Parrainage (vragen over stempels sparen)

1679111222

Reacties

  • Sky zei:


    Is het nog altijd zo dat de "parrain" mee moet naar de kassa's om de voorlopige pas aan te kopen en daarna samen naar bpa te gaan? Want volgens mij zijn wij de vorige keer (lang geleden) niet mee gegaan maar hebben ze een gewone dagpas gekocht en daarna afgesproken aan bpa om om te zetten in jaarpas met paarainage.
    Groetjes

    Hoi Sky,
    Beide opties zijn mogelijk, maar als men al bij de kassa de jaarkaart wilt aanschaffen, dan moeten de bestaande jaarkaarthouders zowel bij de kassa, als bij Bureau Passeport Annuel aanwezig zijn. De beste optie is inderdaad om eerst een dagkaart aan te schaffen (nieuwe jaarkaarthouders) en vervolgens bij Bureau Passeport Annuel samen met bestaande jaarkaarthouders af te spreken.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Het abonnement van mijn zusje verloopt op 2 juli en ze heeft een Parrainage-formulier met 3 stempels, Ik heb de link naar het bon-de-commande-formulier ook al gevonden. Misschien een onnodige vraag, maar ik neem aan dat het formulier met de stempels tegelijkertijd met het bon-de-commande-formulier opgestuurd moet worden?
    Bedankt voor de reactie!
    Groetjes, Marianne

  • Hallo Lars,
    Het abonnement van mijn zusje verloopt op 2 juli en ze heeft een Parrainage-formulier met 3 stempels, Ik heb de link naar het bon-de-commande-formulier ook al gevonden. Misschien een onnodige vraag, maar ik neem aan dat het formulier met de stempels tegelijkertijd met het bon-de-commande-formulier opgestuurd moet worden?
    Bedankt voor de reactie!
    Groetjes, Marianne

    Hoi Marianne,
    Dat klopt. Het 'bon de commande' formulier dient samen met het ingevulde 'parrainage' formulier verzonden worden naar Disney om gebruik te maken van de gratis verlenging.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    even een vraagje, as donderdag zijn we in Disney met vrienden die een jaarkaart willen kopen. Nu hebben we zelf op beide kaarten al 3 stempels gespaard en kunnen geen mensen vinden die 2 stempels kunnen gebruiken.
    We hebben hun wel die korting beloofd en zullen hun zelf de korting terugbetalen. (Had gedacht dat we echt wel mensen konden vinden namelijk). Maar nu was mijn vraag, weten ze bij het annuel bureau dat wij al een kaart vol hebben? Staat dat in de computer?
    Kunnen ze niet een nieuw formulier pakken? Moeten we gewoon doen alsof we het niet weten?
    Ik hoor graag of iemand dit al eens eerder heeft gedaan!
    Groetjes Marjolein
  • Hoi Marjolein,
    Wanneer je korting geeft wordt je jaarkaart gescand. Dus ja - dat staat in de computer. Ik zou er dus zeker van uit gaan dat "doen alsof jullie het niet weten" niet gaat lukken.
  • chantal zei:


    Leonie zei:


    Beste allemaal,
    Tip: gisteren in Disney 4 stempels kunnen bemachtigen door in de rij bij Passeport Annuel Engelsen aan te spreken. Zij kenden het hele kortingsprincipe niet en waren er erg blij mee en ik ook! Dus wees brutaal en probeer het gewoon. Succes en veel plezier in Disney!
    Groetjes
    Leonie

