Restaurants reserveren

179111213

Reacties

  • Hoi allemaal,

    Restaurants in Disneyland Paris kunnen nu online gereserveerd worden voor de eerste drie maanden na heropening via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi allemaal,

    Restaurants in Disneyland Paris kunnen nu online gereserveerd worden voor de eerste drie maanden na heropening via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Groetjes,
    Lars

    he Lars, hoe zat het ook alweer met de buffet restaurant. werden deze nou tafelbediening door de corona maatregels? kan er op de disney site niet echt wijs uit worden.
  • Hoi @ikkeiet ,

    De buffetrestaurants die open gaan zullen tijdens de eerste fase all-you-can-eat tafelservice bediening krijgen, dus onbeperkt eten, maar de gerechten worden aan tafel gebracht.

    Groetjes,
    Lars
  • Ideaal toch hé.
    Corona heeft ook voordelen.
    Waar je vroeger last had van ellebogenwerk en tafels die zo dicht bij elkaar staan dat je tegen je achterbuurman aan zit.. gaat het nu eigenlijk gewoon veel aangenamer zijn.

    Ik hoop echt dat dit het einde is van ruimtes volproppen.. de capaciteit gaat omlaag maar de kwaliteit en beleving gaan zeker omhoog hiermee!
  • Ik heb gelukkig kunnen reserveren voor 25 juli tot 28 juli.
    Volgens mij gaan alleen niet alle restaurants zeker open per 15 juli?
    Kon bijvoorbeeld the silver spur steakhouse per 1 augustus reserveren.
  • een aantal restaurants staan nog helemaal niet op de planning om op korte termijn open te gaan. Ook zijn er in ieder geval geen restaurants met bediening die 's avonds open zijn in het park, daarvoor verwijzen ze naar de Village.
  • Ik heb gisteren via de site gereserveerd voor agrabah. Benieuwd dan, omdat ik hier lees dat het buffet aan tafel gebracht wordt.
  • Hoi allemaal,

    De meeste restaurants in beide parken openen vanaf 15 juli 2020 met uitzondering van de volgende locaties:

    - Cowboy Cookout BBQ vanaf augustus
    - Silver Spur Steakhouse vanaf augustus
    - Last Chance Café vanaf augustus
    - Auberge de Cendrillon vanaf september
    - Walt’s Restaurant, Toad Hall en Fuente Del Oro hebben nog geen openingsdatum

    Deze restaurants in Disney Village openen vanaf 13 juli 2020:

    - Steakhouse
    - Sports Bar
    - Annette’s
    - Billy Bob’s (La Grange)
    - New York sandwiches

    Groetjes,
    Lars
  • Zijn de restaurants alleen telefonisch te reserveren? Ik zie namelijk geen online reserveringsoptie, alleen een telefoonnummer. En mijn ervaring met Disney bellen is niet zo positief...
  • koei zei:

    Zijn de restaurants alleen telefonisch te reserveren? Ik zie namelijk geen online reserveringsoptie, alleen een telefoonnummer. En mijn ervaring met Disney bellen is niet zo positief...

    Hoi koei,

    De restaurants kunnen gewoon online worden gereserveerd via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris. Klik eerst op het restaurant en dan op de knop 'Reserveer een tafel'. Voorheen stond de knop al in het overzicht, maar dat is gewijzigd.

    Groetjes,
    Lars
  • Vanaf vandaag werkt het reserven ook via de officiële app van Disneyland Paris.

    De aangepaste menu’s staan ook online, eventueel ook via social media te vinden via @DLPReport.

    Restaurants zoals Café Mickey hebben lagere prijzen wegens het ontbreken van figuren.
  • Lars zei:

    koei zei:

    Zijn de restaurants alleen telefonisch te reserveren? Ik zie namelijk geen online reserveringsoptie, alleen een telefoonnummer. En mijn ervaring met Disney bellen is niet zo positief...

    Hoi koei,

    De restaurants kunnen gewoon online worden gereserveerd via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris. Klik eerst op het restaurant en dan op de knop 'Reserveer een tafel'. Voorheen stond de knop al in het overzicht, maar dat is gewijzigd.

