Parrainage (vragen over stempels sparen)

191012141522

Reacties

  • Hoi,

    Wij zijn nieuw op deze site dus ik weet niet of ik in de juiste topic zit.. Maar mijn vraag.. Wij hebben 3 fantasy kaarten (2volwassene en 1 kind) nu lees ik iets over stempels sparen en korting geven aan mensen die een jaarkaart willen hoe werkt dat precies.. Alvast excuus voor als ik verkeerd zit hier..

    Groetjes Nathalie
  • Hoi,

    Wij zijn nieuw op deze site dus ik weet niet of ik in de juiste topic zit.. Maar mijn vraag.. Wij hebben 3 fantasy kaarten (2volwassene en 1 kind) nu lees ik iets over stempels sparen en korting geven aan mensen die een jaarkaart willen hoe werkt dat precies.. Alvast excuus voor als ik verkeerd zit hier..

    Groetjes Nathalie

    Hoi Nathalie,

    Welkom! Ik heb je reactie even verplaatst naar het juiste topic. Bestaande jaarkaarthouders kunnen vanaf de tweede maand dat zij een jaarkaart in hun bezit hebben, korting geven aan nieuwe jaarkaarthouders en zo sparen voor stempels op het speciale 'Bon Parrainage' formulier. Binnen de geldigheid van dit formulier dien je 3 stempels te sparen (dus aan 3 personen korting geven) voor een gratis verlenging van je jaarkaart tijdens je eerst volgende verlenging. Lees meer over deze actie op onze Jaarkaarten pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-jaarkaarten-paris/jaarkaarten-paris.

    Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik die graag.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij zijn van 20 t/m 22 december in Disneyland Parijs om eventueel korting te geven op een jaar kaart.
    We kunnen aan 6 personen korting geven via 2 volwassen kaarten. We hebben ook nog 2 kinder kaarten maar volgens mij kunnen we via deze kaarten geen korting geven en stempels ontvangen.
    Wie kunnen we blij maken en jullie ons ook?
  • Hoi fifibloem,

    Ook met kinderkaarten mag je korting geven en stempels sparen.
  • Hallo,

    Wij gaan in mei 5 jaarpassen aanschaffen en krijgen daarom familiekorting. Kunnen wij dan ook nog 10% korting krijgen als iemand ons aanbrengt? En is het een probleem als twee verschillende mensen ons als familie aanbrengen?
    Alvast bedankt voor het antwoord,

    Martine
  • Hallo,

    Wij gaan in mei 5 jaarpassen aanschaffen en krijgen daarom familiekorting. Kunnen wij dan ook nog 10% korting krijgen als iemand ons aanbrengt? En is het een probleem als twee verschillende mensen ons als familie aanbrengen?
    Alvast bedankt voor het antwoord,

    Martine

    Hoi Martine,

    Dat is helaas niet mogelijk. Je maakt óf gebruik van de 20% familiekorting, óf van de 10% parrainage korting via een bestaande jaarkaarthouder. Beide kortingen kunnen niet worden gecombineerd en bestaande jaarkaarthouders ontvangen geen stempels als je kiest voor de familiekorting.

    Tip: Bestel nu alvast je dagkaarten als voorverkooptickets en voorkom dat je in het resort twee keer in de rij moet te staan. Onze speciale dagkaarten ontvang je als E-ticket waarmee je de kassa's kunt overslaan en zo kunt doorlopen naar de poortjes van het Disneyland Park. Eenmaal in het park ga je naar Bureau Passeport Annuel om de jaarkaarten aan te schaffen. Hier ontvang je de 20% familiekorting én wordt de prijs van de dagkaart van de prijs van de gekozen jaarkaart afgetrokken. Let erop dat alleen dagkaarten geldig zijn om te upgraden naar een jaarkaart. Bekijk alle tickets en profiteer direct: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo. Wij hebben als gezin van 5 Classic jaarkaarten. In mei gaan we weer naar DLP en nemen dan een familielid mee. Zij is in NL student. Kan zij dan een Classic kopen voor de nieuwe prijs van €95? En geldt dan ook nog de korting via ons van 10%?
  • Jens zei:

    Hallo. Wij hebben als gezin van 5 Classic jaarkaarten. In mei gaan we weer naar DLP en nemen dan een familielid mee. Zij is in NL student. Kan zij dan een Classic kopen voor de nieuwe prijs van €95? En geldt dan ook nog de korting via ons van 10%?