    Hier moet je erg mee uitkijken. Als personeel ziet dat je dat doet wordt je jaarkaart ingenomen.
    Het is het proberen waard maar kijk uit.
    Dat meen je niet !!!!!!!!
    Het moet toch niet gekker worden ! Zelf had ik ook al dat plan, maar dat je hierdoor je jaarkaart kan kwijtraken ?!?! Belachelijk !
    Heb meteen een reactie gestuurd naar Disney, als antwoord op een e-mail van DLP, om te vragen, of we willen verlengen.
    Het zou trouwens wel een goed idee zijn, als meer mensen DLP zouden verzoeken, of ze de regels wat willen versoepelen..........
    Hieronder kopie van het mailcontact............................Groetjes, Fred
    Dear Sir (s),
    In my opinion i see only 3 reasons to come back, because your offers have too many rules and restricions !
    And talking about rules and restricions....................I find, that your - pyramid game-like - system of sponsorship ( parrainage) has also so many rules and restricions, that it is nearly impossible
    to urn an extra year !!!!!!!
    The good thing is, that we like DLP very much, but you really should do something about the things i mentioned above....................................................
    Kind regard, Fred van der Sluijs
    ----Origineel Bericht----
    Van : info-disney@disneylandparis.magical-ears.com
    Datum : 17/05/2015 11:11
    Aan : fresadolfijn@telfort.nl
    Onderwerp : Comment Frederik ? C'est bientôt la fin ?
    Ne nous disons pas au revoir
    Si ce message ne s'affiche pas correctement, consultez-le en ligne
    Faites entrer la magie dans votre carnet d'adresses en y ajoutant : info-disney@disneylandparis.magical-ears.com
    Disneyland Paris | Les Actualités Passeport Annuel
    BONS PLANS AVANTAGES ENVIE DE + ACTUS PARRAINAGE
    Ne nous disons pas au revoir...
    Votre Passeport Annuel expire le 17/08/2015, profitez-en encore une fois !
    4 bonnes raisons de venir :
    Voir et revoir la Magie du spectacle
    Disney Dreams®!(1)
    S'amuser sans limite grâce aux
    attractions et aux parades(1)
    Profiter des tous vos avantages et bons plans exclusifs
    TOUS LES BONS PLANS
    Renouveler votre Passeport Annuel à partir de 7,60€/mois(2) et bénéficier de 6 mois supplémentaires gratuits !
    PLUS D'INFO
    DisneylandParis.fr/pa
    Facebook Twitter Notre Forum Officiel
    (1) Tous les soirs jusqu'au 30 septembre 2015. Les feux d’artifice, parades et spectacles ont lieu à certaines dates selon les conditions climatiques et peuvent être modifiés.
    (2) Offre non cumulable avec d'autres offres ou réductions. En renouvelant votre Passeport Annuel, bénéficiez d'un Passeport Annuel d'une durée de 18 mois au lieu de 12. Offre valable pour un renouvellement effectué dans les 30 jours précédant la date d'expiration du Passeport Annuel.
    © Disney.Pixar. Tous droits reservés. Euro Disney Associés S.C.A - Capital social : 1.203 699 718,90€ - Siren 397 471 822 RCS Meaux - Licences ES n°1-1050371 à 1-1050377 ; 1-1050379 et 1-1050380 ; 1-1050383 et 1-1050384 ; 2-1049670 et 3-1050382.
    Veuillez ne pas répondre à cet e-mail. Ce message vous a été adressé automatiquement par Euro Disney Associés SCA.
    Vous disposez d'un droit d'accès, de rectification et de suppression des données personnelles vous concernant, à exercer auprès d'Euro Disney Associés SCA, Service Marketing, BP 100, 77 777 Marne-la-Vallée, Cedex 04.EM01
    Si vous ne souhaitez plus être informé des nouveautés et offres spéciales de Disneyland® Paris, désinscrivez-vous ici.
    Si vous désirez modifier votre adresse e-mail, dirigez-vous sur cette page.
    Si vous souhaitez entrer en contact avec nous, trouvez toutes les informations ici.

  • chantal zei:


    Leonie zei:


    Beste allemaal,
    Tip: gisteren in Disney 4 stempels kunnen bemachtigen door in de rij bij Passeport Annuel Engelsen aan te spreken. Zij kenden het hele kortingsprincipe niet en waren er erg blij mee en ik ook! Dus wees brutaal en probeer het gewoon. Succes en veel plezier in Disney!
    Groetjes
    Leonie