    Groetjes,
    Lars
    Sorry maar ik zie echt nergens de knop “reserveer een tafel” en ook via de app wordt ik niet veel wijzer. Bijna alle restaurants staan op gesloten?
  • Lars zei:

    koei zei:

    Zijn de restaurants alleen telefonisch te reserveren? Ik zie namelijk geen online reserveringsoptie, alleen een telefoonnummer. En mijn ervaring met Disney bellen is niet zo positief...

    Hoi koei,

    De restaurants kunnen gewoon online worden gereserveerd via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris. Klik eerst op het restaurant en dan op de knop 'Reserveer een tafel'. Voorheen stond de knop al in het overzicht, maar dat is gewijzigd.

    Groetjes,
    Lars
    Sorry maar ik zie echt nergens de knop “reserveer een tafel” en ook via de app wordt ik niet veel wijzer. Bijna alle restaurants staan op gesloten?
    Ik heb van de week gewoon via de site kunnen reserveren.misschien is het restaurant dat je wilt gesloten ?
  • Hoi @martinekerssens ,

    De reserveer knop is op mobiel niet zichtbaar. Reserveer via een computer/laptop/desktop, klik op het restaurant naar keuze (ook als hier staat dat de locatie gesloten is) en vervolgens zie je aan de rechterkant een blauwe knop om te reserveren. Dit zal binnenkort ook allemaal via de officiële Disneyland Paris app gaan, maar voorlopig nog niet voor internationale markten.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @martinekerssens ,

    De reserveer knop is op mobiel niet zichtbaar. Reserveer via een computer/laptop/desktop, klik op het restaurant naar keuze (ook als hier staat dat de locatie gesloten is) en vervolgens zie je aan de rechterkant een blauwe knop om te reserveren. Dit zal binnenkort ook allemaal via de officiële Disneyland Paris app gaan, maar voorlopig nog niet voor internationale markten.

    Groetjes,
    Lars

    Oh kijk dat verklaar een hoop hahahaha! Dan ga ik dat proberen! Dank je wel!
  • Even een vraagje over de allyoucaneat formule. Ik heb heel graag buffet omdat ik dan van alles een klein beetje kan proeven, maar ik bedoel dan ook echt: van alles. Bij deze formule brengen ze het aan de tafel, maar is dat dan een beetje tussenin de buffet en a la carte versie? Wat ik bedoel is: mag je ook een klein beetje van alles eten of zijn dat telkens volwaardige maaltijden dat ze brengen? Ik eet niet veel dus ik krijg geen volledig voorgerecht, hoofdgerecht en dessert op, maar vind het geweldig om van alles 1 schepje te proeven
  • Ik krijg zojuist een mailtje van disneyland dat ze blij zijn mij te verwelkomen 25 juli. Ook staat er in dat mailtje dat de restaurant reserveringen onlangs ongedaan gemaakt zijn. Ik heb dus 3 juli 4 restaurants gereserveerd voor tijdens mijn verblijf. Ik neem aan dat deze reserveringen toch wel gewoon gelden. Per toeval zag ik op die dag dat je weer tafels kon reserveren dus gelijk gedaan.
  • Wij gaan de 1e week van opening, maar er is dan wel bijzonder weinig te reserveren. Plaza Gardens en Yacht Club / Cape Cod voor 's avonds (wat niet handig is met mensen die niet van vis houden icm table service ipv buffet), twee andere restaurants zijn alleen voor 's middags te reserveren. De andere restaurants staat geen reserveringsknop bij (plus dat veel hotels nog dicht zijn, dus dat die restaurants ook dicht zijn zou niet zo raar zijn). Ik heb nu dus maar alleen de 1e dag gereserveerd, de rest bespreek ik ter plaatse wel met de concierge want het is mij op de website onduidelijk welke restaurants er open zijn of dat er alleen niet gereserveerd kan worden.
  • Hoi @airwolf83 ,

    De restaurantreserveringen zijn inderdaad in eerste instantie allemaal geannuleerd, maar als je daarna, vanaf het moment dat de reserveringen weer open zijn gegaan, de reserveringen nogmaals hebt gedaan, dan blijven die bevestigd.
  • Hoi @koei ,

    De knop 'reserveren' is sinds kort verplaatst naar de restaurant pagina's zelf, dus niet meer in het overzicht. Je zult dus voor alle restaurants waar je interesse voor hebt eerst moeten klikken op die specifieke locatie en daarna klikken op 'Reserveer een tafel', ook voor restaurants die nu als 'gesloten' staan is dit mogelijk.

