Hotel boeken met jaarkaarten

november 2012 aangepast in Hotels & Accommodatie
Hoi Lars, wat ben ik blij dat we jouw discoverthemagic hebben gevonden! Ook erg fijn om wel de magazins te kunnen lezen, en ook nog eens in het NL. Mijn Frans is best ok, maar niet meer dan dat. En actueel! De aankoop van George Lucas' Star Wars incl alle rechten had je heel snel ook staan. Leuk!
Vraagje: wij willen rond kerst met onze kids weer terug naar Disney, maar ik kan nergens vinden hoe het precies werkt met de korting in de Disney hotels met onze dream paspoorten. Ik zie dat er staat " korting van 35% in geselecteerde Disneyhotels" maar welke dan? En waar zie ik de tarieven die dan gelden? Kun je me op weg helpen? Gr., Jacqueline B
«13456

Reacties

  • jacqban zei:


    Hoi Lars, wat ben ik blij dat we jouw discoverthemagic hebben gevonden! Ook erg fijn om wel de magazins te kunnen lezen, en ook nog eens in het NL. Mijn Frans is best ok, maar niet meer dan dat. En actueel! De aankoop van George Lucas' Star Wars incl alle rechten had je heel snel ook staan. Leuk!
    Vraagje: wij willen rond kerst met onze kids weer terug naar Disney, maar ik kan nergens vinden hoe het precies werkt met de korting in de Disney hotels met onze dream paspoorten. Ik zie dat er staat " korting van 35% in geselecteerde Disneyhotels" maar welke dan? En waar zie ik de tarieven die dan gelden? Kun je me op weg helpen? Gr., Jacqueline B

    Hoi Jacqueline,
    Bedankt voor de complimenten!
    Een reservering maken met jaarkaartkorting is alleen mogelijk door te bellen naar de Disney reserveringslijn. Geef tijdens het begin van het gesprek aan welke jaarkaart je hebt en voor welke periode je wilt boeken. Je krijgt vervolgens de speciale prijzen te horen van de Disney medewerker. De korting is geldig voor alle Disney hotels, maar is beperkt beschikbaar per aankomstdatum en per hotel. De tarieven voor jaarkaarthouders zijn online niet beschikbaar. Succes!
    Groetjes,
    Lars
  • hoi lars
    zou je mij ook op weg willen helpen?wij willen in mei een babonnement kopen,maar ik zou graag met kerst in een disney hotel gaan
    dus met de jaarkaart korting,waar kan ik die prijzen vast vergelijken?begreep uit bovenstaand antwoord ,l dat ze online beschikbaar zijn???
    je hebt me al een eind op weg geholpen trouwens met je mooie fanclub site
    roetjes marjan
  • marjanl zei:


    hoi lars
    zou je mij ook op weg willen helpen?wij willen in mei een babonnement kopen,maar ik zou graag met kerst in een disney hotel gaan
    dus met de jaarkaart korting,waar kan ik die prijzen vast vergelijken?begreep uit bovenstaand antwoord ,l dat ze online beschikbaar zijn???
    je hebt me al een eind op weg geholpen trouwens met je mooie fanclub site
    roetjes marjan

    Hoi Marjan,
    Bedankt voor je complimenten! Zoals aangegeven in bovenstaande reactie op een zelfde vraag van Jacqueline, zijn de prijzen voor overnachtingen in de Disney hotels in combinatie met een jaarkaart niet online beschikbaar. Hiervoor zul je moeten bellen naar de Disney reserveringslijn. Geef hier aan welke jaarkaart je hebt en de medewerker zal de speciale prijzen geven voor de periode dat jullie willen gaan.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi ,wij zijn bezich om alles uit te zoeken omdat wij in Juli 3 jaarkaarten willen aanschaven voor onze kinderen 9-13-15 Jaar .
    Wij gaan als begeleiders mee ,dus hoeven we geen jaarkaart aan te schaven .
    Maar als ik een kamer willen boeking in het hotel met een jaar kaart die op naam staat van mij dochter jonger dan 18 jaar heb ik dan ook recht op de korting?
    Of moet ik toch een jaarkaart voor me zelf aanschaven ??Smile
    Groetjes Patricia

