Disneyland Hotel

13

Reacties


  • Mo zei:

    Lars zei:

    Mo zei:

    Kan iemand mij vertellen of er iets van een mini koelkastje aanwezig is op de standaard kamers?
    En dan thee/koffie, ik vind het erg onduidelijk, onder de hotel faciliteiten van het Disneyland hotel staat
    " Thee- en espressofaciliteiten aanwezig" verder staat er niet bij. Elders lees ik tegen betaling op aanvraag.
    is het nu wel óf niet aanwezig ,op aanvraag of niet en gratis of op betaling?

    Hoi Mo,

    Daarnaast is er een minibar op de kamer waarvan tegen betaling gebruik kan worden gemaakt.

    Groetjes,
    Lars
    Lars nu hoorde ik van een kennis dat de minibar met censoren werkt en dat als je iets er uit haalt het geregistreerd word ,ook als je het meteen weer terug zet komt dit toch op je rekening, Is dat echt waar zo ? Zo ja dan ja dan kan ik er dus niets van mijzelf bij of tussen leggen toch?
    Klopt.. zodra je er iets uithaalt word dit geregistreerd.
    Oke ,het is dus niet verstandig om er iets uit te halen om iets van mijzelf er in te leggen. Dank je wel voor je reactie.
  • Kan iemand mij vertellen of er wel gewoon gratis , evt. beperkt zoals 4 per dag ofzo, koffie en thee bij de koffie en thee faciliteiten zit of is dat ook tegen betaling? Zag dat 4 cups €12 euro kosten ?
  • Bij de Castle Club-kamers zijn de 4 cups inbegrepen, bij de gewone kamers niet.
  • Hugo zei:

    Bij de Castle Club-kamers zijn de 4 cups inbegrepen, bij de gewone kamers niet.

    Wij zitten in een standaard kamer.
    Dus daar krijgen we geen cups,?
    als je zoveel geld neerleg voor t duurste Disneyhotel,verwacht je toch dat zoiets er bij zit. Dat is dan weer heel jammer aangezien we nog in de goedkoopste overnachting hotels dit vaak gewoon bij de service krijgen. Maar omdat het om Disney gaat twijfelde ik daar al aan. Vandaar de vraag dus. Bedankt!
  • Sorry, ik blijf vragen hebben *bloos*
    Vorige keer zaten we in Sante Fe en moesten we steeds door een tassen controle, volgens mijn geheugen was dat bij Disney village. Misschien zelfs ook nog boj de ingang maar dat weet ik dus niet meer. Het was met kerst 2015 net na de aanslagen in Parijs
    Zijm die controles er nog steeds? En Hoe zit dat als je in het Disneyland hotel verblijft? Krijg je die controle dan niet?
  • Er zijn in ieder geval nog tassencontroles op het paadje van Newport Bay Club naar Disney Village, vlak voor de McDonalds. En ook als je het hotel binnenkomt vanaf de parkeergarage.
    Dus ik denk dat er tussen Santa Fe en Disney Village ook wel een controlepunt is.
    Tussen de uitgangen van het Disneyland Hotel en de ingang is geen controle, dan loop je zo naar de toegangspoorten.
  • Hugo zei:

    Er zijn in ieder geval nog tassencontroles op het paadje van Newport Bay Club naar Disney Village, vlak voor de McDonalds. En ook als je het hotel binnenkomt vanaf de parkeergarage.
    Dus ik denk dat er tussen Santa Fe en Disney Village ook wel een controlepunt is.
    Tussen de uitgangen van het Disneyland Hotel en de ingang is geen controle, dan loop je zo naar de toegangspoorten.

    Het is dus niet alleen iets vanwege die aanslagen toen maar altijd zo ? Dus als we op de aankomstdag aankomen bij het Disneyland hotel hebben we koffer en tassen controle en daarna niet meer?
  • Ik heb er zelf nooit geslapen maar ben er vorige week wel vanuit het park naar binnen gelopen en daar is geen tassencontrole.
  • Nou we zullen het gaan zien. Zou fijn zijn als we het maar 1 keer hwbben boj aankomst., ik weet nog dat het best nog lang duurde voor je daar doorheen was. Maar dacht ook dat het was vanwege de aanslagen. Dank je wel!
  • Hoi Mo,

    Vragen is geen probleem, daar is het forum toch voor??