    Hier moet je erg mee uitkijken. Als personeel ziet dat je dat doet wordt je jaarkaart ingenomen.
    Het is het proberen waard maar kijk uit.
    Dat meen je niet !!!!!!!!
    Het moet toch niet gekker worden ! Zelf had ik ook al dat plan, maar dat je hierdoor je jaarkaart kan kwijtraken ?!?! Belachelijk !
    Heb meteen een reactie gestuurd naar Disney, als antwoord op een e-mail van DLP, om te vragen, of we willen verlengen.
    Het zou trouwens wel een goed idee zijn, als meer mensen DLP zouden verzoeken, of ze de regels wat willen versoepelen..........
    Hieronder kopie van het mailcontact............................Groetjes, Fred
    Dear Sir (s),
    In my opinion i see only 3 reasons to come back, because your offers have too many rules and restricions !
    And talking about rules and restricions....................I find, that your - pyramid game-like - system of sponsorship ( parrainage) has also so many rules and restricions, that it is nearly impossible
    to urn an extra year !!!!!!!
    The good thing is, that we like DLP very much, but you really should do something about the things i mentioned above....................................................
    Kind regard, Fred van der Sluijs
    ----Origineel Bericht----
    Van : info-disney@disneylandparis.magical-ears.com
    Datum : 17/05/2015 11:11
    Aan : fresadolfijn@telfort.nl
    Onderwerp : Comment Frederik ? C'est bientôt la fin ?
    Ne nous disons pas au revoir
    Si ce message ne s'affiche pas correctement, consultez-le en ligne
    Faites entrer la magie dans votre carnet d'adresses en y ajoutant : info-disney@disneylandparis.magical-ears.com
    Disneyland Paris | Les Actualités Passeport Annuel
    BONS PLANS AVANTAGES ENVIE DE + ACTUS PARRAINAGE
    Ne nous disons pas au revoir...
    Votre Passeport Annuel expire le 17/08/2015, profitez-en encore une fois !
    4 bonnes raisons de venir :
    Voir et revoir la Magie du spectacle
    Disney Dreams®!(1)
    S'amuser sans limite grâce aux
    attractions et aux parades(1)
    Profiter des tous vos avantages et bons plans exclusifs
    TOUS LES BONS PLANS
    Renouveler votre Passeport Annuel à partir de 7,60€/mois(2) et bénéficier de 6 mois supplémentaires gratuits !
    PLUS D'INFO
    DisneylandParis.fr/pa
    Facebook Twitter Notre Forum Officiel
    (1) Tous les soirs jusqu'au 30 septembre 2015. Les feux d’artifice, parades et spectacles ont lieu à certaines dates selon les conditions climatiques et peuvent être modifiés.
    (2) Offre non cumulable avec d'autres offres ou réductions. En renouvelant votre Passeport Annuel, bénéficiez d'un Passeport Annuel d'une durée de 18 mois au lieu de 12. Offre valable pour un renouvellement effectué dans les 30 jours précédant la date d'expiration du Passeport Annuel.
    © Disney.Pixar. Tous droits reservés. Euro Disney Associés S.C.A - Capital social : 1.203 699 718,90€ - Siren 397 471 822 RCS Meaux - Licences ES n°1-1050371 à 1-1050377 ; 1-1050379 et 1-1050380 ; 1-1050383 et 1-1050384 ; 2-1049670 et 3-1050382.
    Veuillez ne pas répondre à cet e-mail. Ce message vous a été adressé automatiquement par Euro Disney Associés SCA.
    Vous disposez d'un droit d'accès, de rectification et de suppression des données personnelles vous concernant, à exercer auprès d'Euro Disney Associés SCA, Service Marketing, BP 100, 77 777 Marne-la-Vallée, Cedex 04.EM01
    Si vous ne souhaitez plus être informé des nouveautés et offres spéciales de Disneyland® Paris, désinscrivez-vous ici.
    Si vous désirez modifier votre adresse e-mail, dirigez-vous sur cette page.
    Si vous souhaitez entrer en contact avec nous, trouvez toutes les informations ici.
    Volgens mij is het systeem dan ook bedoeld om vrienden en familie korting te geven, en niet aan onbekenden. Als ze zouden toestaan dat je vreemden aanspreekt om ze korting te geven, dan geven ze gewoon letterlijk geld weg. Anders hadden ze namelijk de gewone prijzen betaald. Ik vind het dan ook niet meer dan logisch dat het niet is toegestaan om mensen in de rij aan te spreken. Daarnaast koop je een jaarkaart voor een jaar en moet je er niet van uitgaan dat je gelijk twee jaar krijgt.
  • Hoi Fred,
    het is al eerder gezegd maar ik denk inderdaad dat je het parrainage-systeem zo wel heel erg zwartgallig bekijkt. Het idee achter het systeem is dat je als een soort van "ambassadeur" van DLP optreedt door zelf nieuwe jaarkaarthouders aan te dragen. Als dank daarvoor krijg jij stempels (en krijgen de nieuwe jaarkaarthouders ook nog eens korting). Het is geen "belofte" van DLP uit dat iedereen die een jaarkaart koopt een jaar later met een volgestempeld formulier bij het BPA staat.
    Ik denk daarnaast dat het systeem helemaal niet veel voorwaarden en beperkingen kent. De meeste jaarkaarthouders zijn met 2 of meer personen als ze hun jaarkaarten kopen. Je hebt dan al gauw één stempelkaart vol (als je geluk hebt in één keer). Dat betekent dat DLP je dan (uitgaande van een Dream-kaart) ruim €200 cadeau doet! Dat is heel snel verdiend - maar je moet er wel iets voor doen. Dat daar een beperkte termijn voor geldt (die toch al gauw enkele maanden beslaat) vind ik persoonlijk niet beperkend. Nogmaals: je moet er wel iets voor doen - je wordt als het ware beloond voor je inzet!
    Ik hoop dat het je nog lukt om je kaart vol te krijgen. Mocht dat niet lukken, dan is de 12=18-maanden-korting ook heel aantrekkelijk: zo krijg je (zonder er ook maar iets voor te hoeven doen) 33% korting!


    chantal zei:


    Leonie zei:


    Beste allemaal,
    Tip: gisteren in Disney 4 stempels kunnen bemachtigen door in de rij bij Passeport Annuel Engelsen aan te spreken. Zij kenden het hele kortingsprincipe niet en waren er erg blij mee en ik ook! Dus wees brutaal en probeer het gewoon. Succes en veel plezier in Disney!
    Groetjes
    Leonie

