Welk hotel? Tips gevraagd

Hoi allemaal,
Wij gaan in mei naar Disney met vrienden.
2x 2 volwassenen met 1 kind (1 en 2 jaar)
Ik had gezegd voor een hotel te zorgen, maar ik weet niet goed wat een leuk en vooral niet al te duur hotel is. Wij hebben de laatste 3x in Dream Castle gezeten, maar die stond op vakantieveiling, maar die actie is er niet meer.
Onze 'eisen' zijn. Schoon, goedkoop (+- 60 euro per nacht), ruimte voor babybedje (in andere ruimte?) en gratis parkeren bij hotel. Ontbijt zou handig zijn, maar kunnen ook bij bakkertje wat halen, wel binnen 20km van park. Heeft iemand tips? Vind het erg vervelend dat als ik boek, het niet 'goed' is. Vind het best een verantwoordelijkheid. Daarom deze vraag!
Alvast bedankt!!
Groetjes Marjolein
«1

Reacties

  • Hey,
    Ik ga vanavond zelf naar Torcy en pak daar het Premiere Classe hotel, dit hotel heeft geen enkele luxe, maa we komen er dan ook alleen maar om te slapen. Ernaast ligt ook het Campanile Hotel en dat is wel een stuk luxer en dus ook wat duurder. Wellicht heb je daar iets aan. Ik vind het iets weg hebben van de Van Der Valk hotels.
    Een 10 minuten rijden en je bent in het park, dus qua afstand is het zeker goed te doen. Qua boodschappen geen idee? Ik neem alleen drinken mee van thuis en wat snoep en broodjes voor de 1e dag, de rest kopen we in het park.
    Succes met boeken!

  • Hoi allemaal,
    Wij gaan in mei naar Disney met vrienden.
    2x 2 volwassenen met 1 kind (1 en 2 jaar)
    Ik had gezegd voor een hotel te zorgen, maar ik weet niet goed wat een leuk en vooral niet al te duur hotel is. Wij hebben de laatste 3x in Dream Castle gezeten, maar die stond op vakantieveiling, maar die actie is er niet meer.
    Onze 'eisen' zijn. Schoon, goedkoop (+- 60 euro per nacht), ruimte voor babybedje (in andere ruimte?) en gratis parkeren bij hotel. Ontbijt zou handig zijn, maar kunnen ook bij bakkertje wat halen, wel binnen 20km van park. Heeft iemand tips? Vind het erg vervelend dat als ik boek, het niet 'goed' is. Vind het best een verantwoordelijkheid. Daarom deze vraag!
    Alvast bedankt!!
    Groetjes Marjolein

    Hoi Marjolein,
    Een goed en voordelig hotel is Ibis Marne-La-Vallée, op loopafstand van het RER station van Val d'Europe (één halte verwijderd van Disney). Info: http://bit.ly/1Gt8mXX.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Hoi allemaal,
    Wij gaan in mei naar Disney met vrienden.
    2x 2 volwassenen met 1 kind (1 en 2 jaar)
    Ik had gezegd voor een hotel te zorgen, maar ik weet niet goed wat een leuk en vooral niet al te duur hotel is. Wij hebben de laatste 3x in Dream Castle gezeten, maar die stond op vakantieveiling, maar die actie is er niet meer.
    Onze 'eisen' zijn. Schoon, goedkoop (+- 60 euro per nacht), ruimte voor babybedje (in andere ruimte?) en gratis parkeren bij hotel. Ontbijt zou handig zijn, maar kunnen ook bij bakkertje wat halen, wel binnen 20km van park. Heeft iemand tips? Vind het erg vervelend dat als ik boek, het niet 'goed' is. Vind het best een verantwoordelijkheid. Daarom deze vraag!
    Alvast bedankt!!
    Groetjes Marjolein

    Hoi Marjolein,
    Een goed en voordelig hotel is Ibis Marne-La-Vallée, op loopafstand van het RER station van Val d'Europe (één halte verwijderd van Disney). Info: http://bit.ly/1Gt8mXX.
    Groetjes,
    Lars
    Wij hebben afgelopen weekend in dit hotel gezeten. Prima hotel! en 2 tellen lopen van het metro station.
  • Hoi, wij willen in november naar hotel new york of sequoia lodge maar nu las ik ergens dat hotel new york eind 2015 voor een heel jaar dicht gaat vanwege renovatie klopt dit?? En wat zal er gebeuren als ik nu een kamer boekt in new york en ze blijken dicht te gaan?
    Onze 2e optie is sequoia lodge maar wij zouden graag een kamer met balkon willen en wij willen hiervoor ook evt meer voor willen betalen.kan iemand mij misschien het e-mail adres geven waar ik dit na kan vragen,disney reservering zegt dat dit niet kan maar als je bij de receptie staat is het een meerprijs maar helaas zijn deze kamers niet altijd meer beschikbaar en dus wil ik vooraf deze kamer reserveren.
    Alvast bedankt.

