Avengers Campus

Is er al iets van een datum bekend wat betreft de opening van de Avengers Campus? Ik vind 'zomer 2022' een nogal ruim begrip. We zijn dit jaar al met onze 2 jongsten geweest, maar willen ook misschien nog met onze pubers heen. Ik zou het alleen jammer vinden als we in de zomervakantie gaan en het gaat net daarna open.

Reacties

  • Yvje zei:

    Is er al iets van een datum bekend wat betreft de opening van de Avengers Campus? Ik vind 'zomer 2022' een nogal ruim begrip. We zijn dit jaar al met onze 2 jongsten geweest, maar willen ook misschien nog met onze pubers heen. Ik zou het alleen jammer vinden als we in de zomervakantie gaan en het gaat net daarna open.

    Een exacte datum is nog niet bekend, maar volgens bronnen in Parijs zal dit waarschijnlijk 27 juni 2022 zijn. Voor nu dus nog niet officieel. We verwachten snel meer informatie van Disney. Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/marvel-land-avengers-campus-attracties-disneyland-paris
  • Lars zei:

    Yvje zei:

    Is er al iets van een datum bekend wat betreft de opening van de Avengers Campus? Ik vind 'zomer 2022' een nogal ruim begrip. We zijn dit jaar al met onze 2 jongsten geweest, maar willen ook misschien nog met onze pubers heen. Ik zou het alleen jammer vinden als we in de zomervakantie gaan en het gaat net daarna open.

    Een exacte datum is nog niet bekend, maar volgens bronnen in Parijs zal dit waarschijnlijk 27 juni 2022 zijn. Voor nu dus nog niet officieel. We verwachten snel meer informatie van Disney. Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/marvel-land-avengers-campus-attracties-disneyland-paris
    Bedankt weer voor je snelle reactie! Ik ben heel benieuwd!
  • Yvje zei:

    Is er al iets van een datum bekend wat betreft de opening van de Avengers Campus? Ik vind 'zomer 2022' een nogal ruim begrip. We zijn dit jaar al met onze 2 jongsten geweest, maar willen ook misschien nog met onze pubers heen. Ik zou het alleen jammer vinden als we in de zomervakantie gaan en het gaat net daarna open.

    Er gaan ook geruchten dat je de eerste tijd zult moeten reserveren voor de Avengers Campus en er dus geen garantie is dat je er binnen kunt komen als je er bent. Wij gaan midden juli weer en ben benieuwd hoe het gaat lopen!
  • Avengers Campus opent 20 juli!
  • CarmenV zei:

    Avengers Campus opent 20 juli!

    ik lees het toevallig net! Alsof ze meelezen hier XD
  • CarmenV zei:

    Yvje zei:

    Is er al iets van een datum bekend wat betreft de opening van de Avengers Campus? Ik vind 'zomer 2022' een nogal ruim begrip. We zijn dit jaar al met onze 2 jongsten geweest, maar willen ook misschien nog met onze pubers heen. Ik zou het alleen jammer vinden als we in de zomervakantie gaan en het gaat net daarna open.

    Er gaan ook geruchten dat je de eerste tijd zult moeten reserveren voor de Avengers Campus en er dus geen garantie is dat je er binnen kunt komen als je er bent. Wij gaan midden juli weer en ben benieuwd hoe het gaat lopen!
    Zou wel zuur zijn wanneer het dan vol is
  • BREAKING: Avengers Campus opent officieel op 20 juli 2022 in Disneyland Paris. Lees meer + aanbiedingen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/avengers-campus-opent-op-20-juli-2022-in-disneyland-paris
  • Yvje zei:

    ik lees het toevallig net! Alsof ze meelezen hier XD

    Ja echt he, hahah!
    Yvje zei:

    Zou wel zuur zijn wanneer het dan vol is

    Zeker weten! Wij hebben gisteravond besloten om 18 & 19 juli te gaan, dus heb uiteraard vandaag 20 juli ook maar gereserveerd. Nou gaan wij wel vaker maar het zou zeker zuur zijn als we er niet in zouden kunnen. Maar aan de andere kant, uuuuren in de rij voor een attractie, eten of karakter terwijl je als sardientjes door het gebied schuifelt is ook niks. We gaan het zien! (Hoop ook stiekem op een soft opening, al ben ik bang dat het dan niet heel veel rustiger zal zijn, haha!)
  • Hoi allemaal,

    Ik zat net een filmpje te kijken van de Avengers Campus. Heb ik het nu goed dat er 20 juli ook een nieuwe achtbaan wordt geopend van ironman (voorheen de roller coaster die er stond?).

    Wij gaan 21 juli dus een perfecte timing hoop ik. Zal wel stervens druk zijn.

    Groetjes
  • De theming van Rock 'n' Roller Coaster is inderdaad vervangen door Ironman theming. Voor zover ik weet opent deze dan ook 20 juli.
    Maar qua drukte gaat het echt ondoenlijk worden er zouden zomaar wachtrijen van 3-5 uur bij de twee nieuwe attracties kunnen zijn.
  • Er gaat geruchten dat je als je in dat thema gebied wil rondlopen je een tijdslot op een of andere manier moet reserveren om dus dat hierboven te voorkomen ( is ook al gebeurd in Amerika) dus als je op de 21ste heel graag daarheen wil zou ik dat een beetje in de gaten houden anders kan je misschien van een kouden kermis thuiskomen.
  • Hoi allemaal,

    Ik zat net een filmpje te kijken van de Avengers Campus. Heb ik het nu goed dat er 20 juli ook een nieuwe achtbaan wordt geopend van ironman (voorheen de roller coaster die er stond?).

    Wij gaan 21 juli dus een perfecte timing hoop ik. Zal wel stervens druk zijn.

    Groetjes

    Dat klopt. Lees alles over de nieuwe attracties, restaurants, shows en meet & greet locaties met de Marvel superhelden: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/avengers-campus-opent-op-20-juli-2022-in-disneyland-paris
  • Hi,

    Klopt het dat er een nieuwe achtbaan is? Is dit ongeveer het zelfde als Roller Caster of compleet nieuw? Als het goed is zijn er twee nieuwe attracties daar?

    Groetjes
  • Sorry zie de antwoorden al boven staan, normaal kreeg ik een mail als er een reactie was. My Bad!

    Thanks! Voor zover ik weet heb ik nog niks vernomen over het reserveren van een tijdslot voor Avengers.
  • Er gaat geruchten dat je als je in dat thema gebied wil rondlopen je een tijdslot op een of andere manier moet reserveren om dus dat hierboven te voorkomen ( is ook al gebeurd in Amerika) dus als je op de 21ste heel graag daarheen wil zou ik dat een beetje in de gaten houden anders kan je misschien van een kouden kermis thuiskomen.

    Weet iemand al of je inderdaad vanaf 20 juli ook een tijdslot moet reserveren? En zoja, waar kun je dit reserveren?
  • Robine zei:

    Weet iemand al of je inderdaad vanaf 20 juli ook een tijdslot moet reserveren? En zoja, waar kun je dit reserveren?

    Voor zover nu bekend zal er geen registratiesysteem worden gebruikt voor reguliere bezoekers vanaf 20 juli (wel voor de previews voor jaarkaarthouders daarvóór). Er zal gewerkt worden met een fysieke wachtrij op La Place des Stars om het gebied in te kunnen.
  • Vandaag om 12:00 uur gaan reserveringen voor Avengers Campus (alleen Pre-Opening Days voor jaarkaarthouders) open via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/previews-avengers-campus-disneyland-paris-jaarkaarthouders. Voor zover nu bekend gaat Disney vanaf de officiële opening (20 juli 2022) werken met een fysieke wachtrij zonder reservering.
  • Is het enkel infinity en Magic plus die toegang krijgen?
  • Is het enkel infinity en Magic plus die toegang krijgen?