    Hoi Jens,

    De Parrainage aanbieding is alleen geldig voor Classic, Fantasy en Dream. De Studenten variant van de Classic staat hier los van. Het is niet mogelijk om hier nog eens korting op te geven aangezien dit al een Classic met korting is. De Studenten variant kan aanschaft worden op vertoon van een geldige studentenkaart van de opleiding waar ze studeert.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Jens zei:

    Hallo. Wij hebben als gezin van 5 Classic jaarkaarten. In mei gaan we weer naar DLP en nemen dan een familielid mee. Zij is in NL student. Kan zij dan een Classic kopen voor de nieuwe prijs van €95? En geldt dan ook nog de korting via ons van 10%?

    Hoi Jens,

    De Parrainage aanbieding is alleen geldig voor Classic, Fantasy en Dream. De Studenten variant van de Classic staat hier los van. Het is niet mogelijk om hier nog eens korting op te geven aangezien dit al een Classic met korting is. De Studenten variant kan aanschaft worden op vertoon van een geldige studentenkaart van de opleiding waar ze studeert.

    Groetjes,
    Lars
    Helder. Dank je wel Lars.
  • Lars zei:

    Jens zei:

    Hallo. Wij hebben als gezin van 5 Classic jaarkaarten. In mei gaan we weer naar DLP en nemen dan een familielid mee. Zij is in NL student. Kan zij dan een Classic kopen voor de nieuwe prijs van €95? En geldt dan ook nog de korting via ons van 10%?

    Hoi Jens,

    De Parrainage aanbieding is alleen geldig voor Classic, Fantasy en Dream. De Studenten variant van de Classic staat hier los van. Het is niet mogelijk om hier nog eens korting op te geven aangezien dit al een Classic met korting is. De Studenten variant kan aanschaft worden op vertoon van een geldige studentenkaart van de opleiding waar ze studeert.

    Groetjes,
    Lars
    Ik bedenk me nog een aanvullende vraag (weet niet of dit onder dit topic kan, maar verplaats het anders gerust). Twee jaar geleden konden wij vrienden meenemen voor €20,- p.p per dagkaart (twee parken). Geldt dit nog steeds? Bedankt vast voor je reactie.
  • Jens zei:


    Ik bedenk me nog een aanvullende vraag (weet niet of dit onder dit topic kan, maar verplaats het anders gerust). Twee jaar geleden konden wij vrienden meenemen voor €20,- p.p per dagkaart (twee parken). Geldt dit nog steeds? Bedankt vast voor je reactie.

    Hoi Jens,

    De 'Bring a Friend' actie is momenteel geldig t/m 16 maart met maximaal 5 dagkaarten per week voor €35 per stuk (2 parken). Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/jaarkaartacties-disneylandparis.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Een vraagje een vriendin van mij heeft 22-12-2015 hun jaarkaarten gekocht.Nu gaan wij samen met hun 21-2-2016 naar Disney.Wij gaan de jaarkaart kopen kan zij mij dan al korting geven.
    We hebben vernomen dat je nieuwe jaarkaart eerst 2 maanden oud moet zijn en dat is hij net niet.
    Graag kan je dit voor ons antwoorden.

    groetjes Dorette
  • Dorette zei:

    Hoi Lars,

    Een vraagje een vriendin van mij heeft 22-12-2015 hun jaarkaarten gekocht.Nu gaan wij samen met hun 21-2-2016 naar Disney.Wij gaan de jaarkaart kopen kan zij mij dan al korting geven.
    We hebben vernomen dat je nieuwe jaarkaart eerst 2 maanden oud moet zijn en dat is hij net niet.
    Graag kan je dit voor ons antwoorden.

    groetjes Dorette

    Hoi Dorette,

    Een jaarkaarthouder mag vanaf de tweede maand dat hij/zij de jaarkaart in bezit heeft korting geven en voor stempels sparen. In jullie geval mag zij dus vanaf 23-01-2016 korting geven. Tijdens jullie bezoek op 22-02-2016 kun je gewoon 10% korting via haar ontvangen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,

    Ik heb na mijn gratis jaarkaart een nieuwe kaart gekocht voor de volle prijs en hierdoor 6 maanden gratis gehad.
    Ik kan dus weer sparen voor stempels, maar als dat mij niet lukt, kan ik dan weer een nieuwe kaart kopen om weer 6 maanden gratis te krijgen?

