Toegang reserveren Disneyland Paris

1246712

Reacties

  • Ik had het persoonlijk fijner gevonden als je 3 bezoeken kon reserveren in plaats van 3 dagen. Dus bijvoorbeeld een bezoek van 2 dagen in Oktober, en 3 dagen in December, en dan nog één reservering open hebben staan. Maar helaas gaat het echt per dag, dus hopen we maar dat er nog wat open dagen zullen zijn in December!
  • Of dat er wat meer verschil wordt gemaakt in de verschillende soorten kaarttypen, net zoals bij de onlangs geïntroduceerde jaarkaarten in Amerika. Bijvoorbeeld 6 reserveringen met een Infinity-kaart, 4 met een Magic Plus en zo verder.
  • Hugo zei:

    Of dat er wat meer verschil wordt gemaakt in de verschillende soorten kaarttypen, net zoals bij de onlangs geïntroduceerde jaarkaarten in Amerika. Bijvoorbeeld 6 reserveringen met een Infinity-kaart, 4 met een Magic Plus en zo verder.

    Ja dat zou al een hele hoop schelen. Ik vind nu gewoon dat ik geen gebruik kan maken van m’n jaarpassen, wanneer wij het willen. En dat klopt niet.
  • Hugo zei:

    Of dat er wat meer verschil wordt gemaakt in de verschillende soorten kaarttypen, net zoals bij de onlangs geïntroduceerde jaarkaarten in Amerika. Bijvoorbeeld 6 reserveringen met een Infinity-kaart, 4 met een Magic Plus en zo verder.

    Ja dat zou inderdaad al heel fijn zijn! Ik snap dat ze er momenteel een limiet op willen hebben, maar het is momenteel te weinig, zeker als ze nu al zover vooruit het reserveren open gooien.
  • Hugo zei:

    Of dat er wat meer verschil wordt gemaakt in de verschillende soorten kaarttypen, net zoals bij de onlangs geïntroduceerde jaarkaarten in Amerika. Bijvoorbeeld 6 reserveringen met een Infinity-kaart, 4 met een Magic Plus en zo verder.

    Ja dat zou al een hele hoop schelen. Ik vind nu gewoon dat ik geen gebruik kan maken van m’n jaarpassen, wanneer wij het willen. En dat klopt niet.
    Daarom verlengen wij nu niet, omdat je niet zomaar kan gaan wanneer je zin hebt.
  • Het reserveren gaat inderdaad erg raar.
    Ik kan niet meer reserveren voor 31 oktober maar er zijn nog wel losse dagkaarten te koop.
    Ik heb een jaarkaart voor 365 dagen, dus wil ik ieder moment wanneer ik wil.
  • Op zich is het wel begrijpelijk dat 31 oktober vol zit; dan is nl. ‘s avonds het Halloweenfeest.
    En door de 60 dagen verlenging vlak voor de zomer te accepteren, heb je ook de reserveerverplichting (incl. beperkte capaciteit) geaccepteerd. Dus ik snap je frustratie, maar deze situatie komt niet zomaar “uit de lucht vallen”.
  • Hugo zei:

    Op zich is het wel begrijpelijk dat 31 oktober vol zit; dan is nl. ‘s avonds het Halloweenfeest.
    En door de 60 dagen verlenging vlak voor de zomer te accepteren, heb je ook de reserveerverplichting (incl. beperkte capaciteit) geaccepteerd.

    Sorry wat bedoel je precies?

  • oktober 2021 aangepast
    Ik weet niet precies naar welk gedeelte je refereert, maar ik zal ze allebei toelichten:
    - op 31 oktober is 's avonds het Halloweenfeest (https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/entertainment-paris/avondhappenings-paris/disneys-halloween-party-paris). Daar zullen ongetwijfeld een aantal jaarkaarthouders naartoe gaan, die ook overdag het park willen bezoeken. Ik vermoed dat dat voor de drukte op de reserveerkalender zorgt.
    - Toen DLP in juli weer begon met het verkopen van jaarkaarten (https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneyland-paris-hervat-verkoop-verlenging-jaarkaarten), is aangegeven dat het reserveersysteem zou blijven. Er is toen de mogelijkheid geboden om je jaarkaart te annuleren, als je daarmee niet akkoord ging.
    Bij de aanschaf van nieuwe jaarkaarten wordt dat ook duidelijk aangegeven. Dat je dus niet zomaar 365 dagen per jaar met je Infinity-jaarkaart naar binnen kunt is dus volgens mij geen nieuws, tenzij je de afgelopen 6 maanden geen enkel DLP-nieuws hebt gevolgd en geen mail hebt ontvangen.
  • oktober 2021 aangepast
    Hugo zei:

    Ik weet niet precies naar welk gedeelte je refereert, maar ik zal ze allebei toelichten:
    - op 31 oktober is 's avonds het Halloweenfeest (https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/entertainment-paris/avondhappenings-paris/disneys-halloween-party-paris). Daar zullen ongetwijfeld een aantal jaarkaarthouders naartoe gaan, die ook overdag het park willen bezoeken. Ik vermoed dat dat voor de drukte op de reserveerkalender zorgt.
    - Toen DLP in juli weer begon met het verkopen van jaarkaarten (https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneyland-paris-hervat-verkoop-verlenging-jaarkaarten), is aangegeven dat het reserveersysteem zou blijven. Er is toen de mogelijkheid geboden om je jaarkaart te annuleren, als je daarmee niet akkoord ging.
    Bij de aanschaf van nieuwe jaarkaarten wordt dat ook duidelijk aangegeven. Dat je dus niet zomaar 365 dagen per jaar met je Infinity-jaarkaart naar binnen kunt is dus volgens mij geen nieuws, tenzij je de afgelopen 6 maanden geen enkel DLP-nieuws hebt gevolgd en geen mail hebt ontvangen.

    Dit is ons niet verteld toen we onze jaarkaart in afgelopen juli aankochten bij de kassa van het park.
    Daarnaast heb ik inderdaad afgelopen maanden geen nieuws gevolgd.
  • Hoi Annemiek,

    in de algemene voorwaarden voor het hebben en kopen van een jaarkaart (geldig voor jaarkaarten die gekocht zijn tussen 15-07-2021 en 03-11-2021) staat in artikel 3.2 dat een reservering verplicht is om een bezoek te brengen aan DLP met je jaarkaart. Ik ga ervan uit dat je je handtekening hebt gezet bij aankoop van je jaarkaart, dus dan ga je ook akkoord met de algemene voorwaarden. Of dat toen mondeling is toegelicht, weet ik natuurlijk niet.
  • Hallo iedereen,

    Een vraagje, wij gaan met vrienden mee naar Davy Crockett maar aangezien wij een jaarkaart hebben wilden we ons gewoon bij op de reservatie laten zetten als we toekomen. Moeten we dan nog reservatie maken voor het park of moet dit niet omdat we in een disney hotel logeren? We zouden er logeren van 1 tot en met 3 november en willen graag die 3 dagen naar het park. Kan dit dan voor al die dagen zonder reservatie?

    Alvast super bedankt voor één verduidelijking
  • Als je je laat toevoegen als verblijfsgast, krijg je een Magic Pass voor de periode van het verblijf. Die Magic Pass, samen met je jaarkaart, is voldoende om toegang te krijgen. Je hoeft dan niet meer apart te reserveren.
  • Beste allen,

    Eindelijk is het zover en hebben we entreekaartjes gekocht voor Disneyland. Het gaat echter meteen al mis bij het reserveren van de toegang. Ik krijg steeds de melding dat de ID code niet klopt van alle 4 de tickets. Heeft iemand hier hetzelfde meegemaakt? Ik heb al dagen geprobeerd de klanten service (0900- nummer en het 020 - nummer) te bereiken maar dit lukt helemaal niet. Ik krijg steeds het bericht dat het momenteel te druk is en dat ik later moet terugbellen. Heb dit al tig keren gedaan en ben uit eindelijk op de wachtlijst terecht gekomen, maar na 2 uur in de wacht werd de verbinding verbroken. Is er een andere manier om in contact te komen met iemand van de klanten service?
  • Hoi @Jake ,

    Dat is vervelend om te horen. We hebben al van meerdere mensen te horen gekregen dat het koppelen van tickets niet lukt, dus het kan ook een technisch probleem van het reserveringssysteem zijn. Desalniettemin zou ik je willen adviseren om Disney een privébericht te sturen via hun officiële social media kanalen (FB: https://www.facebook.com/DisneylandParisNL of Twitter: https://twitter.com/DLPHelp) en zo in contact te komen met het online help team als de telefoonlijn overbelast is.