    Als je in het Disneyland Hotel verblijft hoef je na aankomst niet meer door de tas controle heen, je loopt zo vanuit de hotel ingang naar de ingang van de parken.

    grz

    MJ
  • mcjas zei:

    Hoi Mo,

    Vragen is geen probleem, daar is het forum toch voor??

    Als je in het Disneyland Hotel verblijft hoef je na aankomst niet meer door de tas controle heen, je loopt zo vanuit de hotel ingang naar de ingang van de parken.

    grz

    MJ

    Ontzettend bedankt! Fijn te weten dat we daar dan vanaf zijn ?
  • Ik zou het geweldig vinden als ik zit te lunchen dat dan the aristocats kunnen komen
  • Nog 2 weekjes en dan kunnen we ons diner in inventions gaan reserveren. Over de tijd zijn we uit, maar nu zag ik bij menu
    " drinks not included."
    Moeten we serieus ons drinken bij ontbijt en diner nog apart er bij betalen? We zitten in hotel zelf dus de duurste vouchers ?
  • Hoi @Mo ,

    Bij het ontbijt is onbeperkt drank inclusief. Bij het diner niet. Met de Premium voucher krijg je het eerste drankje gratis. De volgende drankjes moeten betaald worden.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Mo ,

    Bij het ontbijt is onbeperkt drank inclusief. Bij het diner niet. Met de Premium voucher krijg je het eerste drankje gratis. De volgende drankjes moeten betaald worden.

    Groetjes,
    Lars

    Oke Jeetje je betaald eigenlijk best veel geld en dan zit je 2e colaatje niet eens inbegrepen.
    Dank je wel voor de snelle reactie!
  • hoi Mo,,

    Het klopt dat je voor inventions meer betaald, en zonder drinken, echter is de kwaliteit van het eten echt super goed, en in het luxere segment. Als wij minder te besteden hebben gaan we graag bij Plaza Gardens eten, waar het drinken wel inclusief is. Eten is ook goed, alleen minder luxe, dus voor kinderen vaak wat beter.

    grz

    MJ
  • mcjas zei:

    hoi Mo,,

    Het klopt dat je voor inventions meer betaald, en zonder drinken, echter is de kwaliteit van het eten echt super goed, en in het luxere segment. Als wij minder te besteden hebben gaan we graag bij Plaza Gardens eten, waar het drinken wel inclusief is. Eten is ook goed, alleen minder luxe, dus voor kinderen vaak wat beter.

    grz

    MJ

    Hoi MJ
    Dank je wel voor de reactie,
    We hebben het er hier thuis over gehad, maar we slapen in het Disneylandhotel en eigenlijk is het ook heel fijn om voor en na het eten even Naar je kamer te kunnen. Gelukkig hebben wij geen extra kosten om daar te eten omdat we geboekt hebben met gratis half pension. Daarom konden we dat ook doen ???
    Mijn zoontje wil daar ontzettend graag eten ivm de karakters. Tevens is het onze 10 trouwdag dat we dan in Disneyland vieren, ik Vind het alleen zo zonde, we zijn er 3 avonden dus ben je algauw €100 kwijt aan een drankjes bij je eten. Op alleen dat ene drankje zit je denk ik gewoon niet. Ik Had dat gewoon liever in een leuk souvenir gestopt. Maar goed, het is niet anders, dus we gaan er gewoon een superleuke tijd hebben,dat is 1 ding wat zeker is. Maar jij heb er dus gegeten? ik hoorde dat het behalve luxer ook heel veel is. En Veel verschillende dingen?
  • Hoi Mo,

    Het is al weer een tijdje gelden dat wij er voor het laatst gegeten hebben (afgelopen zomer).
    Qua hoeveelheid is het geen probleem, het buffet wordt de hele tijd bijgevuld, alleen als je erg laat gaat eten (tegen sluitingstijd) dan stoppen zij daar natuurlijk mee :-) Qua aanbod vind ik zelf dat er wel iets minder keuze is vergelekeken met PG, echter de kwaliteit maakt dat dan wel weer goed.
    Heb even gegoogled voor je en een filmpje op youtube gevonden waarin het aanbod van het buffet getoond wordt,
    Vanaf 2:10 kan je bekijken wat er aangeboden is in september 2018. Let wel dat de karakters die je ziet lopen niet gegarandeerd aanwezig zijn.Ter vergelijking kan je dan deze bekijken: vanaf 2:45 wordt daar het buffet van PG getoond.
    Als je 3 nachten er bent zou ik persoonlijk 1 keer inventions doen, 1 keer PG en een keer Walt's, maar dat is een persoonlijke keuze, wij willen graag wat vazriatie in ons menu hebben, en als je 2 keer Inventions doet eet je toch 3 dagen ongeveer hetzelfde.