  • Hoi ,wij zijn bezich om alles uit te zoeken omdat wij in Juli 3 jaarkaarten willen aanschaven voor onze kinderen 9-13-15 Jaar .
    Wij gaan als begeleiders mee ,dus hoeven we geen jaarkaart aan te schaven .
    Maar als ik een kamer willen boeking in het hotel met een jaar kaart die op naam staat van mij dochter jonger dan 18 jaar heb ik dan ook recht op de korting?
    Of moet ik toch een jaarkaart voor me zelf aanschaven ??Smile
    Groetjes Patricia

    Hoi Patricia,
    Hoe bedoel je, jullie gaan als begeleiders mee? Iedere bezoeker vanaf 3 jaar heeft een geldig toegangsbewijs nodig (ticket of jaarkaart). Jullie hebben dus ook een jaarkaart nodig om binnen te komen.
    De speciale prijzen in de Disney hotels voor jaarkaarthouders gelden voor het gehele gezelschap. Iedere reisgenoot krijgt dus automatisch die korting op de hotelkamers. Als jaarkaarthouder boek je namelijk 'room only' (overnachting zonder tickets) en dat zijn prijzen per kamer en niet per persoon. Hoe meer personen op één kamer verblijven, hoe hoger de korting per persoon wordt, zolang minimaal één persoon per kamer beschikt over een jaarkaart.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars
    Onze kinderen hebben pdd-nos en een autipas zij kunnen niet alleen het park op ,daarom gaan wij als begeleiders van hun mee .
    Ons is verteld met een dokters verklaring en de Autipas dat hun een jaarkaart kopen waarop een rolstoel wordt afgebeeld en dan kunnen wij als begeleider gratis mee naar binnen.
    Klopt dit niet dan ??? Groetjes Patricia

  • Hoi Lars
    Onze kinderen hebben pdd-nos en een autipas zij kunnen niet alleen het park op ,daarom gaan wij als begeleiders van hun mee .
    Ons is verteld met een dokters verklaring en de Autipas dat hun een jaarkaart kopen waarop een rolstoel wordt afgebeeld en dan kunnen wij als begeleider gratis mee naar binnen.
    Klopt dit niet dan ??? Groetjes Patricia

    Hoi Patricia,
    Dat klopt helemaal, maar uit je eerste bericht kon ik niet opmaken dat jullie kinderen een dergelijke beperking hebben, excuus voor het misverstand. Jullie kunnen als begeleiders inderdaad gratis naar binnen, maar zullen iedere dag bij Guest Relations een gratis toegangsbewijs moeten afhalen. Ook hier moet telkens de dokterverklaring en Autipas worden getoond als bewijs.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Bedankt voor je info ,dus ik kan een hotel met korting boeken met de jaarkaart van me dochter en iederedag kunnen wij gratis mee naar binnen.Smile
    Ik had het inderdaad niet duidelijk verwoord .
    Groetjes Patricia
  • Hallo Lars,
    Wij hebben twee kinderen ook met ADHD en PDD-Nos en kregen dit jaar voor het eerst een jaarkaart met een rolstoel erop (we hebben de voorgaande jaarkaarten dit nooit gekregen) er is alleen nooit iemand geweest die ons erop heeft gewezen dat wij dus als ouders als begeleider gratis naar binnen mochten en hebben dus al jaren ook onze jaarkaart netjes gekocht en betaald.
    Nu gaan er binnenkort vrienden van ons mee, mogen we deze mensen dat opgeven als begeleider of moet je dit als ouder altijd zijn ?
    En zo ja, hoe regel je dan dat deze personen eerst het park binnen komen omdat je bij de desk binnen je autisme pas moet laten zien en je dan toch al een entree kaartje moet bezitten.
    Jammer dat ze ons al die jaren dit niet verteld hebben eigenlijk.
    Ps we hebben dreampassen