    Groetjes,
    Wendy
  • wendy zei:

    Hallo Lars,

    Ik heb na mijn gratis jaarkaart een nieuwe kaart gekocht voor de volle prijs en hierdoor 6 maanden gratis gehad.
    Ik kan dus weer sparen voor stempels, maar als dat mij niet lukt, kan ik dan weer een nieuwe kaart kopen om weer 6 maanden gratis te krijgen?

    Groetjes,
    Wendy

    Hoi Wendy,

    Jazeker! De aanbieding met 6 maanden extra gratis is altijd geldig bij een betaalde verlenging.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Ik en mijn zus hebben dit jaar ons passport annuel gekocht. Hierbij kregen we een formulier Offre Parrainage.
    Via dit formulier kunnen we vrienden 10% korting geven en voor stempels sparen voor een gratis jaarkaart heb ik begrepen.
    Nu zag ik dat ons formulier verloopt 23 Maart.
    Komt er hierna weer een formulier beschikbaar zodat we alsnog de stempels kunnen sparen en 10% korting kunnen geven?

    Daarnaast vroeg ik mij af of het mogelijk is voor onze vrienden om de jaarkaarten via de post aan te vragen.
    Het is voor hun niet mogelijk voor 23 Maart naar Disney te gaan.
    Kunnen we dan alsnog de 10% korting geven door bijvoorbeeld een kopie van onze eigen gegevens (ID-kaart) en kopie jaarkaart mee te sturen samen met kortingsbon en de gegevens van de persoon die de jaarkaart met korting wil aanschaffen?

    Groetjes,
    Yvonne
  • Yvonne_ zei:

    Hoi,

    Ik en mijn zus hebben dit jaar ons passport annuel gekocht. Hierbij kregen we een formulier Offre Parrainage.
    Via dit formulier kunnen we vrienden 10% korting geven en voor stempels sparen voor een gratis jaarkaart heb ik begrepen.
    Nu zag ik dat ons formulier verloopt 23 Maart.
    Komt er hierna weer een formulier beschikbaar zodat we alsnog de stempels kunnen sparen en 10% korting kunnen geven?

    Daarnaast vroeg ik mij af of het mogelijk is voor onze vrienden om de jaarkaarten via de post aan te vragen.
    Het is voor hun niet mogelijk voor 23 Maart naar Disney te gaan.
    Kunnen we dan alsnog de 10% korting geven door bijvoorbeeld een kopie van onze eigen gegevens (ID-kaart) en kopie jaarkaart mee te sturen samen met kortingsbon en de gegevens van de persoon die de jaarkaart met korting wil aanschaffen?

    Groetjes,
    Yvonne

    Hoi Yvonne,

    Na het huidige formulier komt inderdaad weer een nieuw formulier met een nieuwe geldigheidsduur. Binnen deze periode dien je 3 stempels te vergaren om een gratis verlenging te krijgen.

    Het is niet mogelijk om korting te geven en stempels te sparen via de post. Beide partijen (bestaande en nieuwe jaarkaarthouder) dienen fysiek aanwezig te zijn bij Bureau Passeport Annuel.

    Groetjes,
    Lars
  • hi allemaal,

    wij hebben al 9 mensen korting gegeven, maar nu kwam er een collega naar me toe met de vraag of ik haar ook korting kon geven, dus mijn vraag aan jullie is nu: Kan je meer mensen dan 3 per jaarkaart korting geven?

    groetjes

    MJ
  • Hoi MJ,

    nee, dat mag helaas niet. Als je formulier vol is kun je geen korting meer geven.
  • mcjas zei:

    hi allemaal,

    wij hebben al 9 mensen korting gegeven, maar nu kwam er een collega naar me toe met de vraag of ik haar ook korting kon geven, dus mijn vraag aan jullie is nu: Kan je meer mensen dan 3 per jaarkaart korting geven?

    groetjes

    MJ

    Indien je collega nog op zoek is mag ze mij steeds contacteren ;) Wij zijn nog op zoek naar een stempeltje
  • Beste,

    Kan ik in deze discussie mensen zoeken voor het sparen van stempels voor een gratis verlening?
  • Nadia35 zei:

    Beste,

    Kan ik in deze discussie mensen zoeken voor het sparen van stempels voor een gratis verlening?

