Toegang reserveren Disneyland Paris

1235712

Reacties

  • Jake zei:

    Dewi48 zei:

    Lars zei:

    Dewi48 zei:


    Bedankt Lars!
    Ik heb ook al een ongedateerd ticket (waarmee ik nu dus nog steeds niet kan reserveren), en wilde dat eigenlijk omzetten naar een jaarkaart. Als ik nu ook nog een gedateerd ticket koop, denk je dat ik dan beide tickets zou kunnen gebruiken als aanbetaling op de jaarkaart? Anders wordt het wel erg duur, daar ik dat ongedateerde ticket niet meer zal gebruiken ivm. mijn nieuwe jaarkaart.

    Esther.

    Hoi Esther,

    Graag gedaan! En nee, dat gaat helaas niet. Voor een upgrade naar een jaarkaart kan één dagkaart gebruikt worden.

    Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars,

    Bedankt voor je antwoord. Ik ben mij nog aan het bezinnen wat te doen. Ik denk niet dat het nog gaat lukken om mijn ongedateerde dagticket te kunnen importeren en te reserveren voor volgende week gezien het feit dat er zoveel mensen al dágen problemen hiermee hebben. En Disney onbereikbaar is en niet reageert op fb pb en twitter en mail.
    Optie 1 is dat ik komende zondag als we in DLP aankomen naar de jaarkaarten kassa ga en daar het probleem uitleg en hoop dat ze mijn ongedateerde ticket meteen willen/kunnen updaten/omzetten naar een jaarkaart.( ook al heb ik dan geen toegang en dus het ticket nog niet gebruikt. De jaarkaartenkassa’s zijn buiten het park) En dat ik dan nog probeer te reserveren voor begin volgende week via mijn nieuw aangeschafte jaarkaart. Dan natuurlijk wel grote kans dat er geen toegang voor begin van de week meer open staat.
    Optie 2 is dat ik een gedateerd ticket koop voor volgende week en dan in ieder geval 1 dag naar binnen kan met mijn dochter.( die al wel een reservering heeft) En dan als het alsnog niet gelukt is om via mijn ongedateerde ticket te reserveren voor de volgende dag, voor hulp naar de kassa daar ga. ( of naar City hall oid.?)
    Wat zou de beste optie zijn?
    Heel vervelend dat het gewoon niet lukt om een duur toegangsticket te gebruiken en dat Disney onbereikbaar blijkt. De voorpret is er al wel minder om helaas.
    Alvast bedankt voor het meedenken !

    Esther.
    Hi Esther,

    Ik heb zojuist mijn tickets kunnen koppelen zonder dat klantenservice iets heeft gedaan. Misschien werkt het nu ook voor jou. Veel succes.

    gr,
    Jake
    Hi Jake,

    Bedankt! Het is mij uiteindelijk ook zojuist gelukt om te koppelen en te reserveren! Ben blij, kan nu weer verder met de voorpret!
    Jullie alvast veel plezier in DLP!

    Gr. Esther.
  • oktober 2021 aangepast
    Hi, wij hebben e-vouchers voor jaarkaarten gekocht en een reservering gemaakt voor toegang tot de parken. Deze heb ik gelukkig geprint.
    Want nu kan ik mijn reservering en jaarpassen nergens meer terugvinden. Moet ik iedere keer opnieuw mijn jaarkaart koppelen aan mijn Dianey account? Of kon dit maar 1 keer vanwege de tijdelijkheid van de voucher?
    Iemand een idee?

    En waar konden we de e-vouchers omwisselen? Ik dacht ergens bij de kassa's buiten?

    Nog een vraag, Zou ik de jaarkaarten en reservering in de Disneyapp moeten kunnen zien of ergens anders?