  • Hoi, wij willen in november naar hotel new york of sequoia lodge maar nu las ik ergens dat hotel new york eind 2015 voor een heel jaar dicht gaat vanwege renovatie klopt dit?? En wat zal er gebeuren als ik nu een kamer boekt in new york en ze blijken dicht te gaan?
    Onze 2e optie is sequoia lodge maar wij zouden graag een kamer met balkon willen en wij willen hiervoor ook evt meer voor willen betalen.kan iemand mij misschien het e-mail adres geven waar ik dit na kan vragen,disney reservering zegt dat dit niet kan maar als je bij de receptie staat is het een meerprijs maar helaas zijn deze kamers niet altijd meer beschikbaar en dus wil ik vooraf deze kamer reserveren.
    Alvast bedankt.

    Hoi guppy1982,
    In eerste instantie zou Disney's Hotel New York inderdaad voor een heel jaar worden gesloten, maar aangezien er reserveringen in dit hotel mogelijk zijn t/m september 2016, zal Hotel New York een 'gefaseerde upgrade' ondergaan. Vergelijkbaar met de huidige upgrade van Disney's Newport Bay Club zullen delen van het hotel worden gesloten en gerenoveerd. De rest van het hotel blijft gewoon open.
    Om eventuele overlast te voorkomen, raden wij aan om te kiezen voor Disney's Sequoia Lodge. Een kamer met balkon kan helaas niet speciaal gereserveerd worden, alleen de 'Lake View' optie is beschikbaar, maar dat kunnen ook kamers zijn zonder balkon. De suites beschikken wel over een balkon, maar deze kunnen alleen via de Disney reserveringslijn worden geboekt.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars, bedankt voor je antwoord.
    Hotel new york kan zelfs ook in november nog worden geboekt zag ik.
    Vind het zelf wel raar dat je in het hotel(sequoia) wel voor een kamer met balkon kan reserveren tegen een meerprijs dit is ons 1keer gevraagd. De reden waarom wij dus dit eerder willen reserveren is omdat deze kamers zo weg zijn en wij zeker van willen zijn dat wij zo'n kamer hebben.ik zou juist deze kamers tegen een meerprijs in het prijzentabel zetten.
    Maar bedankt voor je antwoord en wij nemen sequoia zeker mee met onze beslissing. We willen het liefst dat de renovatie klaar is in hotel new york voordat we daar heen gaan.
    Groetjes
  • hoi lars,
    Ik heb even een vraag.
    Ik heb vandaag een arrangement geboekt via een actie bij de ANWB, en eindelijk ga ik dan in september weer van disney genieten.
    Maar ik heb nu hotel cheyenne, nu ben ik daar nog nooit geweest en weet ook niet wat ik dan verwachten.
    Ik zelf heb voornamelijk bij Dream castle overnacht, is dit een beetje te vergelijken qua ontbijt en bedden.
    Of moet ik me totaal iets anders voorstellen.
    Hoop dat je me een beetje kan inlichten over dit hotel.
    Heb wel hier en daar wel wat gelezen ook op de disney site, maar heb nog niet echt een voorstelling qua ontbijt en kwaliteit bedden en noem maar op.
    Alvast bedankt..
    Groetjes Myriam
  • Hoi myriam,
    Voor het ontbijt kan je foto's bekijken op bijvoorbeeld tripadvisor of zoover. Dan heb je een idee.
    Over de bedden,die liggen goed zelf ben ik niet in dream castle geweest dus dat kan ik niet vergelijken.
    Veel plezier in disney!
    Groetjes Miranda
  • Myriam zei:


    hoi lars,
    Ik heb even een vraag.
    Ik heb vandaag een arrangement geboekt via een actie bij de ANWB, en eindelijk ga ik dan in september weer van disney genieten.
    Maar ik heb nu hotel cheyenne, nu ben ik daar nog nooit geweest en weet ook niet wat ik dan verwachten.
    Ik zelf heb voornamelijk bij Dream castle overnacht, is dit een beetje te vergelijken qua ontbijt en bedden.
    Of moet ik me totaal iets anders voorstellen.
    Hoop dat je me een beetje kan inlichten over dit hotel.
    Heb wel hier en daar wel wat gelezen ook op de disney site, maar heb nog niet echt een voorstelling qua ontbijt en kwaliteit bedden en noem maar op.
    Alvast bedankt..
    Groetjes Myriam