    Groetjes,
    Lars
  • oktober 2021 aangepast
    Jake zei:

    Beste allen,

    Eindelijk is het zover en hebben we entreekaartjes gekocht voor Disneyland. Het gaat echter meteen al mis bij het reserveren van de toegang. Ik krijg steeds de melding dat de ID code niet klopt van alle 4 de tickets. Heeft iemand hier hetzelfde meegemaakt? Ik heb al dagen geprobeerd de klanten service (0900- nummer en het 020 - nummer) te bereiken maar dit lukt helemaal niet. Ik krijg steeds het bericht dat het momenteel te druk is en dat ik later moet terugbellen. Heb dit al tig keren gedaan en ben uit eindelijk op de wachtlijst terecht gekomen, maar na 2 uur in de wacht werd de verbinding verbroken. Is er een andere manier om in contact te komen met iemand van de klanten service?

    Hallo Jake,

    Ik heb hetzelfde probleem. Kan ongedateerd toegangsticket ook niet importeren naar mijn account om toegang te reserveren. Ook ik krijg steeds de melding dat mijn ID nr. niet geldig is. Heb ook al gebeld, zelfde probleem: te druk op de lijn. Wordt dus verbroken. Heb een pb via de fb site gestuurd, en ook nog een gewoon bericht op de officiële site. Wachttijd tot je antwoord krijgt op je pb is ongeveer 1 à 2 dagen (…….) Mijn dochter heeft wel kunnen reserveren gisteren met haar jaarpas. Dus geen storing….Geen idee of het nog gaat lukken om te reserveren voor volgende week. Hoop dat er misschien nog iemand een andere oplossing heeft, of dat het alsnog lukt om het ticket te importeren/te koppelen aan het account zodat reserveren mogelijk is.
  • Hoi @Lars,

    Ik heb nu ook via FB, Twitter en mail een bericht gestuurd. Hopelijk kunnen zij snel reageren. Weet je toevallig of het ook mogelijk is om de tickets te annuleren en het geld terug te krijgen?
  • oktober 2021 aangepast
    Dewi48 zei:

    Jake zei:

    Beste allen,

    Eindelijk is het zover en hebben we entreekaartjes gekocht voor Disneyland. Het gaat echter meteen al mis bij het reserveren van de toegang. Ik krijg steeds de melding dat de ID code niet klopt van alle 4 de tickets. Heeft iemand hier hetzelfde meegemaakt? Ik heb al dagen geprobeerd de klanten service (0900- nummer en het 020 - nummer) te bereiken maar dit lukt helemaal niet. Ik krijg steeds het bericht dat het momenteel te druk is en dat ik later moet terugbellen. Heb dit al tig keren gedaan en ben uit eindelijk op de wachtlijst terecht gekomen, maar na 2 uur in de wacht werd de verbinding verbroken. Is er een andere manier om in contact te komen met iemand van de klanten service?

    Hallo Jake,

    Ik heb hetzelfde probleem. Kan ongedateerd toegangsticket ook niet importeren naar mijn account om toegang te reserveren. Ook ik krijg steeds de melding dat mijn ID nr. niet geldig is. Heb ook al gebeld, zelfde probleem: te druk op de lijn. Wordt dus verbroken. Heb een pb via de fb site gestuurd, en ook nog een gewoon bericht op de officiële site. Wachttijd tot je antwoord krijgt op je pb is ongeveer 1 à 2 dagen (…….) Mijn dochter heeft wel kunnen reserveren gisteren met haar jaarpas. Dus geen storing….Geen idee of het nog gaat lukken om te reserveren voor volgende week. Hoop dat er misschien nog iemand een andere oplossing heeft, of dat het alsnog lukt om het ticket te importeren/te koppelen aan het account zodat reserveren mogelijk is.
    Het is inderdaad erg vervelend allemaal. Hopelijk krijgen we snel goed nieuws.
  • oktober 2021 aangepast
    Jake zei:

    Hoi @Lars,

    Ik heb nu ook via FB, Twitter en mail een bericht gestuurd. Hopelijk kunnen zij snel reageren. Weet je toevallig of het ook mogelijk is om de tickets te annuleren en het geld terug te krijgen?