    Groeten Mich
  • Mich,

    Reserveringen kun je hier maken en zien:
    https://register.disneylandparis.com/entry-reservation/
    De geldigheid van je jaarkaart kun je hier zien:
    https://pass-annuel.disneylandparis.com/connectpa.php?mk=uk
  • Mich zei:

    Hi, wij hebben e-vouchers voor jaarkaarten gekocht en een reservering gemaakt voor toegang tot de parken. Deze heb ik gelukkig geprint.
    Want nu kan ik mijn reservering en jaarpassen nergens meer terugvinden. Moet ik iedere keer opnieuw mijn jaarkaart koppelen aan mijn Dianey account? Of kon dit maar 1 keer vanwege de tijdelijkheid van de voucher?
    Iemand een idee?

    En waar konden we de e-vouchers omwisselen? Ik dacht ergens bij de kassa's buiten?

    Nog een vraag, Zou ik de jaarkaarten en reservering in de Disneyapp moeten kunnen zien of ergens anders?

    Groeten Mich

    Hoi Mich,

    De reservering voor toegang staat na 24 uur in je Disney account. De jaarkaart staat pas in je account als je de definitieve jaarkaart hebt afgehaald en gekoppeld.

    Het omwisselen van de E-voucher kan momenteel bij de loketten van Bureau Passeport Annuel naast de ingang van het Walt Disney Studios Park (meest rechter kassa's) totdat het hoofdkantoor in het Disneyland Park weer open is.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo als ik een dagkaart koop en omzet in een jaarkaart op afbetaling is dan een bankpas genoeg. Ze hebben het ook over verklaring van de bank. Maar weet niet wat ze bedoelen. En mag ik daarna dan wel heel de dag het park in omdat ik ook al de dagkaart heb gekocht?
  • oktober 2021 aangepast
    Ter info. Uiteindelijk vandaag onze voucher kunnen omwisselen om 17.30 en ook zonder reservering het park in omdat we ze vandaag omgewisseld hadden en park was niet vol. Nieuwe reservering met jaarpas gemaakt (idd een ander nr.) en ineens dook de vorige vd e-vouchers ook op. Dus had 2 reservering op zelfde dag De eerste maar geannuleerd. Ging allemaal makkelijker dan gedacht :-)
  • Goedendag,

    Wij zijn van plan jaarkaarten aan te schaffen. Wij willen deze voor het eerst gaan gebruiken in de eerste week van januari. Echter heb ik begrepen dat je bij het online bestellen van de jaarkaarten een voucher krijgt waarmee je slechts 1 dag kan reserveren.
    1ste vraag: Volgens mij kan ik momenteel nergens zien of ik op de desbetreffende dag kan reserveren. Is er misschien iemand die dit voor mij kan checken of er nog gereserveerd kan worden voor 3 of 4 januari?

    2e vraag: Aangezien we maar 1 dag kunnen reserveren willen we, om zeker te zijn van toegang, de eerste dag een hotel reserveren bij een partner hotel. Voor de 2 nachten daarna willen in Santa Fe, zodat we gegarandeerd naar binnen kunnen. Is dit een goede optie? Of zijn er misschien betere ideeën ;-)

    Ben benieuwd. Alvast bedankt voor de reactie.

    Groet
    Danny
  • AmyD zei:

    Hallo als ik een dagkaart koop en omzet in een jaarkaart op afbetaling is dan een bankpas genoeg. Ze hebben het ook over verklaring van de bank. Maar weet niet wat ze bedoelen. En mag ik daarna dan wel heel de dag het park in omdat ik ook al de dagkaart heb gekocht?

    Een willekeurig bankafschrift dat je kunt printen vanuit je online bankieren omgeving is voldoende. Uiteraard is je bankpas en identiteitsbewijs nodig.
  • Mich zei:

    Ter info. Uiteindelijk vandaag onze voucher kunnen omwisselen om 17.30 en ook zonder reservering het park in omdat we ze vandaag omgewisseld hadden en park was niet vol. Nieuwe reservering met jaarpas gemaakt (idd een ander nr.) en ineens dook de vorige vd e-vouchers ook op. Dus had 2 reservering op zelfde dag De eerste maar geannuleerd. Ging allemaal makkelijker dan gedacht :-)

    Fijn om te horen, Mich! En dan voor je terugkoppeling en informatie. Veel plezier!
  • dan80 zei:

    Goedendag,

    Wij zijn van plan jaarkaarten aan te schaffen. Wij willen deze voor het eerst gaan gebruiken in de eerste week van januari. Echter heb ik begrepen dat je bij het online bestellen van de jaarkaarten een voucher krijgt waarmee je slechts 1 dag kan reserveren.
    1ste vraag: Volgens mij kan ik momenteel nergens zien of ik op de desbetreffende dag kan reserveren. Is er misschien iemand die dit voor mij kan checken of er nog gereserveerd kan worden voor 3 of 4 januari?

