Jaarkaart aanvragen/verlengen per post

13

Reacties


  • je kan toch ook jaarkaart per post verlengen als je geen stempels hebt gespaard en moet betalen?

    Hoi Renata,
    Dat kan inderdaad ook per post. Elke vorm van aanvraag en verlenging van een jaarkaart kan ter plaatse of via de post worden geregeld. Het 'bon de commande' formulier dient hiervoor gebruikt te worden.
    Groetjes,
    Lars
  • Goedemiddag, ik ben net 'nieuw' op dit forum en heb een vraag over het verlengen van de jaarkaart. Eigenlijk wil ik dat per post doen maar na het lezen van alles wat je hiervoor moet invullen, dus ook creditcardgegevens incl alle cijfers die maar op je kaart staan, ben ik toch wat huiverig geworden. Heeft iemand hier ervaring mee? Als het formulier in verkeerde handen valt, kunnen ze met alles wat daarop staat, incl je handtekening, toch gewoon af gaan schrijven van je creditcard? Ik vind het nogal onveilig en ben daarom benieuwd of iemand hier al ervaring mee heeft? Groetjes Marcella

  • Goedemiddag, ik ben net 'nieuw' op dit forum en heb een vraag over het verlengen van de jaarkaart. Eigenlijk wil ik dat per post doen maar na het lezen van alles wat je hiervoor moet invullen, dus ook creditcardgegevens incl alle cijfers die maar op je kaart staan, ben ik toch wat huiverig geworden. Heeft iemand hier ervaring mee? Als het formulier in verkeerde handen valt, kunnen ze met alles wat daarop staat, incl je handtekening, toch gewoon af gaan schrijven van je creditcard? Ik vind het nogal onveilig en ben daarom benieuwd of iemand hier al ervaring mee heeft? Groetjes Marcella

    Hoi Marcella,
    Welkom op ons forum! Het verlengen per post gaat altijd gepaard met het verstrekken van betalingsgegevens (creditcard). Het is voor internationale gasten helaas niet mogelijk om online te verlengen. Het wordt altijd aanbevolen om dergelijke formulieren aangetekend te verzenden. Disney hanteert dit systeem al jaren en wij hebben tot op heden nog geen klacht ontvangen van jaarkaarthouders wiens creditcard misbruikt is door het versturen van deze formulieren. Wil je liever niet alle creditcard informatie prijsgeven, dan is het alleen mogelijk om in het resort zelf te verlengen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Hartelijk dank voor je snelle reactie! Ik had niet gedacht aan aangetekend versturen. Dan ga ik voor die optie. Ik ben wel laat, mijn jaarkaart verloopt 25 oktober maar hopelijk ben ik nog op tijd. Het is nu mijn 1e jaarkaart dus alles is toch nog een beetje nieuw voor mij. Heel erg bedankt!
    Groetjes Marcella

  • Hoi Lars,
    Hartelijk dank voor je snelle reactie! Ik had niet gedacht aan aangetekend versturen. Dan ga ik voor die optie. Ik ben wel laat, mijn jaarkaart verloopt 25 oktober maar hopelijk ben ik nog op tijd. Het is nu mijn 1e jaarkaart dus alles is toch nog een beetje nieuw voor mij. Heel erg bedankt!
    Groetjes Marcella

    Graag gedaan, Marcella! Het stappenplan om het formulier in te vullen staat op onze Jaarkaarten-pagina, mocht je er niet uitkomen: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/. Succes met de verlenging!
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    Wij willen in de tweede week van februari naar Disney. Van tevoren willen we per post een nieuw jaarabonnement aanvragen. Ik las dat het verstandig is om dat minimaal 8 weken van tevoren te doen (begin december dus in ons geval).
    Het formulier dat online staat is geldig tot 12 november. Hoe snel na 12 november staat er een nieuw formulier online? En betekent een nieuw formulier evt ook nieuwe prijzen (verhoging?) of nieuwe blockdagen (we willen nl het hotel ook al boeken)?
    Met andere woorden: kan het met het oog daarop verstandig zijn om voor 12 november alvast het formulier te printen en de abonnementen aan te vragen?
    Graag jouw advies. Dank je wel!
    groet, Kim
  • KimN zei:


    Beste Lars,
    Wij willen in de tweede week van februari naar Disney. Van tevoren willen we per post een nieuw jaarabonnement aanvragen. Ik las dat het verstandig is om dat minimaal 8 weken van tevoren te doen (begin december dus in ons geval).
    Het formulier dat online staat is geldig tot 12 november. Hoe snel na 12 november staat er een nieuw formulier online? En betekent een nieuw formulier evt ook nieuwe prijzen (verhoging?) of nieuwe blockdagen (we willen nl het hotel ook al boeken)?
    Met andere woorden: kan het met het oog daarop verstandig zijn om voor 12 november alvast het formulier te printen en de abonnementen aan te vragen?
    Graag jouw advies. Dank je wel!
    groet, Kim

    Hoi Kim,
    Het nieuwe formulier komt meestal digitaal beschikbaar in de week na de vervaldatum van het huidige formulier. Zodra wij het document binnen krijgen, zullen we dit als download aanbieden via de Jaarkaarten-pagina. Een nieuw formulier kan inderdaad nieuwe prijzen, voorwaarden en/of blockdagen met zich meebrengen, maar dat wordt in dit geval niet verwacht. Aangezien de prijzen met het huidige formulier al zijn verhoogd, zullen de prijzen vanaf 13 november hetzelfde blijven. De ervaring leert dat ook de blockdagen min of meer gelijk blijven, op wat incidentele wijzigingen na.
    Advies: Gebruik het nieuwe formulier vanaf 13 november, anders dien je de jaarkaarten al in november aan te vragen en gooi je in principe 3 maanden 'weg' als jullie niet vóór februari naar Disneyland gaan.
    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel Lars voor je snelle reactie (wederom)!
    Ik vergat nog een ding te vragen; heel algemeen, ik weet niet of jij daar het antwoord op weet.
    Moet de creditcard waarvan je een kopie meestuurt (en waarvan de jaarkaart betaald gaat worden) op naam van de aanvrager staan?
    Het lijkt me niet, maar wil het toch graag zeker weten voor ik ga bestellen (en evt in tijdnood kom met aanvragen van de kaart).
    Groetjes, Kim
  • KimN zei:


    Dank je wel Lars voor je snelle reactie (wederom)!
    Ik vergat nog een ding te vragen; heel algemeen, ik weet niet of jij daar het antwoord op weet.
    Moet de creditcard waarvan je een kopie meestuurt (en waarvan de jaarkaart betaald gaat worden) op naam van de aanvrager staan?
    Het lijkt me niet, maar wil het toch graag zeker weten voor ik ga bestellen (en evt in tijdnood kom met aanvragen van de kaart).
    Groetjes, Kim

    Hoi kim,
    De naam op creditcard hoeft niet overeen te komen met de naam van de aanvrager.
    Ik heb namelijk zelf de creditcard van mijn vader gebruikt omdat ik zelf geen creditcard heb.
    Ik had mijn jaarkaart binnen 2 weken ontvangen na het versturen via de post.
    Ik denk dat midden december vroeg genoeg is om je jaarkaart via de post aan te vragen, mocht het dan nog iets drukker zijn met aanvragen heb je genoeg tijd voor je naar disney vertrekt.
    Groetjes Myriam
  • Hoi,
    Enig idee wanneer de nieuwe link naar het aanvraagformulier van na 12-11-2014 online komt?
    Ik heb nog een paar weken voor het aanvragen, maar beter te vroeg gevraagd dan te laat, toch?!
    Groet, Kim
  • jaarkaart verloopt 10 april 2015.
    we gaan eerste week van mei, dus om half jaar extra te krijgen wil ik per post verlengen.
    je jan normaal een maand van te voren verlengen, maar kan ik nu al 2 maanden van te voren papieren opsturen omdat het 4 - 6 weken duurt.
    en anders kaart er misschien te laat is.?

