Maaltijdopties (halfpension / volpension)

2456717

Reacties

  • Ook ik kom er zelf niet helemaal uit, dus ga ik het hier vragen. Wij willen 2 dagen 1 overnachting boeken in het disneyland hotel met de premium vouchers, kunnen wij dan de ene dag disney brunch hebben in inventions met disney figuren en de volgende dag lunch met de prinsessen in aubergin, zonder bij te betalen in Disney, ik hoor het graag.

  • Ook ik kom er zelf niet helemaal uit, dus ga ik het hier vragen. Wij willen 2 dagen 1 overnachting boeken in het disneyland hotel met de premium vouchers, kunnen wij dan de ene dag disney brunch hebben in inventions met disney figuren en de volgende dag lunch met de prinsessen in aubergin, zonder bij te betalen in Disney, ik hoor het graag.
    Hoi rozeik,
    Maaltijdopties (half- of volpension) boekt u altijd per persoon, per nacht; niet per dag. Als u 1 overnachting wilt boeken, dan kunt u alleen op de eerste dag gebruik maken van de vouchers. De tweede (en dus laatste dag) is voor eigen rekening. De vouchers staan op datum, dus deze kunnen niet op een andere dag worden gebruikt. Boekt u echter 3 dagen / 2 nachten, dan kunt u de eerste dag brunchen in Inventions en de tweede dag lunchen bij Auberge de Cendrillon met de prinsessen. Met halfpension ontvangt u 1 lunch/diner voucher per persoon, per nacht. Bij volpension zijn dat 2 lunch/diner vouchers per persoon, per nacht.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik ben zwanger, ik eet op het moment niet zo veel, Is er een een alternatief voor mij voor maaltijden? Zou ik een kindermenu mogen bestellen oid?

  • Ik ben zwanger, ik eet op het moment niet zo veel, Is er een een alternatief voor mij voor maaltijden? Zou ik een kindermenu mogen bestellen oid?
    Hoi Tess,
    Voor zover ik weet is het niet toegestaan om als volwassene een kindermenu te bestellen. In het geval van een zwangerschap zou je dit aan de ober moeten vragen of hier een uitzondering op gemaakt kan worden. Als alternatief kun je bijvoorbeeld alleen het kleinste hoofdmenu bestellen.
    Groetjes,
    Lars

  • Ik ben zwanger, ik eet op het moment niet zo veel, Is er een een alternatief voor mij voor maaltijden? Zou ik een kindermenu mogen bestellen oid?
    Hoi Tess,
    Voor zover ik weet is het niet toegestaan om als volwassene een kindermenu te bestellen. In het geval van een zwangerschap zou je dit aan de ober moeten vragen of hier een uitzondering op gemaakt kan worden. Als alternatief kun je bijvoorbeeld alleen het kleinste hoofdmenu bestellen.
    Groetjes,
    Lars
    Dat is wel een idee, dank je wel. :)
  • Hoi Lars en andere experts,
    Wij willen in de herfstvakantie 4 dagen naar DLP gaan, hotel Santa Fe met de aanbieding 20% korting en inclusief halfpension.
    Dus als ik het goed begrijp:
    - alleen diner in eigen hotel of buffetrestaurants op parken
    - dinervoucher kan ook gebruikt worden voor lunch
    - mogelijkheid om te eten in overige restaurants met bijbetaling (dus min bedrag voucher)
    Dit bekent dat we dus bijvoorbeeld rond 14.00 uur kunnen lunchen/dineren, aan het einde van de middag ons aperitiefje kunnen nemen en dan 's avonds eventueel nog een broodje (op eigen kosten). Zijn alle buffetrestaurants rond die tijd ook geopend?
    Tevens kunnen we een ontbijt of diner regelen met de disneyfiguren en dan kunnen we de ontbijt/diner-voucher inleveren met bijbetaling.
    Er zit bij het diner ook een frisdrank bij, maar ik neem aan dat dit voor de kinderen bijvoorbeeld een appelsap, sinaasappelsap, fristi, chocomelk,ranja of dergelijke is.
    Heb ik dit zo goed begrepen?
    Groetjes Denise

