Gratis Dining Plan aanbieding Walt Disney World

1911131415

Reacties

  • Hoi allemaal,

    Walt Disney World heeft een nieuwe aanbieding gelanceerd. Ontvang tot 2 nachten & 7 dagen gratis + gratis Memory Maker voor aankomsten in 2022 bij een verblijf van minimaal 5 nachten in de Disney hotels. Het arrangement kan tot 7 dagen vóór aankomst gratis worden gewijzigd. Bekijk beschikbaarheid en ontdek prijzen: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-nachten-gratis-entree

    Groetjes,
    Lars
  • ,ie toch geen free dining plan erbij ?
  • ,ie toch geen free dining plan erbij ?

    Dat klopt. Deze aanbieding is zonder Free Dining omdat het Dining Plan nog niet terug is. Wilde enkel de aandacht vestigingen op de nieuwe 2022 aanbieding met nu 2 nachten gratis.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    ,ie toch geen free dining plan erbij ?

    Dat klopt. Deze aanbieding is zonder Free Dining omdat het Dining Plan nog niet terug is. Wilde enkel de aandacht vestigingen op de nieuwe 2022 aanbieding met nu 2 nachten gratis.

    Groetjes,
    Lars
    Ah, ok, ik dacht yes dining plan is terug ?
  • Lars zei:

    Hoi allemaal,

    Walt Disney World heeft een nieuwe aanbieding gelanceerd. Ontvang tot 2 nachten & 7 dagen gratis + gratis Memory Maker voor aankomsten in 2022 bij een verblijf van minimaal 5 nachten in de Disney hotels. Het arrangement kan tot 7 dagen vóór aankomst gratis worden gewijzigd. Bekijk beschikbaarheid en ontdek prijzen: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-nachten-gratis-entree

    Groetjes,
    Lars

    Is deze aanbieding niet veel slechter dan dat het geweest is of ligt dat aan mij :) ?
    Ik dacht dat je wel meer nachten gratis kreeg in het verleden? Hoe langer je verblijf, hoe meer nachten gratis.
  • Is deze aanbieding niet veel slechter dan dat het geweest is of ligt dat aan mij :) ?
    Ik dacht dat je wel meer nachten gratis kreeg in het verleden? Hoe langer je verblijf, hoe meer nachten gratis.

    Valt mee hoor. Voorheen waren het maximaal 4 nachten gratis + 7 dagen gratis. Nu is het 2 nachten + 7 dagen.
  • Hallo allemaal,

    De nieuwe Free Dining aanbieding zal vanaf 26 mei 2022 voor alle internationale gasten beschikbaar zijn via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit

    Groetjes,
    Lars
  • Lees ik nu goed dat je dan geen dining credits meer krijgt bij een verblijf in een value resort? Dat was is in 2022 nog wel zo.
  • Heel erg jammer dat je voor dit jaar geen disney dinningplan meer kan krijgen.
  • Lees ik nu goed dat je dan geen dining credits meer krijgt bij een verblijf in een value resort? Dat was is in 2022 nog wel zo.

    Nee, dat is een fout in de tekst. Dank voor de oplettendheid. Ook Value resorts krijgen Dining Credits ($500).
  • Heel erg jammer dat je voor dit jaar geen disney dinningplan meer kan krijgen.

    Dat is nog niet zeker. Disney heeft aangegeven dat het Dining Plan zelf dit jaar nog terugkeert. Dat staat los van de Dining Credits aanbieding.
  • Lars zei:

    Heel erg jammer dat je voor dit jaar geen disney dinningplan meer kan krijgen.

    Dat is nog niet zeker. Disney heeft aangegeven dat het Dining Plan zelf dit jaar nog terugkeert. Dat staat los van de Dining Credits aanbieding.
    Hopen dan dat ze snel meer nieuws geven.Mocht het niet komen dan kan ik het naar de actie 2023 zetten mocht het nog te boeken zijn.
    Maar als we hem naar de actie zetten van 2023 wat is de verdeling dan van de credits?
  • mei 2022 aangepast

    Hopen dan dat ze snel meer nieuws geven.Mocht het niet komen dan kan ik het naar de actie 2023 zetten mocht het nog te boeken zijn.
    Maar als we hem naar de actie zetten van 2023 wat is de verdeling dan van de credits?

    De verdeling van de dining credits per hotel categorie:

    - $500 Disney Dining Credits bij een verblijf van 2 weken in een Value Resort
    - $1000 Disney Dining Credits bij een verblijf van 2 weken in een Moderate Resort
    - $1200 Disney Dining Credits bij een verblijf van 2 weken in een Deluxe Resort

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Heel erg jammer dat je voor dit jaar geen disney dinningplan meer kan krijgen.