  • jaarkaart verloopt 10 april 2015.
    we gaan eerste week van mei, dus om half jaar extra te krijgen wil ik per post verlengen.
    je jan normaal een maand van te voren verlengen, maar kan ik nu al 2 maanden van te voren papieren opsturen omdat het 4 - 6 weken duurt.
    en anders kaart er misschien te laat is.?

    Hoi Renata,
    Dat is helaas niet mogelijk. Verlenging met 6 maanden extra gratis is alleen mogelijk als de aanvraag in behandeling wordt genomen in de maand vóór de vervaldatum. In principe zou je het moeten kunnen redden als je de verlenging aangetekend verstuurd op 10 maart. De jaarkaart zou dan normaal gesproken uiterlijk in de laatste week van april moeten binnen komen (uitgaande van een 4-6 weken durende verwerkingstijd). Er zijn mensen die de jaarkaart al binnen 2 weken in de bus hadden liggen, anderen hebben weer 6 weken moeten wachten. Er zit dus een risico aan en er zijn geen garanties dat je de jaarkaart op tijd binnen krijgt als jullie in de eerste week van mei weer gaan.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Ik heb vorige week woensdag de formulieren per post verstuurd voor het aanvragen van Dream jaarpaspoort voor mij en mijn vriendin. Ik heb via de Franse site maandbetaling geregeld en werd in een e-mail verzocht om alle vereiste documenten toe te sturen voor het completeren van mijn file. Gezien ik de brief aangetekend heb verstuurd is dit snel in orde gekomen. Ik kreeg via e-mail de volgende tekst:
    "We confirm that your file is now complete. The Annual Passport members of this file can now access the Disney® Parks with their Annual Passport."
    Heb jij enig idee wat dit inhoud? Ook ontvang ik al aanbiedingen e.d. m.b.t. mijn Dream paspoort. Kan dit betekenen dat de kaart al onderweg is? En kan ik al een room-only boeking doen met het 'file number' wat in de mails staat? Wij willen graag 15 september gaan dus dat zou erg mooi uitkomen.
    Ik hoop dat je mij kan helpen. In ieder geval alvast bedankt!
    Groet,
    Bas
  • BMuller zei:

    Hoi Lars,

    Ik heb vorige week woensdag de formulieren per post verstuurd voor het aanvragen van Dream jaarpaspoort voor mij en mijn vriendin. Ik heb via de Franse site maandbetaling geregeld en werd in een e-mail verzocht om alle vereiste documenten toe te sturen voor het completeren van mijn file. Gezien ik de brief aangetekend heb verstuurd is dit snel in orde gekomen. Ik kreeg via e-mail de volgende tekst:
    "We confirm that your file is now complete. The Annual Passport members of this file can now access the Disney® Parks with their Annual Passport."
    Heb jij enig idee wat dit inhoud? Ook ontvang ik al aanbiedingen e.d. m.b.t. mijn Dream paspoort. Kan dit betekenen dat de kaart al onderweg is? En kan ik al een room-only boeking doen met het 'file number' wat in de mails staat? Wij willen graag 15 september gaan dus dat zou erg mooi uitkomen.
    Ik hoop dat je mij kan helpen. In ieder geval alvast bedankt!
    Groet,
    Bas

    Beste Bas,

    Goede vraag! Ik weet niet of het 'file number' gelijk is aan het pasnummer van je jaarkaart. Hiervoor zou je de Disney reserveringslijn moeten bellen om te zien of je al kunt boeken met jaarkaartkorting.

    Groetjes,
    Lars
  • BMuller zei:

    Hoi Lars,

    Ik heb vorige week woensdag de formulieren per post verstuurd voor het aanvragen van Dream jaarpaspoort voor mij en mijn vriendin. Ik heb via de Franse site maandbetaling geregeld en werd in een e-mail verzocht om alle vereiste documenten toe te sturen voor het completeren van mijn file. Gezien ik de brief aangetekend heb verstuurd is dit snel in orde gekomen. Ik kreeg via e-mail de volgende tekst:
    "We confirm that your file is now complete. The Annual Passport members of this file can now access the Disney® Parks with their Annual Passport."
    Heb jij enig idee wat dit inhoud? Ook ontvang ik al aanbiedingen e.d. m.b.t. mijn Dream paspoort. Kan dit betekenen dat de kaart al onderweg is? En kan ik al een room-only boeking doen met het 'file number' wat in de mails staat? Wij willen graag 15 september gaan dus dat zou erg mooi uitkomen.
    Ik hoop dat je mij kan helpen. In ieder geval alvast bedankt!
    Groet,
    Bas

