Parrainage (vragen over stempels sparen)

17810121322

Reacties

  • Hoi Myriam,
    ik kan uit eigen ervaring antwoorden dat zij gewoon twee stempels krijgt (ik heb mijn zoon toen hij drie werd en een eigen jaarkaart nodig had ook korting gegeven en hiervoor een stempel gekregen).

  • hoi Lars,
    Even een vraagje.. me vriendin gaat in oktober samen met mij naar disney.
    Nu heeft zij nog 2 stempels nodig.
    Nu gaat ze in oktober een jaarkaart voor haar zoontje halen en voor haar nichtje..
    Krijgt zij voor allebei de jaarkaarten nu stempels?
    Ik dacht namelijk omdat het haar zoontje is en op hetzelfde adres is ze dan geen stempel krijgt?
    groetjes Myriam
    Hoi Myriam,
    Hugo geeft het al correct aan. Je kunt gewoon korting verlenen aan je eigen familieleden, mits deze niet al in de afgelopen twee jaar een jaarkaart hebben gehad.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo, ik ben nieuw hier en zit met wat vraagjes.
    Wij hebben sinds mei een jaarabonnement voor 2 volwassenen en 2 kinderen, aangekocht bij dlp-kaarten.nl. We hebben hiermee intussen al 2 bezoekjes gebracht aan het park. Nu wilden we korting geven aan mensen die we kennen en op die manier stempels sparen. Nu is mijn vraag, kan dat met onze abonnementen aangezien we die aan een veel lagere prijs dan de officiële disneyprijs hebben aangekocht. De prijs op onze volw abo vermeld is 185 euro, op de kinder is 55 euro. Nu las ik op een ander forum dat je minstens 89 euro betaald moet hebben om korting te kunnen geven en stempels te sparen. Hier lees ik dat de prijs niet uitmaakt, als je maar betaald heb. Ik zou hierover toch graag wat zekerheid hebben voor we met mensen afspreken (we zouden hiervoor speciaal een dag oprijden en mijn man moet verlof nemen extra).
    Is er iemand wat mij 100% zekerheid kan geven hierover. Dus hoeveel mensen mogen we voorzien van korting?
    Alvast bedank, en waarschijnlijk zullen er nog wel wat vraagjes volgen.

  • Hallo, ik ben nieuw hier en zit met wat vraagjes.
    Wij hebben sinds mei een jaarabonnement voor 2 volwassenen en 2 kinderen, aangekocht bij dlp-kaarten.nl. We hebben hiermee intussen al 2 bezoekjes gebracht aan het park. Nu wilden we korting geven aan mensen die we kennen en op die manier stempels sparen. Nu is mijn vraag, kan dat met onze abonnementen aangezien we die aan een veel lagere prijs dan de officiële disneyprijs hebben aangekocht. De prijs op onze volw abo vermeld is 185 euro, op de kinder is 55 euro. Nu las ik op een ander forum dat je minstens 89 euro betaald moet hebben om korting te kunnen geven en stempels te sparen. Hier lees ik dat de prijs niet uitmaakt, als je maar betaald heb. Ik zou hierover toch graag wat zekerheid hebben voor we met mensen afspreken (we zouden hiervoor speciaal een dag oprijden en mijn man moet verlof nemen extra).
    Is er iemand wat mij 100% zekerheid kan geven hierover. Dus hoeveel mensen mogen we voorzien van korting?
    Alvast bedank, en waarschijnlijk zullen er nog wel wat vraagjes volgen.
    Beste,
    Wij hebben ook jaarpassen gekocht bij dlp-kaarten.nl. Onze dochter geeft een kinderpas. Wij hebben maandag 10% korting gegeven met haar kaart en hebben ook een stempel ontvangen.