    Hier moet je erg mee uitkijken. Als personeel ziet dat je dat doet wordt je jaarkaart ingenomen.
    Het is het proberen waard maar kijk uit.
    Dat meen je niet !!!!!!!!
    Het moet toch niet gekker worden ! Zelf had ik ook al dat plan, maar dat je hierdoor je jaarkaart kan kwijtraken ?!?! Belachelijk !
    Heb meteen een reactie gestuurd naar Disney, als antwoord op een e-mail van DLP, om te vragen, of we willen verlengen.
    Het zou trouwens wel een goed idee zijn, als meer mensen DLP zouden verzoeken, of ze de regels wat willen versoepelen..........
    Hieronder kopie van het mailcontact............................Groetjes, Fred
    Dear Sir (s),
    In my opinion i see only 3 reasons to come back, because your offers have too many rules and restricions !
    And talking about rules and restricions....................I find, that your - pyramid game-like - system of sponsorship ( parrainage) has also so many rules and restricions, that it is nearly impossible
    to urn an extra year !!!!!!!
    The good thing is, that we like DLP very much, but you really should do something about the things i mentioned above....................................................
    Kind regard, Fred van der Sluijs
    ----Origineel Bericht----
    Van : info-disney@disneylandparis.magical-ears.com
    Datum : 17/05/2015 11:11
    Aan : fresadolfijn@telfort.nl
    Onderwerp : Comment Frederik ? C'est bientôt la fin ?
    Ne nous disons pas au revoir
    Si ce message ne s'affiche pas correctement, consultez-le en ligne
    Faites entrer la magie dans votre carnet d'adresses en y ajoutant : info-disney@disneylandparis.magical-ears.com
    Disneyland Paris | Les Actualités Passeport Annuel
    BONS PLANS AVANTAGES ENVIE DE + ACTUS PARRAINAGE
    Ne nous disons pas au revoir...
    Votre Passeport Annuel expire le 17/08/2015, profitez-en encore une fois !
    4 bonnes raisons de venir :
    Voir et revoir la Magie du spectacle
    Disney Dreams®!(1)
    S'amuser sans limite grâce aux
    attractions et aux parades(1)
    Profiter des tous vos avantages et bons plans exclusifs
    TOUS LES BONS PLANS
    Renouveler votre Passeport Annuel à partir de 7,60€/mois(2) et bénéficier de 6 mois supplémentaires gratuits !
    PLUS D'INFO
    DisneylandParis.fr/pa
    Facebook Twitter Notre Forum Officiel
    (1) Tous les soirs jusqu'au 30 septembre 2015. Les feux d’artifice, parades et spectacles ont lieu à certaines dates selon les conditions climatiques et peuvent être modifiés.
    (2) Offre non cumulable avec d'autres offres ou réductions. En renouvelant votre Passeport Annuel, bénéficiez d'un Passeport Annuel d'une durée de 18 mois au lieu de 12. Offre valable pour un renouvellement effectué dans les 30 jours précédant la date d'expiration du Passeport Annuel.
    © Disney.Pixar. Tous droits reservés. Euro Disney Associés S.C.A - Capital social : 1.203 699 718,90€ - Siren 397 471 822 RCS Meaux - Licences ES n°1-1050371 à 1-1050377 ; 1-1050379 et 1-1050380 ; 1-1050383 et 1-1050384 ; 2-1049670 et 3-1050382.
    Veuillez ne pas répondre à cet e-mail. Ce message vous a été adressé automatiquement par Euro Disney Associés SCA.
    Vous disposez d'un droit d'accès, de rectification et de suppression des données personnelles vous concernant, à exercer auprès d'Euro Disney Associés SCA, Service Marketing, BP 100, 77 777 Marne-la-Vallée, Cedex 04.EM01
    Si vous ne souhaitez plus être informé des nouveautés et offres spéciales de Disneyland® Paris, désinscrivez-vous ici.
    Si vous désirez modifier votre adresse e-mail, dirigez-vous sur cette page.
    Si vous souhaitez entrer en contact avec nous, trouvez toutes les informations ici.
  • Hugo zei:


    Hoi Fred,
    het is al eerder gezegd maar ik denk inderdaad dat je het parrainage-systeem zo wel heel erg zwartgallig bekijkt. Het idee achter het systeem is dat je als een soort van "ambassadeur" van DLP optreedt door zelf nieuwe jaarkaarthouders aan te dragen. Als dank daarvoor krijg jij stempels (en krijgen de nieuwe jaarkaarthouders ook nog eens korting). Het is geen "belofte" van DLP uit dat iedereen die een jaarkaart koopt een jaar later met een volgestempeld formulier bij het BPA staat.
    Ik denk daarnaast dat het systeem helemaal niet veel voorwaarden en beperkingen kent. De meeste jaarkaarthouders zijn met 2 of meer personen als ze hun jaarkaarten kopen. Je hebt dan al gauw één stempelkaart vol (als je geluk hebt in één keer). Dat betekent dat DLP je dan (uitgaande van een Dream-kaart) ruim €200 cadeau doet! Dat is heel snel verdiend - maar je moet er wel iets voor doen. Dat daar een beperkte termijn voor geldt (die toch al gauw enkele maanden beslaat) vind ik persoonlijk niet beperkend. Nogmaals: je moet er wel iets voor doen - je wordt als het ware beloond voor je inzet!
    Ik hoop dat het je nog lukt om je kaart vol te krijgen. Mocht dat niet lukken, dan is de 12=18-maanden-korting ook heel aantrekkelijk: zo krijg je (zonder er ook maar iets voor te hoeven doen) 33% korting!


    chantal zei:


    Leonie zei:


    Beste allemaal,
    Tip: gisteren in Disney 4 stempels kunnen bemachtigen door in de rij bij Passeport Annuel Engelsen aan te spreken. Zij kenden het hele kortingsprincipe niet en waren er erg blij mee en ik ook! Dus wees brutaal en probeer het gewoon. Succes en veel plezier in Disney!
    Groetjes
    Leonie

