dan ook mogelijk om met zo'n voucher in een ander disney hotel te ontbijten? Alvast bedankt.
    Groeten Shireen

    Hoi Shireen,
    Graag gedaan! De maaltijdopties (met uitzondering van de Hotel-optie) zijn inderdaad allemaal inclusief 1 gratis frisdrank. Kom je boven het bedrag van de voucher uit (of kies je gerechten voor een andere variant), dan dien je bij te betalen. Geef bij het uitdelen van de menukaarten aan over welke maaltijdvouchers je beschikt en de ober zal uitleggen wat je hiervoor kunt kiezen en wat niet (staat tevens op de menukaarten aangegeven). Het is niet mogelijk om (zonder betaling) te ontbijten in een ander Disney hotel.
    Groetjes,
    Lars
  • Weet je dat zeker, want volgens mij kwam ik andere restaurants tegen tijdens het boeken. Maar 7 inclusief de restaurants van 3 hotels. Ik vind de informatie over halfpension maar verwarrend. Ik ben nu al verschillende lijstjes tegengekomen op internet. In de reserverings bevestiging staat ook niets vermeld. Vervolgens wordt wel het advies gegeven om te reserveren...
  • Bedankt voor je reactie Lars!
    Ja ik weet zeker dat ik dat erbij zag staan, inderdaad is het best wat verwarrend, heb ook even contact met Disney gehad en die zeggen bijvoorbeeld weer dat je niet hoeft bij te betalen alleen drank dat je extra koopt..Ik vind het best lastig een keuze te maken, ergens ben je denk ik goedkoper uit maar wij zijn verder niet bekend met restaurants alleen met Annette's Diner... maar om daar 4 dagen te eten is het ook weer net niet :) mochten er mensen ervaring hebben met deze formule hoor ik het graag haha
  • Shireen zei:


    Bedankt voor je reactie Lars!
    Ja ik weet zeker dat ik dat erbij zag staan, inderdaad is het best wat verwarrend, heb ook even contact met Disney gehad en die zeggen bijvoorbeeld weer dat je niet hoeft bij te betalen alleen drank dat je extra koopt..Ik vind het best lastig een keuze te maken, ergens ben je denk ik goedkoper uit maar wij zijn verder niet bekend met restaurants alleen met Annette's Diner... maar om daar 4 dagen te eten is het ook weer net niet :) mochten er mensen ervaring hebben met deze formule hoor ik het graag haha

    Hoi Shireen,
    Met de half- of volpension maaltijdopties bespaar je tot 15% op de prijzen ter plaatse. Het scheelt wel degelijk en is vooral makkelijk omdat de kosten voor het eten (exclusief drank) al zijn betaald bij aankomst. Verwacht bij de standaard optie restaurants die vergelijkbaar zijn met Annette's Diner in prijs/kwaliteit. Daarnaast hangt de keuze af van het soort restaurants dat jullie willen gaan bezoeken. Zijn het restaurants met tafelbediening, buffet service of met Disney figuren? In het laatste geval heb je alleen de keuze uit Plus en Premium.
    Groetjes,
    Lars
  • Net terug uit Disney. Annettes diner stond echt niet op de halfpension standaard bonnen. Alleen plaza gardens, algraba cafe, restaurant des stars, de buffetrestaurants van davey crockett en cheyenne, santa fe en nog 1 waar ik nu niet op kom. Je kunt ze wel bij andere restaurants inleveren, alleen dan tegen contante waarde en zul je bij moeten betalen. Het lijstje van de link is niet meer correct.
  • Im82 zei:


    Net terug uit Disney. Annettes diner stond echt niet op de halfpension standaard bonnen. Alleen plaza gardens, algraba cafe, restaurant des stars, de buffetrestaurants van davey crockett en cheyenne, santa fe en nog 1 waar ik nu niet op kom. Je kunt ze wel bij andere restaurants inleveren, alleen dan tegen contante waarde en zul je bij moeten betalen. Het lijstje van de link is niet meer correct.