  • Hallo, ik ben nieuw hier en zit met wat vraagjes.
    Wij hebben sinds mei een jaarabonnement voor 2 volwassenen en 2 kinderen, aangekocht bij dlp-kaarten.nl. We hebben hiermee intussen al 2 bezoekjes gebracht aan het park. Nu wilden we korting geven aan mensen die we kennen en op die manier stempels sparen. Nu is mijn vraag, kan dat met onze abonnementen aangezien we die aan een veel lagere prijs dan de officiële disneyprijs hebben aangekocht. De prijs op onze volw abo vermeld is 185 euro, op de kinder is 55 euro. Nu las ik op een ander forum dat je minstens 89 euro betaald moet hebben om korting te kunnen geven en stempels te sparen. Hier lees ik dat de prijs niet uitmaakt, als je maar betaald heb. Ik zou hierover toch graag wat zekerheid hebben voor we met mensen afspreken (we zouden hiervoor speciaal een dag oprijden en mijn man moet verlof nemen extra).
    Is er iemand wat mij 100% zekerheid kan geven hierover. Dus hoeveel mensen mogen we voorzien van korting?
    Alvast bedank, en waarschijnlijk zullen er nog wel wat vraagjes volgen.
    Beste,
    Wij hebben ook jaarpassen gekocht bij dlp-kaarten.nl. Onze dochter geeft een kinderpas. Wij hebben maandag 10% korting gegeven met haar kaart en hebben ook een stempel ontvangen.
    Bedankt voor de reactie. Ik neem aan dat op jullie kinderpass ook het bedrag van 55 euro staat? Wel handig om weten of we 6 of 12 mensen kunnen helpen natuurlijk.
  • Hoi tatake,
    Op onze via multi-avantage CE (toen kon het nog) gekochte kinderkaarten stond een prijs van €39. Daarmee hebben we zonder problemen korting gegeven en stempels gespaard.

  • Hallo, ik ben nieuw hier en zit met wat vraagjes.
    Wij hebben sinds mei een jaarabonnement voor 2 volwassenen en 2 kinderen, aangekocht bij dlp-kaarten.nl. We hebben hiermee intussen al 2 bezoekjes gebracht aan het park. Nu wilden we korting geven aan mensen die we kennen en op die manier stempels sparen. Nu is mijn vraag, kan dat met onze abonnementen aangezien we die aan een veel lagere prijs dan de officiële disneyprijs hebben aangekocht. De prijs op onze volw abo vermeld is 185 euro, op de kinder is 55 euro. Nu las ik op een ander forum dat je minstens 89 euro betaald moet hebben om korting te kunnen geven en stempels te sparen. Hier lees ik dat de prijs niet uitmaakt, als je maar betaald heb. Ik zou hierover toch graag wat zekerheid hebben voor we met mensen afspreken (we zouden hiervoor speciaal een dag oprijden en mijn man moet verlof nemen extra).
    Is er iemand wat mij 100% zekerheid kan geven hierover. Dus hoeveel mensen mogen we voorzien van korting?
    Alvast bedank, en waarschijnlijk zullen er nog wel wat vraagjes volgen.
    Hoi tatake,
    Welkom! Voorheen had Disney de regel dat je minimaal €89,- betaald moest hebben voor je jaarkaart, vóór je korting kon geven en voor stempels mocht sparen. Die regel is echter geschrapt. Zolang je een willekeurig bedrag hebt betaald voor de jaarkaart, mag je korting geven en stempels ontvangen. Alleen met een gratis verkregen jaarkaart is dit niet toegestaan.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars
    Kan ik gewoon met de mensen die korting willen naar bureau d annuel gaan en daar een nieuw formulier krijgen voor de stempels?
    Ben nl mijn leeg formulier vergeten.
    Ik begreep ook dat mensen met een gezin van 5 op hetzelfde adres wonend gewoon 20 procent korting krijgen dus heeft in feite geen zin om mee te gaan met hun want ik krijg geen stempels en die mensen krijgen wel hun familie korting zonder een jaarkaarthouder erbij toch?
    Alvast bedankt
  • Hoi fietten,
    Ja, bij het bpa hebben ze die formulieren ook en nee, korting kan niet gecombineerd worden: het is of 10% parrainagekorting of 20% familiekorting. Daar heeft de familie inderdaad geen jaarkaarthouder voor nodig.
    Tip: je kunt de familie natuurlijk aanbieden het verschil in korting bij te betalen. Zo krijg jij wél stempels en zij toch 20% korting.
  • Beste Lars,
    Allereerst mijn complimenten voor jouw website! Erg handig en heel veel nuttige tips heb ik hier al gehaald.
    Ik ben in het bezit van een jaarpas en heb reeds 2 stempels mogen sparen. Nu ontvang ik mijn laatste stempel dit weekend en hoop ik mijn jaarpas te verlengen (vervaldatum is mid sep). Blijkbaar ben ik mijn Bon Parraignage formulier kwijtgeraakt tijdens de verhuizing van enkele maanden geleden. Kan de CM toch mijn gegevens in de computer nakijken en zien dat ik reeds 2 stempels heb gespaard? Of werkt dat niet zo en ben ik die stempels kwijt?
    Ik zie graag jouw reactie tegemoet.
    Groet,
    Dino
  • Hoi Dino,
    de CM kan het in ieder geval in het systeem zien - je jaarkaart wordt namelijk gescand als je korting geeft. Maar als er in de voorwaarden staat dat je het originele formulier met stempels moet inleveren.....
    Ik zou als je dit weekend korting geeft de situatie aan de CM uitleggen en vragen wat zij adviseren. Ze kunnen dan meteen zien dat je al twee keer korting hebt gegeven - misschien tref je het en krijg je een nieuw formulier met dan in totaal drie stempels.
    Succes!
  • Hoi Lars,
    Ik ben er fan van je forum, en heb ook via je forum mijn Formulier met stempel vol gekregen. Mijn vraag is : wij gaan in septmeber de jaarkaarten verlengen.(gratis).. Kan ik daarna weer stempels sparen voor volgend jaar?
    Alvast bedankt
    Cynthia
  • Hoi Cynthia,
    Nee, dat mag helaas niet. Je krijgt bij verlenging via parrainage een jaarkaart met waarde €0,00. Daarmee mag je geen korting geven en stempels sparen.