    Hier moet je erg mee uitkijken. Als personeel ziet dat je dat doet wordt je jaarkaart ingenomen.
    Het is het proberen waard maar kijk uit.
    Dat meen je niet !!!!!!!!
    Het moet toch niet gekker worden ! Zelf had ik ook al dat plan, maar dat je hierdoor je jaarkaart kan kwijtraken ?!?! Belachelijk !
    Heb meteen een reactie gestuurd naar Disney, als antwoord op een e-mail van DLP, om te vragen, of we willen verlengen.
    Het zou trouwens wel een goed idee zijn, als meer mensen DLP zouden verzoeken, of ze de regels wat willen versoepelen..........
    Hieronder kopie van het mailcontact............................Groetjes, Fred
    Dear Sir (s),
    In my opinion i see only 3 reasons to come back, because your offers have too many rules and restricions !
    And talking about rules and restricions....................I find, that your - pyramid game-like - system of sponsorship ( parrainage) has also so many rules and restricions, that it is nearly impossible
    to urn an extra year !!!!!!!
    The good thing is, that we like DLP very much, but you really should do something about the things i mentioned above....................................................
    Kind regard, Fred van der Sluijs
    ----Origineel Bericht----
    Van : info-disney@disneylandparis.magical-ears.com
    Datum : 17/05/2015 11:11
    Aan : fresadolfijn@telfort.nl
    Onderwerp : Comment Frederik ? C'est bientôt la fin ?
    Ne nous disons pas au revoir
    Si ce message ne s'affiche pas correctement, consultez-le en ligne
    Faites entrer la magie dans votre carnet d'adresses en y ajoutant : info-disney@disneylandparis.magical-ears.com
    Disneyland Paris | Les Actualités Passeport Annuel
    BONS PLANS AVANTAGES ENVIE DE + ACTUS PARRAINAGE
    Ne nous disons pas au revoir...
    Votre Passeport Annuel expire le 17/08/2015, profitez-en encore une fois !
    4 bonnes raisons de venir :
    Voir et revoir la Magie du spectacle
    Disney Dreams®!(1)
    S'amuser sans limite grâce aux
    attractions et aux parades(1)
    Profiter des tous vos avantages et bons plans exclusifs
    TOUS LES BONS PLANS
    Renouveler votre Passeport Annuel à partir de 7,60€/mois(2) et bénéficier de 6 mois supplémentaires gratuits !
    PLUS D'INFO
    DisneylandParis.fr/pa
    Facebook Twitter Notre Forum Officiel
    (1) Tous les soirs jusqu'au 30 septembre 2015. Les feux d’artifice, parades et spectacles ont lieu à certaines dates selon les conditions climatiques et peuvent être modifiés.
    (2) Offre non cumulable avec d'autres offres ou réductions. En renouvelant votre Passeport Annuel, bénéficiez d'un Passeport Annuel d'une durée de 18 mois au lieu de 12. Offre valable pour un renouvellement effectué dans les 30 jours précédant la date d'expiration du Passeport Annuel.
    © Disney.Pixar. Tous droits reservés. Euro Disney Associés S.C.A - Capital social : 1.203 699 718,90€ - Siren 397 471 822 RCS Meaux - Licences ES n°1-1050371 à 1-1050377 ; 1-1050379 et 1-1050380 ; 1-1050383 et 1-1050384 ; 2-1049670 et 3-1050382.
    Veuillez ne pas répondre à cet e-mail. Ce message vous a été adressé automatiquement par Euro Disney Associés SCA.
    Vous disposez d'un droit d'accès, de rectification et de suppression des données personnelles vous concernant, à exercer auprès d'Euro Disney Associés SCA, Service Marketing, BP 100, 77 777 Marne-la-Vallée, Cedex 04.EM01
    Si vous ne souhaitez plus être informé des nouveautés et offres spéciales de Disneyland® Paris, désinscrivez-vous ici.
    Si vous désirez modifier votre adresse e-mail, dirigez-vous sur cette page.
    Si vous souhaitez entrer en contact avec nous, trouvez toutes les informations ici.
    Kom op , Hugo ! Mijn glas is is heus wel bijna altijd halfvol, maar stel je toch eens voor ! Probeer je zelf aan stempels te komen en anderen
    aan 10 % korting te helpen en dan dan loop je de kans, dat je je jaarkaart kwijtraakt ! Ja, ze zijn natuurlijk ook niet gek, bij dat BPA,
    want die mensen in de rij zijn toch al van plan een jaarkaart te kopen, dus waarom die 10 % mislopen en dan ook nog anderen een jaar
    gratis laten komen ? Heel tegenstrijdig ! Ik zou zo 100 metaforen kunnen bedenken en ik weet ook heus wel, dat je dan bij stuk voor stuk
    er min of meer " iets voor moet doen " , maar daar steek ik nu mijn tijd niet in.( eentje dan................wij durven waarschijnlijk allebei de A1
    wel over te steken, maar als de politie erbij staat en je wordt ook nog geblinddoekt, wordt het andere koek ! hahahaha )
    Je kan er ook beter om lachen en als DLP dan echt zo belangrijk is, dan moet je ook maar geld voor over hebben, ipv moeite..............
    Maar ff serieus.......kijk naar de aanbieders, kijk naar de vragers, kijk naar de beperkingen, regels, "straffen"...........................
    ......mijn standpunt blijft, dat DLP de mensen teveel moeite laten doen voor de " parrainage " en voor velen zelfs onhaalbaar en
    zinloos ( Denk bijv. aan een gezin van 4ps. , die in Groningen woont en persé naar Parijs moeten op een bepaalde datum, om 12 stempels te bemachtigen..................)
    Daarom lijkt het mij ook zinvoller, om te proberen, of DLP wat meer botten gooit, ipv met z,n allen vechten om dat ene bot !
    Voorlopig ben ik klaar met DLP - maar zeg nooit nooit- en wens iedereen veel plezier en evt. succes met - alle soorten van - aanbiedingen.
    Salut ! Fred ps. Ik kan de paar stempels. die ik heb niet eens aan iemand anders geven !!!!!!!!!!
  • Ik kan mij nog herinneren, dat je vroeger gewoon het formulier naar iemand doorstuurde per post, hun namen het mee, kregen de stempel, en stuurde het weer naar de eigenaar van het abo die de stempels wou, zo desnoods 3x en dan ging je gewoon verlengen wanneer het jou uitkwam.
    Heb dit zelf ook zo met een stempel gedaan, maar dit is wel al van 2007 geleden.
    Dit kan niet meer dan?
  • Hoi moorhunhe,
    dat klopt - de kortinggever moet fysiek aanwezig zijn om korting te kunnen/mogen geven.
  • Hoi fresadolfijn, chantal, Leonie, PeterPan, Hugo en moorhunhe,
    Ik heb jullie reacties verplaatst naar dit topic (Parrainage). In het andere topic (Korting op jaarkaarten) gaarne alleen berichten plaatsen met het aanbieden van of het vragen naar korting. Zo houden we beide topics overzichtelijk. De discussie kan in dit topic voortgezet worden. Dank voor jullie medewerking :)
    Groetjes,
    Lars