    Grz

    MJ
  • mcjas zei:

    Hoi Mo,

    Het is al weer een tijdje gelden dat wij er voor het laatst gegeten hebben (afgelopen zomer).
    Qua hoeveelheid is het geen probleem, het buffet wordt de hele tijd bijgevuld, alleen als je erg laat gaat eten (tegen sluitingstijd) dan stoppen zij daar natuurlijk mee :-) Qua aanbod vind ik zelf dat er wel iets minder keuze is vergelekeken met PG, echter de kwaliteit maakt dat dan wel weer goed.
    Heb even gegoogled voor je en een filmpje op youtube gevonden waarin het aanbod van het buffet getoond wordt,
    Vanaf 2:10 kan je bekijken wat er aangeboden is in september 2018. Let wel dat de karakters die je ziet lopen niet gegarandeerd aanwezig zijn.Ter vergelijking kan je dan deze bekijken: vanaf 2:45 wordt daar het buffet van PG getoond.
    Als je 3 nachten er bent zou ik persoonlijk 1 keer inventions doen, 1 keer PG en een keer Walt's, maar dat is een persoonlijke keuze, wij willen graag wat vazriatie in ons menu hebben, en als je 2 keer Inventions doet eet je toch 3 dagen ongeveer hetzelfde.

    Grz

    MJ

    Je bent me aan het twijfelen aan het brengen ! Haha
    Aankomstdag inventions, lekker handig ondat we daar ook slapen dus daarna naar boven kamer bekijken. dag er na is onze trouwdag dan ook inventions, dag 3 PG en laatste dag rainforest. Mmmmm denk denk denk !
  • Hoi Mo,

    lol, sorry voor het twijfel zaaien :-)
    Let wel: Rainforrest Cafe accepteerd volgens mij geen vouchers, dus daar zal je dan moeten betalen.
    En ja DLP plannen is inderdaad een hoop gepuzzel, maar dat is ook een van de charmes van de trip vinden wij

    grz
    MJ
  • mcjas zei:

    Hoi Mo,

    lol, sorry voor het twijfel zaaien :-)
    Let wel: Rainforrest Cafe accepteerd volgens mij geen vouchers, dus daar zal je dan moeten betalen.
    En ja DLP plannen is inderdaad een hoop gepuzzel, maar dat is ook een van de charmes van de trip vinden wij

    grz
    MJ

    Hoi MJ
    Ja van rainforest wisten we , ook niet te reserveren. Het Was superleuk daar dus daar wilde we toch zeker ook eten. Doen we op vertrekdag zo zitten we ook niet aan een tijd vast,wel zo handig.
    Disney plannen is zoooo leuk hahaha
    Als manlief.thuis komt zegt hij al voir zn neus binnen is" je gaat t vast weer over Disney hebben" ???
    Nu nog even uitvinden hoe of wat met de koffie cups op de kamer en dan denk ik alles wel te weten?
  • Nog even een vraag als ik online reserveer ( voorkeur)of telefonische voor de restaurants komt dat dan ook op dat pasje wat je bij inchecken krijgt te staan ? Hoe werkt dat nou precies?
  • Mo zei:

    Nog even een vraag als ik online reserveer ( voorkeur)of telefonische voor de restaurants komt dat dan ook op dat pasje wat je bij inchecken krijgt te staan ? Hoe werkt dat nou precies?

    Hoi Mo,

    Nee, voorlopig komt dit (nog) niet op de Magic Pass te staan. Je reservering wordt online of telefonisch direct doorgestuurd naar het desbetreffende restaurant. Je ontvangt alleen een bevestiging als je dit online doet via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris. Optioneel kan er een reserveringsbonnetje van alle restaurants worden opgevraagd tijdens het inchecken in het hotel.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Dank je wel, ik doe het het liefste online omdat ik die dagen al vroeg onderweg ben en dan niet echt kan bellen. Ik krijg dan dus ern bevestigingsmail, die optionele bonnetjes heb ik dan niet nodig? Ik hoorde ergens of las hier dat je voor inventions wel heel vroeg erbij moest zijn omdat het zo snel vol zit? Dus om 07.00 uur ofzo, klopt dat echt?
  • Mo zei:

    Hoi Lars,
    Dank je wel, ik doe het het liefste online omdat ik die dagen al vroeg onderweg ben en dan niet echt kan bellen. Ik krijg dan dus ern bevestigingsmail, die optionele bonnetjes heb ik dan niet nodig? Ik hoorde ergens of las hier dat je voor inventions wel heel vroeg erbij moest zijn omdat het zo snel vol zit? Dus om 07.00 uur ofzo, klopt dat echt?