    Hoi Im82,
    Ik heb de lijst voorlopig aangepast in afwachting op officieel bericht uit Parijs. Dank voor je feedback!
    Groetjes,
    Lars
  • Even copy paste uit het boekingsformulier van de Disney site... Dit geldt alleen voor de standaard bonnen. Overigens waren onze ervaringen met half pension in de Davey Crockett ranch goed. De kosten zijn hetzelfde als voor hotels, maar bij D.C. krijg je dan ook nog je ontbijt. De pause gourmandes waren ook goed verzorgd. Wij betaalden 26,-- voor volwassenen voor ontbijt, lunch of diner en de pause gourmande. Voor kinderen kostte het 13,-- voor hetzelfde. Voor dat bedrag hadden we zeker niet zelf kunnen gaan ontbijten, dineren en een tussendoortje kopen in Disney...
    Aanvullende informatie
    Alle restaurants waar je zonder toeslag terecht kunt:
    • Disneyland® Park: Plaza Gardens Restaurant, Restaurant Agrabah Café
    • Walt Disney Studios® Park: Restaurant des Stars
    • Disney Village: La Grange (in Billy Bob’s Country Western Saloon)
    • Disney Hotels: La Cantina (Disney’s Hotel Santa Fe®), Chuck Wagon Cafe (Disney’s Hotel Cheyenne®), Crockett’s Tavern (Disney’s Davy Crockett Ranch®)
    • Kinderen onder de 3 jaar kunnen geen gebruik maken van de maaltijdopties. Ze kunnen in de restaurants met hun ouders mee-eten of er kan voor hen een maaltijd worden besteld (tegen het geldende tarief).
    • Aangezien sommige restaurants vol of gesloten kunnen zijn gedurende bepaalde periodes, raden wij je sterk aan om vooraf te reserveren door te bellen met onze restaurant reserveringslijn +33 1 60 30 40 50 (internationaal tarief).
    • Er zijn speciale menu's beschikbaar. Neem contact met ons op voor meer informatie.
    • Je hebt geldige toegangsbewijzen voor de Disney Parken nodig om toegang te krijgen tot de restaurants van de Disney Parken.
    • Vol- of Halfpension geldt voor het gehele verblijf en voor de hele groep, de geboekte optie kan niet worden omgezet tijdens het verblijf.
    • De vouchers voor maaltijden en de 'pause gourmande' (tussendoortje) zijn niet geldig op 24 en 31 december.
    • De Pause Gourmande (Tussendoortje) is niet cumuleerbaar met andere aanbiedingen of kortingen die van toepassing zijn op de Half- of Volpension opties (tenzij anders vermeld).
    • De maaltijdvouchers kunnen worden ingewisseld in alle restaurants in de Disney Parken en Hotels en in bepaalde restaurants in Disney Village (met uitzondering van McDonald’s®, Planet Hollywood®, Rainforest Cafe®, King Ludwig Castle®, Starbucks®, Earl of Sandwich®), voor hun geldwaarde, tegen een maaltijd die bestaat uit een voorgerecht, een hoofdgerecht, een dessert en een alcoholvrije drank, of tegen een buffetmaaltijd met een alcoholvrije drank.
    -Wanneer de prijs van je maaltijd de waarde van de voucher overschrijdt, betaal je het verschil (zie de voorwaarden in de betreffende restaurants).
    -Wanneer de prijs van je maaltijd lager is dan de waarde van de voucher, krijg je het verschil niet terug.
    -Het gebruik van de vouchers is beperkt tot één voucher per persoon per maaltijd.
  • Im82 zei:


    Even copy paste uit het boekingsformulier van de Disney site... Dit geldt alleen voor de standaard bonnen. Overigens waren onze ervaringen met half pension in de Davey Crockett ranch goed. De kosten zijn hetzelfde als voor hotels, maar bij D.C. krijg je dan ook nog je ontbijt. De pause gourmandes waren ook goed verzorgd. Wij betaalden 26,-- voor volwassenen voor ontbijt, lunch of diner en de pause gourmande. Voor kinderen kostte het 13,-- voor hetzelfde. Voor dat bedrag hadden we zeker niet zelf kunnen gaan ontbijten, dineren en een tussendoortje kopen in Disney...
    [...]