  • Hoi Lars en andere experts,
    Wij willen in de herfstvakantie 4 dagen naar DLP gaan, hotel Santa Fe met de aanbieding 20% korting en inclusief halfpension.
    Dus als ik het goed begrijp:
    - alleen diner in eigen hotel of buffetrestaurants op parken
    - dinervoucher kan ook gebruikt worden voor lunch
    - mogelijkheid om te eten in overige restaurants met bijbetaling (dus min bedrag voucher)
    Dit bekent dat we dus bijvoorbeeld rond 14.00 uur kunnen lunchen/dineren, aan het einde van de middag ons aperitiefje kunnen nemen en dan 's avonds eventueel nog een broodje (op eigen kosten). Zijn alle buffetrestaurants rond die tijd ook geopend?
    Tevens kunnen we een ontbijt of diner regelen met de disneyfiguren en dan kunnen we de ontbijt/diner-voucher inleveren met bijbetaling.
    Er zit bij het diner ook een frisdrank bij, maar ik neem aan dat dit voor de kinderen bijvoorbeeld een appelsap, sinaasappelsap, fristi, chocomelk,ranja of dergelijke is.
    Heb ik dit zo goed begrepen?
    Groetjes Denise
    Hoi Denise,
    Met de huidige aanbieding (gratis halfpension), ontvang je de Standaard vouchers bij een verblijf in Disney's Hotel Santa Fe. Je hoeft dus niet perse in het hotel te eten. Met de Standaard variant mag je in alle counterservice en buffetservice restaurants van de parken eten. Je mag zelf bepalen of je de vouchers gebruikt als lunch, of als diner. Het is inderdaad mogelijk om in andere restaurants te dineren, waarbij je de meerprijs betaald. De 'Pause Gourmande' (tussendoortje) met een koude of warme drank + een snack kan iedere dag van 15:00 tot 18:00 uur worden genuttigd in diverse counterservice restaurants.
    De meeste buffetrestaurants (zeker Plaza Gardens) zijn ook in de avond geopend. Op voorhand reserveren wordt echter aanbevolen, zeker tijdens drukke periodes. Bel hiervoor met de restaurant reserveringslijn: 0033 (0)1 60 30 40 50.
    Ontbijt met de Disney figuren in Café Mickey kan niet worden betaald met de maaltijdvouchers. Aangezien jullie in een Disney hotel verblijven, ontvang je wel korting per persoon. Meer informatie over maaltijden met de Disney figuren en prijzen: http://bit.ly/1oWoASd.
    De keuze aan frisdranken staat aangegeven op de kaart van het desbetreffende restaurant, maar is bij counterservice restaurants zijn dit meestal koolzuurhoudende dranken (zoals cola) of water. Vraag hiernaar bij de counter.
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    Wij willen in de herfstvakantie naar DLP gaan en in santa fé verblijven.
    Nu geldt er de actie met gratis halfpension en dat brengt wat vragen mee.
    Ik vraag me namelijk af:
    - is het mogelijk om in "fastfood"restaurants te eten in Disneyland Park/ WDS zoals Colonel Hathi's Outpost of Café Hyperion met de maaltijdvouchers? zo ja, wat is de waarde dan van zo'n voucher en moet er bij worden betaald?
    - is het mogelijk om bij café mickey te dineren met een maaltijdvoucher + bijbetaling, of hoe gaat dit in zijn werk?
    Ik hoor graag van je! Laugh
    Groetjes,
    Judith

  • Beste Lars,
    Wij willen in de herfstvakantie naar DLP gaan en in santa fé verblijven.
    Nu geldt er de actie met gratis halfpension en dat brengt wat vragen mee.
    Ik vraag me namelijk af:
    - is het mogelijk om in "fastfood"restaurants te eten in Disneyland Park/ WDS zoals Colonel Hathi's Outpost of Café Hyperion met de maaltijdvouchers? zo ja, wat is de waarde dan van zo'n voucher en moet er bij worden betaald?
    - is het mogelijk om bij café mickey te dineren met een maaltijdvoucher + bijbetaling, of hoe gaat dit in zijn werk?
    Ik hoor graag van je! Laugh
    Groetjes,
    Judith
    Hoi Judith,
    Met de maaltijdvouchers die je krijgt bij een verblijf in Disney's Hotal Santa Fe, kun je in alle counterservice en buffetservice restaurants van beide parken dineren. Je hoeft hier niets bij te betalen. Alleen als je wilt dineren in restaurants met tafelbediening (zoals Café Mickey), zul je moeten bijbetalen. De waarde in euro's staat vermeld op de voucher en kan op die manier als betaalmiddel worden ingezet.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik ga samen met met mijn vriendin op 20 september t/m 22 september naar Disneyland. Wij hebben het half pension genomen bij davey crocket.
    Doordat wij op zondag, maandag en dinsdag gaan verwacht ik geen top drukte. Nu is mijn vraag of het wel noodzakelijk is om te reseveren of dat wij ook makkelijk ter plekke nog kunnen beslissen waar wij willen eten zonder dat alles vol is of er een lange rij staat.
    Hopelijk kan iemand ons helpen.
    groetjes, Yorick