    Groetjes,
    Lars
  • Is het al bekend wanneer Salon Mickey weer open gaat ?
  • Hoi,

    Misschien over heen gelezen maar moet je ook reserveren voor de restaurant buiten het park? Zoals Vapiano en dergelijke? Las bij Vapiano dat het vanaf 10 personen moet, maar met deze tijden weet ik niet of er andere regels gelden.

    Groetjes
  • Hoi @boogschutter ,

    Salon Mickey opent vanaf 15 juli 2020 onder dezelfde voorwaarden als voorheen. Bezoekers met een ticket zonder datum of jaarkaart moeten in het bezit zijn van een reservering voor toegang.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi @Fantilussion1988 ,

    Voor de zogenaamde 'walk in' restaurants in Disney Village (Annette's, McDonalds, Earl of Sandwich, Vapiano en Five Guys) hoeven geen reserveringen gemaakt te worden.

    Groetjes,
    Lars
  • juli 2020 aangepast
    Lars zei:

    Hoi @koei ,

    De knop 'reserveren' is sinds kort verplaatst naar de restaurant pagina's zelf, dus niet meer in het overzicht. Je zult dus voor alle restaurants waar je interesse voor hebt eerst moeten klikken op die specifieke locatie en daarna klikken op 'Reserveer een tafel', ook voor restaurants die nu als 'gesloten' staan is dit mogelijk.

    Groetjes,
    Lars

    Ik heb de reserveer-knop bij Plaza Gardens wel gevonden, maar bijvoorbeeld bij Hunters Grill kan ik geen knop vinden en zo zijn er meerdere. Wellicht omdat deze pas later open gaan? De keuze is in ieder geval wel heel erg beperkt momenteel als ik zoek op restaurants met plus-vouchers.

    Weet iemand of de Lucky Nugget Saloon ook onder half-/volpension opties valt? Ik vind hem niet als ik daarop zoek dus het lijkt me niet. Als ik daarvoor wil reserveren met 'plus'-vouchers, is dat uberhaupt mogelijk met bijbetaling? En hoeveel zou de bijbetaling dan worden? (kosten zijn €49 voor volwassenen, €39 voor kinderen).

    "In The Lucky Nugget Saloon, gelegen in cowboygebied Frontierland, wordt vanaf 15 juli een nieuwe dinnershow opgevoerd. Tijdens het eten kunnen gasten kijken naar een vijftien minuten durende interactieve voorstelling met Minnie Mouse en Goofy. Het restaurant biedt voor de gelegenheid een nieuw menu aan."
  • Hoi @koei ,

    Restaurants in hotels die nog niet open gaan, kunnen niet gereserveerd worden. Alleen de locaties die ook vanaf 15 juli openen kunnen worden gereserveerd. Lucky Nugget valt niet onder een maaltijdoptie. Er kan dan ook niet met een voucher worden betaald.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

    De buffetrestaurants in Disneyland Paris krijgen tijdelijk een nieuw 'all-you-can-eat tafelservice concept' met bediening. Bekijk hoe het werkt, de nieuwe menu's en prijzen van de reeds geopende restaurants: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/buffetrestaurants-tafelservice-bediening-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

    Disney heeft de menu's voor diverse restaurants aangepast vanaf de opening van de parken op 15 juli 2020. Bekijk en download de nieuwe restaurantmenu's met gewijzigde gerechten en prijzen via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Weet iemand of Buffalo Bill's Wild West Show al draait of per wanneer die gaat draaien?
  • Hoi @ikkeiet ,

    De Buffalo Bill's Wild West Show is voorlopig niet te zien. Momenteel is er nog geen datum bekend wanneer deze terugkeert. Dit wordt namelijk als een 'indoor evenement' gezien en die zijn volgens de Franse maatregelen momenteel niet toegestaan.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.