  • Beste Lars,
    Allereerst mijn complimenten voor jouw website! Erg handig en heel veel nuttige tips heb ik hier al gehaald.
    Ik ben in het bezit van een jaarpas en heb reeds 2 stempels mogen sparen. Nu ontvang ik mijn laatste stempel dit weekend en hoop ik mijn jaarpas te verlengen (vervaldatum is mid sep). Blijkbaar ben ik mijn Bon Parraignage formulier kwijtgeraakt tijdens de verhuizing van enkele maanden geleden. Kan de CM toch mijn gegevens in de computer nakijken en zien dat ik reeds 2 stempels heb gespaard? Of werkt dat niet zo en ben ik die stempels kwijt?
    Ik zie graag jouw reactie tegemoet.
    Groet,
    Dino
    Hoi Dino,
    Dank voor de complimenten! Goede vraag. Zoals Hugo al aangeeft wordt er een melding in het systeem gemaakt, iedere keer als er korting wordt gegeven. Er staat echter in de voorwaarden dat een fysiek formulier noodzakelijk is. Anders zouden ze net zo goed zonder deze formulieren kunnen werken, mocht de melding in het systeem voldoende zijn. Ik zou het advies van Hugo opvolgen en dit probleem aan een cast member van Bureau Passeport Annuel voorleggen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Succes!
    Groetjes,
    Lars

  • Hoi Lars,
    Ik ben er fan van je forum, en heb ook via je forum mijn Formulier met stempel vol gekregen. Mijn vraag is : wij gaan in septmeber de jaarkaarten verlengen.(gratis).. Kan ik daarna weer stempels sparen voor volgend jaar?
    Alvast bedankt
    Cynthia
    Hoi Cynthia,
    Dank voor de complimenten! Het is helaas niet mogelijk om met een gratis verkregen jaarkaart opnieuw voor stempels te sparen. Dit is alleen mogelijk met een betaalde jaarkaart. Je krijgt echter een aanbieding bij de volgende verlenging met 6 maanden extra gratis (18 maanden voor de reguliere prijs van 12 maanden.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    ik heb een praktische vraag...
    de jaarkaart van onze zoon (nu 3, dan 4 jaar oud) verloopt in oktober. We hebben het parrainage-formulier vol stempels klaar liggen. Nu doet zich de volgende situatie voor:
    ons eerstvolgend bezoek is in oktober, zes dagen na het verlopen van zijn huidige kaart. We verwachten op de aankomstdag rond 18:00 uur in het park te zijn. Kun je dan buiten het park nog zijn jaarkaart laten verlengen? Want anders kan hij niet mee naar binnen omdat we pas de volgende dag bij het BPA de kaart kunnen verlengen.
    Alternatief is de hele administratie opsturen. Geen probleem, ik heb het formulier al van deze site gedownload. Maar dan lees ik het volgende: "Une autorisation parentale et une copie de la pièce d'identié recto-verso d'un parent ou tuteur légal dans le cas d'un mineur." Als ik het goed vertaal: een verklaring van een ouder (of een ouderschapsverklaring?) en een kopie van de voor- en achterkant van mijn (als vader) paspoort.
    Wat houdt die verklaring precies in? Of is dat zijn geboortebewijs? Dat kan ik natuurlijk niet origineel gaan opsturen. Een verklaring opstellen - geen probleem. Maar mag dat in het engels? En wat moet er dan instaan?
    Samenvattend:
    bij verlengen per post moet ik (aangetekend) opsturen:
    - het verlengingsformulier;
    - het parrainage-formulier;
    - een pasfoto;
    - kopie van zijn identiteitskaart;
    - die ouderverklaring;
    - kopie van mijn paspoort.
    Toch?
    De huidige jaarkaart hoeft toch niet meegstuurd te worden?