  • Ik ga samen met met mijn vriendin op 20 september t/m 22 september naar Disneyland. Wij hebben het half pension genomen bij davey crocket.
    Doordat wij op zondag, maandag en dinsdag gaan verwacht ik geen top drukte. Nu is mijn vraag of het wel noodzakelijk is om te reseveren of dat wij ook makkelijk ter plekke nog kunnen beslissen waar wij willen eten zonder dat alles vol is of er een lange rij staat.
    Hopelijk kan iemand ons helpen.
    groetjes, Yorick
    Hoi Yorick,
    Het wordt aanbevolen om populaire restaurants altijd op voorhand te reserveren. Dit is met name het geval in het weekend en tijdens schoolvakanties. Jullie komen aan op een zondag, de drukste dag van de week. Op deze dag is reserveren zeer aan te bevelen. Jullie hebben geboekt met halfpension in Disney's Davy Crockett Ranch. Jullie krijgen in dit geval de Standaard maaltijdvouchers, geldig voor alle counterservice en buffetservice restaurants in de parken. Counterservice restaurants kunnen niet gereserveerd worden, maar buffetservice restaurants wel. Met name Plaza Gardens in het Disneyland Park is erg populair en hier wordt reserveren aanbevolen, mochten jullie van plan zijn te gaan dineren in dit restaurants.
    Bekijk een overzicht van alle restaurants per maaltijdoptie: http://bit.ly/1mXerAk
    Groetjes,
    Lars
  • Dag DLP kenners,
    In oktober verblijf ik met mijn gezin in DCR. We hebben de half pension optie Plus genomen. Gisteren heb ik de restaurants geboekt.
    Ik vraag me nu af of er bij de maaltijden een drankje inbegrepen zit. Ik lees er op verschillende sites verschillende informatie over (wel een drankje, geen drankje, alleen bij het kindermenu een drankje...)
    Omdat ik het gevoel heb dat de informatie op deze site het meest betrouwbaar is ;) hoop ik dat iemand hier het antwoord weet.
    We hebben het volgende geboekt:
    - dag 1: 18.30 uur Café Mickey
    - dag 2: 18,30 uur Cape Cod
    - dag 3: 14.00 uur Bistro Chez Rémy
    - dag 4 geen reservering, wegens dagje Parijs
    - dag 5 13.00 uur Brunch Inventions
    - dag 6 14.30 uur Auberge de Cendrillon

  • Dag DLP kenners,
    In oktober verblijf ik met mijn gezin in DCR. We hebben de half pension optie Plus genomen. Gisteren heb ik de restaurants geboekt.
    Ik vraag me nu af of er bij de maaltijden een drankje inbegrepen zit. Ik lees er op verschillende sites verschillende informatie over (wel een drankje, geen drankje, alleen bij het kindermenu een drankje...)
    Omdat ik het gevoel heb dat de informatie op deze site het meest betrouwbaar is ;) hoop ik dat iemand hier het antwoord weet.
    We hebben het volgende geboekt:
    - dag 1: 18.30 uur Café Mickey
    - dag 2: 18,30 uur Cape Cod
    - dag 3: 14.00 uur Bistro Chez Rémy
    - dag 4 geen reservering, wegens dagje Parijs
    - dag 5 13.00 uur Brunch Inventions
    - dag 6 14.30 uur Auberge de Cendrillon
    Hoi mama van 3,
    Voor de duidelijkheid de letterlijke tekst uit de brochure van Disney: "De vouchers kunnen als betaalmiddel worden gebruikt in alle restaurants met tafelbediening of buffet in de Parken en Disney Hotels en de restaurants in Disney Village®, behalve voor de Hotel optie, voor een voorgerecht, hoofdgerecht, dessert of buffet en 1 frisdrank, m.u.v. de Hotel-optie.". Er zit dus 1 frisdrank bij iedere maaltijd inbegrepen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    - als wij de plus optie half pension boeken (we verblijven in santa fe) mogen wij dan ook gratis ontbijten in bijv Newport Bay Club of moet het ontbijt plaatsvinden in je eigen hotel? (omdat dineren wel mogelijk is in bijvoorbeel Newport Bay Club met de voucher als ik het goed lees)
    - Ik neem aan dat bij half pension plus ook gratis mogen ontbijten bij cafe mickey indien gereserveerd/?
    - Stel we willen toch graag naar de wild west diner show, hierop is de plus voucher niet geldig, maar kan deze wel ingeleverd worden, en zo ja, wat is de voucher waarde dan waard in korting, (34euro santa fe prijs?)
    IK las als je bestelling de waarde van de voucher overschrijd dat men moet bij betalen, zijn er speciale menukaarten voor vouchers, of staan op de menu kaart aangegeven wat men kan bestellen met de vouchers? Niet dat men onverwachts met een betalen rekening zit aan het eind van het diner.

