Gratis Dining Plan aanbieding Walt Disney World

april 2018 aangepast in Algemeen
Hoi allemaal,

De populaire 'Free Dining' aanbieding voor Walt Disney World is weer beschikbaar! Ontvang nu gratis Disney Dining Plan + tot 7 dagen gratis entree + gratis Memory Maker + $200 giftcard bij een verblijf in de Disney hotels. Bekijk beschikbaarheid & prijzen en volg de stappen onder het kopje 'Prijzen & Boeken' op deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan.

Belangrijk: Krijg je de aanbieding en/of prijzen niet te zien? Controleer dan of het 'land' van de boekingswebsite ingesteld staat op 'English (UK)'. Dit kun je vinden naast het wereldbol icoontje rechtsboven (via desktop) of in het menu (via mobiel). Volg deze stappen: Ga eerst naar onze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/gratis-maaltijden, klik vervolgens op 'Ontdek prijzen' en controleer daarna of het land op UK staat om de juiste prijzen te zien en te boeken.

Groetjes,
Lars
«13456715

Reacties

  • Hoi Lars, ik geraak maar tot december 2018 en krijg de periode niet wanneer de aanbieding loopt (2019).
    Groetjes Anja
  • stitch zei:

    Hoi Lars, ik geraak maar tot december 2018 en krijg de periode niet wanneer de aanbieding loopt (2019).
    Groetjes Anja

    Hoi Anja,

    Dat komt omdat Disney je waarschijnlijk naar een andere website doorstuurt. Volg deze stappen om de aanbieding en data voor 2019 te zien: Ga eerst naar onze actie pagina: www.discoverthemagic.nl/gratis-maaltijden, klik vervolgens op 'Ontdek prijzen' en controleer daarna of het land op UK staat om de juiste prijzen te zien en te boeken. Dit kun je vinden naast het wereldbol icoontje rechtsboven (via desktop) of in het menu (via mobiel).

    Groetjes,
    Lars
  • Ok, dank je wel.
    Groetjes Anja
  • Vraagje, wat vul je dan in ij de gegevens, gewoon Nederland en je normale adree gegevens enzo? Wordt dit niet gecheckt?
  • Vraagje, wat vul je dan in ij de gegevens, gewoon Nederland en je normale adree gegevens enzo? Wordt dit niet gecheckt?

    Hoi Patricia,

    Je vult gewoon je eigen (Nederlandse) gegevens in. Geen probleem! Dit is het officiële Britse boekingssysteem voor Europese gasten van Walt Disney World. Wij boeken zelf ook altijd via deze aanbieding zonder problemen. Heel voordelig!

    Het gaat er met name om dat Disney liever niet wilt dat Amerikanen gebruikmaken van deze aanbieding, aangezien zij zelf een ander boekingssysteem hebben (met hogere prijzen in vergelijking met deze aanbieding). Iedereen mag de Free Dining actie echter gewoon boeken via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan.

    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,

    Als ik bovenstaande link gebruik en mijn vakantie voor 2019 wil boeken, geeft ie bij de prijzen nog gewoon aan dat ik moet betalen voor het Disney Dining Plan. Ik kies dan wel voor Uk en verblijf in Animal Lodge voor april 2019. Doe ik iets verkeerd of is deze aanbieding in die periode al "uitverkocht" bij Animal Lodge ?
  • arcosan zei:

    Beste Lars,

    Als ik bovenstaande link gebruik en mijn vakantie voor 2019 wil boeken, geeft ie bij de prijzen nog gewoon aan dat ik moet betalen voor het Disney Dining Plan. Ik kies dan wel voor Uk en verblijf in Animal Lodge voor april 2019. Doe ik iets verkeerd of is deze aanbieding in die periode al "uitverkocht" bij Animal Lodge ?

    Hoi arcosan,

    De aanbieding is geldig voor aankomsten van 1 januari t/m 7 april 2019 en van 26 april t/m 30 november 2019. Waarschijnlijk heb je een datum in de 'blockout periode' geselecteerd waarbij de actie niet geldig is. Selecteer een aankomstdag binnen de actieperiode om te profiteren van de aanbieding via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank voor het antwoorden!! Dan gaan we lekker voor 3 juli alles boeken! :-)
    Nog tips qua airlines?
    Lars zei:

    Vraagje, wat vul je dan in ij de gegevens, gewoon Nederland en je normale adree gegevens enzo? Wordt dit niet gecheckt?