    Hoi Myriam,
    Beide hotels kunnen eigenlijk niet met elkaar worden vergeleken. Dream Castle is een 4-sterren hotel, terwijl Disney's Hoitel Cheyenne een 2-sterren hotel is. Het ontbijt is minder uitgebreid en de kamers zijn iets kleiner. De opzet van het hotel is ook totaal anders. Dream Castle is één groot gebouw, terwijl Cheyenne een Western stadje is met losse gebouwen. Je kunt echter vanuit dit hotel ook lopend naar de parken (10-15 minuten) en je krijgt toegang tot de Extra Magic Hours. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/hotels/disneys-hotel-cheyenne/. Veel plezier alvast!
    Groetjes,
    Lars
  • hoi,
    Super bedankt, heb nu dat filmpje gezien en heb nu een wat beter beeld.
    Ziet er wel leuk uit, had altijd een ander beeld erbij.
    Maar vind het eigenlijk best wel beetje lijken op davy crocket qua opstelling..
    Dan nog een vraagje, wij hebben dit via ANWB geboekt.
    Maar stel dat wij met het vliegtuig gaan, kunnen wij dan los de VEA shuttle boeken.
    Moeten wij daarvoor disney opbellen of via de site van de VEA, en wat zijn ongeveer de kosten hiervan.
    als dit niet mogelijk is, wat is dan de goedkoopste manier om van vliegveld naar disney te komen.!?
  • Myriam zei:


    hoi,
    Super bedankt, heb nu dat filmpje gezien en heb nu een wat beter beeld.
    Ziet er wel leuk uit, had altijd een ander beeld erbij.
    Maar vind het eigenlijk best wel beetje lijken op davy crocket qua opstelling..
    Dan nog een vraagje, wij hebben dit via ANWB geboekt.
    Maar stel dat wij met het vliegtuig gaan, kunnen wij dan los de VEA shuttle boeken.
    Moeten wij daarvoor disney opbellen of via de site van de VEA, en wat zijn ongeveer de kosten hiervan.
    als dit niet mogelijk is, wat is dan de goedkoopste manier om van vliegveld naar disney te komen.!?

    Graag gedaan. Myriam. VEA is onlangs gewijzigd in 'Magical Shuttle' en verzorgt dagelijkse busverbindingen van alle regionale luchthavens naar Disney en visa versa. Je kunt via hun website een losse transfer boeken: http://magicalshuttle.co.uk/.
    Groetjes,
    Lars
  • Welk hotel raden jullie aan, zeer slechte ervaring gehad bij sequoia lodge dus die valt af. Qua budget heb ik geen mega budget ik hoop in juni te gaan rond de 11de hoop dat het dan beetje rustig is
  • Welk hotel raden jullie aan, zeer slechte ervaring gehad bij sequoia lodge dus die valt af. Qua budget heb ik geen mega budget ik hoop in juni te gaan rond de 11de hoop dat het dan beetje rustig is

    Hoi kussiez_anne,

    Vervelend om te horen dat jullie geen goede ervaring hadden met Sequoia Lodge. Het is ons favoriete hotel en we verblijven er ieder jaar. Nog nooit problemen ondervonden. Je hebt twee mogelijkheden als Sequoia afvalt afhankelijk van je budget. Een level hoger is Newport Bay Club met compleet gerenoveerde kamers en vernieuwde restaurants (duurder) of een level lager is Hotel Cheyenne met nieuwe Texas kamers in Toy Story thema (goedkoper). Wij hebben in beide vernieuwde hotels overnacht en kunnen ze absoluut aanbevelen, met name Newport Bay Club vanwege de luxere en ruimere kamers en het uitgebreide ontbijtbuffet. De nieuwe kamers van Cheyenne zijn heel mooi geworden, maar wel 'basic', vandaar ook de voordeligere prijs. Daarnaast is het ontbijt minder uitgebreid. Als Newport Bay Club binnen je budget valt, dan zou ik die adviseren, anders Cheyenne. Voor volgend jaar juni is de vroegboekaanbieding beschikbaar via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-nl. Bekijk de beschikbaarheid & ontdek de prijzen via onze handige zoekmachine onder het kopje 'Prijzen & Boeken'.

