Disney PhotoPass / PhotoPass+

2456713

Reacties


  • Hoi Lars,
    Ik heb ook nog een vraagje over de Photo pass. Hij is een jaar geldig, zit er nog een maximum aantal dagen aan dat je hem ook werkelijk gebruiken mag? Stel bijvoorbeeld dat je in een jaar tijd 20 dagen in Disney doorbrengt, kun je hem dan ook al die dagen gebruiken of tot maximaal een aantal keren? Wel een supermooi product in ieder geval!
    Magische groet,
    Gerda

    Hoi Gerda,
    De PhotoPass+ voor jaarkaarthouders is voor 1 jaar onbeperkt geldig. Het maakt dus niet uit hoeveel dagen je er binnen dat jaar gebruik van maakt. Er zit geen limiet aan. Een echt koopje dus!
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Hoi Lars,
    Ik heb ook nog een vraagje over de Photo pass. Hij is een jaar geldig, zit er nog een maximum aantal dagen aan dat je hem ook werkelijk gebruiken mag? Stel bijvoorbeeld dat je in een jaar tijd 20 dagen in Disney doorbrengt, kun je hem dan ook al die dagen gebruiken of tot maximaal een aantal keren? Wel een supermooi product in ieder geval!
    Magische groet,
    Gerda

    Hoi Gerda,
    De PhotoPass+ voor jaarkaarthouders is voor 1 jaar onbeperkt geldig. Het maakt dus niet uit hoeveel dagen je er binnen dat jaar gebruik van maakt. Er zit geen limiet aan. Een echt koopje dus!
    Groetjes,
    Lars
    Ontzettend bedankt voor je antwoord. Dat is inderdaad echt een mega aanbieding waar we zeker gebruik van gaan maken!
    Fijne dag! Groetjes Gerda

  • Ontzettend bedankt voor je antwoord. Dat is inderdaad echt een mega aanbieding waar we zeker gebruik van gaan maken!
    Fijne dag! Groetjes Gerda

    Graag gedaan, Gerda. Als er verder nog vragen zijn, dan hoor ik die graag.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Hoi Lars,
    Ik heb ook nog een vraagje over de Photo pass. Hij is een jaar geldig, zit er nog een maximum aantal dagen aan dat je hem ook werkelijk gebruiken mag? Stel bijvoorbeeld dat je in een jaar tijd 20 dagen in Disney doorbrengt, kun je hem dan ook al die dagen gebruiken of tot maximaal een aantal keren? Wel een supermooi product in ieder geval!
    Magische groet,
    Gerda

    Hoi Gerda,
    De PhotoPass+ voor jaarkaarthouders is voor 1 jaar onbeperkt geldig. Het maakt dus niet uit hoeveel dagen je er binnen dat jaar gebruik van maakt. Er zit geen limiet aan. Een echt koopje dus!
    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,
    Hoe werkt het dan precies? De foto's staan dan in je online foto's account? En die kun je dan van daaruit laten uitprinten in Nederland of opslaan op je computer? En is het aantal foto's onbeperkt binnen dat jaar?
  • Juul zei:


    Hoi Lars,
    Hoe werkt het dan precies? De foto's staan dan in je online foto's account? En die kun je dan van daaruit laten uitprinten in Nederland of opslaan op je computer? En is het aantal foto's onbeperkt binnen dat jaar?

    Hoi Juul,
    Als je een PhotoPass+ pakket aanschaft, ontvang je een plastic kaart met een code. Deze kaart geef je telkens af aan de fotograaf bij een meet & greet met Disney figuren of bij de balie van een attractie met een onride fotosysteem. De foto's worden dan op deze kaart gezet. De code achterop deze kaart kan vervolgens in de app of op de speciale website worden ingevoerd. Na het aanmaken van een gratis PhotoPass account kun je de foto's vervolgens zien, downloaden in de hoogste kwaliteit of via je smartphone direct delen op social media. De foto's kun je tevens door een fotodienst in Nederland laten afdrukken als je liever een fysieke kopie van de foto wilt hebben. Via de speciale website kunnen ook diverse soiuvenirs met deze foto's erop worden besteld.
    Lees onze review over PhotoPass+ voor meer informatie over de werking van dit systeem: http://www.discoverthemagic.nl/2014/06/disneyland-parijs-introduceert-photopass-met-complete-website-digitale-downloads-souvenirs-en-een-app/
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Juul zei:


    Hoi Lars,
    Hoe werkt het dan precies? De foto's staan dan in je online foto's account? En die kun je dan van daaruit laten uitprinten in Nederland of opslaan op je computer? En is het aantal foto's onbeperkt binnen dat jaar?