    Hoi Patricia,

    Je vult gewoon je eigen (Nederlandse) gegevens in. Geen probleem! Dit is het officiële Britse boekingssysteem voor Europese gasten van Walt Disney World. Wij boeken zelf ook altijd via deze aanbieding zonder problemen. Heel voordelig!

    Het gaat er met name om dat Disney liever niet wilt dat Amerikanen gebruikmaken van deze aanbieding, aangezien zij zelf een ander boekingssysteem hebben (met hogere prijzen in vergelijking met deze aanbieding). Iedereen mag de Free Dining actie echter gewoon boeken via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank voor het antwoorden!! Dan gaan we lekker voor 3 juli alles boeken! :-)
    Nog tips qua airlines?

    Graag gedaan, Patricia! Wij vliegen altijd met KLM / Delta (nu ook rechtstreeks van Schiphol naar Orlando International). Iets duurder dan andere maatschappijen, maar heel degelijk, lekker eten, mooie vliegtuigen en vriendelijk personeel. Ga in ieder geval niet voor de goedkoopste. Twee jaar geleden hadden we Air Berlin geboekt en die gingen failliet vóór wij zouden gaan. Bekijk alle aanbiedingen met vluchten vanaf alle luchthavens via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/vervoer-routebeschrijving-florida.

    Groetjes,
    Lars
  • De link naar dr website werkt niet bij mij? En via de website kan ik niet verder dan december 2018 boeken?
  • De link naar dr website werkt niet bij mij? En via de website kan ik niet verder dan december 2018 boeken?

    Hoi Sabrina,

    Zoals aangegeven op de actiepagina en in de eerste post hierboven:

    Krijg je de aanbieding en/of prijzen niet te zien? Controleer dan of het 'land' van de boekingswebsite ingesteld staat op 'English (UK)'. Dit kun je vinden naast het wereldbol icoontje rechtsboven (via desktop) of in het menu (via mobiel). Volg deze stappen: Ga eerst naar onze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/gratis-maaltijden, klik vervolgens op 'Ontdek prijzen' en controleer daarna of het land op UK staat om de juiste prijzen te zien en te boeken.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    De link naar dr website werkt niet bij mij? En via de website kan ik niet verder dan december 2018 boeken?

    Hoi Sabrina,

    Zoals aangegeven op de actiepagina en in de eerste post hierboven:

    Krijg je de aanbieding en/of prijzen niet te zien? Controleer dan of het 'land' van de boekingswebsite ingesteld staat op 'English (UK)'. Dit kun je vinden naast het wereldbol icoontje rechtsboven (via desktop) of in het menu (via mobiel). Volg deze stappen: Ga eerst naar onze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/gratis-maaltijden, klik vervolgens op 'Ontdek prijzen' en controleer daarna of het land op UK staat om de juiste prijzen te zien en te boeken.

    Groetjes,
    Lars
    Staat inderdaad gewoon op Engels Europa. Maar krijg helaas nog steeds geen verdere data.

  • Staat inderdaad gewoon op Engels Europa. Maar krijg helaas nog steeds geen verdere data.

    Hoi Sabrina,

    Engels Europa is de verkeerde 'taal', dit moet United Kingdom (UK) zijn. Bij Engels Europa krijg je de verkeerde aanbieding te zien (in euro's). Via de UK taal krijg je de prijzen in ponden te zien met de Free Dining aanbieding :)

    Groetjes,
    Lars
  • Aaah dank je Lars, lekker slim van mij..
  • Hey Lars,

    Wij zouden graag volgend jaar in november op vakantie gaan naar Disney World, en deze aanbieding is dan ook geweldig. Alleen kunnen we nu nog geen vliegtickets kopen, ten vroegste begin december waarschijnlijk. We denken dan dat tegen dan de gift card en het dining plan al weggevallen zijn van deze actie? Zo ja, zijn er misschien andere aanbiedingen die later in het jaar naar voren komen?

    Alvast bedankt!