    Wij hebben niet veel ervaring met de partner hotels (alleen Kyriad), maar met name de twee Vienna House hotels (Dream Castle en Magic Circus) krijgen goede recensies voor ongeveer dezelfde prijs als Sequoia Lodge / Newport Bay Club.

    Groetjes,
    Lars
  • Mijn favoriete hotel is Sequoia Lodge, Newport Bay is ook heel leuk maar wel wat duurder, Cheyenne en Santa Fe zijn ook leuke hotels en iets goedkoper. De partnerhotels vind ik ook heel goed, we zijn al in Kyriad, dream castle, magic circus en B&B geweest en we vonden deze allemaal dik in orde (B&B en Kyriad is simpel en goedkoper maar heel goed vind ik). Wij gaan vaak in het jaar met onze jaarkaarten en kiezen nu meestal een partnerhotel omdat deze meestal goedkoper zijn dan een Disneyhotel zeker in het hoogseizoen, maar een Disneyhotel is natuurlijk wel leuker omdat je dan te voet naar de parken kan, ook de sfeer (de verschillende thema's in de hotels)enz...
    Groetjes Anja
  • Wij zijn geweest in Cheyenne, Santa Fe, Davy crockett ranch, Newport bay en Dream castle. Het ligt er echt aan wat je eisen zijn voor een hotel. Wij zijn heel makkelijk en hebben zoiets je slaapt er over het algemeen alleen maar. Wij gaan nu in okt en dec weer naar Santa Fe maar in Maart naar Davy crockett. Als je niet voor luxe maar gemak gaat is mijn advies Santa Fe of Cheyenne, wil je echt voor luxe gaan dan adviseer ik Newport of Dream Castle. Davy crockett vind ik fijn dat je eigen boodschapjes en een eettafel en zitje hebt. Nadeel is dat je moet rijden naar het park. In maart gaan we met 2 baby's dus qua ruimte voor die gekozen. Het is maar net waar je voor gaat. Ben heel benieuwd naar je keuze :)
  • Ooit hoop ik in het disneyland hotel te slapen lijkt me zo gaaf maar de prijs is zo hoog dat dat niet gaat omdat je meestal ook nog moet eten enzo qua luxe hoef ik niet zoveel maar wel een goed bed!
  • augustus 2017 aangepast
    Onze favoriet is Sequoia Lodge !
    Het ziet er daar altijd gezellig uit vooral met kerst.
    Het eten daar is ook heel goed.

    En voor het luxe zijn we een keer naar hotel new york geweest. Het ruikt daar lekker naar vanille. Alleen saai.
    Misschien gaat dat nog veranderen na de Marvel upgrade.

    Santa fe ook een gezellig hotel minder luxe maar daarom betaal je ook minder.

    Dit jaar zijn we naar de camping geweest en dat was ook super leuk , in het plaatsje Crécy-la-Chapelle .

    En in oktober naar B&B hotel, maar nog niet eerder daar geweest.
  • De bedden vonden wij overal wel goed eigenlijk. Maar moet eerlijk zeggen meestal zijn we zo moe dat we toch wel slapen
  • MoMo
    augustus 2018 aangepast
    Hallo, kerst 2015 zaten we in het( cars )hotel, Sante Fe. Ik heb heel veel aan dit forum en Lars gehad Nu wil ik zomer 2019 weer naar Disneyland maar ik zie door de bomen het bos niet meer! Ik zie een hele lange lijst met disneyhotels ,waren die er toen ook? ;-0
    .
    Sante Fe is voor mijn dan 13 jarige zoon niet zo heel leuk meer denk ik, dan blijft qua financiële plaatje Sequoia Lodge of Cheyenne aan vermoed ik? Of is er meer in die prijsklasse?
    Het zou dan om ca 4 nachten gaan.

    Ohja is er een plattegrond waar alle hotels op staan?