  • Hoi Lars,
    ik heb een praktische vraag...
    de jaarkaart van onze zoon (nu 3, dan 4 jaar oud) verloopt in oktober. We hebben het parrainage-formulier vol stempels klaar liggen. Nu doet zich de volgende situatie voor:
    ons eerstvolgend bezoek is in oktober, zes dagen na het verlopen van zijn huidige kaart. We verwachten op de aankomstdag rond 18:00 uur in het park te zijn. Kun je dan buiten het park nog zijn jaarkaart laten verlengen? Want anders kan hij niet mee naar binnen omdat we pas de volgende dag bij het BPA de kaart kunnen verlengen.
    Alternatief is de hele administratie opsturen. Geen probleem, ik heb het formulier al van deze site gedownload. Maar dan lees ik het volgende: "Une autorisation parentale et une copie de la pièce d'identié recto-verso d'un parent ou tuteur légal dans le cas d'un mineur." Als ik het goed vertaal: een verklaring van een ouder (of een ouderschapsverklaring?) en een kopie van de voor- en achterkant van mijn (als vader) paspoort.
    Wat houdt die verklaring precies in? Of is dat zijn geboortebewijs? Dat kan ik natuurlijk niet origineel gaan opsturen. Een verklaring opstellen - geen probleem. Maar mag dat in het engels? En wat moet er dan instaan?
    Samenvattend:
    bij verlengen per post moet ik (aangetekend) opsturen:
    - het verlengingsformulier;
    - het parrainage-formulier;
    - een pasfoto;
    - kopie van zijn identiteitskaart;
    - die ouderverklaring;
    - kopie van mijn paspoort.
    Toch?
    De huidige jaarkaart hoeft toch niet meegstuurd te worden?
    Hoi Hugo,
    Dat is helemaal correct! Buiten het Disneyland Park kan een aanvraag of verlenging van een definitieve jaarkaart alleen bij Bureau de Donald (Donald's Desk) geregeld worden, maar die zijn enkel incidenteel op drukke dagen geopend tot maximaal 16:00 uur. Om een jaarkaart voor een minderjarige per post te verlengen is inderdaad een Engels- of Franstalige verklaring van één of beide ouders (inclusief handtekening en kopie identiteitsbewijs) nodig.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars,
    is een simpele "ik verklaar hierbij de vader te zijn van kleine_Hugo"-verklaring dan al voldoende?

  • Lars,
    is een simpele "ik verklaar hierbij de vader te zijn van kleine_Hugo"-verklaring dan al voldoende?
    Hoi Hugo,
    Dat is inderdaad voldoende. Zij willen enkel een document met verklaring en originele handtekening.
    Groetjes,
    Lars

  • Hoi Dino,
    de CM kan het in ieder geval in het systeem zien - je jaarkaart wordt namelijk gescand als je korting geeft. Maar als er in de voorwaarden staat dat je het originele formulier met stempels moet inleveren.....
    Ik zou als je dit weekend korting geeft de situatie aan de CM uitleggen en vragen wat zij adviseren. Ze kunnen dan meteen zien dat je al twee keer korting hebt gegeven - misschien tref je het en krijg je een nieuw formulier met dan in totaal drie stempels.
    Succes!
    Hoi Hugo,
    Bedankt voor jouw snelle reactie. Ik heb de situatie aan de cm voorgelegd en heb inmiddels de andere 2 stempels bij hoge uitzondering ontvangen. Ik moest nog wel de gegevens van de personen die wij korting hebben gegeven opnieuw invullen op het nieuwe formulier.