    Phaedra
  • phaedra zei:

    Hey Lars,

    Wij zouden graag volgend jaar in november op vakantie gaan naar Disney World, en deze aanbieding is dan ook geweldig. Alleen kunnen we nu nog geen vliegtickets kopen, ten vroegste begin december waarschijnlijk. We denken dan dat tegen dan de gift card en het dining plan al weggevallen zijn van deze actie? Zo ja, zijn er misschien andere aanbiedingen die later in het jaar naar voren komen?

    Alvast bedankt!

    Phaedra

    Hoi Phaedra,

    Dat klopt. Deze aanbieding is dan niet meer beschikbaar en dat is zonde. Er komt geen betere aanbieding dan deze voor aankomsten in 2019. Wij boeken zelf ook altijd eerst het verblijf via de Free Dining aanbieding (https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan) en later pas de vluchten. Hierdoor profiteer je namelijk van het maximale voordeel met het verblijf (inclusief alle extra's) en vanaf 9 maanden vóór vertrek ga je kijken naar de prijzen via alle luchtvaartmaatschappijen en vliegvelden. Gebruik hiervoor onze handige zoekmachine op deze pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/vervoer-routebeschrijving-florida.

    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,

    Bedankt voor jouw antwoord! We hebben dan toch beslist om eerst het verblijf te boeken en dan pas de vliegtuigtickets door deze aanbieding. Als we nu willen boeken hebben we twee opties: alles ineens betalen of 130 euro voorschot en dan twee maanden voor vertrek de rest. Indien we voor deze tweede optie zouden gaan, weet jij dan of je ook in stukken mag betalen? Of dat we eerder dan die twee maanden voor vertrek mogen betalen?

    Alvast bedankt!

    Phaedra
  • phaedra zei:

    Hey Lars,

    Bedankt voor jouw antwoord! We hebben dan toch beslist om eerst het verblijf te boeken en dan pas de vliegtuigtickets door deze aanbieding. Als we nu willen boeken hebben we twee opties: alles ineens betalen of 130 euro voorschot en dan twee maanden voor vertrek de rest. Indien we voor deze tweede optie zouden gaan, weet jij dan of je ook in stukken mag betalen? Of dat we eerder dan die twee maanden voor vertrek mogen betalen?

    Alvast bedankt!

    Phaedra

    Hoi Phaedra,

    Je kunt het bedrag in zoveel 'stukken' betalen als je zelf wilt. Het resterende bedrag kan tot twee maanden vóór vertrek online in één keer worden voldoen, of je belt met het speciale klantennummer van Disney (informatie hierover staat vermeld in je boekingsbevestiging) om telkens delen af te betalen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hi Lars,
    Wij hebben wdw geboekt via jullie site voor april 2019 met de gratis memorymaker. Nu heb ik de boeking gekoppeld aan mijn Disney account. Ik zie wel de reservering van het hotel en de ultimate tickets maar nog geen memorymaker. Is deze pas later zichtbaar of komt dat pas wanneer ik in Orlando ben?
  • arcosan zei:

    Hi Lars,
    Wij hebben wdw geboekt via jullie site voor april 2019 met de gratis memorymaker. Nu heb ik de boeking gekoppeld aan mijn Disney account. Ik zie wel de reservering van het hotel en de ultimate tickets maar nog geen memorymaker. Is deze pas later zichtbaar of komt dat pas wanneer ik in Orlando ben?

    Hoi arcosan,

    Hartelijk dank voor je boeking! Hierdoor kunnen we de website in de lucht blijven houden. Memory Maker wordt geactiveerd zodra je de eerste PhotoPass foto laat maken. Wij hadden dit vorig jaar ook. Vóór aankomst stond er nog geen Memory Maker in de app / MyDisneyExperience account, maar na de eerste foto op de eerste dag was deze direct zichtbaar. Veel plezier alvast met de 'voorpret!'

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi hoi,

    Wij willen graag eind april 2020 naar wdw en boeken met deze aanbieding. Weet jij of en vanaf wanneer deze aanbieding terugkomt in 2019? ? alvast bedankt!
  • Hoi hoi,

    Wij willen graag eind april 2020 naar wdw en boeken met deze aanbieding. Weet jij of en vanaf wanneer deze aanbieding terugkomt in 2019? ? alvast bedankt!

