Parrainage (vragen over stempels sparen)

13468922

Reacties

  • KimN zei:


    Beste Lars,
    Wij (groep van 4 vriendinnen) gaan binnenkort Disney weer 'onveilig' maken.
    1 van ons heeft al een jaarabonnement. De andere 3 gaan een jaarkaart (bij voorkeur Francilien) kopen.
    Als ik het goed begrijp, kunnen de drie nieuwe dames bij de kassa aangeven een jaarkaart te willen kopen. Dan geven we meteen aan dat we 10% korting willen ontvangen ivm parrainage. We gaan dan met 4en naar het Bureau om daar de kaarten op te halen en voor de ene dame de stempels op te halen. Toch?
    Nou heb ik ergens gelezen dat deze gang van zaken niet kan voor een Francilien abonnement, omdat deze de eerste twee dagen na aanschaf niet geldig zou zijn.
    Is dat zo?
    We horen graag! Groet, Kim

    Hoi Kim,
    Dat klopt. De Francilien jaarkaart heeft de beperking dat deze de twee dagen na aanschaf niet kan worden gebruikt. De Francilien is eigenlijk alleen bedoelt voor de lokale Franse bevolking. Voor internationale gasten worden de Fantasy of Dream jaarkaart aanbevolen. Die hebben deze beperking niet. Als zij toch voor de Francilien jaarkaart kiezen, dan kunnen zij alleen op de dag van aanschaf naar binnen. De twee daarop volgende dagen niet (mits dit niet ook al blockdagen zijn; zie het overzicht op de Jaarkaarten-pagina).
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo!
    Wij gaan komende zaterdag en zondag 5 mensen korting geven op jaarkaarten.
    Ik denk dat het grote bureau nog dicht is dan? en dat we dan dus naar bureau de Donald moeten?
    Hoelaat is Bureau De Donald open? Ik zie dat de normale openingstijden van 10:00uur tot 16:00uur zijn, maar omdat het grote bureau dicht is, heeft Donald dan andere (latere en vroegere) openingstijden of blijven deze hetzelfde?
    Nadat we de mensen korting hebben gegeven, willen we eigenlijk al direct 1 jaarkaart laten verlengen? (kan dit al als de jaarkaart nog loopt tot midden juli 2015). En zo ja, hoe en waar moeten we dit doen?
    En kunnen wij vooraf al zelf de stempel formulieren meenemen/uitprinten of doen ze dat daar voor ons?
    Ik hoor het graag!
    Groetjes JennySmile
  • JennyL zei:


    Hallo!
    Wij gaan komende zaterdag en zondag 5 mensen korting geven op jaarkaarten.
    Ik denk dat het grote bureau nog dicht is dan? en dat we dan dus naar bureau de Donald moeten?
    Hoelaat is Bureau De Donald open? Ik zie dat de normale openingstijden van 10:00uur tot 16:00uur zijn, maar omdat het grote bureau dicht is, heeft Donald dan andere (latere en vroegere) openingstijden of blijven deze hetzelfde?
    Nadat we de mensen korting hebben gegeven, willen we eigenlijk al direct 1 jaarkaart laten verlengen? (kan dit al als de jaarkaart nog loopt tot midden juli 2015). En zo ja, hoe en waar moeten we dit doen?
    En kunnen wij vooraf al zelf de stempel formulieren meenemen/uitprinten of doen ze dat daar voor ons?
    Ik hoor het graag!
    Groetjes JennySmile

    Hoi Jenny,
    Het grote kantoor van Bureau Passeport Annuel is inderdaad nog altijd gesloten wegens onderhoud. Bureau de Donald (Donald's Desk) is daardoor iedere dag geopend van parkopening tot minimaal 16:00 uur. Waarschijnlijk blijft dit kantoor in deze situatie langer open, maar daar heb ik helaas geen informatie over, dus hou 16:00 uur als maximale tijd aan. Let er wel op dat dit kantoor veel kleiner is dan in het park en daardoor de wachttijden kunnen oplopen.
    Het verlengen van een jaarkaart met een vol parrainage formulier kan alleen in de gehele maand vóór de vervaldatum. Het is niet mogelijk om dit nu al direct te regelen. Het formulier voor stempels is tevens verkrijgbaar bij Bureau Passeport Annuel, maar om de procedure te versnellen, kun je deze alvast invullen door het parrainage formulier te downloaden via onze Jaarkaarten-pagina.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars en Jenny,
    Hier weer een mooi voorbeeld van planning en werkelijkheid (ik ga ervan uit dat Lars zich baseert op de verbouwingskalender): het BPA is gewoon open. Wij hebben afgelopen vrijdag er de jaarkaart voor onze zoon laten maken. Ook gisteren en vandaag is/was het geopend, alhoewel de gevel (het is volledig ingepakt en alleen bij de deur is de stellage onderbroken) anders doet vermoeden.
    Bureau de Donald was vrijdag zelfs helemaal dicht.
    Lars zei:


    JennyL zei:


    Hallo!
    Wij gaan komende zaterdag en zondag 5 mensen korting geven op jaarkaarten.
    Ik denk dat het grote bureau nog dicht is dan? en dat we dan dus naar bureau de Donald moeten?
    Hoelaat is Bureau De Donald open? Ik zie dat de normale openingstijden van 10:00uur tot 16:00uur zijn, maar omdat het grote bureau dicht is, heeft Donald dan andere (latere en vroegere) openingstijden of blijven deze hetzelfde?
    Nadat we de mensen korting hebben gegeven, willen we eigenlijk al direct 1 jaarkaart laten verlengen? (kan dit al als de jaarkaart nog loopt tot midden juli 2015). En zo ja, hoe en waar moeten we dit doen?
    En kunnen wij vooraf al zelf de stempel formulieren meenemen/uitprinten of doen ze dat daar voor ons?
    Ik hoor het graag!
    Groetjes JennySmile

    Hoi Jenny,
    Het grote kantoor van Bureau Passeport Annuel is inderdaad nog altijd gesloten wegens onderhoud. Bureau de Donald (Donald's Desk) is daardoor iedere dag geopend van parkopening tot minimaal 16:00 uur. Waarschijnlijk blijft dit kantoor in deze situatie langer open, maar daar heb ik helaas geen informatie over, dus hou 16:00 uur als maximale tijd aan. Let er wel op dat dit kantoor veel kleiner is dan in het park en daardoor de wachttijden kunnen oplopen.
    Het verlengen van een jaarkaart met een vol parrainage formulier kan alleen in de gehele maand vóór de vervaldatum. Het is niet mogelijk om dit nu al direct te regelen. Het formulier voor stempels is tevens verkrijgbaar bij Bureau Passeport Annuel, maar om de procedure te versnellen, kun je deze alvast invullen door het parrainage formulier te downloaden via onze Jaarkaarten-pagina.
    Groetjes,
    Lars
  • Hugo zei:


    Hoi Lars en Jenny,
    Hier weer een mooi voorbeeld van planning en werkelijkheid (ik ga ervan uit dat Lars zich baseert op de verbouwingskalender): het BPA is gewoon open. Wij hebben afgelopen vrijdag er de jaarkaart voor onze zoon laten maken. Ook gisteren en vandaag is/was het geopend, alhoewel de gevel (het is volledig ingepakt en alleen bij de deur is de stellage onderbroken) anders doet vermoeden.
    Bureau de Donald was vrijdag zelfs helemaal dicht.

    Hoi Hugo,
    Heerlijk toch, die tegenstrijdigheid in Parijs... Met de 'Franse slag' zullen we maar zeggen! Dank voor de feedback, Hugo. Volgens de informatie die wij krijgen, is Bureau Passeport Annuel in het Disneyland Park nog steeds gesloten. Het kantoor is dus gewoon open tijdens het onderhoud. Goed om te weten voor andere forumleden!
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt heren. Verdere antwoorden op vragen al terug gevonden.
  • Hallo mensen op dit forum.
    Ik ga volgend jaar 18 mei 2015 met mijn familie naar disney en krijgen van mijn ouders een fantasy kaart.
    Nu ben ik me hier in gaan verdiepen en zie ik dat mensen met een jaar kaart 10/20%korting kunnen geven.
    Nu vroeg ik me af wat voor ons het handigste is..
    We wonen niet allemaal op het zelfde adres, 2x3 personen op het zelfde adres en 2x2personen en 1 alleen.
    Mijn vraag is.
    Hoeveel % mag iemand met een jaar kaart mag ons korting geven ?
    Mijn vriendin en haar vriend hebben een jaar kaart en zou ons hier ook mee kunnen helpen?
    Maar hoe kan ik op 11personen korting krijgen
    En kunnen wij dan de kaarten ook vooraf op internet bestellen ?
    Iemand die mij tips kan geven ?
    Vriendelijke groet Laura
  • lauraa zei:


    Hallo mensen op dit forum.
    Ik ga volgend jaar 18 mei 2015 met mijn familie naar disney en krijgen van mijn ouders een fantasy kaart.
    Nu ben ik me hier in gaan verdiepen en zie ik dat mensen met een jaar kaart 10/20%korting kunnen geven.
    Nu vroeg ik me af wat voor ons het handigste is..
    We wonen niet allemaal op het zelfde adres, 2x3 personen op het zelfde adres en 2x2personen en 1 alleen.
    Mijn vraag is.
    Hoeveel % mag iemand met een jaar kaart mag ons korting geven ?
    Mijn vriendin en haar vriend hebben een jaar kaart en zou ons hier ook mee kunnen helpen?
    Maar hoe kan ik op 11personen korting krijgen
    En kunnen wij dan de kaarten ook vooraf op internet bestellen ?
    Iemand die mij tips kan geven ?
    Vriendelijke groet Laura

    Hoi Laura,
    Via een bestaande jaarkaarthouder ontvang je 10% korting. De familiekorting van 20% is alleen geldig bij aanschaf van 5 of meer jaarkaarten door leden van hetzelfde gezin, wonend op hetzelfde adres. Let er wel op dat iedere bestaande jaarkaarthouder aan maximaal 3 personen korting mag geven (naar gelang het aantal legen stempelplaatsen op het Parrainage formulier). Als je vriendin en haar vriend een jaarkaart hebben, dan kunnen zij aan maximaal 6 personen 10% korting geven,
    Het is niet mogelijk om de jaarkaarten op voorhand (via internet of via de post) te bestellen met korting. De korting wordt pas verleend als je samen met de bestaande jaarkaarthouder aanwezig bent bij Bureau Passeport Annuel in het Disneyland Park. De jaarkaart dient dus ter plekke aangeschaft te worden.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi hoi, wij hebben 15 september een jaarkaart gekocht, maar wanneer kunnen we nu de eerste stempels gaan sparen?
    Hoeveel tijd moet daar tussen zitten? Thanks :)
    Marjolein
    (we gaan 15 december weer en wil proberen wat mensen te vinden, maar dan is het wel handig om te weten of het dan al kán)

  • Hoi hoi, wij hebben 15 september een jaarkaart gekocht, maar wanneer kunnen we nu de eerste stempels gaan sparen?
    Hoeveel tijd moet daar tussen zitten? Thanks :)
    Marjolein
    (we gaan 15 december weer en wil proberen wat mensen te vinden, maar dan is het wel handig om te weten of het dan al kán)

    Hoi Marjolein,
    Nieuwe jaarkaarthouders mogen na 1 maand korting geven en sparen voor stempels. In jullie geval zijn de jaarkaarten op 15 september gekocht en mag er dus vanaf 16 oktober gebruik worden gemaakt van de parrainage actie (korting geven / stempels ontvangen). Tijdens jullie verblijf op 15 december kan er dus gespaard worden. Succes en alvast veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • Hi
    Ik heb een vraagje,
    ik heb een vol formulier met 3 stempels om mijn Dream kaart te verlengen.
    Mijn kaart verloopt op 10 dec.
    Nu hebben we op 14 dec gepland om naar disney te gaan
    Weet iemand of het hier ook geldt dat dit ook een maand later kan? of moet ik in de maand november toch een keer op en neer?
    Gr marloes
  • Hoi Marloes,
    volgens de CM waarbij wij een paar weken geleden een jaarkaart voor onze zoon kochten kan het alleen in de maand VOOR de einddatum. Sterker nog: zij gaf duidelijk aan dat we dat vóór de einddatum moesten doen (dus niet OP de einddatum).
  • Hallo , wij waren vorige week in Disney. Wat zeer opvallend is dat de mensen van de kassa zeer onvriendelijk zijn op dit moment, in mei zeker niet.
    Wanneer je in de rij staat voor de bureau de parrainage , stellen controleurs veel vragen. Bijv: waarom je in de rij staat? Als je stempels en korting gaat regelen vragen ze of je die mensen Kent? Vrienden zijn? Als je nee zegt dan kan je gaan en dan zijn ze zeer onvriendelijk! Zover kwam het niet bij ons , maar het was echt niet leuk! Dus alsjeblieft zeg gewoon dat je elkaar goed kent en dan laten ze je met rust de korting en stempels regelen. SUCCES en Geniet allemaal! CHICHI
  • Hoi,
    Mijn zus heeft een jaarkaart die t/m 8 december loopt. Wij zijn van plan met de familie (mijn ouders, mijn zus en ik) 7 december naar Disney te gaan en we willen dan ook jaarkaarten aanschaffen. Is het dan nog mogelijk jaarkaarten aan te schaffen met korting en kan mijn zus dan haar jaarkaart gratis met een jaar verlengen omdat ze dan 3 stempels heeft? Alvast bedankt!
    Groetjes Lovine
  • lovine zei:


    Hoi,
    Mijn zus heeft een jaarkaart die t/m 8 december loopt. Wij zijn van plan met de familie (mijn ouders, mijn zus en ik) 7 december naar Disney te gaan en we willen dan ook jaarkaarten aanschaffen. Is het dan nog mogelijk jaarkaarten aan te schaffen met korting en kan mijn zus dan haar jaarkaart gratis met een jaar verlengen omdat ze dan 3 stempels heeft? Alvast bedankt!
    Groetjes Lovine

    Hoi Lovine,
    Dat is inderdaad mogelijk. Zolang de jaarkaart van je zus nog geldig is, kan zij korting geven en voor stempels sparen. Na het verlenen van de korting kan ze direct haar eigen jaarkaart gratis verlengen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    even een vraagje: mag ik meer mensen korting geven met mijn jaarkaart dan dat ik stempeltjes nodig heb?
    wij hebben nog 3 stempeltjes nodig (voor 1 kaart) maar mag ik bijvoorbeeld 5 mensen korting geven...
    alvast bedankt voor jou antwoord.
    gr.
    Nicole
  • Nicole zei:


    Hallo Lars,
    even een vraagje: mag ik meer mensen korting geven met mijn jaarkaart dan dat ik stempeltjes nodig heb?
    wij hebben nog 3 stempeltjes nodig (voor 1 kaart) maar mag ik bijvoorbeeld 5 mensen korting geven...
    alvast bedankt voor jou antwoord.
    gr.
    Nicole

    Hoi Nicole,
    Dat is helaas niet mogelijk. Iedere jaarkaarthouder kan maar aan maximaal 3 personen korting verlenen per jaar.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Wij hebben sinds juni dit jaar een jaarkaart voor DLP. Nu zie ik allemaal posts voorbij komen voor het geven van korting.
    Ook zag ik die formulieren voor de stempels die je kan ontvangen Hier zit echter een periode aanvast. Houd dit in dat ik pas in maart stempels kan ontvangen en korting kan geven om in aanmerking te komen voor de korting op de verlening van mijn abonnement?
    En heeft het dan ook geen zin om in december ( we gaan met oud en nieuw) korting te gaan geven aangezien de stempels dan niet tellen in juni?
    Groetjes Mirjam
  • Hoi Mirjam,
    hopelijk vindt Lars het niet erg als ik je vraag beantwoord Laugh
    Om te sparen voor stempels heb je inderdaad een formulier nodig met een "beperkte" gebruiksperiode. Dat houdt in dat je niet het hele jaar de tijd hebt om te sparen voor stempels, maar slechts een aantal maanden (bijvoorbeeld van januari t/m april). Voor de periode mei t/m augustus (bijvoorbeeld) geldt dan een nieuw formulier. Idee hierachter is dat je binnen de geldigheidsperiode van één formulier je stempels compleet moet hebben. Maar een eenmaal volledig gespaard formulier blijft gewoon geldig tot het moment waarop je je jaarkaart moet/mag verlengen. Dus als je in januari je formulier vol krijgt maar pas in september hoeft te verlengen is dat geen probleem.

  • Hoi Lars,
    Wij hebben sinds juni dit jaar een jaarkaart voor DLP. Nu zie ik allemaal posts voorbij komen voor het geven van korting.
    Ook zag ik die formulieren voor de stempels die je kan ontvangen Hier zit echter een periode aanvast. Houd dit in dat ik pas in maart stempels kan ontvangen en korting kan geven om in aanmerking te komen voor de korting op de verlening van mijn abonnement?
    En heeft het dan ook geen zin om in december ( we gaan met oud en nieuw) korting te gaan geven aangezien de stempels dan niet tellen in juni?
    Groetjes Mirjam

    Hoi Mirjam,
    Ik heb je vraag verplaatst naar het juiste topic en zie dat Hugo je vraag al duidelijk heeft beantwoord. Mocht je nog meer vragen hebben, dan hoor ik die graag.
    Groetjes,
    Lars
    Hugo zei:


    Hoi Mirjam,
    hopelijk vindt Lars het niet erg als ik je vraag beantwoord Laugh
    Om te sparen voor stempels heb je inderdaad een formulier nodig met een "beperkte" gebruiksperiode. Dat houdt in dat je niet het hele jaar de tijd hebt om te sparen voor stempels, maar slechts een aantal maanden (bijvoorbeeld van januari t/m april). Voor de periode mei t/m augustus (bijvoorbeeld) geldt dan een nieuw formulier. Idee hierachter is dat je binnen de geldigheidsperiode van één formulier je stempels compleet moet hebben. Maar een eenmaal volledig gespaard formulier blijft gewoon geldig tot het moment waarop je je jaarkaart moet/mag verlengen. Dus als je in januari je formulier vol krijgt maar pas in september hoeft te verlengen is dat geen probleem.