    Hoi,
    Hoe heb je de maandbetaling geregeld online ? En kan dit ook met een verlenging dat je weet ?
  • Ik heb vorige week mijn documenten opgestuurd voor het verlengen van mijn jaarpasport. Hoe lang duurt het voordat ik daar bericht over zou kunnen krijgen?
  • dotty03 zei:

    Ik heb vorige week mijn documenten opgestuurd voor het verlengen van mijn jaarpasport. Hoe lang duurt het voordat ik daar bericht over zou kunnen krijgen?

    Hoi dotty03,

    Naar gelang de drukte bij Bureau Passeport Annuel duurt een aanvraag/verlenging, inclusief verzending van en naar Disney, tussen de 2-4 weken voordat je de jaarkaarten thuis hebt.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    dotty03 zei:

    Ik heb vorige week mijn documenten opgestuurd voor het verlengen van mijn jaarpasport. Hoe lang duurt het voordat ik daar bericht over zou kunnen krijgen?

    Hoi dotty03,

    Naar gelang de drukte bij Bureau Passeport Annuel duurt een aanvraag/verlenging, inclusief verzending van en naar Disney, tussen de 2-4 weken voordat je de jaarkaarten thuis hebt.

    Groetjes,
    Lars
    Ontvang je een mail als de stukken binnen zijn gekomen...
  • dotty03 zei:


    Ontvang je een mail als de stukken binnen zijn gekomen...

    Nee, er wordt geen mail verzonden als de documenten zijn aangekomen.
  • Ik heb even een vraag... Wat is het adres waar naartoe de formulieren verstuurd moeten worden? Want ik heb 2 verschillende adressen.
    disneyland Paris
    passeport annuel par correspondance/APMP
    BP 126
    777777 Marne la vallee cedex 4, France

    En de andere is
    disneyland Paris
    passeport annuel par correspondance
    777777 Marne la vallee cedex 4, France

    Ik hoor het graag.
  • dotty03 zei:

    Ik heb even een vraag... Wat is het adres waar naartoe de formulieren verstuurd moeten worden? Want ik heb 2 verschillende adressen.
    disneyland Paris
    passeport annuel par correspondance/APMP
    BP 126
    777777 Marne la vallee cedex 4, France

    En de andere is
    disneyland Paris
    passeport annuel par correspondance
    777777 Marne la vallee cedex 4, France

    Ik hoor het graag.

    Hoi dotty03,

    Het laatste adres is de juiste. Zo staat het ook vermeld op de actuele aanvraagformulieren.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik
    Lars zei:

    dotty03 zei:

    Ik heb even een vraag... Wat is het adres waar naartoe de formulieren verstuurd moeten worden? Want ik heb 2 verschillende adressen.
    disneyland Paris
    passeport annuel par correspondance/APMP
    BP 126
    777777 Marne la vallee cedex 4, France

    En de andere is
    disneyland Paris
    passeport annuel par correspondance
    777777 Marne la vallee cedex 4, France

    Ik hoor het graag.

    Hoi dotty03,

    Het laatste adres is de juiste. Zo staat het ook vermeld op de actuele aanvraagformulieren.

    Groetjes,
    Lars
    Ik heb zojuist naar d
    Lars zei:

    dotty03 zei:

    Ik heb even een vraag... Wat is het adres waar naartoe de formulieren verstuurd moeten worden? Want ik heb 2 verschillende adressen.
    disneyland Paris
    passeport annuel par correspondance/APMP
    BP 126
    777777 Marne la vallee cedex 4, France

    En de andere is
    disneyland Paris
    passeport annuel par correspondance
    777777 Marne la vallee cedex 4, France

    Ik hoor het graag.