  • Hallo Lars,
    - als wij de plus optie half pension boeken (we verblijven in santa fe) mogen wij dan ook gratis ontbijten in bijv Newport Bay Club of moet het ontbijt plaatsvinden in je eigen hotel? (omdat dineren wel mogelijk is in bijvoorbeel Newport Bay Club met de voucher als ik het goed lees)
    - Ik neem aan dat bij half pension plus ook gratis mogen ontbijten bij cafe mickey indien gereserveerd/?
    - Stel we willen toch graag naar de wild west diner show, hierop is de plus voucher niet geldig, maar kan deze wel ingeleverd worden, en zo ja, wat is de voucher waarde dan waard in korting, (34euro santa fe prijs?)
    IK las als je bestelling de waarde van de voucher overschrijd dat men moet bij betalen, zijn er speciale menukaarten voor vouchers, of staan op de menu kaart aangegeven wat men kan bestellen met de vouchers? Niet dat men onverwachts met een betalen rekening zit aan het eind van het diner.
    Hoi yupyup,
    Ontbijt is alleen mogelijk in je eigen hotel. Wil je in een ander hotel ontbijten, dan zul je de losse prijs per persoon moeten betalen. De half- of volpension vouchers zijn alleen te gebruiken bij lunch of diner, niet bij ontbijt. Het ontbijt met de Disney figuren in Café Mickey is geen onderdeel van de maaltijdopties. Je krijgt hier echter wel korting op (€17,- per persoon vanaf 3 jaar, in plaats van €25,-). Op de menukaarten van alle restaurants staat bij ieder menu aangegeven of dit onder de Standaard, Plus of Premium maaltijdoptie valt. Kies je voor een Premium menu met Plus vouchers, dan dien je het verschil bij te betalen. Dit is afhankelijk van de prijs van het Premium menu. De Plus vouchers hebben een waarde van €34,- voor volwassenen en €16,- voor kinderen. Hetzelfde geldt voor de Buffalo Bill's Wild West Show. Deze show valt onder de Premium categorie. Je kunt je Plus vouchers ook hier gebruiken, maar je betaald het verschil tussen de voucher en de reguliere prijs van de show (zonder eventuele korting) aan de kassa.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Ik zou graag bij Planet hollywood en Rainforst cafe willen gaan
    Eten maar zit met een halfpension , nemen ze deze aan hier ?
    Alvast bedankt :)
  • Hoi Antoneex3,
    aangezien beide restaurants niet tot de Disney-keten behoren kun je je vouchers daar (helaas) niet inleveren.

  • Hallo,
    Ik zou graag bij Planet hollywood en Rainforst cafe willen gaan
    Eten maar zit met een halfpension , nemen ze deze aan hier ?
    Alvast bedankt :)
    Hoi Antoneex3,
    Zoals Hugo al aangeeft, zijn deze restaurants niet van Disney en kun je de vouchers hier niet inleveren. Bekijk het complete overzicht van deelnemende restaurant per maaltijdoptie: http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijdopties/.
    Groetjes,
    Lars
  • HOi,
    Over een paar dagen vertrekken we naar Disney met als maaltijdoptie vol pension plus.
    We vroegen ons af vanaf wanneer we de eerste voucher ontvangen. Is dit al de eerste middag bij aankomst of als eerste de voucher voor het avondeten? We zullen onze kindjes van 2 en 3 meehebben, als ik het goed begrijp krijgt de oudste van 3 ook vouchers en het andere kind niet. Eet ze dan gratis mee in een buffetrestaurant?
    Groetjes