    Hoi missneeltje,

    Het is op dit moment nog niet bekend of en wanneer de Free Dining aanbieding terugkeert, maar op basis van afgelopen jaar zal dat waarschijnlijk medio april dit jaar zijn voor bepaalde aankomsten in 2020.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb op Amerikaanse blogs het een en ander gelezen over het dining plan.
    Tot mijn verbazing las ik ook veel negatieve dingen over dit plan
    Ik zelf heb er geen ervaring mee, maar door wat ik heb gelezen twijfel ik om zn plan te nemen.
    Volgens de vele verhalen lijkt het er op dat je met zn dining plan duurder uit bent dan als je uit de pocket betaalt.
    Ook vinden erg veel dat met zn plan het spontane eraf is, omdat je maanden van te voren al moet reserveren voor restaurants en tijden van aanvang.
    Dat laatste vind ik ook wel een dingetje, je weet toch echt niet maanden van te voren wanneer je honger hebt en ook dan wel trek hebt in dat geen je maanden vooraf hebt gereserveerd.
    Vooral met kinderen lijkt het mij(nu ik dit allemaal lees) veel stress op te leveren, en je kijkt zn hele dag op je horloge om op tijd te zijn voor je gereserveerde restaurant .
    Wat is jullie bevinding met het dining plan
  • Hoi @thomastol ,

    Het Dining Plan is inderdaad niet voor iedereen geschikt. Het meeste voordeel haal je eruit als je goede eters in het gezelschap hebt die graag de tijd willen nemen voor een maaltijd. Wil je volledige vrijheid en/of alleen een snelle hap en dan weer door, dan kunt je beter out of pocket betalen.

    Voor ons is dineren in Disney World juist onderdeel van de beleving in gezellige restaurants met tafelbediening en/of Disney figuren. Wij nemen altijd het reguliere Disney Dining Plan. Het is juist fijn om op voorhand al alle restaurants gepland te hebben zodat je niet meer in lange rijen hoeft te wachten bij counterservice locaties waarbij je zelf nog een plaats moet uitzoeken. Daarnaast zitten de populaire tafelservice restaurants (zéker met Disney figuren) al vol als je geen planning maakt en op de dag zelf gaat beslissen. De hele vakantie alleen maar fast food naar binnen werken is niets voor ons ;-)

    Het ligt er dus maar aan waar je prioriteiten liggen. Wil je zo min mogelijk tijd 'kwijt zijn' aan eten, dan kun je óf het Quick-Service Dining Plan nemen (handig om dit al pre-paid betaald te hebben vóór je vertrekt + de bijbehorende snacks én de hervulbare resort beker) óf je beslist ter plaatse waar je gaat eten en betaald out of pocket.

    Groetjes,
    Lars
  • Inderdaad Lars

    De beleving is zeker ook belangrijk.
    En ik moet het ook als een rust moment zien en dat is natuurlijk ook veel waard.
    Ik denk dat veel Amerikanen geen zin hebben veel tijd door te brengen in restaraunts.
    Maar ik neem alle tips mee voor het uit eindelijke besluit.
  • Kunnen we deze maand de dinning plan aanbiedingen verwachten
  • Hoi @thomastol ,

    Disney heeft ons vooralsnog niets laten weten over een eventuele terugkeer van de Free Dining aanbieding. Vorig jaar werd deze medio april gelanceerd, dus er is goede kans dat deze binnenkort beschikbaar komt. Wij houden jullie uiteraard op de hoogte zodra we meer informatie ontvangen.

    Groetjes,
    Lars
  • Ook hier zitten we erop te wachten, ik hoop dat het er deze maand aankomt :-) maakt toch een heel verschil op het budget.
  • Hoi allemaal,

    De populaire Free Dining aanbieding keert binnenkort weer terug en exclusief bij DiscoverTheMagic.nl krijg je tijdelijk $100 extra bovenop de $200 Disney Giftcard die bij deze aanbieding zit. Bekijk hoe je die extra cadeaukaart kunt scoren: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/cadeaukaart-free-dining-aanbieding-walt-disney-world.

    Groetjes,
    Lars
  • dat wordt de datums herbekijken, want de periode die ik wilde gaan, is nu NET de blokdagen.
    dus we gaan straks kijken om te schuiven.. ging ff in een paar seconden van mega blij naar OH Shit :-)
Log In of Registreer om te reageren.