    Hoi dotty03,

    Het laatste adres is de juiste. Zo staat het ook vermeld op de actuele aanvraagformulieren.

    Groetjes,
    Lars
    Ik heb zojuist naar de klantenservice van disne gebeld. Het eerste adres is ook juist,maar dat is alleen voor als er een maandelijkse betaling wordt aangevraagd. Dit is het adres van de financiele afdeling van passeport annuel..
  • januari 2017 aangepast
    Hi Lars,

    Ik heb even een praktische vraag:

    Wij hebben met ons gezin 3 Dream jaarpassen, waarvan die van mijn zoon van 4 jaar oud als eerste afloopt. Voor zijn jaarpas willen we dan ook stempels verzamelen voor de gratis verlenging.

    Nu willen vrienden van ons (2 volwassenen en een dochter van 3 jaar) ook voor hun gezin jaarpassen aanschaffen, alleen willen ze voor de classic passen gaan. Omdat deze de 2 dagen na aanschaf niet geldig zijn, willen we dit van tevoren gaan doen zodat ze gebruik kunnen maken van onze korting, en zij bij hun verblijf in maart de kaarten gewoon voor hun hele bezoek kunnen gebruiken.

    Ik weet dat de jaarpassen van tevoren aan te vragen zijn per post, maar dan kunnen we uiteraard geen gebruik maken van de parrainage. Ons idee was dan ook dat ik samen met een van hun van tevoren naar Disneyland ga om daar voor hun gezin de kaarten te kopen.

    Is dit een optie? Is het mogelijk om (net als bij een aanvraag per post) voor de overige 2 van hun gezin ingevulde en ondertekende formulieren mee te nemen samen met pasfoto's en kopieën van de legitimatie? Het lijkt me namelijk wat krom als in het park wel iedereen fysiek aanwezig moet zijn terwijl dit bij een aanvraag per post ook niet het geval is.

    En hoe zit dat met het verzamelen van de stempels voor de jaarpas van onze zoon van 4? Kan ik als verantwoordelijke ouder ook namens hem stempels verzamelen? Ik ben tenslotte ook een van de ouders die voor zijn kaart getekent heeft.

    Ingewikkeld verhaal, maar hopelijk komt het over wat ik bedoel haha. Zo niet dan hoor ik het graag ;).

    Alvast bedankt!

    Wouter
  • Hi Lars,

    Ik heb even een praktische vraag:

    Wij hebben met ons gezin 3 Dream jaarpassen, waarvan die van mijn zoon van 4 jaar oud als eerste afloopt. Voor zijn jaarpas willen we dan ook stempels verzamelen voor de gratis verlenging.

    Nu willen vrienden van ons (2 volwassenen en een dochter van 3 jaar) ook voor hun gezin jaarpassen aanschaffen, alleen willen ze voor de classic passen gaan. Omdat deze de 2 dagen na aanschaf niet geldig zijn, willen we dit van tevoren gaan doen zodat ze gebruik kunnen maken van onze korting, en zij bij hun verblijf in maart de kaarten gewoon voor hun hele bezoek kunnen gebruiken.

    Ik weet dat de jaarpassen van tevoren aan te vragen zijn per post, maar dan kunnen we uiteraard geen gebruik maken van de parrainage. Ons idee was dan ook dat ik samen met een van hun van tevoren naar Disneyland ga om daar voor hun gezin de kaarten te kopen.

    Is dit een optie? Is het mogelijk om (net als bij een aanvraag per post) voor de overige 2 van hun gezin ingevulde en ondertekende formulieren mee te nemen samen met pasfoto's en kopieën van de legitimatie? Het lijkt me namelijk wat krom als in het park wel iedereen fysiek aanwezig moet zijn terwijl dit bij een aanvraag per post ook niet het geval is.

    En hoe zit dat met het verzamelen van de stempels voor de jaarpas van onze zoon van 4? Kan ik als verantwoordelijke ouder ook namens hem stempels verzamelen? Ik ben tenslotte ook een van de ouders die voor zijn kaart getekent heeft.