    Hoi Jake,

    Gedateerde dagkaarten kunnen tot 3 dagen vóór gebruik worden geannuleerd. Ongedateerde dagkaarten en meerdaagse tickets niet, maar deze zijn 12 maanden geldig.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Jake zei:

    Hoi @Lars,

    Ik heb nu ook via FB, Twitter en mail een bericht gestuurd. Hopelijk kunnen zij snel reageren. Weet je toevallig of het ook mogelijk is om de tickets te annuleren en het geld terug te krijgen?

    Hoi Jake,

    Gedateerde dagkaarten kunnen tot 3 dagen vóór gebruik worden geannuleerd. Ongedateerde dagkaarten en meerdaagse tickets niet, maar deze zijn 12 maanden geldig.

    Groetjes,
    Lars
    Jake,

    Welk emailadres heb jij gebruikt? Ik kan namelijk geen mailadres vinden waarop ik deze vraag kan stellen. Ondertussen heb ik ook al pb gestuurd, en sta alweer een half uur in de wacht bij het 020 nr. Hoor het graag als jij een reactie hebt gekregen!

    Gr. Esther.
  • Esther,

    Ik heb dit email adres gebruikt: confirmation@booking.disneylandparismail.com
    en heb hierop nog geen antwoord gekregen.

    Ik heb op advies van Lars ook een bericht gestuurd via twitter en daar kreeg ik wel een antwoord. Tickets werken nog steeds niet en ze zoeken naar een oplossing. Ik zou je ook adviseren om het via twitter te proberen.
  • Nav. eerder bericht van Jake:

    Ik heb zojuist een FB berichtje ontvangen van Disney dat er een storing is bij het online reserveringssysteem zodat online reserveren niet mogelijk is. Ze hopen het zsm. opgelost te hebben…. Dus Jake, misschien later vandaag of vanavond nog eens proberen te reserveren!

    Groetjes, Esther.
  • Dewi48 zei:

    Nav. eerder bericht van Jake:

    Ik heb zojuist een FB berichtje ontvangen van Disney dat er een storing is bij het online reserveringssysteem zodat online reserveren niet mogelijk is. Ze hopen het zsm. opgelost te hebben…. Dus Jake, misschien later vandaag of vanavond nog eens proberen te reserveren!

    Groetjes, Esther.

    Bedankt Esther. ik zal het vanavond nogmaals proberen. Zal ook een berichtje hier plaatsen zodra het is gelukt.
  • Hallo ,

    Als ik een dagticket op datum koop, moet ik dan alsnog apart reserveren voor die dag?
    Ik heb nu een ongedateerd ticket waarmee het niet lukt om te reserveren of om het ticket te importeren naar mijn account. (Disney zegt een storing….?.)Mijn dochter heeft gisteren al wel kunnen reserveren voor 18/10 met haar jaarkaart. Ik wil ook graag die dag gaan….Zou dan ev. weer een nieuw gedateerd ticket moeten kopen als de storing niet snel verholpen is, en het ongedateerde ticket een andere keer gebruiken? Wie weet raad?
  • Dewi48 zei:

    Hallo ,

    Als ik een dagticket op datum koop, moet ik dan alsnog apart reserveren voor die dag?
    Ik heb nu een ongedateerd ticket waarmee het niet lukt om te reserveren of om het ticket te importeren naar mijn account. (Disney zegt een storing….?.)Mijn dochter heeft gisteren al wel kunnen reserveren voor 18/10 met haar jaarkaart. Ik wil ook graag die dag gaan….Zou dan ev. weer een nieuw gedateerd ticket moeten kopen als de storing niet snel verholpen is, en het ongedateerde ticket een andere keer gebruiken? Wie weet raad?