    Ja, alleen Magic Plus en Infinity.
  • BREAKING: Avengers Campus in Disneyland Paris is activated! Bekijk de volledige openingsceremonie met foto's en video: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/openingsceremonie-avengers-campus-marvel-disneyland-paris
  • Goedemorgen Lars,

    Wij gaan over 2 weken weer richting Disneyland Parijs. En we hebben gereserveerd bij PYM.
    Nu zie ik gister en vandaag dat er een wachttijd is om überhaupt the Avengers Campus in te mogen. Maar moeten wij daar dan ook voor wachten aangezien we een restaurant reservering hebben? Of kunnen we er dan de campus in?
    Groetjes martine
  • Goedemorgen Lars,

    Wij gaan over 2 weken weer richting Disneyland Parijs. En we hebben gereserveerd bij PYM.
    Nu zie ik gister en vandaag dat er een wachttijd is om überhaupt the Avengers Campus in te mogen. Maar moeten wij daar dan ook voor wachten aangezien we een restaurant reservering hebben? Of kunnen we er dan de campus in?
    Groetjes martine

    Er zijn twee wachtrijen om Avengers Campus binnen te komen: regulier voor bezoekers zonder restaurant reservering en eentje voor bezoekers met een reservering voor PYM Kitchen (of een Disney Premier Access als deze service later wordt geactiveerd). Toegang met reservering is mogelijk vanaf 20 minuten vóór de tijd dat je gaat eten bij PYM.
  • Lars zei:

    Goedemorgen Lars,

    Wij gaan over 2 weken weer richting Disneyland Parijs. En we hebben gereserveerd bij PYM.
    Nu zie ik gister en vandaag dat er een wachttijd is om überhaupt the Avengers Campus in te mogen. Maar moeten wij daar dan ook voor wachten aangezien we een restaurant reservering hebben? Of kunnen we er dan de campus in?
    Groetjes martine

    Er zijn twee wachtrijen om Avengers Campus binnen te komen: regulier voor bezoekers zonder restaurant reservering en eentje voor bezoekers met een reservering voor PYM Kitchen (of een Disney Premier Access als deze service later wordt geactiveerd). Toegang met reservering is mogelijk vanaf 20 minuten vóór de tijd dat je gaat eten bij PYM.
    Ah top geregeld!! Dank je wel weer!
    We zijn enorm benieuwd naar de Campus!
  • Hey Martine succes! Wij gaan zaterdag :D
  • Hey Martine succes! Wij gaan zaterdag :D

    Dank je wel!! Jullie ook heel veel
    plezier!!
  • Wij gaan 1 oktober, is het dan nog reserveren voor avengers of is het nu tijdelijk in de vakantieperiode?
  • Oma67 zei:

    Wij gaan 1 oktober, is het dan nog reserveren voor avengers of is het nu tijdelijk in de vakantieperiode?

    Er is geen reservering nodig voor toegang tot Avengers Campus. Gewoon aanschuiven in de wachtrij voor toegang tot het land. Wanneer deze vorm van toegang eindigt is nu niet bekend, maar mogelijk na de zomervakantie in Frankrijk.
  • Lars zei:

    Oma67 zei:

    Wij gaan 1 oktober, is het dan nog reserveren voor avengers of is het nu tijdelijk in de vakantieperiode?

    Er is geen reservering nodig voor toegang tot Avengers Campus. Gewoon aanschuiven in de wachtrij voor toegang tot het land. Wanneer deze vorm van toegang eindigt is nu niet bekend, maar mogelijk na de zomervakantie in Frankrijk.
    Dank je, die rij bedoelde ik dus. Gewoon hopen dat het tegen die tijd niet meer nodig is en anders gewoon geduldig in de rij gaan staan dus ?
Log In of Registreer om te reageren.