    Ingewikkeld verhaal, maar hopelijk komt het over wat ik bedoel haha. Zo niet dan hoor ik het graag ;).

    Alvast bedankt!

    Wouter

    Hoi Wouter,

    Helaas is dat niet mogelijk. Om gebruik te maken van de parrainage aanbieding (10% korting voor de nieuwe jaarkaarthouder en een stempel voor de bestaande jaarkaarthouder) moeten beide partijen fysiek aanwezig zijn bij Bureau Passeport Annuel. Dit is niet mogelijk per post en dus ook niet als bepaalde gezinsleden niet fysiek aanwezig (kunnen) zijn. Alleen een reguliere aanvraag/verlenging is per post mogelijk en dat is dan ook direct de enigste optie voor jullie vrienden om de blockdagen van de Classic te omzeilen.

    Ik zou adviseren om te kiezen voor Fantasy jaarkaarten mét jullie parrainage korting. Zo wordt het prijsverschil tussen beide kaarten (Classic / Fantasy) kleiner. Daarnaast is parkeren inclusief, krijgen ze toegang tot de Extra Magische Uren en hebben ze niet die twee blockdagen na aanschaf. Ze genieten bovendien van een vol jaar geldigheid. Met een aanvraag per post gaat er toch een bepaalde periode verloren, aangezien de jaarkaart nog verstuurd moet worden.

    Stempels sparen voor je zoontje zonder dat hij fysiek aanwezig is bij Bureau Passeport Annuel is eveneens niet mogelijk. Beide partijen dienen ten alle tijden aanwezig te zijn, ongeacht de leeftijd.

    Groetjes,
    Lars
  • april 2017 aangepast
    Hi! Ik wil graag 5 jaarkaarten per post gaan bestellen en zag hier http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/ het formulier waar je eerder naar verwijst, echter is dit het oude formulier. Weet iemand waar het nieuwe formulier te vinden is?
    Groetjes,
    Camhyra
  • Camhyra zei:

    Hi! Ik wil graag 5 jaarkaarten per post gaan bestellen en zag hier http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/ het formulier waar je eerder naar verwijst, echter is dit het oude formulier. Weet iemand waar het nieuwe formulier te vinden is?
    Groetjes,
    Camhyra

    Hoi Camhyra,

    De downloadlinks zijn inmiddels aangepast naar de nieuwe formulieren (geldig t/m 2 november 2017): https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. Momenteel zijn de documenten alleen in het Frans beschikbaar.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi, ik heb misschien een domme vraag.. Maar wij hebben al onze stempels gespaard en kunnen verlengen. Nu wilde we dat doen vandaag maar zijn we heel stom het formulier vergeten.. Dus we moeten alles opsturen.. Maar moeten we dan ook onze oude jaarkaarten meesturen??? En ook creditcard gegevens mee sturen of is het stempel formulier genoeg??

    Alvast bedankt voor de info

    Groetjes Nathalie
  • maart 2018 aangepast
    Hoi Nathalie,

    bedoel je dat je in het park bent maar het stempelformulier bent vergeten zodat je als je thuis bent, je alles moet opsturen?

    als je voor jezelf verlengt, moet je meesturen:
    - het bestelformulier (dat vind je hier: https://www.discoverthemagic.nl/content/downloads/disneyland-paris/dlp-jaarkaarten-bon-de-commande-renewal-mrt2018-nov2018.pdf), volledig ingevuld (de velden over bedragen kun je leeglaten of doorstrepen als je met stempels verlengt);
    - het sponsorformulier;
    - een kopie van je paspoort of van je identiteitskaart (bij identiteitskaart de voor- EN achterkant kopiëren);
    - een pasfoto met op de achterkant je voor- en achternaam;
    - (een kopie van) je huidige jaarkaart (dit is een beetje onduidelijk, het staat niet op het formulier maar het wordt bij het BPA wel aangegeven). Wij hebben de laatste keer de originele kaart zelf meegestuurd.