    Hoi Mo,

    Voor de meest populaire restaurants (zoals Inventions en Auberge de Cendrillon) moet je inderdaad direct vanaf 60 dagen vóór aankomst reserveren om een plekje te krijgen op het voor jullie ideale tijdstip.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Mo zei:

    Hoi Lars,
    Dank je wel, ik doe het het liefste online omdat ik die dagen al vroeg onderweg ben en dan niet echt kan bellen. Ik krijg dan dus ern bevestigingsmail, die optionele bonnetjes heb ik dan niet nodig? Ik hoorde ergens of las hier dat je voor inventions wel heel vroeg erbij moest zijn omdat het zo snel vol zit? Dus om 07.00 uur ofzo, klopt dat echt?

    Hoi Mo,

    Voor de meest populaire restaurants (zoals Inventions en Auberge de Cendrillon) moet je inderdaad direct vanaf 60 dagen vóór aankomst reserveren om een plekje te krijgen op het voor jullie ideale tijdstip.

    Groetjes,
    Lars
    Dan zorg ik dat ik er.zo snel mogelijk bij ben ?
  • Wij hebben (al maanden lang) een reservering voor een verblijf in het Disneyland Hotel voor september dit jaar. Maar nu zie en hoor ik hier en daar dat dit gerenoveerd wordt en dus voor langere tijd gesloten is. Heeft iemand enig idee hoe lang en ook of dit betekend dat een verblijf in dit hotel helemaal niet mogelijk is eind september?

    Groeten,
    Brenda
  • Hoi @Brenda_A ,

    Op dit moment is niet bekend hoe lang de renovatie gaat duren. Mocht het hotel gesloten zijn tijdens je verblijf dan krijg je de optie om te wijzigen of annuleren met volledige terugbetaling. Hier krijg je nog bericht over. Bekijk de nieuwe prinsessen kamers: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/upgrade-disneyland-hotel-disneyland-paris-prinsessen-kamers

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars! Ik ben echt super benieuwd hoe dat eruit gaat zien! Ook heb ik een andere vraag die jij misschien kan beantwoorden.. Ik weet dat het Disney hotel gesloten is voor onbepaalde tijd maar kan jij mij misschien vertellen wat een gemiddelde overnachting kost voor 2 personen in het laag seizoen? Ik zou graag me ma verassen om een keer in het Disney hotel te slapen, normaal gaan wij altijd voor 4 nachten naar New Port bay en dan compass club wat ook heel gaaf is.. Maar zou het zo leuk vinden om naar het Disney hotel te gaan.. Ook dan zou ik voor 4 nachten willen gaan.. Ik hoop dat het volgend jaar weer open is.. Nou ik hoor graag jou reactie!!
  • Hoi Lars! Ik ben echt super benieuwd hoe dat eruit gaat zien! Ook heb ik een andere vraag die jij misschien kan beantwoorden.. Ik weet dat het Disney hotel gesloten is voor onbepaalde tijd maar kan jij mij misschien vertellen wat een gemiddelde overnachting kost voor 2 personen in het laag seizoen? Ik zou graag me ma verassen om een keer in het Disney hotel te slapen, normaal gaan wij altijd voor 4 nachten naar New Port bay en dan compass club wat ook heel gaaf is.. Maar zou het zo leuk vinden om naar het Disney hotel te gaan.. Ook dan zou ik voor 4 nachten willen gaan.. Ik hoop dat het volgend jaar weer open is.. Nou ik hoor graag jou reactie!!

    Hoi Sabrina,

    Een prijsindicatie kan ik je niet geven, aangezien Disney dit hotel momenteel volledig uit alle systemen heeft gehaald. De prijzen zijn pas beschikbaar als Disney een openingsdatum bekend maakt, maar dat gaat nog een hele tijd duren. Het hotel heropent waarschijnlijk pas eind 2023.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.