    Hoi Juul,
    Als je een PhotoPass+ pakket aanschaft, ontvang je een plastic kaart met een code. Deze kaart geef je telkens af aan de fotograaf bij een meet & greet met Disney figuren of bij de balie van een attractie met een onride fotosysteem. De foto's worden dan op deze kaart gezet. De code achterop deze kaart kan vervolgens in de app of op de speciale website worden ingevoerd. Na het aanmaken van een gratis PhotoPass account kun je de foto's vervolgens zien, downloaden in de hoogste kwaliteit of via je smartphone direct delen op social media. De foto's kun je tevens door een fotodienst in Nederland laten afdrukken als je liever een fysieke kopie van de foto wilt hebben. Via de speciale website kunnen ook diverse soiuvenirs met deze foto's erop worden besteld.
    Lees onze review over PhotoPass+ voor meer informatie over de werking van dit systeem: http://www.discoverthemagic.nl/2014/06/disneyland-parijs-introduceert-photopass-met-complete-website-digitale-downloads-souvenirs-en-een-app/
    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars, bedankt voor je antwoord! En het aantal foto's is in dat jaar onbeperkt? Edit: Ik zie dat de max opslag 200 MB is. Dat gaat best hard met hoge resolutie foto's.
    Ik heb reeds een account aangemaakt. Zondag gaan we die kant op dus ik kan vanaf maandag met korting de photopass+ kunnen aanschaffen. Komt precies mooi uit zo.Cool
  • Juul zei:


    Hoi Lars, bedankt voor je antwoord! En het aantal foto's is in dat jaar onbeperkt? Edit: Ik zie dat de max opslag 200 MB is. Dat gaat best hard met hoge resolutie foto's.
    Ik heb reeds een account aangemaakt. Zondag gaan we die kant op dus ik kan vanaf maandag met korting de photopass+ kunnen aanschaffen. Komt precies mooi uit zo.Cool

    Hoi Juul,
    De reguliere PhotoPass (zonder de '+') is inderdaad beperkter. Met PhotoPass+ kun je onbeperkt aantal foto's op je account laten zetten. In de variant voor jaarkaarthouders is dat zelfs met een geldigheid van 1 jaar (normaal is maximaal 10 dagen).
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Juul zei:


    Hoi Lars, bedankt voor je antwoord! En het aantal foto's is in dat jaar onbeperkt? Edit: Ik zie dat de max opslag 200 MB is. Dat gaat best hard met hoge resolutie foto's.
    Ik heb reeds een account aangemaakt. Zondag gaan we die kant op dus ik kan vanaf maandag met korting de photopass+ kunnen aanschaffen. Komt precies mooi uit zo.Cool

    Hoi Juul,
    De reguliere PhotoPass (zonder de '+') is inderdaad beperkter. Met PhotoPass+ kun je onbeperkt aantal foto's op je account laten zetten. In de variant voor jaarkaarthouders is dat zelfs met een geldigheid van 1 jaar (normaal is maximaal 10 dagen).
    Groetjes,
    Lars
    Oh, echt. Dat is helemaal mooi! Dan is het echt een koopje. Want we gaan nog wel een paar keer komend jaar. Bedankt voor je antwoord!
  • Juul zei:


    Oh, echt. Dat is helemaal mooi! Dan is het echt een koopje. Want we gaan nog wel een paar keer komend jaar. Bedankt voor je antwoord!

    Graag gedaan, Juul. Veel plezier alvast!
    Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan ook zondag !! Maar dat wordt pas op maandag de PP+ aanschaffen dus.
    Wat een superaanbod zeg ! Daar gaan we zeker gebruik van maken.
  • Beste forumleden,
    Helaas minder goed nieuws. Ondanks een bevestiging van Disney dat de nieuwe PhotoPass+ voor jaarkaarthouders vanaf 4 mei beschikbaar zou zijn, is de lancering van deze dienst uitgesteld naar een nog nader te bepalen datum. Wij houden jullie op de hoogte!
    Groetjes,
    Lars
  • Wij kwamen er zondagavond achter dat het niet zo was, dus hebben snel nog de gewone gekocht. Wel jammer hoor !!
    We kwamen wel erg leuke mensen tegen in de rij Thumper en Miss Bunny en hebben hun een kaartje meegegeven. Zij gaan hem de rest van Disney gebruiken en ik mail de foto gewoon door aan hun. Teller na 3 dagen gebruik: 89 foto's ! En zij zijn er nog tot donderdag.
    Die meiden waren door het dolle heen, Papa twijfelde om bij de Prinsessen te gaan staan en nu met de photopass toch maar gedaan.
    Hopelijk is het in juli wel geregeld.
    Groetjes,
    Caroline
  • Hoi allemaal,
    Goed nieuws! PhotoPass+ voor jaarkaarthouders zal vanaf 26 mei beschikbaar zijn (bron: ED92). Bekijk een overzicht van winkels waar het pakket te koop is: http://bit.ly/1lSZBLz
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    je bent vast aan het weekend toe - een berichtje over de PhotoPass+ in het topic over de FastPass Laugh
    Maar goed nieuws is het wel - we zullen begin juli deze jaarkaartversie zeker aanschaffen - bedankt voor de update!
  • Hugo zei:


    Hoi Lars,
    je bent vast aan het weekend toe - een berichtje over de PhotoPass+ in het topic over de FastPass Laugh
    Maar goed nieuws is het wel - we zullen begin juli deze jaarkaartversie zeker aanschaffen - bedankt voor de update!