    Alvast mijn hartelijke dank
    Groetjes Mo
  • Mo zei:

    Hallo, kerst 2015 zaten we in het( cars )hotel, Sante Fe. Ik heb heel veel aan dit forum en Lars gehad Nu wil ik zomer 2019 weer naar Disneyland maar ik zie door de bomen het bos niet meer! Ik zie een hele lange lijst met disneyhotels ,waren die er toen ook? ;-0
    .
    Sante Fe is voor mijn dan 13 jarige zoon niet zo heel leuk meer denk ik, dan blijft qua financiële plaatje Sequoia Lodge of Cheyenne aan vermoed ik? Of is er meer in die prijsklasse?
    Het zou dan om ca 4 nachten gaan.

    Ohja is er een plattegrond waar alle hotels op staan?

    Alvast mijn hartelijke dank
    Groetjes Mo

    Hoi Mo,

    De zeven huidige Disney hotels zijn er al sinds 1992 ;-) Vergelijkbaar in prijs met Santa Fe is Cheyenne (aanbevolen vanwege de nieuwe kamers) en Davy Crockett Ranch (bungalowpark). Sequoia Lodge (mijn persoonlijk favoriet) is 3 sterren en zit daar qua prijs boven. Vervolgens komen Newport Bay Club en New York. Het Disneyland Hotel is het enige 5 sterren hotel.

    Bekijk alle plattegronden per Disney hotels hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/disney-hotels-paris. Profiteer daarnaast van alle actuele aanbiedingen en bekijk in één oogopslag welke aanbieding in jullie periode beschikbaar is via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars, leuk je weer te " spreken"
    misschien zat ik verkeerd te kijken maar kreeg een waslijst,
    de 7 zijn mij bekend. Davy crocket valt af te ver weg voor mijn gevoel. Wat zijn de grootste verschillen tussen cheyenne en Sequoia ? Is het het prijsverschil waard? Groetjes Simone
  • Mo zei:

    Hoi Lars, leuk je weer te " spreken"
    misschien zat ik verkeerd te kijken maar kreeg een waslijst,
    de 7 zijn mij bekend. Davy crocket valt af te ver weg voor mijn gevoel. Wat zijn de grootste verschillen tussen cheyenne en Sequoia ? Is het het prijsverschil waard? Groetjes Simone

    Hoi Mo,

    Het verschil tussen Cheyenne en Sequoia is o.a. de grootte van de kamers, de luxe van de badkamer, de ligging ten opzichte van de parken, het zwembad en de betere restaurants (uitgebreider ontbijt en meer gerechten bij het buffet). Met de nieuwe kamers in Cheyenne heeft dit hotel echter een serieuze upgrade gekregen. Persoonlijk hou ik meer van het 'Nationaal Park' thema van Sequoia dan de cowboys van Cheyenne, maar beide hotels zijn uitstekend. Vergelijk de prijzen en bekijk dan wat voor jullie belangrijk is (budget, thema, ligging, kamer, ontbijt, etc.).

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel ! Ik ga eens goed kijken war ik wil.
  • Mo zei:

    Dank je wel ! Ik ga eens goed kijken war ik wil.

    Lars nog een vraag, bij cheyenne was het ca15 minuten lopen.is,wij gingen altijd met de shuttel omdat ik t nét te ver weg vond hoe ver is het vanaf Sequoia Lodge ? Kan me geen voorstelling meer maken.
  • Mo zei:

    Mo zei:

    Dank je wel ! Ik ga eens goed kijken war ik wil.

    Lars nog een vraag, bij cheyenne was het ca15 minuten lopen.is,wij gingen altijd met de shuttel omdat ik t nét te ver weg vond hoe ver is het vanaf Sequoia Lodge ? Kan me geen voorstelling meer maken.
    Hoi Mo,

    Vanuit Sequoia Lodge is het maximaal 10 minuten lopen, naar gelang waar je kamer ligt. Het hotel ligt namelijk direct aan Lake Disney, dus je loopt via Hotel New York, door Disney Village, naar de parken. Super fijn! Heerlijk om niet afhankelijk te zijn van shuttlebussen, vooral na het vuurwerk ;-)

    Groetjes,
    Lars
  • Ik denk dat ik mijn keuze heb gemaakt hahaha sorry.voor mijn vele vragen.
  • Mo zei:

    Ik denk dat ik mijn keuze heb gemaakt hahaha sorry.voor mijn vele vragen.

    Hoi Mo,

    Geen probleem! Stel gerust al je vragen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

    Wij zijn van plan om eind april naar Disneyland Parijs te gaan.

    We zijn met 5 personen (2 volwassen en 3 kinderen).