  • Hallo Lars,
    Wij hebben twee kinderen ook met ADHD en PDD-Nos en kregen dit jaar voor het eerst een jaarkaart met een rolstoel erop (we hebben de voorgaande jaarkaarten dit nooit gekregen) er is alleen nooit iemand geweest die ons erop heeft gewezen dat wij dus als ouders als begeleider gratis naar binnen mochten en hebben dus al jaren ook onze jaarkaart netjes gekocht en betaald.
    Nu gaan er binnenkort vrienden van ons mee, mogen we deze mensen dat opgeven als begeleider of moet je dit als ouder altijd zijn ?
    En zo ja, hoe regel je dan dat deze personen eerst het park binnen komen omdat je bij de desk binnen je autisme pas moet laten zien en je dan toch al een entree kaartje moet bezitten.
    Jammer dat ze ons al die jaren dit niet verteld hebben eigenlijk.
    Ps we hebben dreampassen

    Hoi Kameraatje,
    In de officiële brochure voor mindervalide bezoekers staat vermeld dat een volwassen begeleider gratis naar binnen mag. Deze persoon hoeft niet perse een ouder te zijn, zolang het maar om een volwassen persoon gaat. De gratis begeleiderskaarten kunnen bij Guest Relations worden opgehaald op vertoon van een actuele doktersverklaring (Frans- of Engelstalig). Deze loketten bevinden zich buiten de parken aan de rechterzijde van de kassa's/toegangspoorten. Het gaat hierbij om dagkaarten voor beide parken. Iedere dag van het verblijf moet een dergelijke kaart worden opgehaald bij Guest Relations.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    even een vraagje, wij zijn in het bezit van een Dreampass en willen in oktober een Disneyhotel(familiekamer) boeken. Ik begreep dat er soms akties zijn dat je als jaarkaarthouder 45% korting kunt krijgen... Heb jij enig idee wanneer dit is?
    alvast bedankt voor jouw reactie.
    gr. Nicole
  • Nicole zei:


    Hallo Lars,
    even een vraagje, wij zijn in het bezit van een Dreampass en willen in oktober een Disneyhotel(familiekamer) boeken. Ik begreep dat er soms akties zijn dat je als jaarkaarthouder 45% korting kunt krijgen... Heb jij enig idee wanneer dit is?
    alvast bedankt voor jouw reactie.
    gr. Nicole

    Hoi Nicole,
    Momenteel loopt er een actie met 45% korting op bepaalde data t/m 22 juni. De nieuwe aanbiedingen voor het najaar zullen deze zomer bekend worden gemaakt. Momenteel zijn geen extra jaarkaartacties voor oktober. Zodra het nieuwe Envie de + magazine uitkomt, zullen wij hier weer een Nederlandse vertaling van plaatsen in de 'jaarkaartacties' categorie: http://www.discoverthemagic.nl/category/jaarkaartacties/.
    Groetjes,
    Lars
  • Heeft iemand ervaring met het 'Residence du Parc' hotel in Montevrain?
    Zo ja, beviel het?
    En is het vanaf daar te lopen naar Disney? Hoe lang ben je dan onderweg?
    Lees dat je ook met lijn 43 (bus) kunt gaan. Iemand daar ervaring mee? Enig idee van de kosten?
    Hoor graag! Groetjes, Kim
  • KimN zei:


    Heeft iemand ervaring met het 'Residence du Parc' hotel in Montevrain?
    Zo ja, beviel het?
    En is het vanaf daar te lopen naar Disney? Hoe lang ben je dan onderweg?
    Lees dat je ook met lijn 43 (bus) kunt gaan. Iemand daar ervaring mee? Enig idee van de kosten?
    Hoor graag! Groetjes, Kim