  • Beste Lars,
    Allereerst mijn complimenten voor jouw website! Erg handig en heel veel nuttige tips heb ik hier al gehaald.
    Ik ben in het bezit van een jaarpas en heb reeds 2 stempels mogen sparen. Nu ontvang ik mijn laatste stempel dit weekend en hoop ik mijn jaarpas te verlengen (vervaldatum is mid sep). Blijkbaar ben ik mijn Bon Parraignage formulier kwijtgeraakt tijdens de verhuizing van enkele maanden geleden. Kan de CM toch mijn gegevens in de computer nakijken en zien dat ik reeds 2 stempels heb gespaard? Of werkt dat niet zo en ben ik die stempels kwijt?
    Ik zie graag jouw reactie tegemoet.
    Groet,
    Dino
    Hoi Dino,
    Dank voor de complimenten! Goede vraag. Zoals Hugo al aangeeft wordt er een melding in het systeem gemaakt, iedere keer als er korting wordt gegeven. Er staat echter in de voorwaarden dat een fysiek formulier noodzakelijk is. Anders zouden ze net zo goed zonder deze formulieren kunnen werken, mocht de melding in het systeem voldoende zijn. Ik zou het advies van Hugo opvolgen en dit probleem aan een cast member van Bureau Passeport Annuel voorleggen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Succes!
    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,
    Jij ook bedankt voor jouw snelle reactie. Het is uiteindelijk gelukt om de andere 2 stempels bij hoge uitzondering te bemachtigen. De cm en supervisor waren erg coulant. Ik moest nog wel de gegevens van de personen die wij korting hebben gegeven opnieuw invullen op het nieuwe formulier.
    Groetjes,
    Dino
  • Hoi Dino,
    goed om te horen dat het nu is opgelost. Soms valt het dus toch wel mee bij het BPA :)

    Hoi Dino,
    de CM kan het in ieder geval in het systeem zien - je jaarkaart wordt namelijk gescand als je korting geeft. Maar als er in de voorwaarden staat dat je het originele formulier met stempels moet inleveren.....
    Ik zou als je dit weekend korting geeft de situatie aan de CM uitleggen en vragen wat zij adviseren. Ze kunnen dan meteen zien dat je al twee keer korting hebt gegeven - misschien tref je het en krijg je een nieuw formulier met dan in totaal drie stempels.
    Succes!
    Hoi Hugo,
    Bedankt voor jouw snelle reactie. Ik heb de situatie aan de cm voorgelegd en heb inmiddels de andere 2 stempels bij hoge uitzondering ontvangen. Ik moest nog wel de gegevens van de personen die wij korting hebben gegeven opnieuw invullen op het nieuwe formulier.
  • Lars,
    dankjewel. Het hele pakket gaat vandaag richting Marne-la-Vallée - ik laat het wel even weten als je nieuwe jaarkaart op de deurmat valt hier.

    Lars,
    is een simpele "ik verklaar hierbij de vader te zijn van kleine_Hugo"-verklaring dan al voldoende?
    Hoi Hugo,
    Dat is inderdaad voldoende. Zij willen enkel een document met verklaring en originele handtekening.
    Groetjes,
    Lars
  • Even praktisch vraagje.
    Wij gaan dus donderdag naar Disney en geven dan aan 4 mensen korting met ons abo. Hoe gaat het nu in zijn werk? Moeten we dat parrainage formulier al thuis afdrukken? Moet daar al iets van ingevuld zijn? Wij gaan met die mensen naar de kassa, en dan?
  • Hoi tatake,
    in principe gaat het als volgt:
    - bij de kassa geven de nieuwe jaarkaarthouders aan dat jullie korting geven. Zij betalen dan minder en jullie jaarkaart wordt gescand (om te controleren of jullie nog/al korting mogen geven);
    - met de tijdelijke jaarkaarten gaan de de nieuwe jaarkaarthouders het park in en samen gaan jullie naar het Bureau Passeport Annuel (BPA). Daar worden de definitieve jaarkaarten gemaakt;
    - bij het BPA krijgen jullie de daadwerkelijke stempels. Je kunt het formulier zelf uitprinten en invullen maar meestal krijg je bij het BPA een nieuw formulier.
    Alternatief is dat de nieuwe jaarkaarthouders alleen (dus zonder jullie) een toegangsbewijs kopen en dan met jullie afspreken bij het BPA. Dan hoeven jullie maar één keer met ze mee - de aanschafprijs van het toegangsbewijs wordt dan verrekend met de prijs van de jaarkaart.
    Veel plezier donderdag!

