Restaurants reserveren

13468913

Reacties

  • Hallo allemaal, net gereserveerd voor lunch bij Bistro Chez Remy en Cafe Mickey, nog 2 restaurants gezocht voor het diner. Wat zijn aanraders met de Plus vouchers? Graag jullie advies

    Hoi jolanda1966,

    Aanraders zijn: Silver Spur Steakhouse (Disneyland Park) en The Steakhouse (Disney Village).

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hallo allemaal, net gereserveerd voor lunch bij Bistro Chez Remy en Cafe Mickey, nog 2 restaurants gezocht voor het diner. Wat zijn aanraders met de Plus vouchers? Graag jullie advies

    Hoi jolanda1966,

    Aanraders zijn: Silver Spur Steakhouse (Disneyland Park) en The Steakhouse (Disney Village).

    Groetjes,
    Lars
    Dank je wel Lars voor je snelle antwoord, zit er veel verschil tussen deze 2?



  • Dank je wel Lars voor je snelle antwoord, zit er veel verschil tussen deze 2?

    Hoi jolanda1966,

    Er zit niet veel verschil in kwaliteit tussen de twee, maar Silver Spur is qua uitstraling en thema mooier. Bekijk de menu's hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Dank je wel Lars voor je snelle antwoord, zit er veel verschil tussen deze 2?

    Hoi jolanda1966,

    Er zit niet veel verschil in kwaliteit tussen de twee, maar Silver Spur is qua uitstraling en thema mooier. Bekijk de menu's hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Super bedankt weer, handig linkje! Groetjes, Jolanda
  • Hallo allemaal, net gereserveerd voor lunch bij Bistro Chez Remy en Cafe Mickey, nog 2 restaurants gezocht voor het diner. Wat zijn aanraders met de Plus vouchers? Graag jullie advies

    Zelf eten we graag bij het steakhouse in Disney village en blue lagoon. Maar blue lagoon is momenteel gesloten. Zijn beide restaurants waar je kunt eten met de plus-vouchers
  • carlien zei:

    Hallo allemaal, net gereserveerd voor lunch bij Bistro Chez Remy en Cafe Mickey, nog 2 restaurants gezocht voor het diner. Wat zijn aanraders met de Plus vouchers? Graag jullie advies

    Zelf eten we graag bij het steakhouse in Disney village en blue lagoon. Maar blue lagoon is momenteel gesloten. Zijn beide restaurants waar je kunt eten met de plus-vouchers
    Hoi Carlien,
    Dank je voor de tip! We gaan idd eten bij the Steakhouse en ws ook een keer bij Annettes, leuk voor de kids, en anders van het buffet in ons hotel (New York)
    Groetjes, Jolanda
  • Wij hebben ook gereserveerd in Bistro Chez Remy (al valt het mij nu te binnen dat ik aan de telefoon gezegd heb lunch @ Ratatouille :blush: maar denk dat ze mij toch verstaan hebben en ook Café Mickey.

    Inventions ga ik ook graag eten maar is duur met plus vouchers, zullen we later eens gaan eten met memberkaart als ik geen vouchers heb.
  • Kan je ook restaurants reserveren zonder dat je in een Disney hotel zit? Naar welk nummer zou ik dan moeten bellen en in welke taal is dat?
  • Pauk zei:

    Kan je ook restaurants reserveren zonder dat je in een Disney hotel zit? Naar welk nummer zou ik dan moeten bellen en in welke taal is dat?

    Hoi Pauk,

    Ook als je niet in een Disney hotel verblijft kun je een restaurant reserveren door te bellen naar de algemene Restaurant reserveringslijn. De cast members staan je te woord in het Frans of Engels naar keuze. Meer informatie & telefoonnummer: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Wat zijn de openingstijden van de reserveringslijn?
  • Kim20 zei:

    Wat zijn de openingstijden van de reserveringslijn?

    Hoi Kim20,

    De exacte openingstijden van de restaurant reserveringslijn zijn ons helaas niet bekend, maar dit zal waarschijnlijk hetzelfde zijn als de reguliere reserveringslijn (op werkdagen tot 20:00 uur en in het weekend tot 17:00 uur).

    Groetjes,
    Lars
  • Kim20 zei:

    Wat zijn de openingstijden van de reserveringslijn?