    Dat is onder een ander subject: Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

    Succes, wij zijn ook nog op zoek :D
  • Dank je! en succes!
  • Hallo Lars,

    wij hebben onze kaarten de eerste keer 'gratis' kunnen verlengen met het parrainage formulier. Vorig jaar hebben wij onze kaarten op de reguliere manier verlengd, dus anderhalf jaar voor de normale prijs. Kunnen wij nu weer stempels sparen voor een vol parrainage formulier of is dit iets eenmaligs?
    alvast bedankt voor jou reactie.

    groeten,
    Nicole

  • Hoi Nicole,

    je kunt om-en-om inderdaad sparen voor een gratis kaart, dan weer betaald verlengen etc. Zolang er een waarde op je jaarkaart staat (dus niet € 0) kun je sparen voor stempels.
  • Hugo zei:

    Hoi Nicole,

    je kunt om-en-om inderdaad sparen voor een gratis kaart, dan weer betaald verlengen etc. Zolang er een waarde op je jaarkaart staat (dus niet € 0) kun je sparen voor stempels.

    Beste Hugo,

    T. is zijn jaarkaart kwijtgeraakt. Hierdoor staat er op de nieuwe kaart (waarde 0) wil dit zeggen dat hij zowiso een jaarkaart dient te betalen hoewel hij nog toe geen gebruik heeft gemaakt van de parrainage?

    Alvast bedankt!
    Leen
  • Leen,

    dat zou in principe niet zo moeten zijn - hij heeft immers betaald voor zijn jaarkaart (en daarna voor de nieuwe kaart ook). Bij ons werd dat echter als argument aangegeven (met waarde € 0 mag je niet sparen).
    Had T. al stempels verzameld? De Cast Members bij het BPA kunnen eenvoudig in de computer zien dat T. voor zijn huidige jaarkaart(periode) betaald heeft.
    T. zou dus de uitzondering op de regel zijn :smiley:
  • Hugo zei:

    Leen,

    dat zou in principe niet zo moeten zijn - hij heeft immers betaald voor zijn jaarkaart (en daarna voor de nieuwe kaart ook). Bij ons werd dat echter als argument aangegeven (met waarde € 0 mag je niet sparen).
    Had T. al stempels verzameld? De Cast Members bij het BPA kunnen eenvoudig in de computer zien dat T. voor zijn huidige jaarkaart(periode) betaald heeft.
    T. zou dus de uitzondering op de regel zijn :smiley:

    Dank je Hugo!

    T staat voor Timon maar dat geloofd niemand op een Disney Forum (zorgt voor hilarische scenario's in Disneyland ;) )
  • Hallo

    Wij zijn in het bezit van jaarpassen.
    Wij gaan volgende week naar disney.
    Vrienden van ons gaan ook en hebben jaarpassen aangeschaft via internet.
    Ze hebben daarvoor een voorlopige jaarpas aangeschaft via internet en moeten dan wel no naar bureau annuel
    Kunnen wij hen nog 10 procent korting verschaffen ?

    Alvast bedankt,

    Ingo
  • Hoi Ingo,

    als ze al betaald hebben voor die jaarpas kan dat niet meer. Dan hebben ze waarschijnlijk al gebruik gemaakt van een aanbieding - je kunt alleen korting geven als je aanwezig bent bij de aanschaf van de (voorlopige) kaart bij de kassa's in DLP èn bij het aanmaken van de kaart in het BPA.

    Hallo

    Wij zijn in het bezit van jaarpassen.
    Wij gaan volgende week naar disney.
    Vrienden van ons gaan ook en hebben jaarpassen aangeschaft via internet.
    Ze hebben daarvoor een voorlopige jaarpas aangeschaft via internet en moeten dan wel no naar bureau annuel
    Kunnen wij hen nog 10 procent korting verschaffen ?

    Alvast bedankt,

    Ingo

Log In of Registreer om te reageren.