    Hoi Im82,
    Inmiddels heb ik dezelfde informatie uit Parijs gekregen. De informatie op de website is aangepast. Nogmaals dank voor je feedback!
    Groetjes,
    Lars
  • Heeft iemand al eerder met half pension vouchers een reservering gemaakt via dat Franse telefoonnummer? Ik wilde nl een reservering maken maar kreeg niets van een bevestiging of reserveringsnummer of zo ik kon me gewoon melden met mijn naam? Ik hoop nu maar dat dat goed gaat.
    Ook wilde ik weten heeft iemand ervaring met het buffet in plaza gardens? Is het goed en wat is er zo al?
  • Ik heb geen reservering gemaakt via het telefoonnummer maar gewoon bij de city hall in Disney. Bij de reservering daar heb ik wel aangegeven dat we vouchers hadden, maar deze gebruik je pas echt als betaalmiddel in het restaurant. Wij hebben elke keer de drukte vermeden en een late lunch genomen (ca. 14.00 uur/15.00 uur) . Dit was ideaal, we konden rustig eten, Tijdens lunch en diner is het eigenlijk te druk. Iedereen staat dan voor het buffet als een stel hongerige leeuwen. Je hebt dan geen kans om even rustig je keuze te maken. Einde van de dag nog de pause gourmande, dan hadden we 's avonds genoeg aan een broodje/soepje.
    Het buffet bij Plaza Gardens vonden wij zeer uitgebreid en goed. Salades, franse kaas, slakken, mosselen etc. Pizza, pasta, aardappeltjes in de schil, verschillende groenten, kippenpootjes, geroosterd varkensvlees, eigenlijk te veel om op te noemen. Ook een uitgebreid toetjesbuffet, en snoepjes voor de kinderen. Uitgebreider dan bij bijvoorbeeld restaurant des Stars.
  • hoi lars,
    Ik was mezelf even gaan verdiepen in het half en vol pension.
    Is dit nou werkelijk voordeliger, ik heb namelijk een Dream pas.
    En hoe zit het nu eigenlijk als je bijv. in het disneyland hotel slaapt en je neemt hotel-optie vol pension?
    Wat zijn nou de regels daarvan, want staat voor mij niet echt duidelijk aangegeven?
    Groetjes
    Myriam
  • Myriam zei:


    hoi lars,
    Ik was mezelf even gaan verdiepen in het half en vol pension.
    Is dit nou werkelijk voordeliger, ik heb namelijk een Dream pas.
    En hoe zit het nu eigenlijk als je bijv. in het disneyland hotel slaapt en je neemt hotel-optie vol pension?
    Wat zijn nou de regels daarvan, want staat voor mij niet echt duidelijk aangegeven?
    Groetjes
    Myriam

    Hoi Myriam,
    Op voorhand half- of volpension bijboeken levert tot 15% korting op ten opzichte van de prijs in de restaurants ter plaatse. Met een Dream jaarkaart ontvang je sowieso 10% korting in de restaurants, dus veel extra voordeel levert dat niet op voor jaarkaarthouders. Daarnaast ontvang je een gratis aperitief met een Dream in buffet restaurants en restaurants met tafelbediening.
    Voorbeeld: Als je kiest voor de Hotel-optie in het Disneyland Hotel, dan betaal je voor halfpension €55,- per persoon, per geboekte nacht. Kies je voor volpension dan betaal je €78,- per persoon, per geboekte nacht. Bij volpension ontvang je 2 vouchers per persoon, één voor het diner in het Disneyland Hotel en één lunchvoucher die gebruikt kan worden in een willekeurig buffet restaurant in de parken.
    Groetjes,
    Lars
  • hoi lars,
    Dank je wel voor je uitleg.
    Ik dacht namelijk dat de prijzen niet verschilde per hotel maar je gewoon die 37 euro moest betalen.
    En dan als er verschil was het verschil bijbetalen maar niet dus.
    Uit welke buffetrestaurants kan je kiezen als ik vragen mag?
    Of mag je overal je lunch benuttigen in het park?
    Groetjes Myriam
  • Myriam zei:


    hoi lars,
    Dank je wel voor je uitleg.
    Ik dacht namelijk dat de prijzen niet verschilde per hotel maar je gewoon die 37 euro moest betalen.
    En dan als er verschil was het verschil bijbetalen maar niet dus.
    Uit welke buffetrestaurants kan je kiezen als ik vragen mag?
    Of mag je overal je lunch benuttigen in het park?
    Groetjes Myriam

    Hoi Myriam,
    De prijs voor de Hotel-optie is afhankelijk van het gekozen hotel. De prijzen in het overzicht (http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijdopties/) zijn 'vanaf-prijzen' die gelden voor de voordeligste hotels (Disney's Hotel Santa Fe, Disney's Hotel Cheyenne en Disney's Davy Crockett Ranch).
    Gasten van het Disneyland Hotel met de volpension Hotel-optie kunnen hun lunch nuttigen in alle buffet restaurants van de parken (Plaza Gardens Restaurant, Agrabah Café of Restaurant des Stars). Boek je de volpension Hotel-optie in één van de overige Disney hotels, dan mag je de lunch alleen nuttigen in een counterservice restaurant.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal,
    Ik ben nieuw hier,
    Ben een grote disney fan.
    Ik zat met een vraag , ik zag dat je nu ook half of vol
    Pension kunt bijboeken ? (Zowiezo een Disneyhotel ) Heeft iemand hier al ervaring mee ?
    Ben vorig jaar wel na Disney world geweest en was ook zo'n systeem
    Van halfpension maar hier werkt het anders ?
    Alvast bedankt :)