    Als je voor een minderjarig iemand verlengt via de post ook nog:
    - een brief waarin je aangeeft de ouder van het betreffende kind te zijn;
    - een kopie van je paspoort of van je identiteitskaart (bij identiteitskaart de voor- EN achterkant kopiëren) - in dit geval dus van het kind èn van jezelf!

    Dit alles in een envelop, liefst aangetekend, opsturen naar:
    Disneyland Paris
    Passeport Annuel par correspondance
    77 777 Marne-la-Vallée cedex 4
    France
  • maart 2018 aangepast
    Hugo zei:

    Hoi Nathalie,

    bedoel je dat je in het park bent maar het stempelformulier bent vergeten zodat je als je thuis bent, je alles moet opsturen?

    als je voor jezelf verlengt, moet je meesturen:
    - het bestelformulier (dat vind je hier: https://www.discoverthemagic.nl/content/downloads/disneyland-paris/dlp-jaarkaarten-bon-de-commande-renewal-mrt2018-nov2018.pdf), volledig ingevuld (de velden over bedragen kun je leeglaten of doorstrepen als je met stempels verlengt);
    - het sponsorformulier;
    - een kopie van je paspoort of van je identiteitskaart (bij identiteitskaart de voor- EN achterkant kopiëren);
    - een pasfoto met op de achterkant je voor- en achternaam;
    - (een kopie van) je huidige jaarkaart (dit is een beetje onduidelijk, het staat niet op het formulier maar het wordt bij het BPA wel aangegeven). Wij hebben de laatste keer de originele kaart zelf meegestuurd.

    Als je voor een minderjarig iemand verlengt via de post ook nog:
    - een brief waarin je aangeeft de ouder van het betreffende kind te zijn;
    - een kopie van je paspoort of van je identiteitskaart (bij identiteitskaart de voor- EN achterkant kopiëren) - in dit geval dus van het kind èn van jezelf!

    Dit alles in een envelop, liefst aangetekend, opsturen naar:
    Disneyland Paris
    Passeport Annuel par correspondance
    77 777 Marne-la-Vallée cedex 4
    France


    Ja idd dat bedoelde ik.. Beetje stom van ons.. We gingen dit weekend voor de gratis verlenging gelukkig loopt het abonnement nog tot 25 april. Maar een kopie of originele sturen. Dank je wel voor alle info gaan we dat doen.


  • Hugo zei:

    Hoi Nathalie,

    bedoel je dat je in het park bent maar het stempelformulier bent vergeten zodat je als je thuis bent, je alles moet opsturen?

    als je voor jezelf verlengt, moet je meesturen:
    - het bestelformulier (dat vind je hier: https://www.discoverthemagic.nl/content/downloads/disneyland-paris/dlp-jaarkaarten-bon-de-commande-renewal-mrt2018-nov2018.pdf), volledig ingevuld (de velden over bedragen kun je leeglaten of doorstrepen als je met stempels verlengt);
    - het sponsorformulier;
    - een kopie van je paspoort of van je identiteitskaart (bij identiteitskaart de voor- EN achterkant kopiëren);
    - een pasfoto met op de achterkant je voor- en achternaam;
    - (een kopie van) je huidige jaarkaart (dit is een beetje onduidelijk, het staat niet op het formulier maar het wordt bij het BPA wel aangegeven). Wij hebben de laatste keer de originele kaart zelf meegestuurd.

    Als je voor een minderjarig iemand verlengt via de post ook nog:
    - een brief waarin je aangeeft de ouder van het betreffende kind te zijn;
    - een kopie van je paspoort of van je identiteitskaart (bij identiteitskaart de voor- EN achterkant kopiëren) - in dit geval dus van het kind èn van jezelf!

    Dit alles in een envelop, liefst aangetekend, opsturen naar:
    Disneyland Paris
    Passeport Annuel par correspondance
    77 777 Marne-la-Vallée cedex 4
    France

    Hallo Hugo

    Sorry ben ik toch nog een keertje maar een pasfoto opsturen?? Vorige keer hebben ze de oude foto gebruikt.. Alleen toen hebben we een nieuw abonnement gekocht in het park?? Kan dat alleen daar dat ze je huidige foto overnemen??

Log In of Registreer om te reageren.