    Wij vonden residence du parc niks. De vloer was smerig. In de badkamer (vloer) tegels los en veel schimmel. De bedden zeer hard. Wij zullen er zelf niet meer voor kiezen en wij zijn normaal geen klagers.
    De afstand naar disney is niet te lopen. Wij hebben geen ervaring met de bus. Wij gingen met de auto.
    Wij vinden een hotel of appartement in val d europe of bussy st georges fijner.
    Groetjes ilse
  • Hallo Lars
    Misschien kan u mij helpen? Welke hotels behoren tot de Disney hotels om in aanmerking te komen om te boeken met een jaarkaart?
    Is deze jaarkaart korting ook geldig voor het Explorers hotel? Voor magic Circus? Ik kan geen lijst vinden van welke hotels er nu allemaal bij horen?
    Ik hoor het graag
    Alvast bedankt
  • Hallo fietten..
    De disney hotels die behoren tot de korting zijn..
    Disney hotel.... Standaard kamer (Suites en clubkamers krijg je geen korting op)
    New York hotel.. Standaard kamers (Ook hier geld geen korting op de suites en club kamers)
    NewPort Bay Club...Standaard kamers (Of je hier op de Admiral kamers korting krijgt weet ik niet zeker)
    Sequia Lodge.... Standaard..Montana kamers (Golden forrest weet ik niet zeker met de korting.... maar ook hier geld de suites geen korting..)
    Cheyenne... volgens mij alle kamers
    Santa Fe.. Volgens mij ook alle kamers
    Davy Crockett Ranch... Alle blokhutten dacht ik..
    De hotels die jij opnoemt zijn partener hotels.. hier krijg je helaas geen korting..
    Zijn soms wel goedkoper.. maar omdat ze nu bij disney wat hogere kortingen geven voor jaarkaart houders is dit gewoon even goed uitzoeken.. hoe of wat er goedkoper is..

  • Hallo Lars
    Misschien kan u mij helpen? Welke hotels behoren tot de Disney hotels om in aanmerking te komen om te boeken met een jaarkaart?
    Is deze jaarkaart korting ook geldig voor het Explorers hotel? Voor magic Circus? Ik kan geen lijst vinden van welke hotels er nu allemaal bij horen?
    Ik hoor het graag
    Alvast bedankt
    Hoi fietten,
    Zoals Myriam al aangeeft, is de jaarkaartkorting geldig in alle Disney hotels voor de standaard kamers (geen suites of club level kamers). De korting is niet geldig in de partner hotels. Tip: Vergelijk de 'room only' prijzen altijd met de actuele aanbieding voor arrangementen in de Disney hotels: http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen/. In sommige gevallen zijn complete arrangementen voordeliger, dan 'room only' boekingen. De prijzen voor jaarkaarthouders kunnen opgevraagd worden door de Disney reserveringslijn te bellen (0900-0654).
    Groetjes,
    Lars
  • Dag Lars,
    Wij hebben een mail gekregen ivm overnachting vanaf 128 euro, maar ik vind anders nergens info hierover
    Weet jij hier meer over ? Of op welk telefoonnummer ik ze zou kunnen bellen.
    Merci
    Dona

  • Dag Lars,
    Wij hebben een mail gekregen ivm overnachting vanaf 128 euro, maar ik vind anders nergens info hierover
    Weet jij hier meer over ? Of op welk telefoonnummer ik ze zou kunnen bellen.
    Merci
    Dona
    Hoi Dona,
    De jaarkaartacties voor de Disney hotels kunnen via de reguliere Disney reserveringslijn (Nederland: 0900-0654 of België:078156028) worden geboekt.
    Groetjes,
    Lars
  • he lars,

    ik kan de room-only prijzen niet meer vinden, was zo handig. Of kijk ik er echt overheen?


    gr desi
  • november 2015 aangepast

    he lars,

    ik kan de room-only prijzen niet meer vinden, was zo handig. Of kijk ik er echt overheen?


    gr desi

    Hoi Desi,

    De room only prijzen in de Disney hotels kunnen worden bekeken via onze 'Overige accommodatie' pagina. Hier vul je vervolgens je aankomst- en vertrekdatum in voor alle hotels in en rondom Disneyland Paris, inclusief de Disney hotels zonder tickets: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/overige-accommodatie-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb ook een dreampaspoort maar regelmatig boek ik een kamer ( room only) via de website van Expedia in een Disneyhotel.
    ik heb 447€ betaald voor een verblijf van 3 nachten ( 16/12 tot 19/12) 2 volwassenen in hotel Cheyenne ontbijt inbegrepen


    groetjes

    animagique
  • Ik heb ook een dreampaspoort maar regelmatig boek ik een kamer ( room only) via de website van Expedia in een Disneyhotel.
    ik heb 447€ betaald voor een verblijf van 3 nachten ( 16/12 tot 19/12) 2 volwassenen in hotel Cheyenne ontbijt inbegrepen