  • Hallo allemaal,
    Ik ben nieuw hier,
    Ben een grote disney fan.
    Ik zat met een vraag , ik zag dat je nu ook half of vol
    Pension kunt bijboeken ? (Zowiezo een Disneyhotel ) Heeft iemand hier al ervaring mee ?
    Ben vorig jaar wel na Disney world geweest en was ook zo'n systeem
    Van halfpension maar hier werkt het anders ?
    Alvast bedankt :)

    Hoi Antoneex3,
    Welkom bij DiscoverTheMagic.nl!
    Walt Disney World gebruikt verschillende versies van Disney Dining Plan als maaltijdoptie. In Parijs werken ze met een voucher-systeem voor half- en volpension. Er zijn 4 varianten voor zowel halfpension (ontbijt + tussendoortje + diner), als volpension (ontbijt + lunch + tussendoortje + diner) beschikbaar: Hotel, Standaard, Plus en Premium. Met de Hotel-optie kun je alleen terecht in de restaurants van het geboekte hotel, terwijl er met de overige varianten ook in bepaalde restaurants in de parken en Disney Village gegeten kan worden. Hoe hoger de optie, hoe meer restaurants beschikbaar zijn. Character Dining is beschikbaar bij de Plus en Premium varianten. Bekijk welke restaurants bij de verschillende opties horen in ons overzicht: http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijdopties/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hey ,
    Ik had even een vraagje,
    Ben van plan de maaltijdoptie Volpension plus te nemen
    Maar kan je dan ook in Disney village eten o.a. Steakhouse ?
    Alvast bedankt
    Grts :)

  • Hey ,
    Ik had even een vraagje,
    Ben van plan de maaltijdoptie Volpension plus te nemen
    Maar kan je dan ook in Disney village eten o.a. Steakhouse ?
    Alvast bedankt
    Grts :)

    Hoi Antoneex3,
    The Steakhouse in Disney Village is inderdaad onderdeel van de maaltijdoptie Plus. Bekijk het complete overzicht van alle deelnemende restaurants per maaltijdoptie: http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijdopties/.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb wat vragen mbt de Maaltijdopties en ik hoop dat iemand het antwoord weet.
    Wij zullen van woensdag tot en met maandag (5 nachten / 6 dagen) verblijven in DCR.
    We hebben gepland om op zaterdag op eigen gelegenheid naar Parijs te gaan voor een dagje.
    Voor deze dag zouden we geen Maaltijdoptie nodig hebben.
    * Kunnen maaltijdopties (ik denk aan halfpension) alleen voor het hele verblijf te boeken zijn, of ook voor een aantal dagen?
    * Wanneer het alleen voor het hele verblijf geboekt kan worden, wordt dan uitgegaan van het aantal nachten of van het aantal dagen?
    * Is het mogelijk om 1 dag het ontbijt te nuttigen in Café Mickey, ipv in DCR? Zo ja, wat zou dan de meerprijs zijn en hoe is dit te reserveren?
    * Wanneer we niet zouden kiezen voor Maaltijdopties, kunnen we dan ook 60 dagen voor ons verblijf via de reserveringslijn restaurants boeken?
    Alvast bedankt voor het meedenken!