    Haha! Thanks, Hugo! Bericht is verplaatst. Ja, het is écht tijd voor weekend ;-)
    Groetjes,
    Lars
  • Lars,
    geldt ook bij de vertraagde lancering de speciale aanbiedingsprijs van €29,99 voor Dreamjaarkaarthouders en zo ja - tot wanneer?
  • Hugo zei:


    Lars,
    geldt ook bij de vertraagde lancering de speciale aanbiedingsprijs van €29,99 voor Dreamjaarkaarthouders en zo ja - tot wanneer?

    Hoi Hugo,
    De extra aanbieding met €10,- korting is inderdaad beschikbaar als het pakket wordt aangeschaft t/m 3 juli.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Wij gaan altijd met een vast clubje van 4 nichtjes met een Francilien abonnement naar Disney.
    Zo'n PhotoPass+ ... Kan ik die aanschaffen dat we er met z'n vieren een heel jaar plezier van hebben?
    En stel dat ik dat doe en mijn nichtjes eens zonder mij gaan: kan ik de PhotoPass+ dan aan hen meegeven? Of zit het bijv gekoppeld aan een abonnement waarmee inecheckt moet zijn?
    Hoor graag! Groetjes, Kim
  • KimN zei:


    Hoi Lars,
    Wij gaan altijd met een vast clubje van 4 nichtjes met een Francilien abonnement naar Disney.
    Zo'n PhotoPass+ ... Kan ik die aanschaffen dat we er met z'n vieren een heel jaar plezier van hebben?
    En stel dat ik dat doe en mijn nichtjes eens zonder mij gaan: kan ik de PhotoPass+ dan aan hen meegeven? Of zit het bijv gekoppeld aan een abonnement waarmee inecheckt moet zijn?
    Hoor graag! Groetjes, Kim

    Hoi Kim,
    Het gehele gezelschap van de jaarkaarthouder kan profiteren van PhotoPass+ zolang iedereen bij elkaar blijft. De pas kan namelijk alleen door de jaarkaarthouder zelf worden gebruikt (staat vermeld op het pasje).
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Hoi allemaal,
    Goed nieuws! PhotoPass+ voor jaarkaarthouders zal vanaf 26 mei beschikbaar zijn (bron: ED92). Bekijk een overzicht van winkels waar het pakket te koop is: http://bit.ly/1lSZBLz
    Groetjes,
    Lars

    Is het dan van af 26-5 nog wel 2 maanden lang korting?

  • Is het dan van af 26-5 nog wel 2 maanden lang korting?

    Hoi Cinderella,
    De extra aanbieding met €10,- korting is inderdaad beschikbaar als het pakket wordt aangeschaft t/m 3 juli.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Is het dan van af 26-5 nog wel 2 maanden lang korting?

    Hoi Cinderella,
    De extra aanbieding met €10,- korting is inderdaad beschikbaar als het pakket wordt aangeschaft t/m 3 juli.
    Groetjes,
    Lars
    Dat is geen 2 maanden.
    ED92 zegt op Twitter dit:
    "The 1-year Photopass+ AP offer is delayed to May 26 bc of printing problems (yes, really!). 10 Euros off offer will still be valid 2 months."
    Dan is het toch geldig tot 26-7?

  • Dat is geen 2 maanden.
    ED92 zegt op Twitter dit:
    "The 1-year Photopass+ AP offer is delayed to May 26 bc of printing problems (yes, really!). 10 Euros off offer will still be valid 2 months."
    Dan is het toch geldig tot 26-7?

    Hoi Cinderella,
    Disney wilt deze actie niet houden tijdens de zomervakantie van de scholen, althans dat is/was het oorspronkelijke idee. Er is op dit moment geen verlengde periode aangekondigd voor de actie, dus 3 juli is nog altijd de einddatum. We zullen 26 mei afwachten voor meer informatie.
    Groetjes,
    Lars
  • Volgens de officiële email die ik zojuist ontving is het inderdaad t/m 3 juli. Daarna kost het pakket weer €39,99.
  • Hoi Lars,
    We gaan 2 juni naar Disney en waren aan het denken om een PhotoPas+ aan te schaffen. Maar we hadden nog wat vragen hierover.
    We beschikken beiden over een Dream jaarkaart dus zouden we een PhotoPass+ voor 29.99 kunnen kopen die 1 jaar geldig is.
    Maar wat wil 1jaar zeggen? Dat je de fotos 1 jaar kan bekijken online? Of dat je een heel jaar lang fotos op je PhotoPass+ kan laten zetten? Maar hoelang kan je dan je fotos bekijken online?
    Moet je op voorhand al een account aanmaken op photopass? Of kan dat ook na terug keer van Disney? En hoe komen de fotos van een on-ride attractie op je Photo-Pass?
    En wat is het verschil met een gewone Photo-Pass? En hoeveel kost deze?
    groetejes
  • Deef zei:


    Hoi Lars,
    We gaan 2 juni naar Disney en waren aan het denken om een PhotoPas+ aan te schaffen. Maar we hadden nog wat vragen hierover.
    We beschikken beiden over een Dream jaarkaart dus zouden we een PhotoPass+ voor 29.99 kunnen kopen die 1 jaar geldig is.
    Maar wat wil 1jaar zeggen? Dat je de fotos 1 jaar kan bekijken online? Of dat je een heel jaar lang fotos op je PhotoPass+ kan laten zetten? Maar hoelang kan je dan je fotos bekijken online?
    Moet je op voorhand al een account aanmaken op photopass? Of kan dat ook na terug keer van Disney? En hoe komen de fotos van een on-ride attractie op je Photo-Pass?
    En wat is het verschil met een gewone Photo-Pass? En hoeveel kost deze?
    groetejes

    Hoi Deef,
    PhotoPass+ voor jaarkaarthouders is één jaar geldig, waarbij je in dat hele jaar foto's op de pas kunt laten zetten. Nadat de pas is verlopen, blijven alle foto's nog één jaar beschikbaar via je PhotoPass account. Je hoeft niet al een account te hebben om van dit pakket gebruik te kunnen maken. Na jullie eerste verblijf met PhotoPass+ kun je bij thuiskomst gratis een account aanmaken op de website. Je vult vervolgens de code in die op de achterzijde van de pas staat en alle foto's verschijnen in je account.
    De foto's van attracties met een onride fotosysteem kunnen op twee manieren op de pas gezet worden: 1) door een cast member bij de fotokiosk aan de uitgang van de attractie of 2) door de PhotoPass app te installeren op je smartphone en vervolgens de QR-code met je mobiel te scannen die op het scherm verschijnt boven de foto die je erop wilt zetten.
    Met de reguliere PhotoPass betaal je per foto (voor download of afdruk), terwijl je met PhotoPass+ voor een vast bedrag een onbeperkt aantal foto's kunt downloaden via de website of app. Ik zou niet durven zeggen wat een 'losse download' van een foto kost, maar voor jaarkaarthouders is PhotoPass+ sowieso de beste keuze. Een fysieke afdruk blijft extra geld kosten, maar dat zou je bijvoorbeeld ook via een fotoservice in Nederland kunnen laten doen die voordeliger zijn.
    Groetjes,
    Lars
  • Wij zijn net terug van vier dagen in Disneyland Parijs.
    Wij zijn in het bezit van een jaarkaart en hebben direct bij aankomst een photopass+ aangeschaft, wat een aanwinst zeg!
    Alle foto's kunnen erop, foto's waar je normaal 15 euro per foto betaald. (wat wij nooit deden) Nu hebben wij voor een jaar lang alle foto's voor 40 euro. En echt goede kwaliteit.
    Ik heb zojuist al onze foto's (een stuk of 40) gedownload en waar er eerder mensen op dit forum vroegen naar de mogelijkheden en de kwaliteit... Dit is prima, tussen de 500 kb (attractiefoto's) en 1,8 MB (fotograaffoto's).
    Ik heb even naar de kosten gekeken van photopass+ op de website, de afdrukken op zich vallen mee, maar de verzendkosten binnen europa 12.95! Dus ik heb vanochtend even op webprint.nl gekeken en daar kunnen ze al deze foto's prima verwerken, zelfs op posterformaat zijn de foto's van 500 kb nog prima te gebruiken.
    Wij zijn er blij mee, jammer dat dit er 12 jaar eerder niet was, toen hebben we met onze kleine kinderen soms ee dure foto gekocht en veel leuke foto's ook niet gekocht vanwege de hoge kosten. Laugh
  • Hallo,
    Is er op dit moment nog een aanbieding voor de photopass?
    Mvg Bas
  • Hoi Bas,
    voor zover ik weet op dit moment niet.
  • zoals vast al eerder gemeld is, voor de actiefoto's loont het om de foto bij de servicedesk op je kaart te laten zetten. Zij kunnen ook nog met de foto schuiven zodat iedereen goed zichtbaar is op de foto en de kwaliteit is ook hoger. Je hoeft alleen het nummer van je foto even door te geven.
Log In of Registreer om te reageren.