    Dat is nog niet zeker. Disney heeft aangegeven dat het Dining Plan zelf dit jaar nog terugkeert. Dat staat los van de Dining Credits aanbieding.
    Hopen dan dat ze snel meer nieuws geven.Mocht het niet komen dan kan ik het naar de actie 2023 zetten mocht het nog te boeken zijn.
    Maar als we hem naar de actie zetten van 2023 wat is de verdeling dan van de credits?
    Die free dining zou ik niet op rekenen , nu ze de actie met free dining credits hebben.
    Zal vast de betaalde dining plan zijn.
  • Lars zei:

    Hopen dan dat ze snel meer nieuws geven.Mocht het niet komen dan kan ik het naar de actie 2023 zetten mocht het nog te boeken zijn.
    Maar als we hem naar de actie zetten van 2023 wat is de verdeling dan van de credits?

    De verdeling van de dining credits per hotel categorie:

    - $500 Disney Dining Credits bij een verblijf van 2 weken in een Value Resort
    - $1000 Disney Dining Credits bij een verblijf van 2 weken in een Moderate Resort
    - $1200 Disney Dining Credits bij een verblijf van 2 weken in een Deluxe Resort

    Groetjes,
    Lars
    Als je zeg maar 2x2 weken boek zou je dan wat je overhoud kunnen meenemen?
  • Als je zeg maar 2x2 weken boek zou je dan wat je overhoud kunnen meenemen?

    Nee, aan het einde van het verblijf vervallen de credits. Echter, zelfs met $1200 credits ben je er wel doorheen op het einde van die twee weken. Je kunt het namelijk voor alles gebruiken: in alle restaurants voor ontbijt, lunch, diner of snacks én voor merchandise in de winkels.
  • Lars zei:

    Hopen dan dat ze snel meer nieuws geven.Mocht het niet komen dan kan ik het naar de actie 2023 zetten mocht het nog te boeken zijn.
    Maar als we hem naar de actie zetten van 2023 wat is de verdeling dan van de credits?

    De verdeling van de dining credits per hotel categorie:

    - $500 Disney Dining Credits bij een verblijf van 2 weken in een Value Resort
    - $1000 Disney Dining Credits bij een verblijf van 2 weken in een Moderate Resort
    - $1200 Disney Dining Credits bij een verblijf van 2 weken in een Deluxe Resort

    Groetjes,
    Lars
    Als je zeg maar 2x2 weken boek zou je dan wat je overhoud kunnen meenemen?
    Mijn dining credits waren geldig tot 31 december 2022. De dining credits komen via een link. Deze kan je importen in google pay en laten zien als barcode of de 16 cijfers invoeren in je mobile order.
  • BREAKING: De Free Dining aanbieding voor Walt Disney World is nu online beschikbaar met GRATIS Disney Dining Credits + 7 dagen GRATIS entree + $200 Giftcard via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit
  • Ik merk nu dat de Belgische paasvakantie helemaal buiten de promotie valt.... wel spijtig want ik dacht toch nog even een paar nachten Disneyworld te doen samen met ons gepland Universal verblijf.
  • Edwin21 zei:

    Lars zei:

    Hopen dan dat ze snel meer nieuws geven.Mocht het niet komen dan kan ik het naar de actie 2023 zetten mocht het nog te boeken zijn.
    Maar als we hem naar de actie zetten van 2023 wat is de verdeling dan van de credits?

    De verdeling van de dining credits per hotel categorie:

    - $500 Disney Dining Credits bij een verblijf van 2 weken in een Value Resort
    - $1000 Disney Dining Credits bij een verblijf van 2 weken in een Moderate Resort
    - $1200 Disney Dining Credits bij een verblijf van 2 weken in een Deluxe Resort

    Groetjes,
    Lars
    Als je zeg maar 2x2 weken boek zou je dan wat je overhoud kunnen meenemen?
    Mijn dining credits waren geldig tot 31 december 2022. De dining credits komen via een link. Deze kan je importen in google pay en laten zien als barcode of de 16 cijfers invoeren in je mobile order.
    Ik zit nog een beetje met de omslachtige manier van die dining credits gebruiken. Ons idee was om weer alles met de magic band te kunnen betalen en geen portemonnee of telefoon nodig te hebben. Weet iemand of je ook aan het eind met dit tegoed je rekening kan betalen? Dus dat je met je bandje alles op rekening laat zetten en die rekening aan het einde dan betaald met credits en die gift card. Of moet je die credits direct gebruiken als je eten besteld.
  • Zouden er nog acties komen waarin de eerste 2 weken van april wel in zitten?
    Of mogen we dit gewoon vergeten?
  • Ik zit nog een beetje met de omslachtige manier van die dining credits gebruiken. Ons idee was om weer alles met de magic band te kunnen betalen en geen portemonnee of telefoon nodig te hebben. Weet iemand of je ook aan het eind met dit tegoed je rekening kan betalen? Dus dat je met je bandje alles op rekening laat zetten en die rekening aan het einde dan betaald met credits en die gift card. Of moet je die credits direct gebruiken als je eten besteld.