  • Ik heb wat vragen mbt de Maaltijdopties en ik hoop dat iemand het antwoord weet.
    Wij zullen van woensdag tot en met maandag (5 nachten / 6 dagen) verblijven in DCR.
    We hebben gepland om op zaterdag op eigen gelegenheid naar Parijs te gaan voor een dagje.
    Voor deze dag zouden we geen Maaltijdoptie nodig hebben.
    * Kunnen maaltijdopties (ik denk aan halfpension) alleen voor het hele verblijf te boeken zijn, of ook voor een aantal dagen?
    * Wanneer het alleen voor het hele verblijf geboekt kan worden, wordt dan uitgegaan van het aantal nachten of van het aantal dagen?
    * Is het mogelijk om 1 dag het ontbijt te nuttigen in Café Mickey, ipv in DCR? Zo ja, wat zou dan de meerprijs zijn en hoe is dit te reserveren?
    * Wanneer we niet zouden kiezen voor Maaltijdopties, kunnen we dan ook 60 dagen voor ons verblijf via de reserveringslijn restaurants boeken?
    Alvast bedankt voor het meedenken!
    Hoi mama van 3,
    - Maaltijdopties (half- of volpension) kunnen alleen worden geboekt voor het gehele verblijf, niet voor een select aantal dagen.
    - Maaltijdopties ontvang je per persoon, per nacht.
    - Ontbijt met de Disney figuren in Café Mickey kan altijd gereserveerd worden. Bij een verblijf in Disney's Davy Crockett Ranch met half- of volpension, betaal je €17,- per persoon (vanaf 3 jaar). Als je geen half- of volpension hebt bijgeboekt, dan kost het ontbijt €25,- per persoon (vanaf 3 jaar).
    - Alle bezoekers van Disneyland Paris kunnen restaurants reserveren, ook als je geen maaltijdoptie hebt toegevoegd. Bel hiervoor naar de restaurant reserveringslijn: 0033 (0)1 60 30 40 50.
    Groetjes,
    Lars
  • Dank je, Lars voor je snelle en uitgebreide antwoord!
    Ik begrijp uit je antwoord dat de maaltijdoptie geboekt wordt voor alle nachten van het verblijf.
    Zoals ik aangaf zouden wij op zaterdag geen gebruik hoeven maken van de vouchers, vanwege ons bezoek aan Parijs.
    Zou ik deze voucher op maandag kunnen gebruiken voor de lunch (voordat we naar huis gaan)?
    Weet jij dit?

  • Dank je, Lars voor je snelle en uitgebreide antwoord!
    Ik begrijp uit je antwoord dat de maaltijdoptie geboekt wordt voor alle nachten van het verblijf.
    Zoals ik aangaf zouden wij op zaterdag geen gebruik hoeven maken van de vouchers, vanwege ons bezoek aan Parijs.
    Zou ik deze voucher op maandag kunnen gebruiken voor de lunch (voordat we naar huis gaan)?
    Weet jij dit?
    Graag gedaan, mama van 3. De vouchers staan op datum en kunnen helaas niet op een andere dag worden gebruikt.
    Groetjes,
    Lars
  • Dan ga ik er vanuit dat de maaltijdvouchers ingaan op de dag van aankomst (in ons geval woensdag) tot en met de dag voor vertrek (in ons geval met vertrek op maandag zou dit zondag zijn).
    Kunnen de vouchers op de betreffende data wel gebruikt worden voor lunch of uitsluitend voor diner?
    Ik zit er nu aan te denken om de voucher van zondag (met bijbetaling) te gebruiken voor de brunch in Inventions.
    Zou dat toegestaan zijn?
    En weet jij waar ik mogelijke reserveringstijden van de restaurants kan zien, voor ik de reserveringslijn bel?
    Ik zou graag op voorhand een planning voor mezelf maken.
    Jeetje, wat een boel vragen weer Embarassed

  • Dan ga ik er vanuit dat de maaltijdvouchers ingaan op de dag van aankomst (in ons geval woensdag) tot en met de dag voor vertrek (in ons geval met vertrek op maandag zou dit zondag zijn).
    Kunnen de vouchers op de betreffende data wel gebruikt worden voor lunch of uitsluitend voor diner?
    Ik zit er nu aan te denken om de voucher van zondag (met bijbetaling) te gebruiken voor de brunch in Inventions.
    Zou dat toegestaan zijn?
    En weet jij waar ik mogelijke reserveringstijden van de restaurants kan zien, voor ik de reserveringslijn bel?
    Ik zou graag op voorhand een planning voor mezelf maken.
    Jeetje, wat een boel vragen weer Embarassed
    Hoi mama van 3,
    De vouchers kunnen worden gebruikt voor lunch of diner, die keuze mag je zelf maken.
    De vouchers kunnen als betaalmiddel worden gebruikt in alle buffetrestaurants en restaurants met tafelbediening in het Disney hotel waar je verblijft, de parken en Disney Village (behalve voor de Hotel-optie), voor een voorgerecht, hoofdgerecht, dessert of buffet en 1 frisdrank, m.u.v. de Hotel-optie. Als het totaalbedrag de waarde van de voucher overschrijdt, dient het verschil bijbetaald te worden (zie voorwaarden in restaurants).
    Disney maakt de reserveringstijden van restaurant niet openbaar. Hiervoor zul je de restaurant reserveringslijn moeten bellen om te zien op welke tijden nog plaatsen vrij zijn voor een bepaald restaurant.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.