    Hi Dewi,

    Volgens mij hoef je met een ticket met datum niet te reserveren. Dit staat er op hun site:

    Heb je tickets voor 1 dag of meerdaagse tickets?
    Als er een specifieke datum op je ticket staat, hoeft je niet vooraf te reserveren. Je kunt de Parken op de dag zelf bezoeken volgens de toegangsvoorwaarden die van toepassing zijn op je ticket.
  • Dewi48 zei:

    Hallo ,

    Als ik een dagticket op datum koop, moet ik dan alsnog apart reserveren voor die dag?
    Ik heb nu een ongedateerd ticket waarmee het niet lukt om te reserveren of om het ticket te importeren naar mijn account. (Disney zegt een storing….?.)Mijn dochter heeft gisteren al wel kunnen reserveren voor 18/10 met haar jaarkaart. Ik wil ook graag die dag gaan….Zou dan ev. weer een nieuw gedateerd ticket moeten kopen als de storing niet snel verholpen is, en het ongedateerde ticket een andere keer gebruiken? Wie weet raad?

    Hoi Dewi,

    Dat klopt. Met gedateerde dagkaarten hoef je geen
    extra reservering voor toegang te maken aangezien deze alleen geldig zijn op de aangegeven datum. Bestel deze E-tickets eenvoudig online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Dewi48 zei:

    Hallo ,

    Als ik een dagticket op datum koop, moet ik dan alsnog apart reserveren voor die dag?
    Ik heb nu een ongedateerd ticket waarmee het niet lukt om te reserveren of om het ticket te importeren naar mijn account. (Disney zegt een storing….?.)Mijn dochter heeft gisteren al wel kunnen reserveren voor 18/10 met haar jaarkaart. Ik wil ook graag die dag gaan….Zou dan ev. weer een nieuw gedateerd ticket moeten kopen als de storing niet snel verholpen is, en het ongedateerde ticket een andere keer gebruiken? Wie weet raad?

    Hoi Dewi,

    Dat klopt. Met gedateerde dagkaarten hoef je geen
    extra reservering voor toegang te maken aangezien deze alleen geldig zijn op de aangegeven datum. Bestel deze E-tickets eenvoudig online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris

    Groetjes,
    Lars
    Bedankt Lars!
    Ik heb ook al een ongedateerd ticket (waarmee ik nu dus nog steeds niet kan reserveren), en wilde dat eigenlijk omzetten naar een jaarkaart. Als ik nu ook nog een gedateerd ticket koop, denk je dat ik dan beide tickets zou kunnen gebruiken als aanbetaling op de jaarkaart? Anders wordt het wel erg duur, daar ik dat ongedateerde ticket niet meer zal gebruiken ivm. mijn nieuwe jaarkaart.

    Esther.
  • Dewi48 zei:


    Bedankt Lars!
    Ik heb ook al een ongedateerd ticket (waarmee ik nu dus nog steeds niet kan reserveren), en wilde dat eigenlijk omzetten naar een jaarkaart. Als ik nu ook nog een gedateerd ticket koop, denk je dat ik dan beide tickets zou kunnen gebruiken als aanbetaling op de jaarkaart? Anders wordt het wel erg duur, daar ik dat ongedateerde ticket niet meer zal gebruiken ivm. mijn nieuwe jaarkaart.

    Esther.

    Hoi Esther,

    Graag gedaan! En nee, dat gaat helaas niet. Voor een upgrade naar een jaarkaart kan één dagkaart gebruikt worden.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Dewi48 zei:


    Bedankt Lars!
    Ik heb ook al een ongedateerd ticket (waarmee ik nu dus nog steeds niet kan reserveren), en wilde dat eigenlijk omzetten naar een jaarkaart. Als ik nu ook nog een gedateerd ticket koop, denk je dat ik dan beide tickets zou kunnen gebruiken als aanbetaling op de jaarkaart? Anders wordt het wel erg duur, daar ik dat ongedateerde ticket niet meer zal gebruiken ivm. mijn nieuwe jaarkaart.

    Esther.

    Hoi Esther,

    Graag gedaan! En nee, dat gaat helaas niet. Voor een upgrade naar een jaarkaart kan één dagkaart gebruikt worden.

    Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars,

    Bedankt voor je antwoord. Ik ben mij nog aan het bezinnen wat te doen. Ik denk niet dat het nog gaat lukken om mijn ongedateerde dagticket te kunnen importeren en te reserveren voor volgende week gezien het feit dat er zoveel mensen al dágen problemen hiermee hebben. En Disney onbereikbaar is en niet reageert op fb pb en twitter en mail.
    Optie 1 is dat ik komende zondag als we in DLP aankomen naar de jaarkaarten kassa ga en daar het probleem uitleg en hoop dat ze mijn ongedateerde ticket meteen willen/kunnen updaten/omzetten naar een jaarkaart.( ook al heb ik dan geen toegang en dus het ticket nog niet gebruikt. De jaarkaartenkassa’s zijn buiten het park) En dat ik dan nog probeer te reserveren voor begin volgende week via mijn nieuw aangeschafte jaarkaart. Dan natuurlijk wel grote kans dat er geen toegang voor begin van de week meer open staat.
    Optie 2 is dat ik een gedateerd ticket koop voor volgende week en dan in ieder geval 1 dag naar binnen kan met mijn dochter.( die al wel een reservering heeft) En dan als het alsnog niet gelukt is om via mijn ongedateerde ticket te reserveren voor de volgende dag, voor hulp naar de kassa daar ga. ( of naar City hall oid.?)
    Wat zou de beste optie zijn?
    Heel vervelend dat het gewoon niet lukt om een duur toegangsticket te gebruiken en dat Disney onbereikbaar blijkt. De voorpret is er al wel minder om helaas.
    Alvast bedankt voor het meedenken !

    Esther.
  • Dewi48 zei:

    Lars zei:

    Dewi48 zei:


    Bedankt Lars!
    Ik heb ook al een ongedateerd ticket (waarmee ik nu dus nog steeds niet kan reserveren), en wilde dat eigenlijk omzetten naar een jaarkaart. Als ik nu ook nog een gedateerd ticket koop, denk je dat ik dan beide tickets zou kunnen gebruiken als aanbetaling op de jaarkaart? Anders wordt het wel erg duur, daar ik dat ongedateerde ticket niet meer zal gebruiken ivm. mijn nieuwe jaarkaart.

    Esther.

    Hoi Esther,

    Graag gedaan! En nee, dat gaat helaas niet. Voor een upgrade naar een jaarkaart kan één dagkaart gebruikt worden.

    Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars,

    Bedankt voor je antwoord. Ik ben mij nog aan het bezinnen wat te doen. Ik denk niet dat het nog gaat lukken om mijn ongedateerde dagticket te kunnen importeren en te reserveren voor volgende week gezien het feit dat er zoveel mensen al dágen problemen hiermee hebben. En Disney onbereikbaar is en niet reageert op fb pb en twitter en mail.
    Optie 1 is dat ik komende zondag als we in DLP aankomen naar de jaarkaarten kassa ga en daar het probleem uitleg en hoop dat ze mijn ongedateerde ticket meteen willen/kunnen updaten/omzetten naar een jaarkaart.( ook al heb ik dan geen toegang en dus het ticket nog niet gebruikt. De jaarkaartenkassa’s zijn buiten het park) En dat ik dan nog probeer te reserveren voor begin volgende week via mijn nieuw aangeschafte jaarkaart. Dan natuurlijk wel grote kans dat er geen toegang voor begin van de week meer open staat.
    Optie 2 is dat ik een gedateerd ticket koop voor volgende week en dan in ieder geval 1 dag naar binnen kan met mijn dochter.( die al wel een reservering heeft) En dan als het alsnog niet gelukt is om via mijn ongedateerde ticket te reserveren voor de volgende dag, voor hulp naar de kassa daar ga. ( of naar City hall oid.?)
    Wat zou de beste optie zijn?
    Heel vervelend dat het gewoon niet lukt om een duur toegangsticket te gebruiken en dat Disney onbereikbaar blijkt. De voorpret is er al wel minder om helaas.
    Alvast bedankt voor het meedenken !

    Esther.
    Hi Esther,

    Ik heb zojuist mijn tickets kunnen koppelen zonder dat klantenservice iets heeft gedaan. Misschien werkt het nu ook voor jou. Veel succes.

    gr,
    Jake
Log In of Registreer om te reageren.