  • Ik kan mij nog herinneren, dat je vroeger gewoon het formulier naar iemand doorstuurde per post, hun namen het mee, kregen de stempel, en stuurde het weer naar de eigenaar van het abo die de stempels wou, zo desnoods 3x en dan ging je gewoon verlengen wanneer het jou uitkwam.
    Heb dit zelf ook zo met een stempel gedaan, maar dit is wel al van 2007 geleden.
    Dit kan niet meer dan?

    Weet je wat ik denk, moorhunhe.............
    .......Dat in 2007 verlengen via parrainage te makkelijk ging en nu te moeilijk.....................
    Mijns insziens zou een " gulden tussenweg " het beste zijn !....................
    Salut, Fred
  • Lars zei:


    Hoi fresadolfijn, chantal, Leonie, PeterPan, Hugo en moorhunhe,
    Ik heb jullie reacties verplaatst naar dit topic (Parrainage). In het andere topic (Korting op jaarkaarten) gaarne alleen berichten plaatsen met het aanbieden van of het vragen naar korting. Zo houden we beide topics overzichtelijk. De discussie kan in dit topic voortgezet worden. Dank voor jullie medewerking :)
    Groetjes,
    Lars

    Dank je Lars, je hebt gelijk. Het is alleen wel moeilijk, om, als je een commentaar van iemand leest bij "korting en jaarkaarten " hier niet
    op te reageren in diezelfde topic, maar het bij een topic te doen, die de persoon in kwestie misschien wel nooit zal lezen ....!?!?
    Of zijn er wel manieren ? Wellicht PM sturen, dat je gereageerd hebt in ander topic ?????? Ben niet zo " digitaal " namelijk...........
    Maar als ik bijv. net lees, dat iemand zelfs zijn reis heeft gewijzigd voor stempels en vervolgens zegt de ander af, zit ik te popelen, om mijn
    mening te geven !!!!
    Groetjes, Fred
    En Hugo, als jij dit leest, wat zeg jij ervan ?........................................................................
  • Hoi Fred,
    Wat ik ervan zeg? Je vindt dit vast een open deur - maar ik vind het niet fair om DLP aan te spreken op het feit dat iemand zich niet aan zijn/haar afspraken houdt. Als ik iets op Marktplaats wil verkopen, een bod krijg, dan dat bod accepteer en vervolgens niets meer hoor van de bieder, is dat toch ook niet de schuld van Marktplaats? Dat is een kwestie van (on)fatsoen.
    DLP is een commercieel bedrijf. Een bedrijf dat winst wil en moet maken om te kunnen blijven bestaan. Het is geen liefdadigheidsinstelling die gratis kaarten uitdeelt. Zoals ik eerder al zei moet je iets doen om voordeel te krijgen. De regels daarvoor zijn duidelijk. Of je die regels streng, beperkend of onzinnig vind is persoonlijk. Ik respecteer jouw mening daarin, maar deel die mening niet. Dat lijkt me geen probleem, toch?
    Ik vind het jammer dat/als mensen zich niet aan hun afspraken houden. Maar daar kun je volgens mij alleen die mensen op aanspreken - en niemand anders.
  • Hugo zei:


    Hoi Fred,
    Wat ik ervan zeg? Je vindt dit vast een open deur - maar ik vind het niet fair om DLP aan te spreken op het feit dat iemand zich niet aan zijn/haar afspraken houdt. Als ik iets op Marktplaats wil verkopen, een bod krijg, dan dat bod accepteer en vervolgens niets meer hoor van de bieder, is dat toch ook niet de schuld van Marktplaats? Dat is een kwestie van (on)fatsoen.
    DLP is een commercieel bedrijf. Een bedrijf dat winst wil en moet maken om te kunnen blijven bestaan. Het is geen liefdadigheidsinstelling die gratis kaarten uitdeelt. Zoals ik eerder al zei moet je iets doen om voordeel te krijgen. De regels daarvoor zijn duidelijk. Of je die regels streng, beperkend of onzinnig vind is persoonlijk. Ik respecteer jouw mening daarin, maar deel die mening niet. Dat lijkt me geen probleem, toch?
    Ik vind het jammer dat/als mensen zich niet aan hun afspraken houden. Maar daar kun je volgens mij alleen die mensen op aanspreken - en niemand anders.

    Sorry, dat ik niet duidelijk genoeg ben geweest. Ik begrijp ook wel, dat DLP geen - directe - schuld heeft ( ook een goeie metafoor trouwens, van marktplaats..................) maar ik doelde meer, op het feit, dat het zelfs zo gek wordt, dat mensen hun reis gaan aanpassen
    en andere dingen bedenken, zoals geld aanbieden, etc.
    Zelf ben ik maanden geleden een topic gestart met de vraag, of mensen nog originele dingen konden bedenken, wat je allemaal zou kunnen doen - of laten - voor stempels ! hahahaha
    Zelf heb ik ooit aangeboden, om ervoor te zorgen, dat, als de nieuwe jaarkaarthouder terugkomt van DLP, zijn/haar auto schoon en glimmend aantreft !!!!!!!!!
    Weet jij er nog één ? hahahaha
    Groetjes Fred
  • Hoi,
    Ik weet niet of dit hier ergens al staat maar mijn vraag is als volgt:
    Deze zomer verlopen onze jaarkaarten. Twee kaarten kan ik gratis verlengen. Op een andere kaart heb ik 2 stempels en op een vierde nog niets. Als ik deze twee nu gewoon verleng (betaal) kan ik dan op die kaarten stempels blijven sparen? en evt. als ik de stempels bij elkaar heb dan na 1,5 jaar die nog een jaartje gratis verlengen?
    En mocht ik voor 1 november, als het nieuwe formulier ingaat, geen derde stempel erbij krijgen dan vervalt alles. Kan ik dan op die kaart (waar nu dus twee stempels op zitten) opnieuw drie stempels ontvangen (of te wel 3 x korting geven)?
    Gr.
    Nicole
  • Hoi Nicole,
    Als je verlengt voor 1,5 jaar mag je inderdaad weer gewoon stempels gaan sparen. Je kunt (tenzij het beleid veranderd is) onbeperkt afwisselen tussen betaald verlengen en via parrainage verlengen.
    Als het niet gelukt is om binnen één periode het formulier vol te krijgen, kun je in de nieuwe periode inderdaad een nieuwe poging doen om drie stempels te sparen.
  • Hoi Lars
    Ik heb even een vraagje ik lees hier in het begin dat als je een jaarkaart verkregen heb door verlenging of promotie dat je niet voor de stempels kan sparen? Ik heb hier in NL mijn jaarkaarten gekocht en ingeruild bij DLP maar ik heb gewoon een Parrainage formulier gekregen om stempels te sparen? Ik mag er toch vanuit gaan dat dit klopt niet dat ik daar dadelijk sta en ik geen stempels krijg en de mensen geen korting?
    Hoor het graag

  • Hoi Lars
    Ik heb even een vraagje ik lees hier in het begin dat als je een jaarkaart verkregen heb door verlenging of promotie dat je niet voor de stempels kan sparen? Ik heb hier in NL mijn jaarkaarten gekocht en ingeruild bij DLP maar ik heb gewoon een Parrainage formulier gekregen om stempels te sparen? Ik mag er toch vanuit gaan dat dit klopt niet dat ik daar dadelijk sta en ik geen stempels krijg en de mensen geen korting?
    Hoor het graag
    Hoi fietten,
    Dat was inderdaad de oude regel. Het was voorheen niet mogelijk om voor stempels te sparen als je korting had gekregen op de aanschaf van je jaarkaart. Die regel is inmiddels geschrapt. Het is voor iedereen mogelijk om stempels te sparen, behalve voor gratis verkregen jaarkaarten. Heb je dus al met een vol parrainage formulier verlengd (€0,- staat dan op de jaarkaart), dan mag je in dat jaar geen korting geven of voor stempels sparen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    Kan je met 1 jaarabonnement ook een gezin van 4 personen korting geven als die een jaarabonnement willen aanschaffen? Of kan er maximaal 3 per jaarabonnement?
    Groeten,
    Antoinette