    2e vraag: Aangezien we maar 1 dag kunnen reserveren willen we, om zeker te zijn van toegang, de eerste dag een hotel reserveren bij een partner hotel. Voor de 2 nachten daarna willen in Santa Fe, zodat we gegarandeerd naar binnen kunnen. Is dit een goede optie? Of zijn er misschien betere ideeën ;-)

    Ben benieuwd. Alvast bedankt voor de reactie.

    Groet
    Danny

    Hoi Danny,

    Het controleren van beschikbare plekken voor toegang kan hier:

    Tickets: https://register.disneylandparis.com/availability-calendar/?segments=ticket
    Jaarkaarthouders: https://register.disneylandparis.com/availability-calendar/?segments=ap

    Dat is inderdaad een optie, aangezien gasten van de Disney hotels gegarandeerd toegang krijgen tot de parken (ook jaarkaarthouders, maar niet op blockdagen). Bel hiervoor na aanschaf van de E-voucher met de Disney reserveringslijn om de 'room only' prijzen voor de hotels of maak gebruik van de handige zoekmachine op onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Aanbiedingen hotels': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

    Disney heeft zojuist de capaciteit van de parken verhoogd, waaronder er weer meer beschikbaarheid is voor o.a. jaarkaarthouders deze winter. Reserveer toegang via de Disney Park Pass: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/reservering-toegang-parken-disneyland-paris-disney-world

    Groetjes,
    Lars
  • Ik twijfel even waar ik mijn vraag het beste kan stellen. Ik hoop dat dit de goede plek is.

    Wij willen de eerste (mid)week van januari naar Disneyland Paris.:-D
    Wij hebben voor 3-7 januari een huisje geboekt in Villages Nature Paris. Ons plan is om op de maandag de jaarkaart voor de volwassene te halen/activeren. Hiermee dan 4, 5 en 6 januari de parken in te gaan en voor de kinderen privilege tickets te kopen (dat zijn 5 stuks en een kaartje met 20% korting).

    Maar ik lees nu dat er maar een beperkt aantal jaarkaart-kaarten beschikbaar zijn voor de dagen. Is het die week rustig genoeg om het 'er op te wagen' of kunnen we toch beter tevoren losse kaarten (mét datum) te kopen?
  • Hoi @Gukde ,

    Bij de aanschaf van een jaarkaart kun je voor één dag toegang reserveren. Wil je langer verblijven, dan zul je, nadat je de definitieve jaarkaart hebt ontvangen, toegang reserveren voor de volgende dagen, maar dat is een risico, want grote kans dat het vol zit, zeker in de laatste week van het kerstseizoen (t/m 9 januari 2022).

    Mijn advies zou zijn om losse dagkaarten te kopen met gegarandeerde toegang of te wachten tot 14 december 2021 wanneer de meerdaagse tickets voor 2022 in de verkoop gaan via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel voor je informatie! Dan gaan we zeker losse dagkaarten kopen. Want de gegarandeerde toegang is voor nu het belangrijkst!
    Dan kunnen we altijd later nog kijken of we een keer een leuk excuus kunnen verzinnen voor een jaarkaart. :-)
  • Gukde zei:

    Dankjewel voor je informatie! Dan gaan we zeker losse dagkaarten kopen. Want de gegarandeerde toegang is voor nu het belangrijkst!
    Dan kunnen we altijd later nog kijken of we een keer een leuk excuus kunnen verzinnen voor een jaarkaart. :-)

