Disney PhotoPass / PhotoPass+

167891012»

Reacties

• William zei:

ik heb gisteren 24 oktober me jaarkaart verlengt en upgrade gedaan na een infinity en daar krijg je een PhotoPass+ bij maar toen ik daar na vroeg in the world of disney verwees de castmember me door naar die art gallery klopt dat en kan ik hem dan de 21ste december als ik weer ga dan daar ophalen?

Zoals @CarmenV ook al aangeeft, kan PhotoPass+ voor Infinity jaarkaarthouders worden afgehaald bij alle PhotoPass servicepunten (waaronder attracties en Flora's Unique Boutique). En waarschijnlijk dus ook de Art Gallery.
  • Lars zei:

Veth65 zei:

Ik ben in bezit van magic plus jaarkaart is mogelijk om de photopass online te kopen ? Wat is de link daarvoor?

Nee, dat gaat niet. PhotoPass met jaarkaartkorting kan alleen ter plaatse worden aangeschaft. Online is alleen het reguliere pakket te koop als onderdeel van een arrangement.
    Ter plaatse , waar kan ik dan terecht ? Wat zijn de kosten ? Heb ik recht op korting ?
  • Veth65 zei:

Ter plaatse , waar kan ik dan terecht ? Wat zijn de kosten ? Heb ik recht op korting ?

Het PhotoPass+ pakket is verkrijgbaar bij alle attracties met dit systeem (fotobalie) of bij Flora's Unique Boutique in het Disneyland Park. Voor Magic Plus kaarthouders is dit pakket voor €59 te koop (normaal €75).
Log In of Registreer om te reageren.