    Zoals @Edwin21 aangeeft ontvang je de credits via een link met een code. Deze kun je vervolgens koppelen aan je betaal app op je smartphone. Of dit krediet ook gebruikt kan worden om achteraf de hotelrekening te betalen is ons niet bekend.
  • mieke zei:

    Zouden er nog acties komen waarin de eerste 2 weken van april wel in zitten?
    Of mogen we dit gewoon vergeten?

    De uitgesloten weken blijven uitgesloten, ook als de aanbieding deze zomer een nieuwe (minder voordeligere) fase in gaat. De standaard aanbieding met het 14 dagen ticket voor de prijs van 7 dagen en gratis Memory Maker is wel gewoon beschikbaar voor heel 2023 via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-korting

    Groetjes,
    Lars

  • Ik zit nog een beetje met de omslachtige manier van die dining credits gebruiken. Ons idee was om weer alles met de magic band te kunnen betalen en geen portemonnee of telefoon nodig te hebben. Weet iemand of je ook aan het eind met dit tegoed je rekening kan betalen? Dus dat je met je bandje alles op rekening laat zetten en die rekening aan het einde dan betaald met credits en die gift card. Of moet je die credits direct gebruiken als je eten besteld.

    Bij mobile order moet je direct betalen met je Creditcard. Je kan dan je dining credits gebruiken om de rekening te verlagen. Helaas is het niet zoals vroeger met de dining plan dat je alleen met je magic-band alles kon betalen.
    Je kan ook aan de kassa bestellen alleen die rijen waren bij mij flink lang.

    Sowieso heb je steeds meer je telefoon nodig, om bijvoobeeld Genie+ te kunnen gebruiken.

    1 dag werkte de dining credits niet. Mijn barcode kon niet gescanned worden en ook bij mobile order werden de 16 cijfers niet herkend. Toen betaald met mijn magic band en die bedragen zijn gewoon van mijn 100usd reservering afgegaan. (als je CC koppelt aan je Magic Band wordt er 100 usd gereserveerd op je CC)





  • mieke zei:

    Zouden er nog acties komen waarin de eerste 2 weken van april wel in zitten?
    Of mogen we dit gewoon vergeten?

    Eerste 2 weken vallen nog in Spring Break. Dan is het gewoon druk, Disney heeft dan geen korting nodig om de parken te vullen.

    Zo te zien begint vanaf 19 april 2023 hun Value Season, dit duurt tot/met 10 Mei.
  • Nog maar een paar dagen! Laatste kans voor het maximale voordeel met de Free Dining aanbieding in Walt Disney World. Ontvang tot $1200 Disney Dining Credits + 7 dagen gratis + $200 Disney Giftcard + gratis Memory Maker bij een verblijf in de Disney hotels via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit
  • Opgelet! De nieuwe 2023 Top Deal voor Walt Disney World is nu beschikbaar met tot 4 nachten & 7 dagen gratis + gratis Memory Maker bij een verblijf in de Disney hotels via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-nachten-gratis-entree
  • Here we go! De Free Dining aanbieding in Walt Disney World is vanaf 20 april 2023 terug voor aankomsten in 2024. Ontvang tot $2100 Disney Dining Credits + 7 dagen gratis + $200 Disney Giftcard + gratis Memory Maker bij een verblijf in de Disney hotels via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit
  • En we zijn live! De nieuwe Free Dining aanbieding met tot $2100 Disney Dining & Merchandise Credit + 7 dagen gratis entree bij 14 dagen + $200 Disney Giftcard+ gratis Memory Maker t.w.v. $199 is NU beschikbaar via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit. Go! Go! Go!
  • Lars zei:

    En we zijn live! De nieuwe Free Dining aanbieding met tot $2100 Disney Dining & Merchandise Credit + 7 dagen gratis entree bij 14 dagen + $200 Disney Giftcard+ gratis Memory Maker t.w.v. $199 is NU beschikbaar via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit. Go! Go! Go!

    Geboekt! Meivakantie volgend jaar 😀.
Log In of Registreer om te reageren.