    Tip: Op de laatste dag kun je één dagkaart per persoon laten omzetten (upgraden) naar een jaarkaart met aftrek van de kosten van de dagkaart. Dat scheelt weer voor de volgende keer én je hebt de definitieve jaarkaart direct in je bezit waardoor je daarna 3 dagen toegang mag reserveren in de toekomst. De upgrade is mogelijk bij één van de kassa's of Guest Relations.
  • Beste

    Wij zouden graag een huisje boeken in Centerparcs Parijs met 2 volwassenen en 4 kinderen op 22 juli. Via Walt Disney kan je dit boeken, maar het huisje dat ze aanbieden vinden wij te klein gezien er op een slaapbank moet geslapen worden.

    Een ander alternatief is dat wij zelf boeken via Centerparcs en de tickets apart bestellen. Maar daar zit net mijn vraag. Indien ik nu tickets bestel, kan ik niet reserveren. Moet deze maand juli nog opengesteld worden of zit deze al volgeboekt?

    Alvast bedankt voor jullie hulp.
  • Beste Lars, kan je al reserveren voor juli?

    Alvast bedankt.
  • Jared zei:

    Beste Lars, kan je al reserveren voor juli?

    Alvast bedankt.

    Hoi Jared,

    Nee, momenteel kan toegang gereserveerd worden t/m 12 juni 2022 via de Disney Park Pass: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/reservering-toegang-parken-disneyland-paris-disney-world. Zodra latere datums open gaan, maken we dat bekend via onze social media kanalen.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb via booking.com een nacht geboekt voor Sequoia Lodge Golden Forest Club (kom op Disney, geef ons die room only optie zonder te hoeven bellen!) omdat er op de GFC kamers toch geen Infinity korting kan worden toegepast, maar nou is mijn vraag: krijg ik op beide dagen (dus aankomst en uitcheck) toegang tot het park met mijn Infinity pas + magic pass, of alleen op één van de dagen? Wil graag weten of ik nog iets moet reserveren aan dagen of niet, want wil ze ook niet bezet houden als het niet nodig is!
  • CarmenV zei:

    Ik heb via booking.com een nacht geboekt voor Sequoia Lodge Golden Forest Club (kom op Disney, geef ons die room only optie zonder te hoeven bellen!) omdat er op de GFC kamers toch geen Infinity korting kan worden toegepast, maar nou is mijn vraag: krijg ik op beide dagen (dus aankomst en uitcheck) toegang tot het park met mijn Infinity pas + magic pass, of alleen op één van de dagen? Wil graag weten of ik nog iets moet reserveren aan dagen of niet, want wil ze ook niet bezet houden als het niet nodig is!

    Ja, je hebt ook als jaarkaarthouder toegang tot de parken zonder extra reservering tijdens de dagen van het verblijf in alle Disney hotels, dus bij één nacht is dat twee dagen toegang. Van de meeste mensen krijgen we te horen dat dit soepel verloopt, maar sommigen melden dat bepaalde cast members hier niet van op de hoogte zijn en er een manager bij gehaald moet worden. Ik zou adviseren dat, áls er plaatsen zijn om als jaarkaarthouder toegang te reserveren, dit gewoon voor de zekerheid te doen, puur om eventueel gedoe te voorkomen ondanks dat het in principe niet nodig is.

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel, Lars! Ik kreeg al een berichtje gelijk via booking hoe het werkte, dus dat zou ik altijd nog kunnen laten zien als ze bij de ingang moeilijk doen, maar ik vroeg me vooral af of het dan voor twee dagen of ééntje zou zijn.

    Het zou me momenteel al mijn reserveringen schelen namelijk, wat fijn is voor last minute tripjes die nu niet zouden kunnen. Zijn die mensen uiteindelijk wel binnengekomen nadat de manager erbij gehaald was?
  • CarmenV zei:

    Dankjewel, Lars! Ik kreeg al een berichtje gelijk via booking hoe het werkte, dus dat zou ik altijd nog kunnen laten zien als ze bij de ingang moeilijk doen, maar ik vroeg me vooral af of het dan voor twee dagen of ééntje zou zijn.