    Oh toen ik laatst belde naar het Nederlands nummer zei die mevrouw dat ze 24 uur per dag open zijn :) ik heb het niet getest maar heb daar pas vroeg in de ochtend naar toe gebeld (tussen 8 en half 9) en er werd vrijwel meteen opgenomen.
  • Weet er iemand of dat de prijzen hetzelfde gebleven zijn van de buffetrestaurants (dus dezelfde prijzen dan de maand februari/maart) of zijn deze duurder geworden nu met de 25ste verjaardag. Wij gaan in april en zouden graag reserveren in een buffetrestaurant. Zijn de drankjes nog steeds inbegrepen bij Plaza Gardens dus 34,99 euro voor eten en drankjes.
    groetjes Anja
  • stitch zei:

    Weet er iemand of dat de prijzen hetzelfde gebleven zijn van de buffetrestaurants (dus dezelfde prijzen dan de maand februari/maart) of zijn deze duurder geworden nu met de 25ste verjaardag. Wij gaan in april en zouden graag reserveren in een buffetrestaurant. Zijn de drankjes nog steeds inbegrepen bij Plaza Gardens dus 34,99 euro voor eten en drankjes.
    groetjes Anja

    Hoi Anja,

    Op dit moment zijn alleen de meeste menu's/prijzen van counterservice restaurants gewijzigd sinds 29 maart. Voor de restaurants met tafelbediening en buffetservice is vooralsnog niets gewijzigd. Bekijk en download alle actuele restaurant menu's voor de 25e verjaardag via deze pagina: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Ok bedankt Lars. Groetjes Anja
  • Dag allen!

    Laatste x disney was in februari dit jaar. Oktober met vriendinnetje, maar ik zag helaas dat er geen diner met de figuren meer is in Cafe Mickey :neutral: jammer! En in het park zelf is me echt te prijzig..

    Wie weet er goeie restaurants in het village gedeelte (en niet zulke mega hoge prijzen, max is toch wel rond de 35 excl drankjes). En nee de mac wordt hem niet haha.
  • .
    Hi Yvonne939,

    Wij gaan altijd graag naar Rainforrest Cafe in the village. Als je je bij het menu houdt, dan redt je het met €35 wel.
    Ook King Ludwig heeft goede prijs/kwaliteit vinden wij.

    grz

    MJ
  • Hallo

    Ik heb een vraagje over het restaurant in cheyenne dat is gesloten voor alles neem ik aan. Maar waar kan je dan gaan ontbijten ?? wat wordt er dus als alternatief gegeven weet iemand dat??
  • kimna zei:

    Hallo

    Ik heb een vraagje over het restaurant in cheyenne dat is gesloten voor alles neem ik aan. Maar waar kan je dan gaan ontbijten ?? wat wordt er dus als alternatief gegeven weet iemand dat??

    Wij zaten er 3 weken geleden en het restaurant was gewoon open. Want hebben er 's avonds buffet gegeven en niet zelf gereserveerd. Ontbijt niet genomen maar volgens mij is dat hetzelfde restaurant.

  • kimna zei:

    Hallo

    Ik heb een vraagje over het restaurant in cheyenne dat is gesloten voor alles neem ik aan. Maar waar kan je dan gaan ontbijten ?? wat wordt er dus als alternatief gegeven weet iemand dat??

    Hoi kimna,

    Zoals Mieke al aangeeft is het restaurant van Disney's Hotel Cheyenne (Chuckwagon Café) gewoon geopend voor ontbijt en diner. Als je een regulier arrangement hebt geboekt (buiten de gratis halfpension aanbieding) en de ontbijtoptie hebt toegevoegd, dan kun je hier gebruikmaken van het all-you-can-eat ontbijtbuffet. Heb je geboekt via de gratis halfpension aanbieding, dan ontvang je een voucher voor een vastgesteld ontbijtmenu in het Disneyland Park bij Bella Notte (Fantasyland) of Café Hyperion (Discoveryland) naar keuze. Beide restaurants zijn geopend van 08:00 tot 11:00 uur.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi @kimna ,

    Ter aanvulling op bovenstaand bericht na overleg met mijn contactpersoon: Het restaurant gaat in fases gerenoveerd worden, maar een deel blijft altijd open. Tijdens drukke dagen kan het zijn dat het ontbijt en diner voor bepaalde gasten wordt verplaatst naar een andere locatie. Dit wordt tijdens het inchecken aangegeven.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi hoi,
    Verschillen de buffet restaurants veel van elkaar? Is er veel keus of moet ik me er niet veel van voorstellen?
    Groetjes!
  • Von zei:

    Hoi hoi,
    Verschillen de buffet restaurants veel van elkaar? Is er veel keus of moet ik me er niet veel van voorstellen?
    Groetjes!