  • HOi,
    Over een paar dagen vertrekken we naar Disney met als maaltijdoptie vol pension plus.
    We vroegen ons af vanaf wanneer we de eerste voucher ontvangen. Is dit al de eerste middag bij aankomst of als eerste de voucher voor het avondeten? We zullen onze kindjes van 2 en 3 meehebben, als ik het goed begrijp krijgt de oudste van 3 ook vouchers en het andere kind niet. Eet ze dan gratis mee in een buffetrestaurant?
    Groetjes
    Hoi stefanie8,
    Alle vouchers voor alle dagen van je verblijf ontvang je tijdens het inchecken. Je mag zelf bepalen welke voucher je gebruikt voor lunch en welke voor het diner, zolang de juiste datum erop vermeld staat. Kinderen van 3 t/m 11 jaar kunnen het kindermenu bestellen. Kinderen onder de 3 jaar eten gratis met hun ouders mee. Denk eraan om populaire restaurants op voorhand te reserveren via de restaurant reserveringslijn: +33 (0)1 60 30 40 50.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor het antwoord ?
  • Hallo,
    Wel jammer dat de vouchers niet in deze restaurants worden gebruikt maar
    Dan is het nu eenmaal zo
    Moeten er dan ook gereserveerd worden bij
    Planet Hollywood en Rainforst cafe ?
    Alvast bedankt
  • Hoi Antoneex3,
    Dat is wel zeer aan te raden, als je niet onnodig lang wil wachten op een beschikbare tafel.
  • Hallo,
    Heb net gebeld naar het reserveringnummer
    Maar helaas kan je bij Planet hollywood en Rainforst
    Niet op voorhand boeken ?
    Misschien kan dat in disneyland wel zelf ?
    Alvast bedankt
    Grts
  • Halloo Antonneex3
    Rainforest kan je helemaal niet reserveren,
    Hier kan je gewoon binnenlopen, en de ene keer heb je mazzel en kan je zo aanschuiven en de andere keer moet je wachten.
    Hollywood planet word volgends mij ook niet meer gereserveerd, maar dat is iets wat ik niet zeker weet.
    groetjes

  • Hallo,
    Heb net gebeld naar het reserveringnummer
    Maar helaas kan je bij Planet hollywood en Rainforst
    Niet op voorhand boeken ?
    Misschien kan dat in disneyland wel zelf ?
    Alvast bedankt
    Grts
    Hoi Antoneex3,
    Zowel Rainforest Cafe, als Planet Hollywood zijn zogenaamde 'walk on' restaurants. Het is niet mogelijk om hier te reserveren. Bij binnenkomst wordt een tafel toegewezen naar gelang beschikbaarheid. Als het restaurant vol zit, dan zul je moeten wachten.
    Groetjes,
    Lars
  • Wij hebben ook half pensioen plus geboekt. Maar ik heb nu spijt.
    Eigenlijk is er niet zoveel keuze waar je terecht kan met je vouchers, tenzij je daar minder betaald dan je de vouchers betaald hebt...
    We gaan dus 2x naar café Mickey gaan.
    Vorige keer gingen we ook naar de inventions eten, maar was meer dan 100 euro opleg denk ik (2 volwassenen en 2 kinderen) en ik was had net op dat moment de buikgriep, was dus duur grapje...

  • Wij hebben ook half pensioen plus geboekt. Maar ik heb nu spijt.
    Eigenlijk is er niet zoveel keuze waar je terecht kan met je vouchers, tenzij je daar minder betaald dan je de vouchers betaald hebt...
    We gaan dus 2x naar café Mickey gaan.
    Vorige keer gingen we ook naar de inventions eten, maar was meer dan 100 euro opleg denk ik (2 volwassenen en 2 kinderen) en ik was had net op dat moment de buikgriep, was dus duur grapje...
    Hoi Mieke,
    Er zitten hele goede restaurants in de Plus variant van de maaltijdopties. Denk aan Walt's Restaurant, Silver Spur Restaurant, Blue Lagoon Restaurant en Bistrot Chez Remy. Alleen in de Premium variant zit Inventions (en bijvoorbeeld ook Auberge de Cendrillon en de Buffalo Bill's Wild West Show). Voor maaltijden met de Disney figuren kun je met de Plus vouchers terecht bij Café Mickey. Bijbetalen in Premium restaurants is altijd mogelijk.
    Bekijk het complete overzicht van alle restaurants voor alle maaltijdopties: http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijdopties/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Ja maar onze kindjes zijn nogal moeilijke eters, de meeste kindermenu's vinden ze dus niet lekker.
    De restaurants in het park zijn waarschijnlijk 's avonds niet open? Wij gaan liever 's avonds gaan eten nadat het park gesloten is.
    Groetjes

  • Hallo,
    Ja maar onze kindjes zijn nogal moeilijke eters, de meeste kindermenu's vinden ze dus niet lekker.
    De restaurants in het park zijn waarschijnlijk 's avonds niet open? Wij gaan liever 's avonds gaan eten nadat het park gesloten is.
    Groetjes
    Hoi Mieke,
    Dan zou ik adviseren om naar een buffetservice restaurant te gaan (Plaza Gardens, Agrabah Café of Restaurant des Stars in de parken). De kinderen kunnen dan zelf hun eten uitzoeken. De restaurants zijn ook 's avonds geopend, naar gelang de openingstijden van de parken. Wanneer gaan jullie naar Disney?
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.