    Het zou me momenteel al mijn reserveringen schelen namelijk, wat fijn is voor last minute tripjes die nu niet zouden kunnen. Zijn die mensen uiteindelijk wel binnengekomen nadat de manager erbij gehaald was?

    Graag gedaan! Ja, ze zijn uiteindelijk gewoon binnen gekomen.
  • Lars zei:

    Jared zei:

    Beste Lars, kan je al reserveren voor juli?

    Alvast bedankt.

    Hoi Jared,

    Nee, momenteel kan toegang gereserveerd worden t/m 12 juni 2022 via de Disney Park Pass: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/reservering-toegang-parken-disneyland-paris-disney-world. Zodra latere datums open gaan, maken we dat bekend via onze social media kanalen.

    Groetjes,
    Lars
    Bedankt voor de reactie!

    Is het park snel uitverkocht? Of kan ik met een gerust geweten Centerparcs boeken en daarna de reservering volmaken bij openstelling?
  • Jared zei:

    Bedankt voor de reactie!

    Is het park snel uitverkocht? Of kan ik met een gerust geweten Centerparcs boeken en daarna de reservering volmaken bij openstelling?

    Voor ongedateerde losse tickets is er eigenlijk altijd wel plaats, behalve op zeer drukke dagen zoals in de kerstvakantie. Je kunt dus Villages Nature los boeken via de Vroegboekkorting actie (ontvang tot 36% korting) via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-villages-nature-disneyland-paris.

    De huidige voordeel dagkaarten zijn allemaal inclusief gegarandeerde toegang en gratis annuleren, dus daar hoef je geen aparte reservering voor te maken. Momenteel beschikbaar t/m midden juni. De verkoop voor latere aankomsten volgt binnenkort. Bestel deze als E-tickets via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Goedemiddag ik las dat je straks weer 4daagse kaarten kan kopen. Kun je als jaarkaarthouder dan ook 4dagen of meer ? reserveren?
    Groet Mich
  • Mich zei:

    Goedemiddag ik las dat je straks weer 4daagse kaarten kan kopen. Kun je als jaarkaarthouder dan ook 4dagen of meer ? reserveren?
    Groet Mich

    Nee, voor jaarkaarthouders blijft dit maximaal 3 dagen, tenzij je in een Disney hotel verblijft.
  • Lars zei:

    Mich zei:

    Goedemiddag ik las dat je straks weer 4daagse kaarten kan kopen. Kun je als jaarkaarthouder dan ook 4dagen of meer ? reserveren?
    Groet Mich

    Nee, voor jaarkaarthouders blijft dit maximaal 3 dagen, tenzij je in een Disney hotel verblijft.
    Dat is toch absurd! Nu heb je meer voordeel zonder jaarpas. Ik zag dat het nu al kon via de site. Enig idee wanneer ze het gelijk trekken voor de jaarpashouders?

    Groet Mich
  • Mich zei:


    Dat is toch absurd! Nu heb je meer voordeel zonder jaarpas. Ik zag dat het nu al kon via de site. Enig idee wanneer ze het gelijk trekken voor de jaarpashouders?

    Groet Mich

    Er zijn momenteel geen plannen om dit aan te passen. Mogelijk in het voorjaar als er nieuwe jaarkaarten worden geïntroduceerd.
  • Ironisch zie ik op Facebook veel mensen zeggen dat ze een jaarkaart gaan aanschaffen omdat het goedkoper is dan een 4daags ticket!

    Ben bang dat Disney voorlopig (al dan niet nooit) het huidige reserveringslimiet laat staan. Zo lokken ze mensen de hotels in en zorgen ze ervoor dat niemand weer hele maanden blokt.
  • Ik wilde ook een jaarkaart aanschaffen om 5 dagen te gaan in april. Ik lees ook pas net dat je maar voor 3 dagen kan reserveren.
    Ik had willen slapen in een hotel in val d'europe maar dan hebben ik dus geen garantie dat ik 5 dagen naar binnen kan.

    Ben nog op zoek wat nou de beste/voordeligste optie is.
Log In of Registreer om te reageren.