  • Hoi tatake,
    in principe gaat het als volgt:
    - bij de kassa geven de nieuwe jaarkaarthouders aan dat jullie korting geven. Zij betalen dan minder en jullie jaarkaart wordt gescand (om te controleren of jullie nog/al korting mogen geven);
    - met de tijdelijke jaarkaarten gaan de de nieuwe jaarkaarthouders het park in en samen gaan jullie naar het Bureau Passeport Annuel (BPA). Daar worden de definitieve jaarkaarten gemaakt;
    - bij het BPA krijgen jullie de daadwerkelijke stempels. Je kunt het formulier zelf uitprinten en invullen maar meestal krijg je bij het BPA een nieuw formulier.
    Alternatief is dat de nieuwe jaarkaarthouders alleen (dus zonder jullie) een toegangsbewijs kopen en dan met jullie afspreken bij het BPA. Dan hoeven jullie maar één keer met ze mee - de aanschafprijs van het toegangsbewijs wordt dan verrekend met de prijs van de jaarkaart.
    Veel plezier donderdag!
    Dank je wel voor je snelle reactie Hugo. Het zou handig zijn als ze dat formulier daar invullen idd, mijn frans is niet zo geweldig. Kun je kiezen met welk abo je korting geeft, volw of kinder? Stiekem hopen we op nog 2 mensen die een abo willen aankopen, dan hebben wij 2 verlengingen natuurlijk.Laugh Maar vrees dat dat moeilijk wordt, geen idee waar ik nog mensen vind. Oproepjes zijn geplaatst maar de meeste mensen hier hebben natuurlijk al een abo.
  • Hoi tatake,
    ja, je mag zelf kiezen met welke jaarkaart je korting geeft maar de jaarkaarthouder moet wel aanwezig zijn, ook als dat een kind betreft.

  • Even praktisch vraagje.
    Wij gaan dus donderdag naar Disney en geven dan aan 4 mensen korting met ons abo. Hoe gaat het nu in zijn werk? Moeten we dat parrainage formulier al thuis afdrukken? Moet daar al iets van ingevuld zijn? Wij gaan met die mensen naar de kassa, en dan?
    Hoi tatake,
    Aanvullend op het advies van Hugo, kunnen de nieuwe jaarkaarthouders het beste een dagkaart op voorhand online kunnen aanschaffen. Op die manier hoeven zij (en jullie) niet in de rij te staan bij de kassa. De nieuwe jaarkaarthouders kunnen met de E-tickets immers direct naar de poortjes van het Disneyland Park lopen. De tickets worden gescand en zij kunnen direct het park in. Vervolgens spreken jullie (op een voor jullie beiden geschikte tijd) direct of later op de dag af bij Bureau Passeport Annuel om de korting te geven en stempels te ontvangen. De prijs van de dagkaart wordt dan bij de nieuwe jaarkaarthouders van de prijs van de gekozen jaarkaart afgetrokken. Let op: alleen dagkaarten zijn hiervoor geschikt (geen meerdaagse tickets). Bekijk alle E-tickets: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/.
    Groetjes,
    Lars

  • Even praktisch vraagje.
    Wij gaan dus donderdag naar Disney en geven dan aan 4 mensen korting met ons abo. Hoe gaat het nu in zijn werk? Moeten we dat parrainage formulier al thuis afdrukken? Moet daar al iets van ingevuld zijn? Wij gaan met die mensen naar de kassa, en dan?
    Hoi tatake,
    Aanvullend op het advies van Hugo, kunnen de nieuwe jaarkaarthouders het beste een dagkaart op voorhand online kunnen aanschaffen. Op die manier hoeven zij (en jullie) niet in de rij te staan bij de kassa. De nieuwe jaarkaarthouders kunnen met de E-tickets immers direct naar de poortjes van het Disneyland Park lopen. De tickets worden gescand en zij kunnen direct het park in. Vervolgens spreken jullie (op een voor jullie beiden geschikte tijd) direct of later op de dag af bij Bureau Passeport Annuel om de korting te geven en stempels te ontvangen. De prijs van de dagkaart wordt dan bij de nieuwe jaarkaarthouders van de prijs van de gekozen jaarkaart afgetrokken. Let op: alleen dagkaarten zijn hiervoor geschikt (geen meerdaagse tickets). Bekijk alle E-tickets: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/.
    Groetjes,
    Lars
    Als je tickets op voorhand besteld, zijn het dan e/tickets of worden die opgestuurd?
  • Hoi tatake,
    Dat zijn dan E-tickets.
Log In of Registreer om te reageren.