    Helemaal niet erg, Hugo! Prima verwoord!
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Onze jaarkaarten zijn tot 29/04/2015 geldig. Nu wil ik dmv parrainage onze kaarten verlengen. Hoelang van tevoren mag ik dan al stempels verzamelen?
    Alvast bedankt,
    Madelon
  • Hoi Madelon,
    Dat mag nu al - als je de drie stempels maar bij elkaar spaart binnen de geldigheidsduur van het huidige formulier.
  • Oh echt? Ik dacht pas een maand van tevoren. Weet jij misschien ook waar ik dat formulier kan vinden?
    Alvast bedankt,
    Madelon
  • Ik heb hem al gevonden maar deze is maar geldig t/m 31 maart 2015
  • Hoi Madelon - dan heb je dus tot 31 maart 2015 de tijd om het formulier vol te krijgen. Het blijft daarna gewoon geldig tot het moment waarop je gaat verlengen. De geldigheid betreft alleen de periode waarbinnen je de stempels moet sparen. Zo ga ik voor onze zoon van 3 volgende week 3 stempels sparen terwijl hij pas in oktober 2015 hoeft te verlengen.

  • Ik heb hem al gevonden maar deze is maar geldig t/m 31 maart 2015

    Hoi Madelon,
    Ik heb je vraag even verplaatst naar het juiste topic. Zoals Hugo al aangeeft is het huidige formulier geldig t/m 31 maart 2015. Tot die tijd krijg je dan de mogelijkheid om 3 stempels te sparen. Het formulier blijft geldig voor je eerstvolgende verlenging.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Met oud en nieuw zijn wij in disney en wil ik mijn schoonouders korting geven op de jaarkaarten.
    Zelf heb ik al een abonnement. Hoe kan ik dit regelen en hoe spaar ik dan zelf gelijk stempels?
    Bij een volle kaart krijg je een jaarkaart gratis maar gaat die dan automatisch in op een bepaald moment of moet je deze dan nog registeren en activerren?
    groeten Amanda
  • amanda4 zei:


    Hoi Lars,
    Met oud en nieuw zijn wij in disney en wil ik mijn schoonouders korting geven op de jaarkaarten.
    Zelf heb ik al een abonnement. Hoe kan ik dit regelen en hoe spaar ik dan zelf gelijk stempels?
    Bij een volle kaart krijg je een jaarkaart gratis maar gaat die dan automatisch in op een bepaald moment of moet je deze dan nog registeren en activerren?
    groeten Amanda

    Hoi Amanda,
    Een bestaande jaarkaarthouder kan 10% parrainage korting geven aan nieuwe jaarkaarthouders bij Bureau Passeport Annuel in het Disneyland Park. Dit kantoor voor jaarkaarthouders ligt tegenover de Royal Castle Stage, tussen Fantasyland en Discoveryland. Bij het verlenen van korting ontvang je een stempel. Heb je 3 stempels gespaard binnen de geldigheid van het parrainage formulier, dan ontvang je 1 jaar gratis verlenging. Het volle formulier gebruik je dan bij je verlenging om 1 jaar gratis te krijgen. Dit gebeurt niet automatisch. Je zult dit zelf in de maand vóór de vervaldatum moeten regelen bij Bureau Passeport Annuel of per post. Meer informatie over het verlengen met post vind je op onze Jaarkaarten-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/
    Groetjes,
    Lars
  • Over de parranaigeformulieren................................
    Zijn de " geldigheidsduren " voor 2015 al bekend ( bijv. 1-4-2015 t/m 31-6-2015 en 1-7-2015 t/m 31-9-2015 , etc. etc ), of moet je 31 maart afwachten, om de geldigheidsduur van de volgende periode te weten te komen ?..........................
    MVG, Fred

  • Over de parranaigeformulieren................................
    Zijn de " geldigheidsduren " voor 2015 al bekend ( bijv. 1-4-2015 t/m 31-6-2015 en 1-7-2015 t/m 31-9-2015 , etc. etc ), of moet je 31 maart afwachten, om de geldigheidsduur van de volgende periode te weten te komen ?..........................
    MVG, Fred

    Hoi Fred,
    De periode dat het parrainageformulier geldig is, verschilt per formulier. Disney maakt dit niet op voorhand bekend. Pas als het formulier beschikbaar wordt gesteld, is bekend wat de nieuwe periode wordt.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.