Disney PhotoPass / PhotoPass+

1789101113»

Reacties

• Krijg je de photopass die je aanschaft bij boeking van een arrangement als losse kaart? Of zit er een koordje of iets dergelijks aan om 'm mee om je nek te hangen zodat je de kaart altijd makkelijk bij de hand hebt?
  • Krijg je de photopass die je aanschaft bij boeking van een arrangement als losse kaart? Of zit er een koordje of iets dergelijks aan om 'm mee om je nek te hangen zodat je de kaart altijd makkelijk bij de hand hebt?

Losse kaart tijdens het inchecken.
  • Dankjewel Lars. Dan ga ik zelf een badgehouder of iets dergelijks aanschaffen voor wat meer gebruiksgemak.
  • Hoi!
    Sinds deze week ben ik in het bezit van een annual pass :) Nu zou ik tijdens mijn bezoek ook graag een (betaalde) Photopass willen aanschaffen als ik volgende week in het park ben. Ik kan alleen niet duidelijk vinden waar ik dat kan doen, iemand een idee?
    Alvast bedankt!
  • mgeul84 zei:

Hoi!
    Sinds deze week ben ik in het bezit van een annual pass :) Nu zou ik tijdens mijn bezoek ook graag een (betaalde) Photopass willen aanschaffen als ik volgende week in het park ben. Ik kan alleen niet duidelijk vinden waar ik dat kan doen, iemand een idee?
    Alvast bedankt!

Dat kan o.a. bij Flora's Unique Boutique in het Disneyland Park en de Studio Store in het Walt Disney Studios Park. De meeste grotere winkels verkopen dit pakket ook bij de kassa's.

Groetjes,
    Lars
  • mgeul84 zei:

Hoi!
    Alvast bedankt!

Hey,

Via mijn jaarpas heb ik een photopass gekregen, deze verloopt eind maart. Ik ga niet meer naar disney voor het verlopen van mijn pas en vind het zonde als deze niet meer gebruikt wordt.

Wat mij betreft mag je mijn pas gebruiken, er zit 1 nadeel aan en dat is dat de fotos op mijn account komen, ik zal ze dan dus doorsturen.

Laat maar weten of je intresse hebt
Log In of Registreer om te reageren.