  • Hoi,
    Kan je met 1 jaarabonnement ook een gezin van 4 personen korting geven als die een jaarabonnement willen aanschaffen? Of kan er maximaal 3 per jaarabonnement?
    Groeten,
    Antoinette
    Hoi Antoinette,
    Dat is helaas niet mogelijk. Bestaande jaarkaarthouders mogen aan maximaal 3 personen korting geven. Dit wordt in het systeem geregistreerd.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars
    sorry voor mijn vele vragen
    Maar als er nu bv 3 mensen een francilien jaarkaart kopen ik krijg daar 3 stempels voor maar ik heb echter een dream kaart.
    Krijg ik dan bij mijn verlenging gewoon mijn dream kaart terwijl ik 3 stempels heb van korting voor een franciliem?
    En het Parrainage formulier is geldig tot 2 november 2015 echter mijn abonement verloopt pas in mei 2016 zijn die stempels nog na deze 2 november gewoon geldig of betekend dit dat je er 3 voor deze datum verzameld moet hebben?
    Bedankt alvast
  • Hoi fietten,
    je krijgt een verlenging voor de kaart die je zelf hebt. Dus als je nu een Dream-jaarkaart hebt krijg je ook een verlenging voor die Dream-jaarkaart, ongeacht voor welke kaarten je korting hebt gegeven.
    Voor wat betreft de geldigheid van het formulier geldt inderdaad wat jij als tweede stelt: dat betreft de periode waarin je je formulier "vol" moet sparen. Dus voor 2 november moet je die drie stempels hebben, daarna kun je het formulier gewoon in 2016 gebruiken om je kaart (gratis) te verlengen.
  • Beste Lars,
    Ik heb op 7 juli een jaarkaart aangeschaft, ik lees nu dat je na de 1e maand al stempels kan verzamelen & korting kunt geven.
    Mijn vraag is nu wat die 1e maand is, rekenen ze van 7 juli t/m 6 augustus als zijnde de 1e maand, of kan ik al vanaf begin augustus de stempels verzamelen?
    Groetjes, Suzanne
  • Hoi Suzanne,
    bij ons was dat de eerste optie, dus echt een maand. Anders zou denk ik iedereen zijn jaarkaart op de 30e of 31e van de maand kopen Smile

  • Beste Lars,
    Ik heb op 7 juli een jaarkaart aangeschaft, ik lees nu dat je na de 1e maand al stempels kan verzamelen & korting kunt geven.
    Mijn vraag is nu wat die 1e maand is, rekenen ze van 7 juli t/m 6 augustus als zijnde de 1e maand, of kan ik al vanaf begin augustus de stempels verzamelen?
    Groetjes, Suzanne
    Hoi Suzanne,
    In de eerste volledige maand dat je de jaarkaart in je bezit hebt, is het niet mogelijk om korting te geven of om stempels te sparen. Deze maand gaat in op het moment van aanschaf. Als je de jaarkaart op 7 juli hebt aangeschaft, dan mag je inderdaad pas vanaf 6 augustus korting geven en stempels sparen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,
    Wij hebben een volle stempelkaart voor een nieuwe jaarkaart, we zitten alleen met de planning voor het bezoek om te verlengen.
    Heb je enig idee hoe lang voor het verlopen van de jaarkaart, er een verlening aangevraagd kan worden?

  • Hey Lars,
    Wij hebben een volle stempelkaart voor een nieuwe jaarkaart, we zitten alleen met de planning voor het bezoek om te verlengen.
    Heb je enig idee hoe lang voor het verlopen van de jaarkaart, er een verlening aangevraagd kan worden?
    Hoi DennisH,
    Verlengen kan vanaf de gehele maand vóór de vervaldatum. Later verlengen kan ook, maar de originele einddatum van de huidige jaarkaart wordt dan nog altijd als begindatum van de nieuwe jaarkaart ingesteld. Met een vol parrainage formulier kun je tot maximaal één maand ná de vervaldatum verlengen, maar dan verlies je dus tijd waarin de nieuwe jaarkaart geldig is. Lukt het niet om ergens in de gehele maand vóór de vervaldatum naar Disney te gaan, dan kan de verlenging ook per post worden geregeld. Hou hierbij rekening met een verwerkingstijd van gemiddeld 4 weken.
    Groetjes,
    Lars
  • hoi Lars,
    Even een vraagje.. me vriendin gaat in oktober samen met mij naar disney.
    Nu heeft zij nog 2 stempels nodig.
    Nu gaat ze in oktober een jaarkaart voor haar zoontje halen en voor haar nichtje..
    Krijgt zij voor allebei de jaarkaarten nu stempels?
    Ik dacht namelijk omdat het haar zoontje is en op hetzelfde adres is ze dan geen stempel krijgt?
    groetjes Myriam
Log In of Registreer om te reageren.