    groetjes

    animagique

    Hoi animagique,

    De room only prijzen voor de Disney hotels kunnen inderdaad eenvoudig via onze 'Overige accommodatie' pagina worden bekeken via de zoekmachine: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/overige-accommodatie-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Ik heb een vraag.
    Ik wil samen met mijn moeder een jaarkaart gaan nemen.
    Wij willen dan van de zomer mijn nichtje van nu 2,5 jaar (juni 3 jaar) meenemen, zij heeft geen jaarkaart. Hoe zit dat dan met hotel boeken enzo, hoeveel korting krijg je met een dream jaarkaart op hotels? Hoe zou je dan tickets voor mijn nichtjes moeten bestellen.. Want ik heb online gezien dat er speciale tickets zijn voor kinderen van 3 tot 11?

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
  • Hoe gaat dan de korting van de jaarkaart er af dan?
  • Hoe gaat dan de korting van de jaarkaart er af dan?

    Hoi Tanja1989,

    De 'room only' prijzen met jaarkaartkorting zijn alleen op te vragen en te boeken via de Disney reserveringslijn.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Ik heb een vraag.
    Ik wil samen met mijn moeder een jaarkaart gaan nemen.
    Wij willen dan van de zomer mijn nichtje van nu 2,5 jaar (juni 3 jaar) meenemen, zij heeft geen jaarkaart. Hoe zit dat dan met hotel boeken enzo, hoeveel korting krijg je met een dream jaarkaart op hotels? Hoe zou je dan tickets voor mijn nichtjes moeten bestellen.. Want ik heb online gezien dat er speciale tickets zijn voor kinderen van 3 tot 11?

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

    Hoi Tanja1989,

    Met een Dream jaarkaart ontvang je tot 35% korting op de 'room only' prijzen in de Disney hotels. Meer informatie over alle kortingen per type jaarkaart: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Korting met een jaarkaart op tickets is alleen mogelijk ter plaatse op de dag zelf en alleen voor reguliere dagkaarten. Doorgaans zijn de voorverkooptickets echter voordeliger (tot 40% korting), dan de korting op de prijs ter plaatse met een jaarkaart (20% korting met Dream). Bekijk alle voordelige tickets hier en bespaar direct: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoe bedoel je dan tot 35% korting?
    Ligt dat aan de periode?
    Lars zei:

    Hallo,

    Ik heb een vraag.
    Ik wil samen met mijn moeder een jaarkaart gaan nemen.
    Wij willen dan van de zomer mijn nichtje van nu 2,5 jaar (juni 3 jaar) meenemen, zij heeft geen jaarkaart. Hoe zit dat dan met hotel boeken enzo, hoeveel korting krijg je met een dream jaarkaart op hotels? Hoe zou je dan tickets voor mijn nichtjes moeten bestellen.. Want ik heb online gezien dat er speciale tickets zijn voor kinderen van 3 tot 11?

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

    Hoi Tanja1989,

    Met een Dream jaarkaart ontvang je tot 35% korting op de 'room only' prijzen in de Disney hotels. Meer informatie over alle kortingen per type jaarkaart: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Korting met een jaarkaart op tickets is alleen mogelijk ter plaatse op de dag zelf en alleen voor reguliere dagkaarten. Doorgaans zijn de voorverkooptickets echter voordeliger (tot 40% korting), dan de korting op de prijs ter plaatse met een jaarkaart (20% korting met Dream). Bekijk alle voordelige tickets hier en bespaar direct: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoe bedoel je dan tot 35% korting?
    Ligt dat aan de periode?

    Hoi Tanja1989,

    Net als de reguliere aanbiedingen, zijn kamers met jaarkaartkorting beperkt beschikbaar. Tijdens drukke periodes is de volledige korting daarom niet altijd beschikbaar, vandaar 'tot 35%'.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb ook een dreampaspoort maar regelmatig boek ik een kamer ( room only) via de website van Expedia in een Disneyhotel.
    ik heb 447€ betaald voor een verblijf van 3 nachten ( 16/12 tot 19/12) 2 volwassenen in hotel Cheyenne ontbijt inbegrepen


    groetjes

    animagique

    Hoe werkt dat dan precies met de jaarkaart dan? Moet je dan een speciale code invoeren ofzo?


Log In of Registreer om te reageren.