    Nu zag ik de davey crocket ranch voorbij komen, iemand ervaring daarmee?

    Zijn er verder nog andere opties van de disneyhotel? Hoorde ook iets over hotels met een verbindingsdeur?

    Maar ben je dan niet dubbel zoveel kwijt?

    We hebben 2 kindjes met een beperking en las al dat we daarmee als begeleider gratis entree hadden?

    Bedankt
  • Hoi allemaal,

    Wij zijn van plan om eind april naar Disneyland Parijs te gaan.

    We zijn met 5 personen (2 volwassen en 3 kinderen).

    Nu zag ik de davey crocket ranch voorbij komen, iemand ervaring daarmee?

    Zijn er verder nog andere opties van de disneyhotel? Hoorde ook iets over hotels met een verbindingsdeur?

    Maar ben je dan niet dubbel zoveel kwijt?

    We hebben 2 kindjes met een beperking en las al dat we daarmee als begeleider gratis entree hadden?

    Bedankt

    Hoi BiancavanBerlo,

    De volgende hotels bieden accommodaties voor 5 of meer personen:

    Disney hotels (info: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/disney-hotels-paris):

    Disney's Davy Crockett Ranch (blokhutten tot 6 personen)
    Disney's Hotel Santa Fe (familiekamers tot 5 personen)
    Disney's Newport Bay Club (familiekamers tot 5 personen)
    Disneyland Hotel (familiekamers tot 5 personen)

    Partner hotels (info: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/partner-hotels-paris):

    Vienna House Magic Circus Hotel (familiekamers tot 6 personen)
    Algonquin's Explorers hotel (familiekamers tot 6 personen)
    B&B Hotel (familiekamers tot 5 personen)
    Adagio Marne-La-Vallée Val d'Europe (appartementen tot 7 personen)

    Villages Nature (appartementen of cottages tot 12 personen): https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/villages-nature-paris

    Voor kamers met een verbindingsdeur zul je twee accommodaties moeten boeken en dat is een stuk duurder. Een van bovenstaande kamers wordt aanbevolen. Bekijk de links voor meer informatie.

    Gasten met een beperking die in aanmerking komen voor een Priority Card of Easy Access Card kunnen per dag voor één volwassene een gratis toegangsticket aanvragen. Dit dient iedere dag bij een loket van Guest Relations worden aangevraagd op vertoon van de benodigde documenten (doktersverklaring bijvoorbeeld). Verblijf je in een Disney hotel, dan kun je de tickets voor het hele verblijf in één keer aanvragen. Ook dat kan alleen ter plaatse bij Guest Relations. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/gasten-met-beperkingen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    ik ben zelf nog nooit naar Disneyland Parijs geweest, maar wil al enorm lang gaan.
    Ik heb nu pasgeleden voor mijn verjaardag een jaarkaart voor Disney gekregen :D
    We hebben de jaarkaarten gekocht zodat we een uitgeprint kaartje mee moeten nemen en binnen 6 maanden het park bezoeken om de jaarkaart te activeren.
    Nu is het plan om rond het begin van februari naar Disney te gaan.
    Ik heb wat rondgekeken bij de hotels, is het verstandig om voor een Disney partner hotel te gaan?
    Tot nu toe is mijn oog gevallen op het Kyriad hotel.
    Ik dacht gelezen te hebben dat hier ook de gratis shuttle naar het park komt?
    En bij de Disneyhotels kun je souvenirs naar je hotel sturen, kan dit ook bij de partnerhotels?
    Ook weten we nog niet precies welke dagen we willen gaan. In ieder geval een aantal dagen tussen 1 en 6 februari. Hebben jullie tips qua wat het beste is voor (een eerste) Disneytrip? Bijvoorbeeld is het in het weekend (te) druk, hoeveel dagen/nachten zouden jullie aanbevelen?
    Het liefst gaan we in de avond rijden en komen rond middernacht aan, om zo spits te mijden en uitgeslapen het park in kunnen, bij een boekingspagina voor Kyriad zag ik ook iets staan over 'late aankomst', naast vroege check-in en late check-out. Deze twee begrijp ik, maar late aankomst niet helemaal, zou daar extra voor betaald moeten worden? Er staat op de boeking- en Kyriad site niks over en Kyriad hotel beantwoord mijn mail niet.
    Alvast bedankt voor de antwoorden en ik hoop dat ik mijn vragen op een goede plek heb gezet :)
Log In of Registreer om te reageren.