    Hoi Von,

    De meeste buffetservice restaurants zijn vergelijkbaar, met uitzondering van Inventions in het Disneyland Hotel (meest uitgebreide buffet met Disney figuren), Agrabah Café in het Disneyland Park (veelal oosterse gerechten) en La Grange in Disney Village (tex-mex gerechten). De overige buffetrestaurants serveren een internationale keuken.

    Groetjes,
    Lars
  • HOI,
    Afgelopen week gereserveerd voor de restaurants, maar geen reserveringsnr. gekregen ook vroegen ze niet naar ons reserveringsnummer van de boeking van het verblijf...is het nu wel zeker dat we een plekje hebben?
  • april 2017 aangepast
    O, nog een vraagje, dinsdag gaan we al ;-) maar we hebben een aanbieding met plus diner geboekt bij Hunters Grill en Plaza Gardens voor het buffet, moeten we daar dan ook bijbetalen of zit dit erbij in? Het ontbijt bij counterrestaurants in het park.
    Welke zijn dat? en wat beveel je aan?

    mvg Monique
  • HOI,
    Afgelopen week gereserveerd voor de restaurants, maar geen reserveringsnr. gekregen ook vroegen ze niet naar ons reserveringsnummer van de boeking van het verblijf...is het nu wel zeker dat we een plekje hebben?

    Hoi Monique,

    Je ontvangt inderdaad geen reserveringsnummer voor de restaurants via de restaurant reserveringslijn. Tijdens het inchecken kun je hier wel naar vragen en ontvang je een bonnetje voor alle reserveringen tijdens je verblijf.

    O, nog een vraagje, dinsdag gaan we al ;-) maar we hebben een aanbieding met plus diner geboekt bij Hunters Grill en Plaza Gardens voor het buffet, moeten we daar dan ook bijbetalen of zit dit erbij in? Het ontbijt bij counterrestaurants in het park.
    Welke zijn dat? en wat beveel je aan?

    mvg Monique

    Beide restaurants zijn inclusief met een Plus maaltijdvoucher. Bekijk alle deelnemende restaurants per maaltijdoptie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris. Het ontbijt in de parken is bij Bella Notte (Fantasyland) of Café Hyperion (Discoveryland) naar keuze. Je kunt vervolgens kiezen uit twee menu's die beide geldig zijn met de voucher. Meer informatie over alle nieuwe ontbijtopties: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-ontbijtopties-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • dag allemaal,

    reserveren kan je vanaf ( en best) 60 dagen voor.
    Als je dan meerdere nachten gaat, en je maaltijden over meerdere dagen lopen,
    hoef je dan maar 1 keer te bellen? of toch dag na dag opnieuw?

    dank alvast,

    K. Gillabel
  • dag allemaal,

    reserveren kan je vanaf ( en best) 60 dagen voor.
    Als je dan meerdere nachten gaat, en je maaltijden over meerdere dagen lopen,
    hoef je dan maar 1 keer te bellen? of toch dag na dag opnieuw?

    dank alvast,

    K. Gillabel

    Hoi Gillabel,

    Je kunt pas exact 60 dagen vóór de dag dat je wilt dineren reserveren. Voor meerdere dagen zul je dan ook later moeten bellen als je precies 60 dagen vóór aankomst wilt reserveren.

    Groetjes,
    Lars
  • dank je lars voor je snelle reactie.
    ik zal dus 4 dagen op rij bellen, aangezien ik zeker wil zijn van een plekje in de betere restaurants (inventions vooral voor 3 dagen te lunchen).
    jammer dat het zo moet maar voor zekerheid is het een kleine prijs.

    hartelijk dank voor al jouw informatie,
    K. Gillabel
  • Als je via de disney app op restaurant reserveren drukt krijg je een ander telefoonnummer te zien dan via de site gegeven word. Weet iemand het verschil? Kan je beide nummers gebruiken of is die via de app alleen in het frans?
Log In of Registreer om te reageren.